Sonnetje
Ean
Ik vind het heerlijk, die momenten dat Jelle nog op mij slaapt. Soms 's ochtends vroeg na een vroege voeding, als ik bang ben dat als ik hem terug leg hij wakker wordt. Of 's middags, als Lotte ook slaapt en hij al snel weer wakker is. Eerst even drinken en dan op m'n buik verder slapen.
't ventje was vandaag een beetje zielig, kon z'n draai niet echt vinden. Wat verhoging, volgens mij weer wat tanden op komst en ik vermoed ook weer wat last van z'n oren. Naast de verkoudheid die hij al had. Owja, en gelijk weer rochelen en benauwd..
Van de week wel 2x heel erg geschrokken 's avonds. 2 avonden achter elkaar stikte hij bijna tijdens het hoesten. Nja, misschien viel het wel mee maar ik schrok er echt van. 1e avond was het minder erg, daarna gelijk beetje spuug mee met hoesten. 2e avond kwam er gelijk een hele lading spuug uit, over ons beide en mijn bed heen. Daarna ging het gelijk weer een stuk beterder met hem, maar hij lag toen al in z'n eigen bed en ik pakte hem op omdat hij dus half stikte mijn inziens.
Daarna was hij weer helemaal vrolijk en wakker, om 12 uur 's nachts

Het rollen van hem was een eenmalige actie, tot nu toe heeft hij het niet weer laten zien

Verder is hij ook de hele dag vrolijk, lacht ontzettend veel, kletst en gilt veel en is gewoon een heerlijk ventje