Feliciteer hier Pessie dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef pessie het volgende:
Niet bijgelezen...
Wel mama geworden!
Nathaniël Tobias is geboren, roepnaam Nathan!![]()
Vannacht om 00.28. Op de uitgerekende datum.![]()
Ging erg snel. En thuis! Details volgen nog.
Roep dat niet te snel hè... We hebben altijd Willem nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo gaat het wel snel ineens, voor je het weet sta ik bovenaan!
Nou, als m'n voorspellingen zo goed blijven gaan, dan heb je Willem morgen gewoon....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roep dat niet te snel hè... We hebben altijd Willem nog
Onze achterburen zijn een koffieshop, is de enige plek waarvan ik nu weet dat er voldoende gerookt wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
In de koffieshop?? Gewoon regelrecht van de baarmoeder naar de kruidentuin?? Peace man....
ik ben een schorpioen-osquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Vind het zo bijzonder! Dat dubbel katachtige! Het zegt geen drol natuurlijk, maar het staat zo tof!
Zelf ben ik een Vissen-Haan, hoe stom is dat![]()
ja daarom vind k t ook zo geniaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Orea het volgende:
Je kan je zus wel legaal een Varken noemendat scheelt dan weer
Dat zijn hele leuke mensen hoor, Tijger-Leeuwen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Vind het zo bijzonder! Dat dubbel katachtige! Het zegt geen drol natuurlijk, maar het staat zo tof!
Zelf ben ik een Vissen-Haan, hoe stom is dat![]()
nou morgen mag ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Flugel mag moet nu eerst, gewoon vandaag. Ik wacht netjes tot morgen (gerommel is ook weg dus verwacht ook niks meer vandaag!)
Oeh, dan ben je dus bijna/net 24 of 36 (ik neem aan dat we 12 en 48 wel kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Dat zijn hele leuke mensen hoor, Tijger-Leeuwen!![]()
ja datkan zo maar floria! ik was in totaal 4kg aangekomen en ben nu 6kg lichter dan pre-zwangerschapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Floria het volgende:
Yeah Pessie! Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat Nathan er nu is en dat alles goed is gegaan.
Willem komt er vast ook aan, die wil in juli geboren worden heus!
Vanmorgen echo gehad, we zijn beide heel gemiddeld. Baby ligt precies op de middelste lijn dus alles prima. Ik ben 3 kilo aangekomen woei! Dat is het voordeel van veel kotsen in het begin. Dikke kans dat ik lichter ben na de geboorte dan voor de geboorte.
Ja, dat klopt. Ik ben 35.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je dus bijna/net 24 of 36 (ik neem aan dat we 12 en 48 wel kunnen uitsluiten)
En gezien dit kindje # 3 wordt gok ik dat we 24 ook wel kunnen uitsluiten
Ah, thnx, nou weet ik nog steeds niet wie je bent maar dat ligt aan mijn gebrek aan kennis van OUDersquote:
*check* Ja dat (her)ken ik wel , en het enige dat ik tegen je kan zeggen : Welcome to the club. Bekken verweking en zo, als het echt heel erg wordt kun je eens bij de bekkenfysio langsgaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb trouwens sinds drie dagen enorm last van druk op mijn schaambot. Als ik lig of zit heb ik nergens last van, maar als ik ga staan en rondlopen drukt het enorm, het doet ook echt pijn. Na een paar minuutjes lopen wordt het dan wel weer een stuk minder.
Komt dit iemand bekend voor?
Ben je weer zo misselijk joh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, dat doe je snel! Gewoon even tussendoor. Volle maan hè?
Ik heb geverfd, men dat ruikt lekker. Af en toe ff naar de wc rennen en ik heb de toiletbril gesloopt. EN nu ga ik ff slapen!!!! Oh wat een heerlijkheid na een nacht from hell.
ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo gek veel mee heb. Vind het altijd een beetje open deuren gedoe.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Nee ik ben niet misselijk, de andere kant doet raar. Heerst er buikgriep?
ik moet eerlijk zeggen, op-en-top feminist die ik ben (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wasdroger sjouwen is niet zo veel werk. Of nou ja, is wel log, maar lang zo zwaar niet als een wasmachine.Maar 'even' is idd wel een tikkie understatement.
Ik had niet anders van je verwacht!quote:
Niks sufs aan hoor. Ik ben bijna 13 weken en maak me ook nog steeds zorgen. Ik mag pas over twee weken het hartje luisteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Alles is goed met de baby! Ik ben zo opgelucht, suf he?
Het slechte nieuws is dat de verloskundige het geslacht niet kon zien (ze had ook niet zoveel tijd). Het goede nieuws is dat ik zaterdag een pretecho heb.
Heb je het hartje wel al een keer gehoord?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks sufs aan hoor. Ik ben bijna 13 weken en maak me ook nog steeds zorgen. Ik mag pas over twee weken het hartje luisteren.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechte nieuws is dat de verloskundige het geslacht niet kon zien (ze had ook niet zoveel tijd). Het goede nieuws is dat ik zaterdag een pretecho heb.
Fijn, Claudia! Maak je je nu meer zorgen dan Ivan? Laatst vertelde iemand dat ze bij de tweede ongeruster was en er minder vanzelfsprekend vanuit ging dat het allemaal wel goed zat. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Top dat alles goed isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het hartje wel al een keer gehoord?
Nou ja zeg.... beetje flauw dat ze daar nu pas mee komen, daarbij vind ik dat BMI-verhaal ook nogal overrated.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:13 schreef tessie het volgende:
Ik ben net bij de vk geweest. Ze zou met de anderen overleggen of een badbevalling oke was, maar dat was het niet en ze willen ook dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Vanwege te hoog BMI. Vind het echt een beetje suf dat ze daar nu pas mee komen, want ik heb de hele tijd al aangegeven dat ik thuis wou bevallen en ze hebben nooit gezegd dat dat niet zou kunnen.
Dat is inderdaad gewoon kut...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef tessie het volgende:
Ik zou niet overgedragen worden aan de gyn ook hoor, maar dus wel met mijn eigen vk naar hte ziekenhuis gaan. Dat scheelt wel! En dat van die benedenverdieping had ik de vorige keer gevraagd, maar toen zei ze eigenlijk dat dat niet zoveel uitmaakte, maar omdat wij een wenteltrap hebben, dat dat wel een rede zou zijn om beneden te moeten bevallen (idd het brandweer verhaal).
Maar goed, ik zag mezelf al helemaal lekker in zo'n bad gewoon in de huiskamer bevallen. En dat gaat nu dus niet door.
Maar is het geen optie anders om uit te kijken naar een kraamhotel in de buurt en daar de opties van een badbevalling te bekijken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef tessie het volgende:
Ik zou niet overgedragen worden aan de gyn ook hoor, maar dus wel met mijn eigen vk naar hte ziekenhuis gaan. Dat scheelt wel! En dat van die benedenverdieping had ik de vorige keer gevraagd, maar toen zei ze eigenlijk dat dat niet zoveel uitmaakte, maar omdat wij een wenteltrap hebben, dat dat wel een rede zou zijn om beneden te moeten bevallen (idd het brandweer verhaal).
Maar goed, ik zag mezelf al helemaal lekker in zo'n bad gewoon in de huiskamer bevallen. En dat gaat nu dus niet door.
De BMI grens is afhanklijk van praktijk, de meesten hanteren de grens van 30 (voor zwangerschap) sommigen wijken nog uit tot 35. Daarbij kijken de meesten ook naar gewicht, boven de 100/115 zijn ze erg voorzichtig omdat deze groep vaak complicatie's heeft, en arbo-technisch de ambulanciers er niet gelukkig van worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef tessie het volgende:
8< knip>8
Fannetje, ik weet niet meer wat de grens was, ze zei wel dat ik er in elk geval net boven zat. Ik weet eigenlijk zelf niet eens wat mijn BMI is, vind dat niet zo boeiend. Weet ook wel dat ik te dik benMaar nooit geweten dat dat dus een rede was om in het ziekenhuis te 'moeten' bevallen.
Ze zou het wel nog een keer gaan bespreken, omdat ze ook wel begreep dat ik eigenlijk echt niet in het zh wil. En wij bespreken het hier thuis ook nog even, want ik wil natuurlijk ook niet dat er wat gebeurt met Anna....
8<knip>8
Wat is mrsa?
Ik besef wel beter wat er allemaal in een vroeg stadium al mis kan blijken te zijn, maar eigenlijk is het gewoon eenzelfde onzekerheid als de eerste keer. Elke keer de baby zien is voor mij weer even een geruststelling dat het allemaal goed zit en ik op mijn lichaam moet vertrouwen. En ik ben er elke keer ook oprecht dankbaar om dat het er allemaal goed uitziet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Fijn, Claudia! Maak je je nu meer zorgen dan Ivan? Laatst vertelde iemand dat ze bij de tweede ongeruster was en er minder vanzelfsprekend vanuit ging dat het allemaal wel goed zat. Kan me er wel iets bij voorstellen.
De verloskundige nam er nu ook niet echt de tijd voor. Geen wonder, want ze hebben het erg druk en het spreekuur loopt eigenlijk altijd al uit. Even geprobeerd, niet gelukt en ach, dan maar niet. Maar het zou me niets verbazen als de spruit er zaterdag ook niet goed voor ligt.quote:Maar eigenlijk kwam ik natuurlijk speciaal kijken of je het geslacht als wist. Grmbl, niet dus!![]()
Hoop dat 'ie' zaterdag wel goed ligt!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:10 schreef Saffier het volgende:
Ik ben wel zo wijs dat ik niet ga googlen hierop
Hier zat je helemaal niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De medewerkers van onze andere afdeling zijn vandaag voor 17.00uur allemaal gekweekt, zijn er een paar positief, gaan onze uitwisselingscollega's ook kweken en als die positief zijn moet ik ook. Het ergste bij mrsa is, dat de gangbare antibiotica resistent is en dat de vk er natuurlijk niet blij mee is. Maar goed, eerst donderdag maar eens afwachten en dan hoef ik nog maar 2 weken te werken. Ik vindt het erger dat er nu geen bedden dicht gaan, wordt nog een tandje erbij om alle ok's door te laten gaan
Ja dat weet ik nog wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me toen drukker maakte om de Q-koortsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier zat je helemaal niet op te wachten.![]()
Weet je nog dat wij in de tijd van de Mexicaanse griep zaten, Huup? Daar heeft niemand het nu meer over. Tijdens de kraamtijd is het ook niet echt een issue geweest, moet ik zeggen. Vantevoren zat ik daar wel mee.
Het gaat wel, ik vermaak mezelf met DVD's van een leuke tv-serie en zit in de afwachtstand. Door mezelf er druk over te gaan maken zal het niet sneller gaan, dus kan ik mezelf er beter bij neerleggen.quote:
Wow, dat klinkt super! En fijn dat ze ook zo lekker stevig is! (Of is dat raar om te zeggen als je nog moet bevallen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:54 schreef Orea het volgende:
Kan nu nog wel even.. Vliezen gebroken en heb al 2 cm cadeau gekregen van mezelfinfuus staat nu aan, de weeeen die geregistreerd worden voel ik nog niet, dus dat is fijn
![]()
Ze schatten haar nu op gevoel 3900 gram
Jaquote:
Spanneeeend!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef Orea het volgende:
Hihihi lief hoe jullie meeleven! Infuus wordt even niet verhoogd want het ging wat te hard (nog prima te doen hoor valt me nog reuze mee maar de weeeen kwamen om de minuut, dat ging wat hard)
Om half 11 komen ze toucheren ben benieuwd hoe het er dan voorstaat
Dat dus....quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Spanneeeend!
En wie heeft er nou smsdienst?
PPff dat dus.............quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:21 schreef twentemeisje het volgende:
Orea, je hebt me bijna aan het janken met dat mooie stukje op de vorige pagina.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:58 schreef Orea het volgende:
Flugel, helemaal nu ik 'op tijd' word ingeleid besef ik me heel goed dat dat wachten voor jou killing moet zijn. Ook al leg je je erbij neer, al weet je dat het erbij kan horen. Vooral als iedereen hier dan ook maar 'even' bevalt en jij maar wacht... Ik hoop heel erg dat Willem nu gaat beseffen dat, ondanks dat het vreselijk leuk was in de buik, het erbuiten nog veel en veel leuker is! Sterkte nog meis en een datumtweeling lijkt me echt heel erg leuk![]()
Ik heb zowaar nog een klein beetje geslapenniet van harte, maar soit!
Het lijkt wel alsof de jeuk 'weet' dat er vandaag wat aan gedaan gaat worden, want het is echt bijna onhoudbaar inmiddels! Oh wat ga ik dit niet missen!
Nog even 'genieten' van de laatste 1,5 uur in rust.. Broodje, koffie... Buikja, die buik die ga ik wel vreselijk missen... ondanks alle ongemakken, dat weet ik nu al! Zo raar, straks hebben we een baby. Ze kunnen me net zo goed een aapje meegeven in het ziekenhuis, kan het me zo niet voorstellen dat wij straks, na al die jaren, al die moeite, al dat vechten, straks een baby hebben! Een baby van ons! Een meisje, dat wij mogen begeleiden naar volwassenheid, zelfstandigheid. Waarmee we van alles mogen gaan meemaken, zelf de wereld weer opnieuw mogen gaan ontdekken, door haar ogen. Een meisje die mij deels van de eerste plaats bij hém stoot, die hem straks Papa noemt
en mij Mama
![]()
![]()
![]()
Op wie zal ze nou echt lijken? Hoe 'is' ze? Zal ik haar ooit kunnen loslaten?OMG wat hebben we eigenlijk gedaan? Een BABY! Gaat het dan echt gebeuren? Kunnen wij dit? JA! Volmondig ja, wij kunnen dit... Bovenal wíllen we dit, heel graag...
Pfff vandaag is de eerste dag van de rest van ons leven. Wat een raar en vreselijk fijn besef
oh dat herken ik ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
Hahaha ik moest er op voorhand ook niet aan denken en merk nu de weeeen krachtiger worden dat ik mijn mobiel veel wegleg. Maar tussendoor kan nog wel even
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:
Flugeltje, hoe gaat het ondertussen met jou? Kindjes die 10 dagen te lang blijven zitten, zijn trouwens über-![]()
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaal
Momenteel geen gerommel of andersoortige zaken waaruit een spoedige bevalling zou kunnen blijken.
Het is en blijft dus mooi de dag van Orea en haar meisje
Ow, maar het komt ook helemaal goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!Wat in 't vat zit verzuurd niet! Nofi.
Overtijd meisjes ook hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!Wat in 't vat zit verzuurd niet! Nofi.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Overtijd meisjes ook hoor
Hoewel ik je wel een spontane bevalling gun. Heel binnenkort.
Oh, maar ik wist dat je 41 weken was, die 10 dagen was eigenlijk om je moed in te sprekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaal
Momenteel geen gerommel of andersoortige zaken waaruit een spoedige bevalling zou kunnen blijken.
Het is en blijft dus mooi de dag van Orea en haar meisje
Weet ik tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik wist dat je 41 weken was, die 10 dagen was eigenlijk om je moed in te spreken
Hier hetzelfde, ik moet toch steeds even kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef miss_sly het volgende:
flugel, het kan zomaar ineens beginnen![]()
Orea, het is zo spannend. Ik kan maar niet stoppen met aan je te denken. Werken wil niet zo lukken
De bat. van mij telefoon is al bijna leeg door het refreshenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik moet toch steeds even kijken.En dat terwijl dat dus eig. echt niet kan op dit moment!
Nou ja goed, ik werk vandaag 2-3 uurtjes langer, dat compenseert mooi weer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed... Vandaag is de dag van Orea en haar meisje
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef flugeltje het volgende:
29e klinkt prima saffier, net zoals vandaag nog... Ik zie het alleen nog niet gebeurenMoeders kunnen idd een goeie indicatie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed... Vandaag is de dag van Orea en haar meisje
Mijn zus en ik waren allebei te laat, zus idd zelfs bijna echt te laat (geen druppel vruchtwater meer) en mijn zusje is zelf met 42-2 bevallen geloof ik, en ik met 41-6 en 41-2.
Ja dat dus, mijn vk zei dat ook dat het erop lijkt dat als je dezelfde bouw enzo hebt als je moeder dat je dan qua overtijd lopen wel een beetje naar je moeder kon kijken voor een indicatie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moeders kunnen idd een goeie indicatie zijn.
Mijn zus en ik waren allebei te laat, zus idd zelfs bijna echt te laat (geen druppel vruchtwater meer) en mijn zusje is zelf met 42-2 bevallen geloof ik, en ik met 41-6 en 41-2.
quote:Op zondag 8 november 2009 02:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het momenteel even gehad met dat 'volhouden'. Ik zou me wel weer eens lekker om willen kunnen draaien in bed.
Note to self: een tweede, dat nooit!
Maar dan weer niet altijd. Mijn ma is telkens op haar uitgerekende dag (of de dag erna) bevallen en ik ben 10 dagen overtijd gegaan. Mijn zus heeft 2 keer de 37 weken van haar zwangerschappen niet gehaaldquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'kunnen' ipv 'zijn'.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan weer niet altijd. Mijn ma is telkens op haar uitgerekende dag (of de dag erna) bevallen en ik ben 10 dagen overtijd gegaan. Mijn zus heeft 2 keer de 37 weken van haar zwangerschappen niet gehaald
Jij vermaakte je wel door Fok in je been te schrijven was het niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
hahahaa Claudia
zeg nooit nooit dus
Ik hoop zelf trouwens dat ik er deze keer als ik weer over de datum heen ga, weer zo gemakkelijk doorheen mag fietsen. Ik voelde me best en had nergens last van dus het overtijd gaan deed me weinig eigenlijk.
ik geloof dat dat nog ruim voor de 40 weken was toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij vermaakte je wel door Fok in je been te schrijven was het niet?
Ik spuit bloedverdunners (Fraxiparine). Ik heb een paar jaar geleden een longembolie gehad. Omdat een zwangerschap een verhoogd risico vormt voor trombose spuit ik uit voorzorg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, ik heb zitten zoeken, maar kan het niet vinden en het intrigeert me, wat spuit je precies en waarom?
Zo ver ben ik nog niet... Wellicht scheelt het ook dat ik vorige week zo'n enorm goeie en energieke week gehad heb, dat geeft de burger gewoon weer even moed.. Tuurlijk zitten de traantjes soms wat hoog omdat ik mezelf inmiddels het schompes verveel en achter de meneer aanrennen om alles in huis maar 'netjes' te houden soms erg frustrerend isquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was even op zoek naar postings van mezelf waaruit bleek dat ik het behoorlijk zat was (uitgerekende datum: 4 november:
[..]
Mijn moeder was bij alle kinderen precies 10 dagen na D-dayquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef huuphuup het volgende:
ja uitzondering zijn er natuurlijk altijd hè Free... over het algemeen, kun je er wel iets van zeggen als je naar je moeder kijkt. Hoeft niet, maar het kán een indicatie zijn.
Ik vind trouwens verstandelijk rekening houden met overtijd gaan wel slim, maar tegelijk is het ook gewoon verstandig en handig als je zorgt dat je met 36 weken ofzo alles klaar hebt zodat je niet overvallen wordt als de baby wel met 37 weken komt.
(en voor echte prematuren is er natuurlijk nooit wat van te zeggen, das gewoon lastig)
Ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Ik denk nog steeds 'wat bedoelt ze nou?'
Hoe zou het met Orea gaan????
Orea had gezegd dat er om half 1 weer gecontroleerd/getoucheerd zou worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Ik denk nog steeds 'wat bedoelt ze nou?'
Hoe zou het met Orea gaan????
Ja sorry, ik ben gewoon heel benieuwdquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent echt erg! Ik dacht even 'wat bedoelt ze nou!'
jaaaaa ze zit nu vast zeker al wel op 6+ cm ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben gewoon heel benieuwd![]()
Geen nieuws, goed nieuws neem ik maar aan, dan is ze gewoon heel druk bezig
quote:
ik wist niet precies hoeveel smileys er op 1 rij passenquote:
Orea is niet een lange naam, dat kan altijd wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wist niet precies hoeveel smileys er op 1 rij passen
das waar maar het ligt eraan hoe groot je m maaktnatuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Orea is niet een lange naam, dat kan altijd wel.
Ik gok op 15.14. Dat is een mooie tijd om geboren te worden.
GMTAquote:
mijn oudste is om 15.14 geborenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gok op 15.14. Dat is een mooie tijd om geboren te worden.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Er trekt ineens een mistvlaag mijn glazen bol in, sorry!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
maffemuts, mag ik trouwens mijn petje afnemen voor hoe relaxed je over komt!
Ik weet niet of je hierop zit te wachten hoor, maar mens... in jouw situatie had me echt al lang op kunnen vegen.![]()
![]()
![]()
Het is een dochterquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef Ijscodude het volgende:
Weet iemand al of het een dochter of zoon wordt?
Joh ze is d'r al!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef DaviniaHR het volgende:
dochter.
mijn tijden zal ik haar niet aandoen (11:13 en 20:37)
ben wel benieuwd hoe het gaat, en of de ontsluiting goed doorzet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |