Feliciteer hier Pessie dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef pessie het volgende:
Niet bijgelezen...
Wel mama geworden!
Nathaniël Tobias is geboren, roepnaam Nathan!![]()
Vannacht om 00.28. Op de uitgerekende datum.![]()
Ging erg snel. En thuis! Details volgen nog.
Roep dat niet te snel hè... We hebben altijd Willem nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo gaat het wel snel ineens, voor je het weet sta ik bovenaan!
Nou, als m'n voorspellingen zo goed blijven gaan, dan heb je Willem morgen gewoon....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roep dat niet te snel hè... We hebben altijd Willem nog
Onze achterburen zijn een koffieshop, is de enige plek waarvan ik nu weet dat er voldoende gerookt wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
In de koffieshop?? Gewoon regelrecht van de baarmoeder naar de kruidentuin?? Peace man....
ik ben een schorpioen-osquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Vind het zo bijzonder! Dat dubbel katachtige! Het zegt geen drol natuurlijk, maar het staat zo tof!
Zelf ben ik een Vissen-Haan, hoe stom is dat![]()
ja daarom vind k t ook zo geniaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Orea het volgende:
Je kan je zus wel legaal een Varken noemendat scheelt dan weer
Dat zijn hele leuke mensen hoor, Tijger-Leeuwen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Vind het zo bijzonder! Dat dubbel katachtige! Het zegt geen drol natuurlijk, maar het staat zo tof!
Zelf ben ik een Vissen-Haan, hoe stom is dat![]()
nou morgen mag ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Flugel mag moet nu eerst, gewoon vandaag. Ik wacht netjes tot morgen (gerommel is ook weg dus verwacht ook niks meer vandaag!)
Oeh, dan ben je dus bijna/net 24 of 36 (ik neem aan dat we 12 en 48 wel kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Dat zijn hele leuke mensen hoor, Tijger-Leeuwen!![]()
ja datkan zo maar floria! ik was in totaal 4kg aangekomen en ben nu 6kg lichter dan pre-zwangerschapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Floria het volgende:
Yeah Pessie! Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat Nathan er nu is en dat alles goed is gegaan.
Willem komt er vast ook aan, die wil in juli geboren worden heus!
Vanmorgen echo gehad, we zijn beide heel gemiddeld. Baby ligt precies op de middelste lijn dus alles prima. Ik ben 3 kilo aangekomen woei! Dat is het voordeel van veel kotsen in het begin. Dikke kans dat ik lichter ben na de geboorte dan voor de geboorte.
Ja, dat klopt. Ik ben 35.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je dus bijna/net 24 of 36 (ik neem aan dat we 12 en 48 wel kunnen uitsluiten)
En gezien dit kindje # 3 wordt gok ik dat we 24 ook wel kunnen uitsluiten
Ah, thnx, nou weet ik nog steeds niet wie je bent maar dat ligt aan mijn gebrek aan kennis van OUDersquote:
*check* Ja dat (her)ken ik wel , en het enige dat ik tegen je kan zeggen : Welcome to the club. Bekken verweking en zo, als het echt heel erg wordt kun je eens bij de bekkenfysio langsgaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb trouwens sinds drie dagen enorm last van druk op mijn schaambot. Als ik lig of zit heb ik nergens last van, maar als ik ga staan en rondlopen drukt het enorm, het doet ook echt pijn. Na een paar minuutjes lopen wordt het dan wel weer een stuk minder.
Komt dit iemand bekend voor?
Ben je weer zo misselijk joh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, dat doe je snel! Gewoon even tussendoor. Volle maan hè?
Ik heb geverfd, men dat ruikt lekker. Af en toe ff naar de wc rennen en ik heb de toiletbril gesloopt. EN nu ga ik ff slapen!!!! Oh wat een heerlijkheid na een nacht from hell.
ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo gek veel mee heb. Vind het altijd een beetje open deuren gedoe.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Nee ik ben niet misselijk, de andere kant doet raar. Heerst er buikgriep?
ik moet eerlijk zeggen, op-en-top feminist die ik ben (quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wasdroger sjouwen is niet zo veel werk. Of nou ja, is wel log, maar lang zo zwaar niet als een wasmachine.Maar 'even' is idd wel een tikkie understatement.
Ik had niet anders van je verwacht!quote:
Niks sufs aan hoor. Ik ben bijna 13 weken en maak me ook nog steeds zorgen. Ik mag pas over twee weken het hartje luisteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Alles is goed met de baby! Ik ben zo opgelucht, suf he?
Het slechte nieuws is dat de verloskundige het geslacht niet kon zien (ze had ook niet zoveel tijd). Het goede nieuws is dat ik zaterdag een pretecho heb.
Heb je het hartje wel al een keer gehoord?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks sufs aan hoor. Ik ben bijna 13 weken en maak me ook nog steeds zorgen. Ik mag pas over twee weken het hartje luisteren.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechte nieuws is dat de verloskundige het geslacht niet kon zien (ze had ook niet zoveel tijd). Het goede nieuws is dat ik zaterdag een pretecho heb.
Fijn, Claudia! Maak je je nu meer zorgen dan Ivan? Laatst vertelde iemand dat ze bij de tweede ongeruster was en er minder vanzelfsprekend vanuit ging dat het allemaal wel goed zat. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Top dat alles goed isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het hartje wel al een keer gehoord?
Nou ja zeg.... beetje flauw dat ze daar nu pas mee komen, daarbij vind ik dat BMI-verhaal ook nogal overrated.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:13 schreef tessie het volgende:
Ik ben net bij de vk geweest. Ze zou met de anderen overleggen of een badbevalling oke was, maar dat was het niet en ze willen ook dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Vanwege te hoog BMI. Vind het echt een beetje suf dat ze daar nu pas mee komen, want ik heb de hele tijd al aangegeven dat ik thuis wou bevallen en ze hebben nooit gezegd dat dat niet zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |