quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar moet je je toch overheen zetten. Ik zie mensen nooit lachen om mensen die oefeningen met een relatief laag gewicht correct uitvoeren, wel om gasten die maar wat lopen te prutsen.
Dan moet je wel zeker weten dat je die oefening goed doet. Daarom is het rot als mensen alleen staren want dan ga ik twijfelen als ze niks zeggen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand met een laag gewicht een oefening goed uitvoeren dan iemand die maar wat aan het aankloten is.
boi, zij, wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Cake-Man het volgende:
wat is een beachboi ?
een jongen in de sportschool zij dat ik eierkoeken moest gaan eten ipv brood vanwege eiwitten enzo; weet iemand hier meer over ? ik vind brood best al niet vreten laat staan eierkoeken maar wordt ik dan niet te groot ?
ja man je moet eierkoeken eten .. in de fabriek doen ze anabole daarin man.. maar je moet oppassen als je te veel eet krijg je gyno en krimpen je ballen, maar je wordt wel een beestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Cake-Man het volgende:
wat is een beachboi ?
een jongen in de sportschool zij dat ik eierkoeken moest gaan eten ipv brood vanwege eiwitten enzo; weet iemand hier meer over ? ik vind brood best al niet vreten laat staan eierkoeken maar wordt ik dan niet te groot ?
als je dezelfde genen als ronnie coleman hebt misschien maarja voor de gemiddelde mens kom je daar niet eens in de buurt vanquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??
[ afbeelding ]
mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
mijn onderarmen zijn in proportie hoor ik train ze wel niet direct.. me benen zijn best enorm hoor kijk maar in spiegelbeeld ik squat 115 kgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef kidkash19 het volgende:
Nee niet echt, waar zijn je onderarmen? En wat zijn dan je stats, je ziet er meer uit als iemand die een beetje aankloot en een klassieke beachboy mentaliteit heeft. Denken dat ze heel wat zijn terwijl het niks betekent
en die skinny jeans staan je goed, geeft ook meteen aan hoe serieus je benen doet
Dat hoor ik ook vaakquote:
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??
[ afbeelding ]
mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |