quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Opdekop als je me foto's stuurt kan ik je beter advies geven. Want atm kan ik niks zeggen over hoe je moet trainen.
Voor de echte kenners. spierballen in progress;quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerst foto's dan kunnen we progress beter beoordelen, before&after you know.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
[..]
Voor de echte kenners. spierballen in progress;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Synthol is de oplossing voor jou beachboy!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef Cake-Man het volgende:
hallo ik ben net begonnen met traine enzo; hebbe jullie nog tips voor me ? gew sixpack tog :p
dit is mn schema:
maandag: armen + buik
woensdag: borst + buik
vrijdag: biceps + triceps
dinsdag en donderdag heb ik voetbal training dus daarom train ik mn benen en rug niet.
ja dat vraag ik me ook af de laatste tijd. Al die standaard vragen ook zoals: hoeveel gram eiwit moet ik eten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoezo een toestroom aan gebruikers en schema's dan![]()
.
mn polsen, is best belangrijk bij het voetbal daaromquote:
ik heb de raarste erectie van die picquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan je mij ook advies geven ik heb mn schema gepost, paar weken knallen totdat ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik heb de raarste erectie van die pic
Noem je me dik?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou dit mag wel zo blijven. Je bent iedergeval voller dan de magere latten die ik voorbij zie komen..
TR gemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dag 1 borst bicep buikspierenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Kan je mij ook advies geven ik heb mn schema gepost, paar weken knallen totdat ik op vakantie ga
...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Maar 'normale' vrouwen willen liever niet horen dat ze vol zijn denk ik. Gewoon als tip voor op de versiertoer vanavond in da club. Mij mag je wel vol noemen hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Integendeel, Ik vind vollere vrouwen juist mooier dan die skinny crap.
jij zult nooit gespierd worden sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef Cake-Man het volgende:
schouders trainen is zwaar dus doe ik niet.
benen en rug train ik al met voetballen
je hoeft niet gelijk stoer te doen, ik ben maar een beginner ja; ik train keihart als t moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
jij zult nooit gespierd worden sorry
Close, but no Miss Prestin.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het wordt lekker weer dus men wil er in 2 maanden uitzien als Peter Andrequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoezo een toestroom aan gebruikers en schema's dan![]()
.
No pain, no gain.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef Cake-Man het volgende:
schouders trainen is zwaar dus doe ik niet.
benen en rug train ik al met voetballen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
mn polsen, is best belangrijk bij het voetbal daarom
Maar schouders trainen vindt meneer te zwaar XDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk stoer te doen, ik ben maar een beginner ja; ik train keihart als t moet.
Stel dat zijn trainingen vruchten afwerpen (wat ik niet verwacht) dan krijg je dus opgepompte spierballen en van die superecto-schouders. Da's geen gezicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Maar schouders trainen vindt meneer te zwaar XD
Ik moest even Google gebruiken, maar daar liggen m'n ambities ook niet.quote:
Idd, alles of nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel dat zijn trainingen vruchten afwerpen (wat ik niet verwacht) dan krijg je dus opgepompte spierballen en van die superecto-schouders. Da's geen gezicht.
Moet ik na de zomer terugkomen dan? Ik ben vanaf februari begonnen. Sinds april wat serieuzer na aanschaf tweede dumbbell waarmee ik meer oefeningen kan doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het wordt lekker weer dus men wil er in 2 maanden uitzien als Peter Andre
Relaaaaxed gast, was niet specifiek op jou gericht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Moet ik na de zomer terugkomen dan? Ik ben vanaf februari begonnen. Sinds april wat serieuzer na aanschaf tweede dumbbell waarmee ik meer oefeningen kan doen.
Om hier te beginnen met posten leek een overzicht van trainingen en voeding mij logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |