Ik zou het niet te vaak doen. Juist met rust geef je je spieren de tijd om te helen en dus ook groeien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef DJRosted het volgende:
tnx
ja ik heb thuis 2 halters (kan er maar 1 gebruiken want ik heb te weinig gewichtjes erop)
en ik heb een soort gekke opdruk dingen(weetniet hoe ze heten), waardoor je dieper kan opdrukken.
en ik heb een stok met een touw eraan en gewichtjes die je dan moet oprollen, Werkt trouwens heeeel goed voor onderarmen![]()
hoevaak per week zou ik kunnen opdrukken denken jullie?
Vakantie komt er ws aan en hij wilt in 2 maanden breed wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom wil je alleen je borstspieren trainen?
Even Google gebruiken mag niet al te moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef DJRosted het volgende:
Wat is Hindu pushup en arm raise pushup?
benen zie je toch niet omdat je een broek aan hebt meestalquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef Fraulein het volgende:
Ook altijd leuk om te zien die kerels die best wel breed zijn van boven, maar ontiegelijke spillebeentjes hebben
Totdat je een keer naar het strand gaat en er satéprikkers onder je zwembroek uitsteken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:25 schreef DJRosted het volgende:
[..]
benen zie je toch niet omdat je een broek aan hebt meestal
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef speknek het volgende:
Dat zal TS niet zijn als hij hier om tips vraagt hoe thuis wat te doen en niet tussen de eiwit en creatineshakes door zestig kilo aan het benchen is in de sportschool.
Kan je thuis dan nog best breed worden van die oefeningen (gewoon normaal goed gevuld t-shirt zou ik maar zeggen)quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Totdat je een keer naar het strand gaat en er satéprikkers onder je zwembroek uitsteken.
Sowieso word je van Squatten pas écht een grote jongen, maar das meer materiaal voor in een BB topic.
Om nog even on-topic te reageren: thuis aan je torso werken kan tot op een bepaalde hoogte, daarna zul je toch echt naar de gym toe moeten of zelf een bankje e.d. aan moet schaffen.
Als je twintig eieren op een dag eet wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef DJRosted het volgende:
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?
En spaghetti dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je twintig eieren op een dag eet wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef DJRosted het volgende:
Wat is Hindu pushup en arm raise pushup?
Na verloop van tijd is de groeiprikkel bij oefeningen zoals opdrukken te laag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:30 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Kan je thuis dan nog best breed worden van die oefeningen (gewoon normaal goed gevuld t-shirt zou ik maar zeggen)
Spaghetti heeft (zo goed als) geen eiwitten en is dus niet goed voor de spieropbouw. Het zijn vooral veel koolhydraten, dus je krijgt er snel energie van en het ligt niet zo zwaar op de maag. Maar voor de rest is het meer dikmaker dan gespierdmaker.quote:
2x8x28kg dumbell incline fly. Je weetz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?
En sportschool is eecht niet leuk als je net begint, je ziet allemaal mensen met 25/30 kilo bezig zijn en zelf kan je maar net 6 kilo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |