abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:18:08 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98034611
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.

Laatste post:
quote:
Wat een schema's af en toe. Denk dat je met dat soort overvolle schema's meer sloopt dan je opbouwt...
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:24:43 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98034866
Zyzz komt ook niet meer hier he?
pi_98034874
Topics gaan te hard!
pi_98034927
Ik heb even lopen snuffelen op alle websites die jullie me linkten, maandag ga ik beginnen met een schema van bodybuilding.com:

http://www.bodybuilding.c(...)le-building/training

En dan voeg ik dag 1 en 2 samen en dag 4 en 5, zo kan ik alles mooi 2x per week afwisselen dacht ik zo. Er zitten ook heel veel oefeningen tussen die ik thuis kan doen dus hoef ik niet alle workouts in de sportschool te doen, zoals de buttlift :D

Mening van de pro's? Goed idee of totaal verkeerd bedacht?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:28:32 #5
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98035017
Wat gaat de topics hard. Minder lullen meer trainen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_98035098
hallo

[ Bericht 97% gewijzigd door gespierd123 op 12-06-2011 11:36:41 ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:32:52 #7
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98035178
Ga weg, en neem je arrogantie ook mee :O.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98035200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:30 schreef gespierd123 het volgende:
hallo

ben bereid mensen te helpen met all hun vragen.

dit ben ik

[ afbeelding ]

voor de haters

[ http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat hoef je toch niet in elk topic te herhalen? Begin maar eens met mijn vraag, of dat trainschema er een beetje oké uitziet. En met die foto met je nickname zien we toch niet of jij zo'n gespierd lijf hebt?
pi_98035294
haha ik vind het wel lachen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_98035321
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Dat hoef je toch niet in elk topic te herhalen? Begin maar eens met mijn vraag, of dat trainschema er een beetje oké uitziet. En met die foto met je nickname zien we toch niet of jij zo'n gespierd lijf hebt?
uh trainingschema is goed voor vrouwen, maar zou het mannen niet aanraden
zou ook barbell squat doen voor die squat booty
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:36:52 #11
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98035382
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb even lopen snuffelen op alle websites die jullie me linkten, maandag ga ik beginnen met een schema van bodybuilding.com:

http://www.bodybuilding.c(...)le-building/training

En dan voeg ik dag 1 en 2 samen en dag 4 en 5, zo kan ik alles mooi 2x per week afwisselen dacht ik zo. Er zitten ook heel veel oefeningen tussen die ik thuis kan doen dus hoef ik niet alle workouts in de sportschool te doen, zoals de buttlift :D

Mening van de pro's? Goed idee of totaal verkeerd bedacht?
Probeer eerst 3 keer in de week. Als je nou direct met dat 4 of 5 dagen schema begin ga je de boel overbelasten. Ga eerst 2 tot 3 keer in de week sporten en dan rustig opbouwen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98035405
quote:

[..]

Zelfde horloge, vloerkleed + kastjes.. zou wel heel toevallig zijn ;), EXIF data laat ook zien dat hij vandaag/net is gemaakt dus, ga er maar vanuit dat hij het is, of is dit je manier om nog meer pics te krijgen?
pi_98035654
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

uh trainingschema is goed voor vrouwen, maar zou het mannen niet aanraden
zou ook barbell squat doen voor die squat booty
Ok, prrrrima.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Probeer eerst 3 keer in de week. Als je nou direct met dat 4 of 5 dagen schema begin ga je de boel overbelasten. Ga eerst 2 tot 3 keer in de week sporten en dan rustig opbouwen.
Ik doe 2x per week, dag 1&2 en dag 4&5 van dat trainschema voeg ik samen zodat ik 2 dagen sportschool heb.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Zelfde horloge, vloerkleed + kastjes.. zou wel heel toevallig zijn ;), EXIF data laat ook zien dat hij vandaag/net is gemaakt dus, ga er maar vanuit dat hij het is, of is dit je manier om nog meer pics te krijgen?
Haha ssht, verraad me nou niet.
pi_98035903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ok, prrrrima.

[..]

Ik doe 2x per week, dag 1&2 en dag 4&5 van dat trainschema voeg ik samen zodat ik 2 dagen sportschool heb.

[..]

Haha ssht, verraad me nou niet.
Opdekop als je me foto's stuurt kan ik je beter advies geven. Want atm kan ik niks zeggen over hoe je moet trainen.
pi_98035967
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

Opdekop als je me foto's stuurt kan ik je beter advies geven. Want atm kan ik niks zeggen over hoe je moet trainen.
Haha.
pi_98035974
quote:

[..]

_O- :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:50:30 #17
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98036007
Van wie is deze irritante kloon/troll?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98036029
quote:
18s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
ik ben the real deal check die link in me eerste post
pi_98036085
quote:

[..]

Vergeet niet je billen en buik in te smeren met pindakaas en huishoudfolie!

:D
pi_98036211
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef wes55 het volgende:

[..]

Zal even wat potten pindakaas inslaan ja! Thanks for the mention.
pi_98036225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef wes55 het volgende:

[..]

Eerst foto's dan kunnen we progress beter beoordelen, before&after you know. :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:56:19 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98036294
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:50 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ik ben the real deal check die link in me eerste post
Waarom doe je zo arrogant dan :r?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98036308
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Leeftijd + beachboy wss
pi_98036355
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

ik wil mensen gewoon helpen met hun fitnessdoelen in 2011 als ik arrogant was zou ik gewoon mijn foto's posten en zeggen hoe geweldig ik ben en superieur
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:15:24 #25
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98037180
quote:
18s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
waarschijnlijk is AdvancedPauper weer bezig
Ik maak ff een TR van gespierd000
pi_98037191
Ook maar eens posten hier.

Ik train thuis (hoef geen discussie over dat sportschool beter is ;) ) en heb nu ongeveer dit als schema:

Dag 1:
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/DBBenchPress.html
40KG (2x20) 10x8x8 reps
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/DBBentOverRow.html
22KG 10x10x10x10 beide armen
http://www.exrx.net/Weigh(...)is/DBHammerCurl.html
Rechts: 16KG Links:14KG 8x8x6
http://www.bodybuilding.c(...)e-arm-dumbbell-press
Rechts: 15KG 10x9x7
Links: 15KG 10x7x6

Dag 2:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBSquat.html
Opbouwend tot 40 KG (2x20) 5x
http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/DBLunge.html
16 KG (2x8) 6x6x6 beide benen
(Lunges gaan minst fijn van alle oefeningen, krijg niet fijn uitgevoerd.. verlies snel balans enzo en raak er snel buiten adem van op een of andere manier)
Kuiten
http://www.exrx.net/Weigh(...)andingCalfRaise.html
22kg 15x15x15
http://www.exrx.net/Weigh(...)stoid/WtNeckFlx.html
3KG 3x10

Dag 3:
http://www.exrx.net/Weigh(...)r/DBArnoldPress.html
30KG (2x15) 5x5x5
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html
2x11KG 15x10x10
http://www.exrx.net/Weigh(...)ncentrationCurl.html
Rechts: 17KG 10x9x8
Links: 17KG 8x8x6
http://www.exrx.net/WeightExercises/TrapeziusUpper/DBShrug.html
40KG 20*20*20

Dagelijks eten (ongeveer):

4000kcal
225g eiwit
440 koolhydraten
250g suikers
45g verzadigd vet
30g e.onverzadigd
25g m.onverzadigd

Ongeveer 6 boterhammen per dag vooral belegd met pindakaas, kaas en kipfilet
1 of 2 schaaltjes Magere yoghurt
1 of 2 bekers chocomelk

Avondmaaltijd bv chicken tonight met 300-400 gram kipfilet, 175g rijst en zo'n pot. Of een pasta (macaroni, spaghetti, lasagne met voor een maaltijd zo'n 220 gram gehakt (half om half), 200 gram groenten, mix, 200gram tomato frito)
Of aardappels (300g ongeveer) met bv 225gram spinazie a la creme, rode kool, broccoli met 2 hamburgers a 75 gram erbij en jus

3x per week trainen (meestal om de dag en af en toe 3 dagen rust). 5 kwartier gemiddeld. 10 min warmup. Neem redelijk wat rust tussen trainingen door. Tussen sets ook 1,5 a 2 minuten ongeveer.

Meningen?
pi_98037479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef VacaLoca het volgende:

Ik train thuis (hoef geen discussie over dat sportschool beter is ;) ) en heb nu ongeveer dit als schema:

Dag 1:
40KG (2x20) 10x8x8 reps

Dag 2:
(Lunges gaan minst fijn van alle oefeningen, krijg niet fijn uitgevoerd.. verlies snel balans enzo en raak er snel buiten adem van op een of andere manier)
Kuiten
22kg 15x15x15
3KG 3x10

Dag 3:
30KG (2x15) 5x5x5
2x11KG 15x10x10
40KG 20*20*20

4000kcal
225g eiwit
440 koolhydraten
250g suikers
45g verzadigd vet
30g e.onverzadigd
25g m.onverzadigd

1 of 2 bekers chocomelk

Avondmaaltijd bv chicken tonight met 300-400 gram kipfilet, 175g rijst en zo'n pot. Of een pasta (macaroni, spaghetti, lasagne met voor een maaltijd zo'n 220 gram gehakt (half om half), 200 gram groenten, mix, 200gram tomato frito)
Of aardappels (300g ongeveer) met bv 225gram spinazie a la creme, rode kool, broccoli met 2 hamburgers a 75 gram erbij en jus

3x per week trainen (meestal om de dag en af en toe 3 dagen rust). 5 kwartier gemiddeld. 10 min warmup. Neem redelijk wat rust tussen trainingen door. Tussen sets ook 1,5 a 2 minuten ongeveer.

Meningen?
ziet er goed uit maar je dieet is veel te strikt..
40% proteine 40% koolhydraten 20% vet van je dagelijkse calorieen moet je aanhouden ongeveer
de vetten die je dagelijks binnekrijgt hoef je niet te onderscheiden
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:31:18 #28
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98037826
hallo ik ben net begonnen met traine enzo; hebbe jullie nog tips voor me ? gew sixpack tog :p

dit is mn schema:

maandag: armen + buik
woensdag: borst + buik
vrijdag: biceps + triceps

dinsdag en donderdag heb ik voetbal training dus daarom train ik mn benen en rug niet.
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:37:51 #29
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_98038081
Wel deel van je armen train je op maandag?
pi_98038114
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef VacaLoca het volgende:

Dag 1:
40KG (2x20) 10x8x8 reps

Dag 2:
Kuiten
22kg 15x15x15
3KG 3x10

Dag 3:
30KG (2x15) 5x5x5
2x11KG 15x10x10
40KG 20*20*20

4000kcal
225g eiwit
440 koolhydraten
250g suikers
45g verzadigd vet
30g e.onverzadigd
25g m.onverzadigd

1 of 2 bekers chocomelk

Meningen?
Ik doe vrijwel precies hetzelfde (ook ongeveer dezelfde gewichten). Alleen mijn benen train ik nog met apparaten (leg press 80-100-110-120, andere weet ik de naam niet van). Is het beter om die oefeningen met dumbells te doen? Eerlijk gezegd zie ik alleen vrouwen dat doen (bijv: bijv:http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/DBLunge.html)
Dumbell bench press is toch wel mijn favoriet.

Wat is trouwens een goede split? Ik train drie dagen per week en ik deel het ongeveer zo in:

Dag 1:
Borst, biceps, triceps

Dag 2:
Rug, benen

Dag 3:
Buik, nog wat rug
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:39:05 #31
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98038132
Hoezo een toestroom aan gebruikers en schema's dan :? :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98038152
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Eerst foto's dan kunnen we progress beter beoordelen, before&after you know. :P
Voor de echte kenners. spierballen in progress;

:D :') :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:41:40 #33
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98038218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Opdekop het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Nou dit mag wel zo blijven. Je bent iedergeval voller dan de magere latten die ik voorbij zie komen..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98038228
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef Cake-Man het volgende:
hallo ik ben net begonnen met traine enzo; hebbe jullie nog tips voor me ? gew sixpack tog :p

dit is mn schema:

maandag: armen + buik
woensdag: borst + buik
vrijdag: biceps + triceps

dinsdag en donderdag heb ik voetbal training dus daarom train ik mn benen en rug niet.
Synthol is de oplossing voor jou beachboy!
Krijg je massive armen van!!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:42:05 #35
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98038239
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
ja dat vraag ik me ook af de laatste tijd. Al die standaard vragen ook zoals: hoeveel gram eiwit moet ik eten?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:42:43 #36
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98038256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef H1N1 het volgende:
Wel deel van je armen train je op maandag?
mn polsen, is best belangrijk bij het voetbal daarom
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
pi_98038261
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

ik heb de raarste erectie van die pic
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:44:26 #38
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98038329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

Kan je mij ook advies geven ik heb mn schema gepost, paar weken knallen totdat ik op vakantie ga
Arnold Schwarzenegger
pi_98038354
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nou dit mag wel zo blijven. Je bent iedergeval voller dan de magere latten die ik voorbij zie komen..
Noem je me dik?! o|O
Hehe maar ja ik hoef niet meer te 'bulken' nee! :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:45:40 #40
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98038386
Nee. Integendeel, Ik vind vollere vrouwen juist mooier dan die skinny crap.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:47:34 #41
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98038474
quote:

[..]

TR gemaakt :)
Ik heb wel een advies voor je, als je in dit topic wil blijven posten, kun je beter normaal gaan doen.
pi_98038539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:44 schreef Cake-Man het volgende:

[..]

Kan je mij ook advies geven ik heb mn schema gepost, paar weken knallen totdat ik op vakantie ga
dag 1 borst bicep buikspieren
dag 2 benen en schouders
dag 3 rug tricep buikspieren

je moet rug ook trainen .. als je alleen borst traint krijg je aan rare postuur
pi_98038570
quote:

[..]

...

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Integendeel, Ik vind vollere vrouwen juist mooier dan die skinny crap.
Maar 'normale' vrouwen willen liever niet horen dat ze vol zijn denk ik. Gewoon als tip voor op de versiertoer vanavond in da club. Mij mag je wel vol noemen hoor.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:50:43 #44
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98038601
schouders trainen is zwaar dus doe ik niet.

benen en rug train ik al met voetballen
Arnold Schwarzenegger
pi_98038637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef Cake-Man het volgende:

jij zult nooit gespierd worden sorry
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:53:36 #46
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98038716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

jij zult nooit gespierd worden sorry
je hoeft niet gelijk stoer te doen, ik ben maar een beginner ja; ik train keihart als t moet.
Arnold Schwarzenegger
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:53:45 #47
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_98038721
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Close, but no Miss Prestin.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:11 #48
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_98038773
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Het wordt lekker weer dus men wil er in 2 maanden uitzien als Peter Andre :D
pi_98038807
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef Cake-Man het volgende:

No pain, no gain.

Vandaag de benen getraind, nadat ik maar eens begonnen ben met serieus te trainen via een schema. Ik trainde de benen wel, maar dan gewoon wat oefeningen tussendoor. Viel nog vies tegen.
pi_98038819
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef Cake-Man het volgende:

[..]

mn polsen, is best belangrijk bij het voetbal daarom
:')

Serieus, wat doe je hier?
En hoe houd ben je?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:56:15 #51
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98038827
Zeg kunnen we die kloon niet booten? Ik mag hem niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:56:21 #52
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_98038831
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef Cake-Man het volgende:

[..]

je hoeft niet gelijk stoer te doen, ik ben maar een beginner ja; ik train keihart als t moet.
Maar schouders trainen vindt meneer te zwaar XD
pi_98038918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Maar schouders trainen vindt meneer te zwaar XD
Stel dat zijn trainingen vruchten afwerpen (wat ik niet verwacht) dan krijg je dus opgepompte spierballen en van die superecto-schouders. Da's geen gezicht.
pi_98039104
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Close, but no Miss Prestin.
Ik moest even Google gebruiken, maar daar liggen m'n ambities ook niet. :D
Hoewel ze er nog wel vrouwelijk uitziet, geen bakstenen als kuiten of overduidelijke sixpack.. Maar vind dr heupen niet zo mooi.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:03:43 #55
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_98039160
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stel dat zijn trainingen vruchten afwerpen (wat ik niet verwacht) dan krijg je dus opgepompte spierballen en van die superecto-schouders. Da's geen gezicht.
Idd, alles of niets
pi_98039346
Wat is er aan de hand met dit topic.
pi_98039359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Het wordt lekker weer dus men wil er in 2 maanden uitzien als Peter Andre :D
Moet ik na de zomer terugkomen dan? Ik ben vanaf februari begonnen. Sinds april wat serieuzer na aanschaf tweede dumbbell waarmee ik meer oefeningen kan doen.

Om hier te beginnen met posten leek een overzicht van trainingen en voeding mij logisch.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:10:12 #58
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_98039430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Moet ik na de zomer terugkomen dan? Ik ben vanaf februari begonnen. Sinds april wat serieuzer na aanschaf tweede dumbbell waarmee ik meer oefeningen kan doen.

Om hier te beginnen met posten leek een overzicht van trainingen en voeding mij logisch.
Relaaaaxed gast, was niet specifiek op jou gericht.

Ontopic
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:12:04 #59
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98039504
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is er aan de hand met dit topic.
invasie van trollen
pi_98039538
Goed referntie materiaal.

http://www.malemodels.cc/
pi_98039563
Misschien slechte timing om hier te beginnen met posten. Ik ben serieus maar blijkbaar veel beach batty boys die nu toestromen ook.
pi_98039610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien slechte timing om hier te beginnen met posten. Ik ben serieus maar blijkbaar veel beach batti boys die nu toestromen ook.
Ja, de gym zit weer vol met gasten die alleen borst en biceps trainen. Triceps denken ze vaak niet eens aan. Dan laten ze ook nog eens te zware oefeningen achterwege. :X
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:16:13 #63
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98039644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef ukga het volgende:

[..]

invasie van trollen
Erg jammer. Zomer komt er weer aan he...
pi_98039679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, de gym zit weer vol met gasten die alleen borst en biceps trainen. Triceps denken ze vaak niet eens aan. Dan laten ze ook nog eens te zware oefeningen achterwege. :X
Borstoefeningen vind ik wel de fijnste oefening die ook het lekkerst voelt. Maar lunges heb ik een bloedhekel aan maar doe ik braaf omdat het moet van mijzelf. Heb er wel de juiste discipline voor denk ik. Dus aan mij geen verspilde tijd.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:17:27 #65
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98039685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bankdrukken en dan de barbell maar 10 cm laten zakken. En dan met een voldaan/arrogant gezicht opstaan en zich stoer voelen :')
pi_98039782
Van de week triceps gedaan door dip te doen en barbell vanuit je nek/achter je hoofd. Vette spierpijn.. :D
pi_98039872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Borstoefeningen vind ik wel de fijnste oefening die ook het lekkerst voelt. Maar lunges heb ik een bloedhekel aan maar doe ik braaf omdat het moet van mijzelf. Heb er wel de juiste discipline voor denk ik. Dus aan mij geen verspilde tijd.
Dat vind ik persoonlijk ook. Lunges vind ik ook vervelend, maar ik doe ze wel gewoon. Het komt sowieso aan op discipline. Oefeningen correct uitvoeren is doorgaans zwaarder en niet elke oefening is even fijn.
pi_98039905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Bankdrukken en dan de barbell maar 10 cm laten zakken. En dan met een voldaan/arrogant gezicht opstaan en zich stoer voelen :')
Yep :) Oefeningen half en verkeerd uitvoeren en bij voorkeur met zoveel mogelijk gewicht. Vervelende vind ik wel dat ze de bank geregeld bezet houden met hun geklooi.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:24:02 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98039971
En over 2 maanden zijn ze weer weg en herhaalt het cirkeltje zich volgend jaar weer, ergeren heeft geen zin :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_98040008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep :) Oefeningen half en verkeerd uitvoeren en bij voorkeur met zoveel mogelijk gewicht. Vervelende vind ik wel dat ze de bank geregeld bezet houden met hun geklooi.
Maar dit is dus kut he, van die fanatieke types in je gym waardoor je zelf niet goed je ding durft te doen. Élke keer als ik daar tussen kom staan met mn 4kg gewichtjes zie ik die ogen wel weer, maar ja moet toch ergens beginnen.
pi_98040074
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Maar dit is dus kut he, van die fanatieke types in je gym waardoor je zelf niet goed je ding durft te doen. Élke keer als ik daar tussen kom staan met mn 4kg gewichtjes zie ik die ogen wel weer, maar ja moet toch ergens beginnen.
Daar moet je je toch overheen zetten. Ik zie mensen nooit lachen om mensen die oefeningen met een relatief laag gewicht correct uitvoeren, wel om gasten die maar wat lopen te prutsen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:26:16 #72
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98040084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef kidkash19 het volgende:
En over 2 maanden zijn ze weer weg en herhaalt het cirkeltje zich volgend jaar weer, ergeren heeft geen zin :P
Klopt! Wat heerlijk dat ze zo weer weg zijn _O_
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:27:02 #73
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98040119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ik zie liever iemand met een laag gewicht een oefening goed uitvoeren dan iemand die maar wat aan het aankloten is.
pi_98040136
Dat vind ik dan weer fijn aan thuistrainen. Kent vast ook z'n beperkingen (hoewel ik met 2 dumbbells best ver kom kwa oefeningen die je kan doen) maar ik heb geen last van anderen.

Kwa zomer die er aan komt baal ik wel stiekem een beetje dat ik (terwijl ik vroeger altijd ondergewicht had) een aardig buikje heb. Maar kan me niet veroorloven veel in vet af te vallen want het zit vooral bij mn buik en om dat weg te krijgen zou mn gezicht veels te ingevallen raken. Wat lelijk is.

Iemand zei wel tegen me dat ik kan proberen om nu te cutten, en dan weer aan te komen en dat dan wellicht door andere hormoonbalans.. testosteron productie en beter eten enzo.. het dan misschien niet weer allemaal naar de buik gaat. Wat zijn jullie gedachten daarover?
pi_98040228
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
Dat vind ik dan weer fijn aan thuistrainen. Kent vast ook z'n beperkingen (hoewel ik met 2 dumbbells best ver kom kwa oefeningen die je kan doen) maar ik heb geen last van anderen.

Kwa zomer die er aan komt baal ik wel stiekem een beetje dat ik (terwijl ik vroeger altijd ondergewicht had) een aardig buikje heb. Maar kan me niet veroorloven veel in vet af te vallen want het zit vooral bij mn buik en om dat weg te krijgen zou mn gezicht veels te ingevallen raken. Wat lelijk is.

Iemand zei wel tegen me dat ik kan proberen om nu te cutten, en dan weer aan te komen en dat dan wellicht door andere hormoonbalans.. testosteron productie en beter eten enzo.. het dan misschien niet weer allemaal naar de buik gaat. Wat zijn jullie gedachten daarover?
je kunt cutten totdat je rond 8-10% bodyfat bent en daarna 200-300 boven behoefte eten om optimaal spier aan te komen en minimale vet. Dat heb ik ook gedaan ben nu bezig met 200-300 boven behoefte te eten
pi_98040362

Mijn rug.
pi_98040453
mijn goal fysiek

pi_98040486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar moet je je toch overheen zetten. Ik zie mensen nooit lachen om mensen die oefeningen met een relatief laag gewicht correct uitvoeren, wel om gasten die maar wat lopen te prutsen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik zie liever iemand met een laag gewicht een oefening goed uitvoeren dan iemand die maar wat aan het aankloten is.
Dan moet je wel zeker weten dat je die oefening goed doet. Daarom is het rot als mensen alleen staren want dan ga ik twijfelen als ze niks zeggen..
Maar zolang ze niks zeggen ga ik er vanuit dat er niks aan het handje is.
Ik vraag sowieso maandag even hulp bij mijn poging tot een nieuwe workout. Just to make sure dat ik bepaalde bewegingen van die site bodybuilding.com goed doe.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:40:36 #79
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_98040728
wat is een beachboi ?

een jongen in de sportschool zij dat ik eierkoeken moest gaan eten ipv brood vanwege eiwitten enzo; weet iemand hier meer over ? ik vind brood best al niet vreten laat staan eierkoeken maar wordt ik dan niet te groot ?
Arnold Schwarzenegger
pi_98040782
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef gespierd123 het volgende:
mijn goal fysiek

[ afbeelding ]
Zou dat natural zijn?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:42:43 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98040830
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Cake-Man het volgende:
wat is een beachboi ?

een jongen in de sportschool zij dat ik eierkoeken moest gaan eten ipv brood vanwege eiwitten enzo; weet iemand hier meer over ? ik vind brood best al niet vreten laat staan eierkoeken maar wordt ik dan niet te groot ?
boi, zij, wordt :') man man man wat een mongolen de laatste tijd
pi_98040834
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef 7754 het volgende:

[..]

Zou dat natural zijn?
nee
pi_98040875
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Cake-Man het volgende:
wat is een beachboi ?

ja man je moet eierkoeken eten .. in de fabriek doen ze anabole daarin man.. maar je moet oppassen als je te veel eet krijg je gyno en krimpen je ballen, maar je wordt wel een beest
pi_98040882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

nee
zou het natural kunnen?
pi_98040912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef gespierd123 het volgende:
mijn goal fysiek

[ afbeelding ]
Dat is echt gewoon lelijk.
pi_98040922
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef 7754 het volgende:

[..]

zou het natural kunnen?
als je dezelfde genen als ronnie coleman hebt misschien maarja voor de gemiddelde mens kom je daar niet eens in de buurt van
pi_98040977
Coleman met zijn 1000+ KG legpress...
pi_98040985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef 7754 het volgende:

[..]

Zou dat natural zijn?
Het is in elk geval geen gezicht.
pi_98041087
Vind het ook niet mooi.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:08:25 #90
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98043664
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??

mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:48:17 #92
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98043871
Wat dacht je van het forum oprotten? :O
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:48:45 #93
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_98043898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:

[ afbeelding ]

mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
Mag ik je aanraken?
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:48:53 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98043905
Nee niet echt, waar zijn je onderarmen? En wat zijn dan je stats, je ziet er meer uit als iemand die een beetje aankloot en een klassieke beachboy mentaliteit heeft. Denken dat ze heel wat zijn terwijl het niks betekent

en die skinny jeans staan je goed, geeft ook meteen aan hoe serieus je benen doet :P
Luck is for losers
pi_98043979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef kidkash19 het volgende:
Nee niet echt, waar zijn je onderarmen? En wat zijn dan je stats, je ziet er meer uit als iemand die een beetje aankloot en een klassieke beachboy mentaliteit heeft. Denken dat ze heel wat zijn terwijl het niks betekent

en die skinny jeans staan je goed, geeft ook meteen aan hoe serieus je benen doet :P
mijn onderarmen zijn in proportie hoor ik train ze wel niet direct.. me benen zijn best enorm hoor kijk maar in spiegelbeeld ik squat 115 kg
pi_98043989
Wel een goeie kont.
pi_98044040
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Opdekop het volgende:
Wel een goeie kont.
squat booty aha
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:52:28 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98044111
Zozo wel 115 hele kiloos, chapeau!

Tipje, ga pas opscheppen als je echte gewichten onder de knie hebt ok?
Luck is for losers
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:53:18 #99
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98044147
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Opdekop het volgende:
Wel een goeie kont.
Dat hoor ik ook vaak :P
quote:

[ afbeelding ]

Nee absoluut niet
pi_98044176
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook vaak :P

Pics
pi_98044178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef kidkash19 het volgende:
Zozo wel 115 hele kiloos, chapeau!

Tipje, ga pas opscheppen als je echte gewichten onder de knie hebt ok?
ey vriend ik ben 16 en weeg 76 kg wil wel eens zien hoe jij eruit ziet ... zie jou geen foto's posten .. jij bent gewoon een hater ofzo .. post eerst foto's voordat we verder praten
pi_98044219
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Pics
ik wil meer pics van jou ziennn om je advies te geven weet je wel ahaha
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:58:44 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98044435
Duidelijk te merken dat je 16 bent, we praten wel over een jaartje ofzo. Kijken of je het dan uberhaupt hebt volgehouden en wat je gewichten dan zijn, beginnersgains zijn altijd de makkelijkste. Kijken uit wat voor hout je bent gesneden als het vooruitgaan ineens stopt of tergend langzaam gaat :)
Luck is for losers
pi_98044572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef kidkash19 het volgende:
Duidelijk te merken dat je 16 bent, we praten wel over een jaartje ofzo. Kijken of je het dan uberhaupt hebt volgehouden en wat je gewichten dan zijn, beginnersgains zijn altijd de makkelijkste. Kijken uit wat voor hout je bent gesneden als het vooruitgaan ineens stopt of tergend langzaam gaat :)
kun je een pic plaatsen zodat wij zien hoe een gevorderde zoals jij eruit ziet?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:09:46 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98045070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ey vriend ik ben 16 en weeg 76 kg wil wel eens zien hoe jij eruit ziet ... zie jou geen foto's posten .. jij bent gewoon een hater ofzo .. post eerst foto's voordat we verder praten
Zeg kneus, jij komt "zomaar" vandaag binnen knallen met foto's van je zelfverheerlijking misvormd lap vlees met je arrogante houding. Dat kan en mag je wel verwachten van zo'n jong puber van á schamele 16 jaar denkende alwetend te zijn.

Ga nou niet zitten zeiken over anderen die hier al veel langer zitten. Dus neem je rotzooi mee en ga weg. We moeten jou niet.

Wat begrijp je niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:11:23 #106
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98045162
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Pics
Help me een andere keer herinneren.Op dit moment gaat dat niet :P
pi_98045261
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Help me een andere keer herinneren.Op dit moment gaat dat niet :P
Ik zal je achter de kont aanzitten ja. Kein Problem :s)
pi_98045431
Gespierd123 beste fysiek van FOK!

[ Bericht 85% gewijzigd door gespierd123 op 12-06-2011 11:40:04 ]
pi_98045464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ik wil mensen gewoon helpen met hun fitnessdoelen in 2011 als ik arrogant waso zou ik gewoon mijn foto's posten en zeggen hoe geweldig ik ben en superieur
hum je hebt een 6pack. veder niks, je mist massa in schouders en armen. dat is mijn mening.
pi_98045516
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

hum je hebt een 6pack. veder niks, je mist massa in schouders en armen. dat is mijn mening.
ik heb geen foto geposted waarop mijn schouders en armen goed te zien zijn. Dus je mening is niet relevant
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:18:32 #111
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98045559
quote:

[..]

negeer deze mafkees gewoon. Ga er niet op in
pi_98045605
quote:

[..]

Ik heb anders nog geen foto gezien waarop zijn schouders goed te zien zijn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:19:41 #113
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98045630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef gespierd123 het volgende:
Ok niemand heeft pics geposted om te bewijzen dat ze een beter fysiek hebben dan mij.
Hierbij verklaar ik mezelf als de koning van FOK!

[ afbeelding ]

Gespierd123 beste fysiek van FOK!
Gast tyf gewoon op.
pi_98045765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Gast tyf gewoon op.
ik snap niet waarom ik zoveel haat krijg... volgens mij is het jaloezie
pi_98045984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ik heb geen foto geposted waarop mijn schouders en armen goed te zien zijn. Dus je mening is niet relevant
post ook een foto hier zou ik zeggen.
pi_98046091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

post ook een foto hier zou ik zeggen.
Ik ben hier om mensen te helpen met training enzo. Tot nu toe heb ik me moeten bewijzen de hele tijd... eerste geloven mensen niet dat ik diegene ben op de foto's en nu moet ik al mijn lichaamsdelen laten zien... rare forum man
pi_98046160
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Gast tyf gewoon op.
Triceps en 6-pack kun je wel aan zien dat hij er aan gewerkt heeft. Natuurlijk zijn het maar 2 foto's, maar dit lijkt me geen beachboy te zijn die zeurt dat schouderoefeningen te zwaar zijn en zo...
pi_98046308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

Ik ben hier om mensen te helpen met training enzo. Tot nu toe heb ik me moeten bewijzen de hele tijd... eerste geloven mensen niet dat ik diegene ben op de foto's en nu moet ik al mijn lichaamsdelen laten zien... rare forum man
Ooit gehoord van nettiquette?
pi_98046315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

Misschien moet je dan ook starten met serieus reageren op vragen van mensen, en niet gaan lopen braggen over jezelf.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:33:36 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98046344
Mensen helpen met trainen en dan stoer doen met je 115KG squat _O- en een half jaar training achter de rug

Ja dan heb je echt recht om te spreken
Luck is for losers
pi_98046371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Triceps en 6-pack kun je wel aan zien dat hij er aan gewerkt heeft. Natuurlijk zijn het maar 2 foto's, maar dit lijkt me geen beachboy te zijn die zeurt dat schouderoefeningen te zwaar zijn en zo...
En dat ie 16 is kan je 'm ook niet kwalijk nemen. Als ie de eigengeilheid nou even achterwege laat...
pi_98046414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

En dat ie 16 is kan je 'm ook niet kwalijk nemen. Als ie de eigengeilheid nou even achterwege laat...
Ach ja, hoort er een beetje bij. Hij is natuurlijk een stuk gespierder dan de meeste gasten van 16, dus niet heel raar dat hij daar trots op is.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:36:51 #123
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_98046508
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kan zijn, maar hij weet zich in ieder geval niet te gedragen.
pi_98046715
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Dan kan zijn, maar hij weet zich in ieder geval niet te gedragen.
Mwah, ik stoor me er niet echt aan. Stoor me ook niet zo snel aan dingen.
pi_98047422
quote:

[ afbeelding ]

volgens mij is mijn fisiek beter dan de jouwe. koning van fok? Nee er zijn hier grotere drogere kerels. mrj bijvoorbeeld, van nature een ecto, ik heb de man zien groeien door de jaren heen. van die man kan je pas wat leren.
pi_98047551
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ik wil mensen gewoon helpen met hun fitnessdoelen in 2011 als ik arrogant was zou ik gewoon mijn foto's posten en zeggen hoe geweldig ik ben en superieur
ooh plz help me :@ :@

gr gr
pi_98047699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ooh plz help me :@ :@

gr gr
waarmee?
pi_98047771
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef kidkash19 het volgende:
Mensen helpen met trainen en dan stoer doen met je 115KG squat _O- en een half jaar training achter de rug

Ja dan heb je echt recht om te spreken
dus ik kan mensen niet helpen met training? Ik heb me aardig ingelezen over voeding en training en heb ook in het praktijk aangetoond dat ik wel verstand heb ervan mijn fysiek is daarvoor het bewijs
pi_98047878
Is er al een TR gemaakt?
pi_98047937
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

waarmee?
om zon fucking lekker fysiek te krijgen als jou :@ :@
pi_98048233
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

om zon fucking lekker fysiek te krijgen als jou :@ :@
als je pas gaat beginnen adviseer ik je Starting Strenght te doen. Deze routine kun je zo op internet vinden. Die bestaat uit vooral compound oefeningen. Dat zijn oefeningen die meer dan een spiergroei trainen. Na een paar maanden kun je overstappen naar een bodybuilding routine met meer isolatie oefeningen. Als je flink massa wilt bouwen moet je minimaal 3x per week gaan en alles trainen ook benen. Voeding zou ik 500 calorie boven je dagelijkse behoefte eten. Je dagelijkse behoefte kun je op internet uitrekenen. Je dieet hoort ongeveer 40% koolhydraten 40% eiwitten 20% vetten te zijn. Supplementen raad ik je aan multivitamine , visolie , whey voor het gemak en creatine monohydraat 5 gram per dag.
pi_98048410
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

als je pas gaat beginnen adviseer ik je Starting Strenght te doen. Deze routine kun je zo op internet vinden. Die bestaat uit vooral compound oefeningen. Dat zijn oefeningen die meer dan een spiergroei trainen. Na een paar maanden kun je overstappen naar een bodybuilding routine met meer isolatie oefeningen. Als je flink massa wilt bouwen moet je minimaal 3x per week gaan en alles trainen ook benen. Voeding zou ik 500 calorie boven je dagelijkse behoefte eten. Je dagelijkse behoefte kun je op internet uitrekenen. Je dieet hoort ongeveer 40% koolhydraten 40% eiwitten 20% vetten te zijn. Supplementen raad ik je aan multivitamine , visolie , whey voor het gemak en creatine monohydraat 5 gram per dag.
ok thx man, ik hoop dat ik t ooit ga halen :@
heb zoveul respect voor zonn lichaam weet je.. lijkt me echt moeiluk :@
  zondag 12 juni 2011 @ 00:18:13 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98048486
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

Prima adviezen.
Confidence through competence
pi_98048488
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

als je blijft gaan naar de gym komt het wel vanzelf. Blijf ook research doen naar bodybuilding om meer kennis te krijgen erover enzo.. je kunt me ook pmen als je nog iets moet weten

succes
  zondag 12 juni 2011 @ 00:33:16 #135
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98049114
quote:

[..]

:D _O- _O_
  zondag 12 juni 2011 @ 00:47:52 #136
100413 guapo
Dumpass
pi_98049758
quote:

[..]

heb zoveul respect voor zonn lichaam
weet je.. lijkt me echt moeiluk :@
trolololo......
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98049961
Ik ga toch meer voor de pindakaas methode.
  zondag 12 juni 2011 @ 00:58:12 #138
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98050252
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ga toch meer voor de pindakaas methode.
die werkt altijd idd
  zondag 12 juni 2011 @ 01:11:42 #139
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98050729
Normaal als ik thuiskom lees ik alle posts die ik gemist heb even door, maar ik ga er nu niet eens aan beginnen. Zes pagina's met enkel bullshit over een 16-jarig pubertje met wat buikspiertjes. :')
pi_98050788
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:11 schreef BigSmurf het volgende:
Normaal als ik thuiskom lees ik alle posts die ik gemist heb even door, maar ik ga er nu niet eens aan beginnen. Zes pagina's met enkel bullshit over een 16-jarig pubertje met wat buikspiertjes. :')
live love laugh :)
pi_98050813
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:11 schreef BigSmurf het volgende:
Je hebt ze dus toch gelezen? :)
  zondag 12 juni 2011 @ 01:15:41 #142
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98050865
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt ze dus toch gelezen? :)
Pagina 1 half gelezen, pagina 2 - 6 gescand, waar ik dus die foto voorbij zag komen.
pi_98050888
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Pagina 1 gelezen, pagina 2 - 6 gescand, waar ik dus die foto voorbij zag komen.
want vond je van mijn foto's iets waaraan ik moet werken behalve mijn tan
  zondag 12 juni 2011 @ 01:16:51 #144
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98050898
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:16 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

want vond je van mijn foto's iets waaraan ik moet werken behalve mijn tan
Je ego, die is duidelijk nog niet groot genoeg. :')
pi_98050939
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:16 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je ego, die is duidelijk nog niet groot genoeg. :')
sinds wanneer hoort ego bij bodybuilding maarja
pi_98051115
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

sinds wanneer hoort ego bij bodybuilding maarja
bij jou is het je grootste spier
pi_98051197
Wat zijn jullie een stelletje krengen man, heerlijk :D
Horen jullie niet al op bed te liggen ivm gezonde levensstijl en genoeg rust ter bevordering van spieropbouw?

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Pagina 1 half gelezen, pagina 2 - 6 gescand, waar ik dus die foto voorbij zag komen.
En wat vond je van mijn spierballen?!
pi_98051237
Daniel, je bent een lieve puber met goede genen. En ja je triceps staat er goed bij. Klaar.

* Panzermaus eet verder
  zondag 12 juni 2011 @ 01:27:10 #149
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98051274
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef Panzermaus het volgende:
Daniel, je bent een lieve puber met goede genen. En ja je triceps staat er goed bij. Klaar.

* Panzermaus eet verder
wie is Daniel
pi_98051305
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef ukga het volgende:

[..]

wie is Daniel
Wsl 'gespierd123'.
  zondag 12 juni 2011 @ 01:28:05 #151
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98051310
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Opdekop het volgende:
Niks mis mee. :)
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:22 schreef Agentperry het volgende:

[..]

bij jou is het je grootste spier
De kleinste spiertjes zitten duidelijk in z'n lul, dit alles is puur compensatie.
pi_98051406
quote:

[..]

Echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Mijn chick slaapt al, maar ik heb speciaal even geknepen voor je en dat is goed... knijpbaar. Maar daar is ze een meisje voor.
pi_98051504
Haha mijn armen zijn ook puur.. knijpbaar.. er zit helemaal niks. Dat is het probleem. Ik wil mezelf minstens 5 keer op kunnen drukken, dat is mn eerste goal om te trainen.
pi_98051670
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:34 schreef Opdekop het volgende:
Haha mijn armen zijn ook puur.. knijpbaar.. er zit helemaal niks. Dat is het probleem. Ik wil mezelf minstens 5 keer op kunnen drukken, dat is mn eerste goal om te trainen.
sinds wanneer ben je veranderd in een man? :P
pi_98051673
quote:
Dat zal je al wel snel lukken hoor :)
pi_98051746
quote:
Als je je goals maar laag genoeg stelt, dan haal je ze altijd wel. Een andere doelstelling van je is om zeker zonder zijwieltjes naar de gym te fietsen?
pi_98051760
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

sinds wanneer ben je veranderd in een man? :P
Hmm sinds zonet denk ik, heb in m'n fotoboek zitten kloten.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat zal je al wel snel lukken hoor :)
Dat zou je wel denken ja, maar het is me in de bijna 19 jaar die ik leef nog nooit gelukt. Afgelopen 5 maanden sportschool hebben ook niet bepaald geholpen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik soms ook wel eens een weekje oversloeg. Of twee. Vanaf maandag consequent 2x per week.
pi_98051792
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je je goals maar laag genoeg stelt, dan haal je ze altijd wel. Een andere doelstelling van je is om zeker zonder zijwieltjes naar de gym te fietsen?
Als ik nu mn goal zet op 100 keer opdrukken ben ik over een jaar nog bezig en dat werkt nogal demotiverend lijkt me. Als ik een keer goed op weg ben met 5x opdrukken dan verzin ik vast wel weer iets nieuws om naar toe te werken. :)
pi_98051851
Ligt eraan welke spieren je getraind hebt in de sportschool. Kan zijn dat je borstspieren weinig tot niets gewend zijn nog.

Ik heb jaren terug wat gezondheidsproblemen gehad waardoor ik geen vet of spier meer over had. Toen weer op gewicht gekomen door veel te eten. Maar in spieren was het nog weinig. Pushups was ook wel beschamend... kwam niet van de grond :')

Maar paar keer om de dag opnieuw proberen en in korte tijd deed ik er 10, toen 20, toen 30 en nu 40.
pi_98051917
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:
Ligt eraan welke spieren je getraind hebt in de sportschool. Kan zijn dat je borstspieren weinig tot niets gewend zijn nog.

Ik heb jaren terug wat gezondheidsproblemen gehad waardoor ik geen vet of spier meer over had. Toen weer op gewicht gekomen door veel te eten. Maar in spieren was het nog weinig. Pushups was ook wel beschamend... kwam niet van de grond :')

Maar paar keer om de dag opnieuw proberen en in korte tijd deed ik er 10, toen 20, toen 30 en nu 40.
Heb precies hetzelfde, tijdje terug ziek geworden nul komma nul spiermassa over, ook geen vet maar dat is er toen ik weer fit was redelijk snel aangekomen. Maar nu moet ik dus gewoon die vet/spier verhouding weer een beetje normaal krijgen. Je ziet niet echt aan me dat ik moddervet ben maar heb volgens mij het vetpercentage van een obesitas persoon. Laatste keer dat ik het met zo'n apparaat deed was het volgens mij 34%. :')
pi_98051983
laatst een keer geprobeerd hoeveel pushups ik kon doen, kwam uit op 50. train er verder nooit op.
2 jaar geleden kwam ik nog nooit boven de 20 uit.
pi_98052104
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Hmm sinds zonet denk ik, heb in m'n fotoboek zitten kloten.

[..]

Dat zou je wel denken ja, maar het is me in de bijna 19 jaar die ik leef nog nooit gelukt. Afgelopen 5 maanden sportschool hebben ook niet bepaald geholpen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik soms ook wel eens een weekje oversloeg. Of twee. Vanaf maandag consequent 2x per week.
nou gefeli met je nieuwe geslacht :P :D
pi_98052279
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:49 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Heb precies hetzelfde, tijdje terug ziek geworden nul komma nul spiermassa over, ook geen vet maar dat is er toen ik weer fit was redelijk snel aangekomen. Maar nu moet ik dus gewoon die vet/spier verhouding weer een beetje normaal krijgen. Je ziet niet echt aan me dat ik moddervet ben maar heb volgens mij het vetpercentage van een obesitas persoon. Laatste keer dat ik het met zo'n apparaat deed was het volgens mij 34%. :')
Is ms wat aan de hoge kant maar niet extreem hoor. Voor een vrouw van jouw leeftijd is 25% een gezond vetpercentage.

Maar ja zelfde als ik dus had, dat je spieren nog niet ontwikkeld zijn naar het gewicht wat je in vet weer bent aangekomen. Komt uiteindelijk goed :) Maar 5 maanden is wel wat lang, wat voor oefeningen doe je dan en eet je wel goed erbij?
pi_98052579
@DeRakker, dankje :D

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Is ms wat aan de hoge kant maar niet extreem hoor. Voor een vrouw van jouw leeftijd is 25% een gezond vetpercentage.

Maar ja zelfde als ik dus had, dat je spieren nog niet ontwikkeld zijn naar het gewicht wat je in vet weer bent aangekomen. Komt uiteindelijk goed :) Maar 5 maanden is wel wat lang, wat voor oefeningen doe je dan en eet je wel goed erbij?
Ohh, nou ik vond het nogal wat, dat ik voor 34% uit vet bestond! :P Maar gelukkig valt het mee dan.
Ik ben niet heel specifiek bezig geweest de afgelopen tijd, gewoon wat me maar leuk leek. Soms gewichten, soms apparaten, soms stukje lopen of roeien.. Net wat me leuk leek op dat moment.

Eten is ook wel een ding, maar ik kan niet heel veel aan mijn eetpatroon veranderen. Ik eet best gezond, maar wel te weinig. Dus wát ik eet moet eigenlijk zoveel mogelijk voedingsstoffen in zitten. Mag ook niet teveel afvallen dus niet teveel cardio etc etc.

Hoe doet iedereen dat hier die nog thuis woont eigenlijk qua eten? Eet je gewoon wat de pot schaft of zorg je ervoor dat je je eigen dieet kan volgen? En hoe dan?
pi_98053501
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

quote:
Wat zijn jullie een stelletje krengen man, heerlijk :D
Horen jullie niet al op bed te liggen ivm gezonde levensstijl en genoeg rust ter bevordering van spieropbouw?

[..]

Ik vroeg niet om je armen haha ;)

Wat een gekibbel hier, attentionwhore gespierd123.. gedraag je gewoon.
Zie veel nieuwe mensen binnenstromen inderdaad (ik ben ook vrij nieuw, lees wel al langer mee).
  zondag 12 juni 2011 @ 03:45:33 #166
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_98053771
Ik ben even weggeweest en deze man maakt een paar gaypics, damn.
Kan een mod deze obvious troll even bannen?
Deathlift or Die.
  zondag 12 juni 2011 @ 03:49:31 #167
253447 Ethanolic
pi_98053812
quote:

[ afbeelding ]

Ectotje met een jaartje training, stoer hoor :') Er lopen hier genoeg mensen op Fok! met een beter fysiek.
Deathlift or Die.
  zondag 12 juni 2011 @ 05:49:55 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98054543
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 12 juni 2011 @ 08:52:42 #169
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98055142
quote:

[..]

Gehehe.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 08:54:34 #170
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98055151
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:28 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Niks mis mee. :)

[..]

De kleinste spiertjes zitten duidelijk in z'n lul, dit alles is puur compensatie.
_O- :')
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98057170
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 03:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ectotje met een jaartje training, stoer hoor :') Er lopen hier genoeg mensen op Fok! met een beter fysiek.
ik ben meso
  zondag 12 juni 2011 @ 11:23:48 #172
253447 Ethanolic
pi_98057207
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:21 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ik ben meso
:') ___!!!
Deathlift or Die.
pi_98057208
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:16 schreef Opdekop het volgende:
@DeRakker, dankje :D

[..]

Ohh, nou ik vond het nogal wat, dat ik voor 34% uit vet bestond! :P Maar gelukkig valt het mee dan.
Ik ben niet heel specifiek bezig geweest de afgelopen tijd, gewoon wat me maar leuk leek. Soms gewichten, soms apparaten, soms stukje lopen of roeien.. Net wat me leuk leek op dat moment.

Eten is ook wel een ding, maar ik kan niet heel veel aan mijn eetpatroon veranderen. Ik eet best gezond, maar wel te weinig. Dus wát ik eet moet eigenlijk zoveel mogelijk voedingsstoffen in zitten. Mag ook niet teveel afvallen dus niet teveel cardio etc etc.

