ja , zoals je kunt zien vormen mijn triceps mijn armquote:Op zondag 12 juni 2011 20:04 schreef 7754 het volgende:
Dikke armen zijn voornamelijk tricpes. Klopt mijn stelling?
arnold was een bicep + borst noobquote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Agentperry het volgende:
arnold zegt dat je poep praat:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, die schriele benen van hem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
als je wilt dat je tricep snel groeien.. raad ik je aan om ze 1x vol te trainen en 1x stimulerenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef 7754 het volgende:
Arnold heeft de dikste en best ontwikkelde pecs van iedereen zo'n beetje. Wel dikke triceps 123.
dealquote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Agentperry het volgende:
Ik ga niet meer op 123 reageren. wie doet er mee?
seated tricep extensionsquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef 7754 het volgende:
Ik doe ook halter in mijn nek en dan strekken, zitten op een bench rechtop. Iemand enig idee hoe deze oefening heet?
militairy press? die voor schouder danquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef 7754 het volgende:
Ik doe ook halter in mijn nek en dan strekken, zitten op een bench rechtop. Iemand enig idee hoe deze oefening heet?
Toch weinig mensen die dit weten, ken genoeg gasten die echt de nadruk op biceps leggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
2/3 van je arm is triceps dacht ik.
military press vanuit je nekquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
militairy press? die voor schouder dan
werkt dit beter dna pindakaas ??quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
als je wilt dat je tricep snel groeien.. raad ik je aan om ze 1x vol te trainen en 1x stimuleren
ik heb een tijdje op de maandag deed ik dan 2 tricep oefeningen om ze te stimuleren en op de donderdag deed ik 4 oefeningen. Ze gingen echt vol groeien hierdoor.
doe maar zo, maar mijn tricep zijn perfectquote:Op zondag 12 juni 2011 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
werkt dit beter dna pindakaas ?? [ afbeelding ]
Of dat zijn gasten die niet groeien, of niet opletten wat ze doen en hoe ze groeien.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toch weinig mensen die dit weten, ken genoeg gasten die echt de nadruk op biceps leggen.
Tricep is sowieso een heerlijke spier om te trainen, vind ik misschien wel de fijnste van allemaal.
Lees gewoon eens wat er gevraagd wordt.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
achter je nek wordt beschouwd als beste oefening voor je schouders.. ?
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef 7754 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |