abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98136506
Huup wat naar dat ze waarschijnlijk zo goed als zeker op pinda;s reageert, ben je lekker mee...

En ik zag Leia al in het kinderfototopic, wat ziet ze eruit, maar wat kijkt ze er gewoon lekker blij bij :)

en gewoon om dat het kan even onze Sarah, in het daartoe behorende topic staan er meer ;) (ook samen met haar zus) Maar Sarah vind op haar buik een beetje rondkijken geweldig op het moment O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98141510
Nou zelfs met die lelijke pokken is het een mooie dame! En ze krijgt lange haartjes!!

Sarah is ook een lekker spekkie MamaPurk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 23:55:35 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98141832
Leia en Saar O+

Wij zijn vandaag bijna de hele dag bij opa gewest, En geert heeft zich prima gehouden. We hadden een campingbedje neergezet beneden, en daar heeft heerlijk in gespeeld en geslapen. Morgen met hem naar de fysio, al heb ik het idee dat z'n voorkeurshouding al aan 't afnemen is. Aangezien hij nu ook regelmatig met links duimt en ook vaker naar links kijkt. (al dan niet gedwongen)

Over spek gesproken :

m'n olifantenpootje O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98146263
Wat is jullie kleed nog mooi fel MP, nog niet gewassen?
Leuke foto's verder, allemaal zo lekker anders (leeftijd buiten beschouwing gelaten).

Hier Dottir in de bocht. Gisteren om 21 laatste voeding en we willen haar nu maar eens wakker gaan maken. :o

[ Bericht 15% gewijzigd door Vanyel op 14-06-2011 07:46:34 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:20:28 #105
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98146594
woh vanyel :o :D wat goed zeg!

wij gaan strakjes weer langs het cb, geloof dat ze ook weer prikken krijgt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98146820
:W

ik kom mij hier melden met zoonlief. Zijn echte naam heb ik liever niet online, en dus hier maken we er even "Bartje" van.. Hij is dus van 2 juni 2011.

Mijn O+ is vandaag voor het eerst weer een dagje aan het werk, dus ik ben benieuwd hoe wij het gaan redden met zijn tweetjes thuis.. Maar dat moet lukken.

Bartje doet het volgens mij goed. Ik maakte me alleen wat zorgen om zijn gewicht, maar de beslagkom met de keukenweegschaal gaf gisteravond een leuk gewicht aan, dus ik vertrouw er maar op dat er morgen ook zoiets op de weegschaal bij het consultatiebureau komt te staan..
pi_98146943
Geert en Sarah O+

Lekkere nacht hebben jullie dan gehad Vanyel. Wat een slaapkoppie.

Succes bij het cb Huup, hopelijk heeft ze niet te veel last van de prikken.

Laiveneertiekje en Bartje gefeliciteerd en welkom! Fijn dat hij het goed doet. Hopelijk valt het gewicht morgen bij het cb ook mee.
pi_98146974
haai bartje O+ welkom!

Dottir...whoehoeee...heerlijk!

Succes met de prikkies vandaag huups! En wat rot dat elin ook zo op noten lijkt te reageren. Ik duim dat jullie nou eens even een klein eliminatiesuccesje behalen...vooralsnog allemaa no go toch?

Hier ook CB bezoekje vandaag, want jelte is alweer een maand oud, mennnn! Denk dat ie tegen de 5kg aanhangt nu, ben benieuwd naar zn lengte..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98146980
Laiveneertiekje :W
Lachen joh, in de beslagkom, heb je een foto genomen?

Vanyel, Dottir dus ook! Ik was al bang dat Eva een afwijkinkje had haha. Ook zij om 21.15 haar fles, vriend heeft het nog geprobeerd om 00.30, maar ze sliep te diep, dus heb ik haar net maar wakker gemaakt om 07.30! Vond het nu wel heel lang duren.
Resultaat: gedronken en alweer in slaap :X
pi_98147011
Hallo Bart!

Ik hoop zo dat de prikken morgen dit slaapfestijn niet verpesten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98147019
Oh en Huup, wat ontzettend vervelend van die pinda's. Er zitten echt in heel veel voedingsmiddelen sporen van pinda's/noten, dus daar ben je mooi klaar mee. Dan moet je dus echt bij alles op de verpakking gaan kijken of ze het mag of niet. Ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt.

TM, wat is Saar een mooie lachebek zeg, heerlijk O+
En wat is Leia een plaatje zeg! Zelfs door de pokjes heen is dat heeeel goed te zien.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:00:57 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98147051
Bart en L'tiekje welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98147055
Mag ik even heel trots zijn op mijn zoon. Ik heb al langer het idee dat hij steeds meer begint te begrijpen en hij wijst ook alles aan. Vanmorgen heb ik een aantal dingen opgenoemd (waar is Elmo, papa, Yaro). En steeds ging hij zoeken en als hij het gevonden had, wees hij het aan.
Ik vind het echt zo knap van hem O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:02:36 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98147073
Bartjes zijn enig :7 :+
haaaaai LT O+ welkom!

Poppedein succes op t cb, ik kreeg net een telefoontje dat de wvk ziek is en dat de afspraak afgezegd is bij deze :') ben ik even blij dat ik niet om 9.15 moest want dan was ik al ruimschoots onderweg geweest :D
Vooralsnog idd no go, ik hoop dat soja goed gaat, dan heb ik weer veel meer opties. Even afwachten nog, nu weer een weekje niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98147198
Danic, het toestel lag jammergenoeg beneden, het zag er wel heel komisch uit moet ik zeggen.

Wie weet komt het nog..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:29:55 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98147539
Welkom laiv met Bartje! In de keukenweegschaal met kom _O-

2 supergoed slapende baby's ^O^

As, wow zeg! Dat ie dat al kan! Nathan kan nu "nee" schudden, wil je hem een broodkorst geven "nee". :')

Nog een paar mooie foto's O+
pi_98147902
Dat nee schudden is grappig he Pessie. Alhoewel hij natuurlijk ook gewoon zijn brood moet eten.
pi_98147907
l'tiekje welkom met bartje
Het is prikdag vandaag lees ik succes allen
fijne nachten voor vanyel en danic
Huup respect dat je nog door gaat met de borstvoeding nu je zoveel moet laten.

Hier om 00:00 de laatste fles om 01:30 was ze nog aan het mopperen met het bekende ik heb nog honger dus nog iets gegeven en om 06:15 maar wakker gemaakt voor de volgende fles daarna doorgeslapen tot 09:00 en nu weer in slaap.
pi_98147937
Bij jou slaapt ze dus ook al zo lekker FR. Fijn hoor dat ze het zo goed doet.
pi_98149393
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Wat is jullie kleed nog mooi fel MP, nog niet gewassen?
Leuke foto's verder, allemaal zo lekker anders (leeftijd buiten beschouwing gelaten).

Hier Dottir in de bocht. Gisteren om 21 laatste voeding en we willen haar nu maar eens wakker gaan maken. :o
Wel hoor al een keer of 3 ondertussen :) En wat een heerlijke nacht zeg die lieve Dottir :)

Welkom Laiveneertiekje met zoon Bartje :W

*O* voor knappe Yaro
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juni 2011 @ 14:45:30 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98156562
Niet bijgelezen, wel gezien dat er een bartje bijgekomen is en dottir schandalig uitgeslapen heeft ;) (lekker hoor!)

Ondanks, of juist dankzij, mijn inspanningen om zijn hoofdje niet af te laten platten, zag de kinderfysio al meteen een hele lichte afplatting, maar niet zo ernstig als ze normaal ziet bij kinderen met zo'n sterke voorkeurshouding. Ik heb een stabilisatiekussen meegekregen om het zijliggen wat te vergemakkelijken overdag, twee oefeningen voor z'n nek, het bevel om hem per dag minimaal een half uur (gefaseerd) op zijn buik te houden, en ook een half uur op de zij. Verder nog massagetips gekregen om z'n schouder/nekspieren los en soepel te maken. Verder kreeg ik complimenten over hoe ik tot nu bezig was geweest en dat hij er prima uitzag.

Bah; ik voorzie weer een jaar aan fysio -O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 14 juni 2011 @ 15:07:58 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98157368
vervelend hoor djmo maar klinkt alsof je goed op weg bent.
En tenzij Geert een helmpje aangemeten krijgt zal het wel meevallen met dat jaar fysio :) wij zijn met Amelie vanaf week 3 bij de fysio geweest voor voorkeurshouding en dat is maar tot 6 maanden geweest en daarna nog 1 keer een soort nacontrole met de eerste verjaardag. In het begin wekelijks, toen twee-wekelijks en daarna maandelijks.

Heb vanmorgen naar de poli gebeld om te overleggen. Die mevrouw begreep mijn vraag net en ik hoorde haar hardop zeggen wat ze aan het opschrijven was "moeder heeft 4 maand oude dochter pindakaas gegeven om pinda's te provoceren" eh ho hallo... :')
nouja goed, uiteindelijk is de boodschap denk ik goed bij de kinderarts terecht gekomen, die heeft het advies gegeven om voorlopig pinda's en noten te behandelen alsof ze er allergisch voor is en dan gaan we de rest bespreken op de volgende afspraak (half aug.) Over 2 weken mag ik ook naar het cb weer "ja dat wordt de 4 maanden afspraak dan he?" ehm... ja bijna 5 dan inmiddels :P maar geeft niet :+ maar dan heb ik ook wel eea te vragen over allergenen en borstvoeding etc aan de lactatiekundige daar. Ik ga maar ns een vragenlijstje maken.

Poppedein hoe ging het op t cb?! Is Jelte al speklapske-in-wording? :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juni 2011 @ 15:16:51 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98157748
Weet je wat het is Huup; ik heb met Jan totdat hij zelfstandig liep, onder controle gestaan van de fysio. En dat was pas met 18 maanden. Vandaar dat ik het zo negatief bekijk zeg maar :+ Overigens raadde ze nog wel aan om bij een manueel therapeut te rade te gaan als aanvulling op de fysio. (manueel therapeut omdat osteo niet vergoed wordt)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juni 2011 @ 15:17:43 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98157789
wat ik me trouwens afvraag na het verder lezen van je post: Kun je dan nog wel fatsoenlijk eten zelf?

dinsdag 14 juni 2011 @ 15:28:44 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98158283
wordt een manueel therapeut wel vergoed dan? Als het om een liggings-voorkeur gaat dan is de grootste hobbel al genomen als Geert zelfstandig gaat rollen enzo, zegt natuurlijk niets over verdere problemen met wervels maar toch; nouja goed ik hoop voor je dat het gewoon heel snel mooi verbeterd allemaal.

Ik kan prima eten hoor :Y)
Hetgeen wat niet mag betreft vooral koek, snoep, chips, zoet en dat soort dingen. Ik eet gewoon mn bammetjes met hagelslag of kipfilet ofzoiets en er zijn ook genoeg snacks die wel mogen. Niet bepaald de spannendste dingen (naturel chips, zoute popcorn, dat werk) maar toch. Het valt best wel mee met de beperkingen, zeker zolang je wegblijft bij bewerkt voedsel (pakjes, knorr-wereldgerechten, kant-en-klaar, dat werk.) Maar het is met een beetje opletten prima te doen.
Het enige wat ik moeilijk vind is dat ik niet zomaar ergens eten kan bestellen omdat je gewoon niet weet wat erin zit. En als de biefstuk bij afhaal-Turk X wel kunnen betekent dat nog niet dat die van afhaal-Turk Y ook kan. Ze maken vaak zelf ook gebruik van kant-en-klaar spul natuurlijk, dat maakt het lastig.
Ohja en ik mis mn soja, ik merk nu pas hoeveel ik dat gebruikte (dagelijks dus :'))

Maar... er gaat ook een wereld aan keukens voor me open :9 de Thaise en vooral Indiase keuken is best wel geschikt voor me nu, en de Maghreb-keuken ook :9~ zaaaalig <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')