Hoe doet iedereen dat hier die nog thuis woont eigenlijk qua eten? Eet je gewoon wat de pot schaft of zorg je ervoor dat je je eigen dieet kan volgen? En hoe dan?
tell je wel calorieen?
en ik kook mijn eigen eten.
pi_98057340
teveel ecto's en (ecto) trolls bijgekomen de laatste dagen :r
pi_98057388
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:30 schreef 16meter het volgende:
teveel trolls en kut users bijgekomen de laatste dagen :r
ja man al die mensen zonder foto's die op mij gaan haten echt irritant
pi_98057413
TR gedaan
pi_98057479
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:33 schreef 16meter het volgende:
TR gedaan
wat is een TR?
pi_98057530
gespierd123 is wie hij beweert te zijn (SuperNaturall van BB.com), maar schurftirritant is hij wel. :')

Doe gewoon leuk mee of blijf weg, man.
pi_98057644
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
gespierd123 is wie hij beweert te zijn (SuperNaturall van BB.com), maar schurftirritant is hij wel. :')

Doe gewoon leuk mee of blijf weg, man.
ben weg uit deze forum man ... blijkbaar hebben mensen me real life info opgezocht.
Later veel succes met jullie fitnessdoelen in 2011
  zondag 12 juni 2011 @ 11:45:23 #180
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98057744
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:23 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

tell je wel calorieen?
en ik kook mijn eigen eten.
Dat is net je kont afvegen met toiletpapier. :O

Every monkey can do that.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98057797
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Opdekop het volgende:

Van het staren naar apparaten en dumbells wordt je niet sterker/strakker
  zondag 12 juni 2011 @ 11:50:53 #182
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98057874
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef wes55 het volgende:

[..]

Sorry, maar waar mag dit opslaan? :?Behoorlijk grof dat je dit zegt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98057911
Opdekop, misschien is www.hundredpushups.com iets voor jou? Kun je elke dag zien hoeveel je moet doen, hoeveel rust, etc. Kun je snel je aantal pushups opbouwen. Er is ook een iPhone/iPad/iPod touch app.

Anders moet je gewoon naar de gym gaan, en gaan benchen (evt. met dumbbells als je dat fijner vindt) of desnoods op de machine chest press als ze die hebben. Maar al dat gecardio gaat je niet helpen. :P
pi_98058273
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Is gewoon waar wat hij zegt.
pi_98058306
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hahaha typisch dit. Durf gewoon realistisch te zijn en begrijpend te lezen wat ze schrijft ipv met geilige oogjes half zacht de text door te lezen. Ze geeft zelf al aan dat ze niet de discipline heeft gehad om te sporten.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:11:19 #186
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98058475
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:05 schreef wes55 het volgende:

[..]

Hahaha typisch dit. Durf gewoon realistisch te zijn en begrijpend te lezen wat ze schrijft ipv met geilige oogjes half zacht de text door te lezen. Ze geeft zelf al aan dat ze niet de discipline heeft gehad om te sporten.
Leuk om zo mee om te gaan met anderen :).

Ga dan haar motiveren inplaats van te demotiveren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 12:12:06 #187
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98058495
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

Is gewoon waar wat hij zegt.
Lekker demotiverend.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98058537
Ik geef haar een gouden tip; Niet staren maar doen.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:14:45 #189
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98058583
Nou dat zie ik er niet vanaf springen :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 12:16:24 #190
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98058637
Anyway, mooi dat die droeftoeter weg is :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98058709
Zit er geen Negeer functie op dit forum?
pi_98058725
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Anyway, mooi dat die droeftoeter weg is :).
ik werd wle geil van zn triceps hor :9 x jekentmeniet
  zondag 12 juni 2011 @ 12:19:40 #193
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98058744
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:18 schreef wes55 het volgende:
Zit er geen Negeer functie op dit forum?
Vast wel maar hij gaf zelf al aan dat 'ie zou vertrekken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98059001
R + R = BACK!

pi_98059043

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:27:58 #196
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98059046
Zo, gespierdespijker123 is eindelijk opgerot. Kennelijk hebben die TR's geholpen :D
  zondag 12 juni 2011 @ 12:28:00 #197
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98059049
Heb gewoon het hele topic zitten lezen :@ wat een droevig figuur...

Nyway dalijk rijst koken voor de hele week en eens kijken hoe deze week zo'n dieetje voelt! Van de week nieuw schema af gecombineerd met dieetje en even 6 weken monitoren :D
  zondag 12 juni 2011 @ 12:29:56 #198
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98059132
Hmm, normaal is de sportschool hier op zondag van 09:00 tot 12:00 uur geopend, maar een maat van me was er gisteren heilig van overtuigd dat ze voortaan van 13:00 uur tot 18:00 uur geopend zijn.

Dadelijk even bellen, zo echt nice zijn. Heb ongelofelijk zin om te trainen.
pi_98059150
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef ukga het volgende:
Zo, gespierdespijker123 is eindelijk opgerot. Kennelijk hebben die TR's geholpen :D
Nah, hij tripte omdat ik zijn naam en woonplaats had achterhaald.

Hij deed je nog wel alle succes met je fitnessdoelen in 2011.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:32:21 #200
253447 Ethanolic
pi_98059247
Damn slecht weekend gehad na een slechte week :')
Deathlift or Die.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:58:38 #201
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98060140
Check die laue voedingsschema van vandaag, jeweets:

Ochtend: kater, dus niks (werd om 12u wakker ofzo)
Middag: 1 protein shake + een bak nasi
Post-workout: 1 protein shake
Avond: 1 supersize Big Menu met cola

En er zal vannacht nog wel een burgertje ingaan. Mooi, zo'n lang weekend :') Dinsdag maar weer in het gareel.

Vraag me trouwens niet waarom ik de moeite heb genomen voor die shakes. Saving grace is dat m'n benen er zwaar aan zijn gegaan tijdens de workout.

[ Bericht 35% gewijzigd door star_gazer op 12-06-2011 13:28:12 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:37:42 #202
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98061611
Mijn voedingsschema van vandaag bestaat tot nu toe uit 2 paracetamol, dikke kater.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_98061976
die van mijn uit een glas water
pi_98062247
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef wes55 het volgende:

[..]

Nouja gelukkig weet ik zelf het beste wat ik wel en niet deed in de sportschool, maar het was inderdaad niet consequent als een beest in die gewichten omslingeren 3x pw.

quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Opdekop, misschien is www.hundredpushups.com iets voor jou? Kun je elke dag zien hoeveel je moet doen, hoeveel rust, etc. Kun je snel je aantal pushups opbouwen. Er is ook een iPhone/iPad/iPod touch app.

Anders moet je gewoon naar de gym gaan, en gaan benchen (evt. met dumbbells als je dat fijner vindt) of desnoods op de machine chest press als ze die hebben. Maar al dat gecardio gaat je niet helpen. :P
Leuke site! Gek dat dat benchen of chest press met dumbells me wel lukt [een aantal keer] maar dat opdrukken me weer niet lukt.. Dan ga ik die maar meer oefenen :)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:54:54 #205
253447 Ethanolic
pi_98062249
Een shake van 500ml melk, 200ml water, 3 scoops choco whey en paracetamol :P
Deathlift or Die.
pi_98062255
Straks even sprinten. Kijken hoe dat gaat :7
pi_98062268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
Een shake van 500ml melk, 200ml water, 3 scoops choco whey en paracetamol :P
Smakelijk!
pi_98062875
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nah, hij tripte omdat ik zijn naam en woonplaats had achterhaald.

Hij deed je nog wel alle succes met je fitnessdoelen in 2011.
haha _O_
  zondag 12 juni 2011 @ 14:27:27 #209
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98063493
Woensdag maar weer eens flink aan de bak. Heb nu nog steeds beetje last van mijn rug :{.

Hè bah, stomme Pinksteren valt net verkeerd. Dan maar volgende week twee keer sporten en morgen maar op pinksteren fietsen in mijn woonplaats. w/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 14:30:36 #210
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98063602
GODVERDOMME, zit ik net me SUperpump 250 naar binne te slurpen, is de sportschool dicht :(
GRRRRRRRRRRRRR
pi_98064573
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
Straks even sprinten. Kijken hoe dat gaat :7
Slecht :') Na 3x 50 meter zat ik stuk.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:08:47 #212
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98065051
Sportschool is morgen open tot 2 uur smiddags, wat een kuttijd eigenlijk. :')
pi_98065987
onze sportschool is vandaag dicht, het healthcentre ook. morgen is de sportschool gelukkig weer open.
pi_98066028
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Slecht :') Na 3x 50 meter zat ik stuk.

Same here denk ik. Eerst nog een tijdje verder bulken, dan ook maar eens wat sprintjes wagen enzo. Lijkt me veel leuker dan een half uur op een crosstrainer/loopband.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:05:38 #215
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98067299
Mijn sportschool is helaas ook gewoon dicht, maat van me had zich vergist denk ik.

Morgen van 09:00 uur tot 12:00 uur geopend.

Ach ja, dan hier maar ff met mijn dumbell wat hammer curls doen.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:40:50 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98068756
Ik heb mij voorgenomen om in december rond 14~16% BF te zitten. Zit nu al aardig goed met 500 kcal onder ADH. Zit nu op 19%. Daarna kan ik aan de o.a de Whey :). Of kan ik nu al beginnen volgens jullie?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 16:45:21 #217
55709 Stereotomy
pi_98068935
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om in december rond 14~16% BF te zitten. Zit nu al aardig goed met 500 kcal onder ADH. Zit nu op 19%. Daarna kan ik aan de o.a de Whey :). Of kan ik nu al beginnen volgens jullie?
Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen. :?
  zondag 12 juni 2011 @ 16:48:52 #218
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98069077
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen. :?
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 16:50:35 #219
55709 Stereotomy
pi_98069149
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
Nee natuurlijk niet :?
  zondag 12 juni 2011 @ 16:53:39 #220
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98069302
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :?
Ok. Thanks.

Weet ik genoeg als aanvullend supp :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 12 juni 2011 @ 16:55:25 #221
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98069375
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel. :{ Ik gebruik het niet eens.
Bedankt Hans.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:00:35 #222
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98069599
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef bascross het volgende:

[..]

Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel. :{ Ik gebruik het niet eens.
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98069791
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.
dit is een goede whey http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
  zondag 12 juni 2011 @ 17:12:38 #224
253447 Ethanolic
pi_98070082
Damn, ik ben uit m'n favo overhemd gegroeid..
Deathlift or Die.
pi_98070210
Ben zelf nu al een behoorlijke tijd aan het fitnessen, niet teveel bij nadenken, gewoon gewichten pompen. Maar sinds begin dit jaar ben ik vaker gaan sporten (3x per week nu). Vreet veel eieren kipfilet, zit aan het water, af en toe wat melk etc. Nu ben ik mij wat meer aan het inlezen wat betreft voeding, want als ik soms een snelle berekening doe kom ik nauwelijks aan de benodigde calorieën, en neem ik nog af en toe een koekje, snack etc.

Is iemand hier met voedingsschema's bezig? Ik heb een aantal excel sheets gevonden op fitnessforums/dutchbodybuilding, maar vind het niet echt prettig werken, en het is maar lastig in te lezen als beginner op die forums. Oa. berekenen hoeveel eiwitten ik eet en wat ik het beste kan eten om aan de eiwitten te komen uitgaande van 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht, dus ruim gezegd 78 * 3 ~ 240gr eiwit per dag.

Moet mij echt iets meer gaan verdiepen in de voeding, en moet deze week maar eens boodschappen, want veel goed voedsel ligt er niet hier in de kast :D Standaard brood-ontbijt met beleg en aardappelen voor het avondeten :+
pi_98070517
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Hoogheid het volgende:
Ben zelf nu al een behoorlijke tijd aan het fitnessen, niet teveel bij nadenken, gewoon gewichten pompen. Maar sinds begin dit jaar ben ik vaker gaan sporten (3x per week nu). Vreet veel eieren kipfilet, zit aan het water, af en toe wat melk etc. Nu ben ik mij wat meer aan het inlezen wat betreft voeding, want als ik soms een snelle berekening doe kom ik nauwelijks aan de benodigde calorieën, en neem ik nog af en toe een koekje, snack etc.

Is iemand hier met voedingsschema's bezig? Ik heb een aantal excel sheets gevonden op fitnessforums/dutchbodybuilding, maar vind het niet echt prettig werken, en het is maar lastig in te lezen als beginner op die forums. Oa. berekenen hoeveel eiwitten ik eet en wat ik het beste kan eten om aan de eiwitten te komen uitgaande van 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht, dus ruim gezegd 78 * 3 ~ 240gr eiwit per dag.

Moet mij echt iets meer gaan verdiepen in de voeding, en moet deze week maar eens boodschappen, want veel goed voedsel ligt er niet hier in de kast :D Standaard brood-ontbijt met beleg en aardappelen voor het avondeten :+
2 gram per lichaamsgewicht kg is genoeg

dingen met veel eiwitten zijn , alle vleessoorten , noten , kwark , pindakaas , tonijn in blik.
als je moeite hebt om genoeg calorieen te eten zou ik je aanraden om veel pindakaas te eten.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:26:53 #227
55709 Stereotomy
pi_98070676
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

:? ik snap nog steeds niet wat je wil.

Weet je hoeveel eiwit per dag je wilt eten? Kun je dat halen met 'normaal' voedsel? Dan heb je geen whey nodig. Heb je daar moeite mee, dan kun je whey als extra gebruiken.

Zo simpel :?
pi_98070712
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef gespierd123 het volgende:
2 gram per lichaamsgewicht kg is genoeg

dingen met veel eiwitten zijn , alle vleessoorten , noten , kwark , pindakaas , tonijn in blik.
als je moeite hebt om genoeg calorieen te eten zou ik je aanraden om veel pindakaas te eten.
Wat voor noten heb je het dan over?
pi_98070769
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Wat voor noten heb je het dan over?
amandelen, cashews, pinda's , pistache
pi_98070787
Zo, vanaf volgende week gaan we het wat deftiger aanpakken. Ik train alleen in de zin van het niet hebben van een trainingspartner, maar ik tref wel vaker bekenden die kunnen spotten e.d.

Maandag: UB Power
Dinsdag: LB Power
Woensdag: 45 min rennen (HIIT)
Donderdag: Schouders + Rug
Vrijdag: Armen + Borst
Zaterdag: 45 min rennen (HIIT)
Zondag: 45 min rennen (HIIT)

Bewust geen hypertrofie benen want ik wil niet meer dat mijn benen nog groeien. Mijn lichaam is uit verhouding doordat ik van nature hele zware bovenbenen heb met een relatief zwak torso.

Qua eten: IF patroon met een feeding window van maximaal 8 uur. Ik gebruik geen vast eetpatroon omdat ik een onregelmatig leven heb.

Maal 1 (breaking the fast) ~900 kcal
60 gram protein perfection mix + water
volkoren desembrood met vleesbeleg (denk circa 100gr vleesbeleg en een half brood (zijn kleine broden))
10 ml visolie
S: 5gr creatine, 1tab ADAM, 1c B50 complex, 1c Chroom, 1t Verteringsenzymen

Maal 2 ~ 900 kcal
100 gr havermout
100 gr protein perfection mix
Gemixte salade van tomaat, komkommer, rode ui, limoen, wortelrasp, paprika

S: 1c B50, 1t ADAM, 1t Verteringsenzymen

Maal 3 ~ 900 kcal
Random Dinner
10 ml visolie
S: 1t Verteringsenzymen, 1t Zink

Tijdens workout ~ 400 kcal
70gr WMS
30gr EAA

edit
Doel zomer:
Zakken naar een procentje of 9-10 (abs zichtbaar, no flabs)

Doel 2011:
85 bij 9%
Squat 180
Deadlift 200
Bankdrukken 130
pi_98070843
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Physics het volgende:
Zo, vanaf volgende week gaan we het wat deftiger aanpakken. Ik train alleen in de zin van het niet hebben van een trainingspartner, maar ik tref wel vaker bekenden die kunnen spotten e.d.

Maandag: UB Power
Dinsdag: LB Power
Woensdag: 45 min rennen (HIIT)
Donderdag: Schouders + Rug
Vrijdag: Armen + Borst
Zaterdag: 45 min rennen (HIIT)
Zondag: 45 min rennen (HIIT)

Bewust geen hypertrofie benen want ik wil niet meer dat mijn benen nog groeien. Mijn lichaam is uit verhouding doordat ik van nature hele zware bovenbenen heb met een relatief zwak torso.

Qua eten: IF patroon met een feeding window van maximaal 8 uur. Ik gebruik geen vast eetpatroon omdat ik een onregelmatig leven heb.

Maal 1 (breaking the fast) ~900 kcal
60 gram protein perfection mix + water
volkoren desembrood met vleesbeleg (denk circa 100gr vleesbeleg en een half brood (zijn kleine broden))
10 ml visolie
S: 5gr creatine, 1tab ADAM, 1c B50 complex, 1c Chroom, 1t Verteringsenzymen

Maal 2 ~ 900 kcal
100 gr havermout
100 gr protein perfection mix
Gemixte salade van tomaat, komkommer, rode ui, limoen, wortelrasp, paprika

S: 1c B50, 1t ADAM, 1t Verteringsenzymen

Maal 3 ~ 900 kcal
Random Dinner
10 ml visolie
S: 1t Verteringsenzymen, 1t Zink

Tijdens workout ~ 400 kcal
70gr WMS
30gr EAA
doe je routine van layne norton?
ben je aan het cutten?
  zondag 12 juni 2011 @ 17:30:38 #232
55709 Stereotomy
pi_98070846
10 ml visolie? Zeker uit een fles? Hoeveel EDH/DHA zit er in jouw visolie?
pi_98071033
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

doe je routine van layne norton?
Snel gezien! Yep, alleen niet 100% hetzelfde.

Ja ik wil cutten

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
10 ml visolie? Zeker uit een fles? Hoeveel EDH/DHA zit er in jouw visolie?
Ja ik gebruik zo'n dopje waar normaal hoestdrank in gaat. per desertlepel van 8mg 758mg EPA en 920mg DHA
pi_98071281
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef Physics het volgende:

[..]

Snel gezien! Yep, alleen niet 100% hetzelfde.

Ja ik wil cutten

[..]

Ja ik gebruik zo'n dopje waar normaal hoestdrank in gaat. per desertlepel van 8mg 758mg EPA en 920mg DHA
45min (HIIT) is wel intens vooral 3x per week , als je het volhoudt ben je wel snel klaar met cutten.
pi_98071316
45 min hit is fucking lang ja.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:40:50 #236
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98071377
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

ben weg uit deze forum man ... blijkbaar hebben mensen me real life info opgezocht.
Later veel succes met jullie fitnessdoelen in 2011
  zondag 12 juni 2011 @ 17:48:18 #237
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98071763
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:? ik snap nog steeds niet wat je wil.

Weet je hoeveel eiwit per dag je wilt eten? Kun je dat halen met 'normaal' voedsel? Dan heb je geen whey nodig. Heb je daar moeite mee, dan kun je whey als extra gebruiken.

Zo simpel :?
My bad. Heb het slecht geformuleerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98071886
iemand hier die eens een kuurtje heeft gedaan?
  zondag 12 juni 2011 @ 17:52:20 #239
55709 Stereotomy
pi_98071959
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef gespierd123 het volgende:
iemand hier die eens een kuurtje heeft gedaan?
bij m'n laatste bronchitis
pi_98072039
Ik vind HIIT cardio makkelijker dan steady state.
pi_98074398
te breed

quote:
jongen je bent geeneens gespierd :')
VWO zegt verder weinig over of je later veel gaat verdienen.
Het gaat erom of je een eigen bedrijf begint, dit heeft met de opleiding niks te maken.
quote:
zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?
quote:
:') :') :') jongen ik was aan t trollen
haha _O-
  zondag 12 juni 2011 @ 19:03:36 #242
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98074621
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:58 schreef DeRakker. het volgende:
te breed

[..]

[..]

[..]

haha _O-
_O- :')___!
pi_98074699
quote:
ga toch weg je weet zelf dat ik superieur ben vergeleken met jou ... daarom vroeg je advies
quote:
jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.
quote:
maar je deed het wel...
quote:
ik zeg toch net... ik was een troll :')
quote:
yuuuuuuuuuup zal wel .. succesfull troll iemand om advies vragen is echt trollen
quote:
dankje :)
  zondag 12 juni 2011 @ 19:08:13 #244
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98074819
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben eigenlijk een stakker die topics probeert te vergallen.
Ik heb namelijk het bordeline-syndroom. Het zou te maken kunnen hebben dat mijn vader tevens mijn halfbroer is. De afwijking in mijn genen hebben er tevens voor gezorgd dat ik een aandoening aan m'n buik hebt, en m'n borst onder-ontwikkeld is.
Dit verklaard dan wel weer een hoop
pi_98074838
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef ukga het volgende:

[..]

Dit verklaard dan wel weer een hoop
lol waar heb je dat vandaan _O-
pi_98075009
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

amandelen, cashews, pinda's , pistache
Ongezouten?
  zondag 12 juni 2011 @ 19:12:35 #247
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98075027
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ongezouten?
Ja, zout houdt vocht vast
pi_98075286
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:12 schreef ukga het volgende:

[..]

Ja, zout houdt vocht vast
Heb hier ongezouten cashewnoten liggen, maar ik twijfelde. 22% koolhydraten, waarvan 9% suikers en 51% vet, waarvan 10% verzadigd en 32% enkelvoudig verzadigd.
pi_98075502
Wat ik me wel afvraag is hoe die kerel met zo weinig training zo'n triceps en alles heeft gekregen. :')

* Panzermaus voert troll
pi_98075560
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe die kerel met zo weinig training zo'n triceps en alles heeft gekregen. :')

* Panzermaus voert troll
hij duwt zijn arm tegen zijn lats aan dan lijken ze groter ;)
pi_98076276
Doet iemand wel een een dip met bv. een rugzak? Hoorde dat met riem en gewicht slecht is voor je rug. Nu wil ik met een rugzak gaan dippen, gewoon halter erin doen en gaan? Maar schaam me een beetje om dat te doen.
pi_98076616
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef 7754 het volgende:
Doet iemand wel een een dip met bv. een rugzak? Hoorde dat met riem en gewicht slecht is voor je rug. Nu wil ik met een rugzak gaan dippen, gewoon halter erin doen en gaan? Maar schaam me een beetje om dat te doen.
Pak wel een eastpak of iets anders stevigs, anders scheurt je tas misschien (true story :') )
pi_98076626
Hoezo schamen voor publiek dat alleen zijn biceps traint ?
  zondag 12 juni 2011 @ 19:45:16 #254
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98076697
quote:
Waarom zou je je schamen. Lekker boeiend, gewoon dippen en fuck de rest.
pi_98076727
Kom je daar met je rugzakje aan, halter erin, door naar het dip station.. :D

Funny.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:46:13 #256
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98076740
quote:
hoezo is dat slecht dan?
pi_98076766
Je rekt je wervels uit elkaar. Aldus de sportschool eigenaar die meerdere mensen kent die problemen daardoor hebben gekregen.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:47:53 #258
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98076826
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef 7754 het volgende:
Je rekt je wervels uit elkaar.
hoeveel kilo was je van plan er aan te hangen? als je rond de 15 kilo er aan hangt zal er weinig gebeuren. en ik neem niet aan dat je meer dan 20 kilo in je ruugtas gaat proppe :P

tevens kun je ook (door iemand anders) een dubel tussen je onderbenen (laten) klemmen
pi_98076911
Triceps zijn mijn sterkste punt. Doe nu al 30x achter elkaar met eigen lichaamsgewicht. Helemaal geen zin in dikke sets. 8x max wat ik kan hebben. En ja, misschien kom ik wel over die 20 heen op den duur.

Ik train solo, wil niet afhankelijk zijn. Zie het ook niet werken die dumbell tussen mijn benen.
pi_98076987
ik doe altijd een db tussen mijn benen, 16kg op het moment.

zag laatst iemand dippen met een belt met 70kg er aan. echt sick.
pi_98076994
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:

* Panzermaus voert troll
heb je het over mijn triceps?
pi_98077006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef 7754 het volgende:
Triceps zijn mijn sterkste punt. Doe nu al 30x achter elkaar met eigen lichaamsgewicht. Helemaal geen zin in dikke sets. 8x max wat ik kan hebben. En ja, misschien kom ik wel over die 20 heen op den duur.

Ik train solo, wil niet afhankelijk zijn. Zie het ook niet werken die dumbell tussen mijn benen.
dumbbell tussen mijn benen kan ik prima zelf
pi_98077064
Nee, gaat niet werken. Ik pers echt alles eruit, zo hard, dat mijn rug mee gaat werken en kromt, ik zou de dumbell verliezen.
pi_98077095
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

heb je het over mijn triceps?
Nee, over die van motormuis8.
pi_98077116
Pics svp.
pi_98077220
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef 7754 het volgende:
Nee, gaat niet werken. Ik pers echt alles eruit, zo hard, dat mijn rug mee gaat werken en kromt, ik zou de dumbell verliezen.
probeer het eerst maar eens. het werkt echt prima
pi_98077328
Proberen kan altijd. Maar we hebben best wel kut halters. Dik lomp rubber, te groot handvat. Hoe zou ik hem dan moeten klemmen, zijn daar pics van?
pi_98077491
als je veel dips kunt doen of met extra gewicht ben je waarschijnlijk te licht
pi_98077531
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef gespierd123 het volgende:
:') :') :') :')
pi_98077559
Moest ook even nadenken. Kan me niet vinden in je visie.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:02:32 #271
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98077605
zie je ronnie coleman 20 dips doen?
pi_98077621
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef gespierd123 het volgende:
^O^
Deze man spreekt waarheden, ik zie altijd 5jarige kiddo's van max 25kg de meest sicke trucs uithalen met opdrukken etc.

:D :D
pi_98077690
Dikke armen zijn voornamelijk triceps. Klopt mijn stelling?
pi_98077722
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:04 schreef 7754 het volgende:
Dikke armen zijn voornamelijk triceps. Klopt mijn stelling?
2/3 van je arm is triceps dacht ik.
pi_98077738
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef ukga het volgende:
wie doet nog ff een TR maken?
TR gemacht.
pi_98077741
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:04 schreef 7754 het volgende:
Dikke armen zijn voornamelijk tricpes. Klopt mijn stelling?
ja , zoals je kunt zien vormen mijn triceps mijn arm

pi_98077753
arnold zegt dat je poep praat:

pi_98077838
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Agentperry het volgende:
arnold zegt dat je poep praat:

[ afbeelding ]
arnold was een bicep + borst noob
pi_98077881
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

arnold was een bicep + borst noob
Inderdaad ja, die schriele benen van hem!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98077906
arnold is ecto
  zondag 12 juni 2011 @ 20:09:31 #282
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98077916
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

TR gemacht.
ai. ik heb het ook alvast in feedback gemeld
pi_98077925
Arnold heeft de dikste en best ontwikkelde pecs van iedereen zo'n beetje. Wel dikke triceps 123.
pi_98077988
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef 7754 het volgende:
Arnold heeft de dikste en best ontwikkelde pecs van iedereen zo'n beetje. Wel dikke triceps 123.
als je wilt dat je tricep snel groeien.. raad ik je aan om ze 1x vol te trainen en 1x stimuleren
ik heb een tijdje op de maandag deed ik dan 2 tricep oefeningen om ze te stimuleren en op de donderdag deed ik 4 oefeningen. Ze gingen echt vol groeien hierdoor.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:12:50 #285
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98078073
Irritante troll :r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98078079
Ik ga niet meer op 123 reageren. wie doet er mee?
pi_98078098
Ik doe ook halter in mijn nek en dan strekken, zitten op een bench rechtop. Iemand enig idee hoe deze oefening heet?
  zondag 12 juni 2011 @ 20:13:32 #288
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98078107
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Agentperry het volgende:
Ik ga niet meer op 123 reageren. wie doet er mee?
deal
pi_98078124
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef 7754 het volgende:
Ik doe ook halter in mijn nek en dan strekken, zitten op een bench rechtop. Iemand enig idee hoe deze oefening heet?
seated tricep extensions
pi_98078126
quote:
militairy press? die voor schouder dan
  zondag 12 juni 2011 @ 20:16:52 #291
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98078268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Agentperry het volgende:

[..]

2/3 van je arm is triceps dacht ik.
Toch weinig mensen die dit weten, ken genoeg gasten die echt de nadruk op biceps leggen.

Tricep is sowieso een heerlijke spier om te trainen, vind ik misschien wel de fijnste van allemaal.
pi_98078279
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

militairy press? die voor schouder dan
military press vanuit je nek :')
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98078364
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

military press vanuit je nek :')
achter je nek wordt beschouwd als beste oefening voor je schouders.. ?
  zondag 12 juni 2011 @ 20:20:25 #294
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98078429
vraag me af hoe het met weissman zn trainen gaat btw :P
pi_98078457
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

als je wilt dat je tricep snel groeien.. raad ik je aan om ze 1x vol te trainen en 1x stimuleren
ik heb een tijdje op de maandag deed ik dan 2 tricep oefeningen om ze te stimuleren en op de donderdag deed ik 4 oefeningen. Ze gingen echt vol groeien hierdoor.
werkt dit beter dna pindakaas ??
pi_98078493
pi_98078494
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

werkt dit beter dna pindakaas ?? [ afbeelding ]
doe maar zo, maar mijn tricep zijn perfect
pi_98078509
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:21 schreef 7754 het volgende:
[ afbeelding ]
skullcrushers is ook een must voor triceps vind ik
pi_98078514
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Toch weinig mensen die dit weten, ken genoeg gasten die echt de nadruk op biceps leggen.

Tricep is sowieso een heerlijke spier om te trainen, vind ik misschien wel de fijnste van allemaal.
Of dat zijn gasten die niet groeien, of niet opletten wat ze doen en hoe ze groeien.
pi_98078517
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

achter je nek wordt beschouwd als beste oefening voor je schouders.. ?
Lees gewoon eens wat er gevraagd wordt.

quote:
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98078527
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef gespierd123 het volgende:

[..]

skullcrushers is ook een must voor triceps vind ik
Pics..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')