Jeej voor Leyla's tandenquote:
Je zoekt ideeën voor z'n verjaardag toch?quote:
I know!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Orea, Leia kruipt dan niet enzo, maar die doet heeeeeeeeeel veel dingen die mijn kind echt niet doet. Hij kan niet eens zwaaien
Hier moet je die ene foto even bij posten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Orea het volgende:
Wel dondert ze af en toe om. grappig gezicht wel
ja maar wat bedoel je met wat je zeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zoekt ideeën voor z'n verjaardag toch?
Soms doet ie wel iets dat op zwaaien lijktquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef Solagratia het volgende:
Son, heb je een tuin? Een schommel anders?
Zwaaien doet Amy ook, maar niet op commando. Je moet er zelf ook even voor zwaaien.
Haha Ilse zoutzakje. Ik moet zeggen dat het rustiger was toen ze alleen nog lagMaar Amy vermaakt zichzelf veel beter toen ze eenmaal kon zitten.
We piesen hier regelmatig in ons broek om de dingen die ze doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Orea durf je wel je dochter uit te lachen als ze omvalt
Ean heeft echt nog honger de honger signalen herken ik wel. Maar ik kan haar niet onbeperkt eten geven dat is het nadeel van kv
Floris ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Solagratia het volgende:
Gaat Leia zich dan ook helemaal aanspannen? vuistjes ballen en strakke armen en benen en een soort hnnng geluid? Dat doet Amy als ze kwaad is
mijn kind is zenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Orea het volgende:
[..]
I know!! Heeft Floris al driftbuien?
(ze heeft nog geen driftbuien hoor, maar echt.. ik moet het eens filmen, kan het niet eens uitleggen wat ze doet, als ze iets niet krijgt wat ze wel NU wil
(we lachen ons rot
)
oh das leuk, ga k s naar kijken/aan R laten zien!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat Tico zo iets bedoelde
Ja en neequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Floris ookDas echt geniaal
Heb ik ook een foto van.
zit ze nog in de maxi-cosi? Vast wel, met haar gewichtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Solagratia het volgende:
Oh gelukkig strekt Amy zich nog niet als ze in de autostoel moet, maar ze wurmt zich wel uit de gordel. Dan heeft ze ineens nog maar een bandje om. Terwijl die echt strak is.![]()
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto!
Floris zn verjaardag duurt ook nog heeeeeeeeeeeeeel lang hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik laat het net zien, dat wordt leyla dr kadootje. Wat nog heeeeeeeeeeel lang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |