Wow, dat klinkt super! En fijn dat ze ook zo lekker stevig is! (Of is dat raar om te zeggen als je nog moet bevallen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:54 schreef Orea het volgende:
Kan nu nog wel even.. Vliezen gebroken en heb al 2 cm cadeau gekregen van mezelfinfuus staat nu aan, de weeeen die geregistreerd worden voel ik nog niet, dus dat is fijn
![]()
Ze schatten haar nu op gevoel 3900 gram
Jaquote:
Spanneeeend!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef Orea het volgende:
Hihihi lief hoe jullie meeleven! Infuus wordt even niet verhoogd want het ging wat te hard (nog prima te doen hoor valt me nog reuze mee maar de weeeen kwamen om de minuut, dat ging wat hard)
Om half 11 komen ze toucheren ben benieuwd hoe het er dan voorstaat
Dat dus....quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Spanneeeend!
En wie heeft er nou smsdienst?
PPff dat dus.............quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:21 schreef twentemeisje het volgende:
Orea, je hebt me bijna aan het janken met dat mooie stukje op de vorige pagina.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:58 schreef Orea het volgende:
Flugel, helemaal nu ik 'op tijd' word ingeleid besef ik me heel goed dat dat wachten voor jou killing moet zijn. Ook al leg je je erbij neer, al weet je dat het erbij kan horen. Vooral als iedereen hier dan ook maar 'even' bevalt en jij maar wacht... Ik hoop heel erg dat Willem nu gaat beseffen dat, ondanks dat het vreselijk leuk was in de buik, het erbuiten nog veel en veel leuker is! Sterkte nog meis en een datumtweeling lijkt me echt heel erg leuk![]()
Ik heb zowaar nog een klein beetje geslapenniet van harte, maar soit!
Het lijkt wel alsof de jeuk 'weet' dat er vandaag wat aan gedaan gaat worden, want het is echt bijna onhoudbaar inmiddels! Oh wat ga ik dit niet missen!
Nog even 'genieten' van de laatste 1,5 uur in rust.. Broodje, koffie... Buikja, die buik die ga ik wel vreselijk missen... ondanks alle ongemakken, dat weet ik nu al! Zo raar, straks hebben we een baby. Ze kunnen me net zo goed een aapje meegeven in het ziekenhuis, kan het me zo niet voorstellen dat wij straks, na al die jaren, al die moeite, al dat vechten, straks een baby hebben! Een baby van ons! Een meisje, dat wij mogen begeleiden naar volwassenheid, zelfstandigheid. Waarmee we van alles mogen gaan meemaken, zelf de wereld weer opnieuw mogen gaan ontdekken, door haar ogen. Een meisje die mij deels van de eerste plaats bij hém stoot, die hem straks Papa noemt
en mij Mama
![]()
![]()
![]()
Op wie zal ze nou echt lijken? Hoe 'is' ze? Zal ik haar ooit kunnen loslaten?OMG wat hebben we eigenlijk gedaan? Een BABY! Gaat het dan echt gebeuren? Kunnen wij dit? JA! Volmondig ja, wij kunnen dit... Bovenal wíllen we dit, heel graag...
Pfff vandaag is de eerste dag van de rest van ons leven. Wat een raar en vreselijk fijn besef
oh dat herken ik ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
Hahaha ik moest er op voorhand ook niet aan denken en merk nu de weeeen krachtiger worden dat ik mijn mobiel veel wegleg. Maar tussendoor kan nog wel even
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:
Flugeltje, hoe gaat het ondertussen met jou? Kindjes die 10 dagen te lang blijven zitten, zijn trouwens über-![]()
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaal
Momenteel geen gerommel of andersoortige zaken waaruit een spoedige bevalling zou kunnen blijken.
Het is en blijft dus mooi de dag van Orea en haar meisje
Ow, maar het komt ook helemaal goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!Wat in 't vat zit verzuurd niet! Nofi.
Overtijd meisjes ook hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Overtijd jongetjes zijn echt heel leuk hoor!Wat in 't vat zit verzuurd niet! Nofi.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Overtijd meisjes ook hoor
Hoewel ik je wel een spontane bevalling gun. Heel binnenkort.
Oh, maar ik wist dat je 41 weken was, die 10 dagen was eigenlijk om je moed in te sprekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n 41 weken mijlpaal
Momenteel geen gerommel of andersoortige zaken waaruit een spoedige bevalling zou kunnen blijken.
Het is en blijft dus mooi de dag van Orea en haar meisje
Weet ik tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik wist dat je 41 weken was, die 10 dagen was eigenlijk om je moed in te spreken
Hier hetzelfde, ik moet toch steeds even kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef miss_sly het volgende:
flugel, het kan zomaar ineens beginnen![]()
Orea, het is zo spannend. Ik kan maar niet stoppen met aan je te denken. Werken wil niet zo lukken
De bat. van mij telefoon is al bijna leeg door het refreshenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik moet toch steeds even kijken.En dat terwijl dat dus eig. echt niet kan op dit moment!
Nou ja goed, ik werk vandaag 2-3 uurtjes langer, dat compenseert mooi weer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed... Vandaag is de dag van Orea en haar meisje
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |