wordt een manueel therapeut wel vergoed dan? Als het om een liggings-voorkeur gaat dan is de grootste hobbel al genomen als Geert zelfstandig gaat rollen enzo, zegt natuurlijk niets over verdere problemen met wervels maar toch; nouja goed ik hoop voor je dat het gewoon heel snel mooi verbeterd allemaal.
Ik kan prima eten hoor
Hetgeen wat niet mag betreft vooral koek, snoep, chips, zoet en dat soort dingen. Ik eet gewoon mn bammetjes met hagelslag of kipfilet ofzoiets en er zijn ook genoeg snacks die wel mogen. Niet bepaald de spannendste dingen (naturel chips, zoute popcorn, dat werk) maar toch. Het valt best wel mee met de beperkingen, zeker zolang je wegblijft bij bewerkt voedsel (pakjes, knorr-wereldgerechten, kant-en-klaar, dat werk.) Maar het is met een beetje opletten prima te doen.
Het enige wat ik moeilijk vind is dat ik niet zomaar ergens eten kan bestellen omdat je gewoon niet weet wat erin zit. En als de biefstuk bij afhaal-Turk X wel kunnen betekent dat nog niet dat die van afhaal-Turk Y ook kan. Ze maken vaak zelf ook gebruik van kant-en-klaar spul natuurlijk, dat maakt het lastig.
Ohja en ik mis mn soja, ik merk nu pas hoeveel ik dat gebruikte (dagelijks dus

)
Maar... er gaat ook een wereld aan keukens voor me open

de Thaise en vooral Indiase keuken is best wel geschikt voor me nu, en de Maghreb-keuken ook

zaaaalig <3
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回