abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98041089
Sonnetje wat een schrik :*

Orea doe is niet dat quoten ;(

Juud ga eens bevallen!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98041902
Eline die tijgert *O*
Wat een schrik zeg in huize son zeg. Gelukkig is het goed afgelopen

Wij waren vandaag in de baby-dump waar het natuurlijk weer heel erg druk was. Vriend ging ean vast verschonen en die hoorde tig keer wat een kleintje. Vervolgens door naar de plus en daar hebben ze wagentjes met een MC erop handig dacht ik. Daar past ze dus nog niet in dus maar op mijn arm genomen. En weer tig keer hoorde ik wat een kleintje

En ze is al zo groot
pi_98042359
ahhh, wat een kleintje :P

Ik ga het ook filmen Fannetje,haha, maar denk niet dat ie er bang voor is.

Ik blijf die verschillen grappig vinden, Mex zwaait wel en klapt in z'n handjes, zegt Rah als we dag zeggen, pappa,mamma en kwakkwak.
Maar van tijgeren en kruipen echt nog helemaal niks hoor.
Zouden ze gewoon kiezen wat ze het leukste vinden??

Een hekje voor het grote bed is een slim idee!
pi_98042413
Ow FR ze is echt al groot!! Wat een mooi meissie O+ O+

Wij waren vandaag even naar de babypark en ik had Sarah in de bondolino en die verkoopster stond dat wel even te bekijken... We hebben een tripptrapp gekocht voor Sarah, niet dat ze er al in kan maar dan staat ie er vast :)
Verder is het weer een mevrouwtje ik ga vast niet slapen vandaag... Maar goed ze werd vanmorgen pas om 8.15 wakker voor de eerste fles dus ik klaag niet, wat is dat lux zeg.
Net lag ze op mijn arm te slapen en nu ligt ze weer wakker te zijn in de box naast me... Ze wil echt alleen maar op de arm slapen overdag, maar daar zag ik er meer van langs komen en ergens is dat ook wel lekker zo een ukkie lekker te slapen op je arm :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98042474
Fr O+ kiek je meisje dan!! O+
pi_98042795
Ooohw fr, kijk nou. Ze is echt leuk!! O+

Over Ilse eigenlijk niet zoveel te melden. Ze doet t goed. Rolt de hele dag naar dr buik, nog niet terug, daar heeft mevrouw haar personeel voor. :D Verder kletst ze veel. Ze is de hele dag vrolijk en vind alles best.
*poef* nu is het weg
pi_98042807
Sonnetje :*

Ean O+

Ik vind het heerlijk, die momenten dat Jelle nog op mij slaapt. Soms 's ochtends vroeg na een vroege voeding, als ik bang ben dat als ik hem terug leg hij wakker wordt. Of 's middags, als Lotte ook slaapt en hij al snel weer wakker is. Eerst even drinken en dan op m'n buik verder slapen.
't ventje was vandaag een beetje zielig, kon z'n draai niet echt vinden. Wat verhoging, volgens mij weer wat tanden op komst en ik vermoed ook weer wat last van z'n oren. Naast de verkoudheid die hij al had. Owja, en gelijk weer rochelen en benauwd..

Van de week wel 2x heel erg geschrokken 's avonds. 2 avonden achter elkaar stikte hij bijna tijdens het hoesten. Nja, misschien viel het wel mee maar ik schrok er echt van. 1e avond was het minder erg, daarna gelijk beetje spuug mee met hoesten. 2e avond kwam er gelijk een hele lading spuug uit, over ons beide en mijn bed heen. Daarna ging het gelijk weer een stuk beterder met hem, maar hij lag toen al in z'n eigen bed en ik pakte hem op omdat hij dus half stikte mijn inziens.
Daarna was hij weer helemaal vrolijk en wakker, om 12 uur 's nachts ;)

Het rollen van hem was een eenmalige actie, tot nu toe heeft hij het niet weer laten zien ;)
Verder is hij ook de hele dag vrolijk, lacht ontzettend veel, kletst en gilt veel en is gewoon een heerlijk ventje O+
pi_98043166
FR, wat is ze al gegroeid zeg! Maar ze is nog heerlijk klein O+
Ik weet nog wel dat ik met Floris ging winkelen en m in zo'n maxicosi deed toen ie 2 weken was. Hij zat niet eens vast, omdat ie daar nog te klein voor was.
En hij was toen ruim 1 kilo zwaarder dan je meisje nu :D Dus kan me helemaal voorstellen dat mensen dat zeggen haha. Ik kreeg die reacties toen ook ;) Laat staan jij.
Maar kan me voorstellen dat t voor jou heel groot al is haha.
Fijn dat ze t zo goed doet

Troeta, ik denk dat ze echt wel iets uitkiezen om te ontwikkelen. Ik merk bij Floris dat ie nu even wat meer stil staat kwa ontwikkeling, maar wel meer is gaan kletsen.
Nu is ie trouwens wel druk met losstaan. Hij kan t wel, alleen dat weet ie zelf nog niet ;)
Nee hij staat steeds vaker los. Vaak per ongeluk, maar hij heeft t ook af en toe wel door.
pi_98043374
Haha f_r, mijn schoonzus werd er ook helemaal gek van toen mensen bij haar drie maand oude baby's uitriepen 'ooooohhh wat klein! Zeker pas geboren?' (tweeling die met 35 weken geboren was)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_98043431
Die zullen idd ook wel erg klein geweest zijn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:52:48 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98044127
FR wat gaat ze goed O+

Orea, wat gaat het idd hard...
Ik weet nog dat we ze Roelof en Arend noemden, toen was je Pupo denk ik :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98044142
@f_r: Zo ongeveer vier pond, dacht ik. Ik vond het wel meevallen.. ik vond vooral mijn neefje die een halve maand later geboren werd met 7,5 pond enórm groot :D Zo zie je maar, het hangt er vanaf wat je referentiekader is. De tweeling is nu wel mijn neefje voorbij gegroeid (ze zijn alledrie net 2 geworden)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_98044463
Laatst was er echt een reuzenbaby bij het cb. Toen dacht ik nog die kan ik niet eens meer tillen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:53:49 #39
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98047326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Floris is op andere gebieden snel Son, maar dat gevoel heb ik dus ook met sommige dingen die Floris doet ;) komt goed schatje!! :*

En ik heb laatst topics zitten doorlezen en brak bij mijn stukje over de ochtend van vertrek naar het ziekenhuis (zal ik lekker hier ook even quoten?) O+

In topic 677 (heerlijk dat makkelijke terugzoeken)...

[..]

Echt, ik kan gewoon zooo hard huilen nu als ik dat lees.. Ze heeft zo alles nóg meer overtroffen dan ik had kunnen/durven dromen! O+ O+ /emomuts
Ik kan me dit stukje gewoon nog herinneren, zoveel indruk maakte het destijds op me (je hebt me wel vaker bijna aan het janken met die mooie teksten van je!) :*.

Lieve Clau, wat een ellende. Ik heb geen tips voor je, slechts een virtuele knuffel en de hoop dat Lena snel wat meer rust vindt. :*

F_r wat is ze prachtig!!! O+
pi_98054781
Bij nader inzien is er denk ik toch iets. Vannacht ben ik de hele nacht met haar wakker geweest en begon ze telkens hard te huilen en viel ze weer in slaap als ik haar troostte. Ze leek buikpijn te hebben en veel te drukken; ze heeft ook rode billetjes. Maar ze heeft geen verhoging. Ik weet nog steeds niet wát er is, want ze is nu weer heel vrolijk. Ik ga maar eens proberen te slapen!

Dank voor alle steun en knuffels!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98054818
Dat biedt in elk geval uitzicht op verandering. Trusten!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98054850
Geen bobbels ofzo te zien Claudia? Dat er misschien tandjes aankomen?
Slaap lekker :*
pi_98054864
Mrien dat lijkt me inderdaad naar zeg als je ziet dat Jelle er bijna in stikt. Wel goed dat hij het verder zo goed doet, ondanks de verkoudheid.

FR van een plaatje O+

Ilse gaat lekker dus, niets te melden is een goed teken. En waarom zou je terug draaien als je daar inderdaad personeel voor hebt.

Heeft ze al een paar dagen niet gepoept? Kan ze daar de buikpijn van hebben? Omdat je ook schrijft dat ze moet drukken. Nu je het gevoel hebt dat er een oorzaak achter zit, hoop ik dat je er snel achter kan komen en het kan verhelpen. Is voor je meisje ook niets zo. Hopleijk kan je nog even wat slaap pakken.
pi_98056936
Clau, dat zouden wel eens tandjes kunnen zijn.. Of heb jij iets anders gegeten dan normaal en kan ze daar een reactie op hebben? (ik roep maar wat hoor?)

Hier lijkt het ergste voorbij! Vannacht 2 keer snel een speentje gepropt, en ze ziet er vanmorgen al minder in elkaar geslagen uit (door die pokken op haar ogen leek ze wel een bokster, na een gevecht :')) dus we gaan ons straks maar eens in het zwembad wagen :D (het is hier vandaag héél erg heet.. hoe is het daar?)

Leandra, Roelof en Arend ja :D! En later Roelofje, en toen Speklap.. En nu Pokkie :') :D! Ik hou van bijnamen O+
  zondag 12 juni 2011 @ 12:59:18 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98060152
Het is hier ook 30 graden! ( in de ochtend 15 en in de middag 15).
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98060278
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:59 schreef Ticootje het volgende:
:D Het is hier ook 30 graden! ( in de ochtend 15 en in de middag 15).
Ik zie het zonnetje schijnen, maar durf niet te zeggen of het ook lekker weer is. Ben op mijn werk vandaag echt hard bezig. En dat voor een weekenddienst.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:22:45 #47
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98068050
Claudia, als je denkt dat ze last heeft van haar darmpjes (gas), probeer de knietjes naar haar buikje te drukken, en dan de beentjes weer strekken. Ook willen fietsbewegingen met de beentjes helpen om gas los te krijgen.

Hier een voorbeeldje:
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_98068234
F-R, wát een poppetje! En weet je, in mijn ogen (wie ben ik dan wel zonder een smurfje), klein kindje is lekker lang een baby hebben. Ze groeien altijd al zo snel, babies.
Prachtig meiske, en wat heerlijk dat ze het zo geweldig doet!
O+ :*
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 12 juni 2011 @ 18:05:30 #49
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98072463
Ow F-R wat is ze al groot, hoeveel weegt ze nu ongeveer?

En hoe spreek je dr naam uit? Dat is makkelijker voor bij t lezen, ik zit er nu mee te klooien (heb k vast overheen gelzen, sommige topics gaan zoo snel)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 12 juni 2011 @ 18:06:09 #50
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98072480
(groot ten opzichte vann t hele kleine meisje wat ze was bij geboorte)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')