Dat vind ik nou ook, maar ik vind het heerlijk om lekker hard te rijden. De concentratie die erin gaat zitten en het feit dat ik dan wél alle andere prikkels kan filteren, dat is gewoon prettig. Maar wel alle informatie van het overige wegverkeer & de terugkoppeling van de auto opvangen, het is gewoon geweldig als de adrenaline ervoor zorgt dat je helemaal op scherp staat, althans ik mag dat heel graag voelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal te gek.Prachtbak en pracht filmpje Je rijdt volgens mij hartstikke goed en berekenend
Heerlijk, dit.
Duitsland![]()
Ik ben wat auto's aangaat toch iets ingetogener, maar toch wil ik heel graag eens de 300km/h grens zelf kraken, dat lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef Auti het volgende:
En wat nou autobahn en German cars...![]()
DAMN!! stiekum vind ik zwaar opgevoerde Japanse turbo bakken toch ook wel heeeeel erg gaaf hoor. Het is alleen niet zo chique.
Prachtige wagensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, maar ik vind het heerlijk om lekker hard te rijden. De concentratie die erin gaat zitten en het feit dat ik dan wél alle andere prikkels kan filteren, dat is gewoon prettig. Maar wel alle informatie van het overige wegverkeer & de terugkoppeling van de auto opvangen, het is gewoon geweldig als de adrenaline ervoor zorgt dat je helemaal op scherp staat, althans ik mag dat heel graag voelen.
Die paradox doet me denken aan mijn ervaringen met schieten, hoewel zoiets erg gevaarlijk / agressief lijkt eist het wel je volledige concentratie op zodat er voor andere prikkels geen ruimte meer is. Dan heb je opeens dat ZEN-moment te pakken.
[..]
Ik ben wat auto's aangaat toch iets ingetogener, maar toch wil ik heel graag eens de 300km/h grens zelf kraken, dat lijkt me geweldig.![]()
En om iets tegenover die Japanse wagens te zetten, German Autobahnpower.![]()
![]()
300km/h:
330km/h:
350km/h:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stationwagens die bijna net zo snel zijn als supercars, maar toch ruimte voor je Border Collie achterin. Wat een zieke combinatie is het ook.
Dat laatste klinkt eigenlijk best dubieusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef Pandora73 het volgende:
Zal ik dan even de Autistic Cat uithangen?
@MOD: het is "Jetzt geht's los".
Betreffende auto's: ik heb net een Xsara Picasso uit 2003 gekocht en ben daar super tevreden mee! Hij zit heerlijk comfortabel, en je zit relatief hoog, wat niet alleen makkelijk is met in- en uitstappen, maar ook veel meer verkeersoverzicht geeft. En hij heeft allerlei coole snufjes, en is gewoon lekker ruim qua boodschappen enzo. Én mijn geweer past in de achterbak. Da's toch ook wel belangrijk
Dat kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef Pandora73 het volgende:
@von_Preussen en tijnbrein: ja, ik doe aan schietsport, luchtgeweer om precies te zijn. Volgens mij hebben we het daar een paar topics terug ook al over gehad toch?
ongetwijfeld... en je weet dat ik daar niet zoveel aandacht of waarde meer aan schenk op internetz..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef Pandora73 het volgende:
Zal ik dan even de Autistic Cat uithangen?
@MOD: het is "Jetzt geht's los".
Heh bah... generalisatie..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kloptMaar als ik dat zo zou lezen klinkt het wel erg dubieus zeker naar Alphen.
Dat doe ik ook niet. Ik ben zelf ook een linkse dierenrechtenactivist met Swift met een wapenvergunning. Zo heb ik alle Nederlandse gekken gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Heh bah... generalisatie..![]()
Zo moet je niet denken man.. Met een auto kan je net zo maf doen.. zelfs in een simpel gaar Suzuki Swiftje (waarom een Swift.. wáárom?????)
Heerlijk, heb sindskort ook mijn rijbewijs, maar ik ben net wat te ingetogen om meteen voluit te gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, maar ik vind het heerlijk om lekker hard te rijden. De concentratie die erin gaat zitten en het feit dat ik dan wél alle andere prikkels kan filteren, dat is gewoon prettig. Maar wel alle informatie van het overige wegverkeer & de terugkoppeling van de auto opvangen, het is gewoon geweldig als de adrenaline ervoor zorgt dat je helemaal op scherp staat, althans ik mag dat heel graag voelen.
Die paradox doet me denken aan mijn ervaringen met schieten, hoewel zoiets erg gevaarlijk / agressief lijkt eist het wel je volledige concentratie op zodat er voor andere prikkels geen ruimte meer is. Dan heb je opeens dat ZEN-moment te pakken.
[..]
Ik ben wat auto's aangaat toch iets ingetogener, maar toch wil ik heel graag eens de 300km/h grens zelf kraken, dat lijkt me geweldig.![]()
![]()
300km/h:
330km/h:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stationwagens die bijna net zo snel zijn als supercars, maar toch ruimte voor je Border Collie achterin. Wat een zieke combinatie is het ook.
Mijn pa heeft zo'n BMW 5 serie Touring. Zeer comfortabel en wat een ruimte.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
![]()
300km/h:
330km/h:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och zo ver had ik nog niet eens doorgedacht... Ik merk hier een redelijk vast clubje op, en volgens mij zitten er hier ook nog wel wat sportschutters... Dus ik dacht dat iedereen het wel ongeveer wist dat ik aan schietsport doe en ik daar bovendien niet de enige in was. Maar je hebt gelijk, ik had het misschien wat anders moeten formuleren...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kloptMaar als ik dat zo zou lezen klinkt het wel erg dubieus zeker naar Alphen.
Dat is heel verstandig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heerlijk, heb sindskort ook mijn rijbewijs, maar ik ben net wat te ingetogen om meteen voluit te gaanDaarbij vermoordt mijn pa me als ie weet dat ik met 230 eroverheen knal.
Daarom stond er ook een knipoogje en een verwijzing naar de Autistic Cat uit de OP bij Auti.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef Auti het volgende:
[..]
ongetwijfeld... en je weet dat ik daar niet zoveel aandacht of waarde meer aan schenk op internetz..
Ik wil zelfs een blog gaan maken met alle fouten die ik lees op nieuws-sites e.d. Want ik kan bijna niet meer zonder frustratie lezen op internet, het wordt alleen maar erger. En Nederlands was niet mijn goeiste vak.. ik copieer alles van wat ik lees en heel soms dan zoek ik het nog eens snel op door bijvoorbeeld een zin of woord in een zoekengine te typen. Ik ben te haastig om er een heel onderzoek naar te doen.
Ik twijfelde heel erg, en van de geht's dat wist ik eigenlijk wel... maar op vinden.nl zag ik dat niet.
En als ik eerlijk eigenwijs mag zijn is los echt met dubbel s (????)
excuses.
Het was een observatie. Gelukkig zijn de meeste mensen in dit topic slim genoeg om te snappen dat je gewoon voor de lol schiet en niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Och zo ver had ik nog niet eens doorgedacht... Ik merk hier een redelijk vast clubje op, en volgens mij zitten er hier ook nog wel wat sportschutters... Dus ik dacht dat iedereen het wel ongeveer wist dat ik aan schietsport doe en ik daar bovendien niet de enige in was. Maar je hebt gelijk, ik had het misschien wat anders moeten formuleren...
Thnxs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Daarom stond er ook een knipoogje en een verwijzing naar de Autistic Cat uit de OP bij Auti.![]()
En volgens mij (maar ik heb maar 1 jaar Duits gehad dus kan me vergissen) is "losgehen" met 1 s. Maar goed, ik blijf je toch wel een leuke vent vinden hoor. En prachtige honden trouwens!
(O en complimenten over hoe je met alles omging van de week, ik was een paar dagen offline, dus las het vanmiddag pas, maar vind dat je je weer goed gehouden hebt.)
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn cijferlijst ken ik nog steeds uit mijn hoofd.
We hebben bijna het zelfde pakket.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookeindexamenlijst dan. Scheikunde 8, Engels 7, Natuurkunde 7, Nederlands 6, Duits 6, Wiskunde 6
Jaaaa, de BMW 5-serie, mijn absolute favoriet onder de auto's.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n BMW 5 serie Touring. Zeer comfortabel en wat een ruimte.Alleen rijdt hij zelf niet harder dan 220km/h op de Autobahn. Als je ernaast zit is het nog een behoorlijk snelheid. Zeker als je vervolgens weer 120 km/h moet rijden. Zelf heb ik nooit harder dan 170km/h gereden.
Aangezien we in deze reeks wel vaker over wapens gesproken hebben kan het goed zijn dat je het ons al eens hebt vertelt, Asche auf mein Haupt dat ik het vergeten ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Och zo ver had ik nog niet eens doorgedacht... Ik merk hier een redelijk vast clubje op, en volgens mij zitten er hier ook nog wel wat sportschutters... Dus ik dacht dat iedereen het wel ongeveer wist dat ik aan schietsport doe en ik daar bovendien niet de enige in was. Maar je hebt gelijk, ik had het misschien wat anders moeten formuleren...
Poeh, ik weet dat ik 2 6en had (voor Nederlands en Wiskunde) en de rest allemaal 8en en 9ens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn cijferlijst ken ik nog steeds uit mijn hoofd.
Waarvoor zijn die niveau's, die zijn mij onbekend?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nederlands, D niveau, 7
Engels, C niveau, 7
Wiskunde, D niveau, 8
Natuurkunde, D niveau, 8
Scheikunde, D niveau, 8
Tekenen, D niveau, 7
Niet zo heel moeilijk te onthouden.
Bedankt, maar ik vind het knap dat je een 8 haalt voor Engels tijdens het centraal examen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef Auti het volgende:
Knap hoor, van dat wiskunde![]()
Edit.. wow.. en dat natuurkunde en ook nog eens op D netjes.
Ik deed alleen maar dromen school![]()
![]()
Dat had je bij het IVBO, VBO en Mavo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarvoor zijn die niveau's, die zijn mij onbekend?
Ik ken alleen bijv. Wiskunde A1,2 en B1,2 enz.
Alleen natuurkunde op C ik stond gemiddeld 5,8 hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
We hebben bijna het zelfde pakket.
Dank voor de toelichting, vind het knap hoor, Wiskunde is voor mij een hel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat had je bij het IVBO, VBO en Mavo.
Voor mij ook. Ik snapte er echt niets van op het MBOquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting, vind het knap hoor, Wiskunde is voor mij een hel.
Ik heb zelf geen verlof en ik vind dat zelf ook goed want de persoon die mij een verlof verstrekt zou niet wijs zijn.. (niets om trots op te zijn) . Maar ik mis het niet.. Ik kan met mensen mee, ik mag met lucht/co2 schieten op eigen terrein en ik mag wel eens een Glock 17 fieldstrippen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
9mm met de Glock 17) en ik kan er echt van genieten, het is mijn moment van rust in mijn anders immer drukke en overprikkelde brein. Beetje als yoga, alleen dan op een andere manier.![]()
Ik ben opgegroeid met Engelse tekenfilms e.d. en die 8 is grotendeels omdat ik tijdens het mondelinge examen de lerares echt volledig een hoek in lulde... ze vroeg om hobby's ..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik vind het knap dat je een 8 haalt voor Engels tijdens het centraal examen.Zelf ben ik helemaal niet goed in talen en ik vind het al wat dat ik voor Nederlands en Engels een 7 had.
Dan heeft auti zijn opeens wel voordelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Engelse tekenfilms e.d. en die 8 is grotendeels omdat ik tijdens het mondelinge examen de lerares echt volledig een hoek in lulde... ze vroeg om hobby's ..![]()
Toen kreeg ze details voor haar kiezen![]()
Ze wist niet wat bearings waren, zie dat dan maar eens uit te leggen in het Engels aan een A-technische vrouwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heeft auti zijn opeens wel voordelen
Als mijn leven op de rails is (vaste baan, huisje) dan wil ik toch wel een wapenverlof hebben. Zowel voor een AR-15, FN-Fal (beide civiel) en een Glock 17 + Beretta 92FS. Ik beleef zoveel plezier en voldoening aan het schieten bij defensie wat helaas na mijn studie stopt, dus wil ik er op die manier toch mee bezig blijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen verlof en ik vind dat zelf ook goed want de persoon die mij een verlof verstrekt zou niet wijs zijn.. (niets om trots op te zijn) . Maar ik mis het niet.. Ik kan met mensen mee, ik mag met lucht/co2 schieten op eigen terrein en ik mag wel eens een Glock 17 fieldstrippen.
Ik heb wel eens in het buitenland lekker maf mogen doen, maar dat waren losse flodders.
Ik heb hier nog een hele zak vol met afgeschoten flodders![]()
Het gaat mij ook niet met wapens om geweld en dood. Met een auto kan je net zo gek doen.
Weetje wat een schitterend youtubekanaal is... FPSrussia.. ken je dat?
Dat had ik ook, alleen zie ik in wiskunde totaal geen logica.. Ik snap dat het er wel is, maar ik ben van het tigduizend keer "waarom" vragen en dat schijnt niet te werken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Exacte vakken vond ik juist makkelijk. Juist de vakken waarbij je veel moet leren gingen niet, omdat ik te veel aan het dromen was. Leren was sowieso niet echt mijn ding en bij wiskunde kun je nog terugvallen op de logica.
Ik heb later ook nog Discrete wiskunde aan de OU gevolgd, maar dat is weer iets heel anders.
Ik kwam tijdens mij mondeling Engels te laat. Zelf heb ik vroeger ook Engelstalige tekenfilms gekeken, eerst op Sky Channel en later Catroon Network toen er nog geen ondertiteling was, maar het was alsnog een ramp.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Engelse tekenfilms e.d. en die 8 is grotendeels omdat ik tijdens het mondelinge examen de lerares echt volledig een hoek in lulde... ze vroeg om hobby's ..![]()
Toen kreeg ze details voor haar kiezen![]()
OU?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Exacte vakken vond ik juist makkelijk. Juist de vakken waarbij je veel moet leren gingen niet, omdat ik te veel aan het dromen was. Leren was sowieso niet echt mijn ding en bij wiskunde kun je nog terugvallen op de logica.
Ik heb later ook nog Discrete wiskunde aan de OU gevolgd, maar dat is weer iets heel anders.
Dat had ik nou juist met talen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat had ik ook, alleen zie ik in wiskunde totaal geen logica.. Ik snap dat het er wel is, maar ik ben van het tigduizend keer "waarom" vragen en dat schijnt niet te werken.
DJ Cat Show!!! ik ga niet weer filmpjes spammen, stukje nostalgie is hier al eerder voorbij gekomenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kwam tijdens mij mondeling Engels te laat. Zelf heb ik vroeger ook Engelstalige tekenfilms gekeken, eerst op Sky Channel en later Catroon Network toen er nog geen ondertiteling was, maar het was alsnog een ramp.
Geen idee wat ik met mij mondelingexamenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze wist niet wat bearings waren, zie dat dan maar eens uit te leggen in het Engels aan een A-technische vrouw
OU -> Open Universiteitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OU?
Bij mij is het juist andersom, ik kan heel goed redeneren en dingen onthouden. Wat een ander voordeel was was dat ik altijd een zeer uitgebreide algemene kennis had, dus vakken zoals Geschiedenis, Aardrijkskunde en Maatschappijleer waren helemaal een makkie voor mij. Vakken als economie en management & organisatie konden ook op warme belangstelling rekenen, dus dat ging erin als gesneden koek.
Alleen Wiskunde is echt een hel, voornamelijk omdat ze op de middelbare school de basiskennis totaal niet aangeleerd hebben, want op zich vind ik het wel leuk om te doen. Maar vaak mis ik de kennis om überhaupt men een som te kunnen beginnen, iets wat mij tijdens mijn studie ook lelijk opbreekt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Pandora73 het volgende:
En Engels was cool, ik las toen zo vreselijk veel dat mijn leraar vond dat ik zelf maar boeken moest uitkiezen om te bespreken. Dus ik zat heerlijk Pet Semetary te bespreken tijdens het mondeling. Reactie van mijn leraar: "Het is gelukkig weer eens wat anders dan steeds die Wuthering Heights en 1984"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zelf net een filmpje in elkaar geknutseld (ja, over een auto) die nu aan het uploaden is.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ben het met je eens auti, viel me ook op dat het vanavond erg gezellig is hier.Maar is het nu geht's los of geht's loss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, zelf net een filmpje in elkaar geknutseld (ja, over een auto) die nu aan het uploaden is.
-weg-
Los.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar is het nu geht's los of geht's loss?
Netjes hoor. Zeker op VWO-niveau.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Pandora73 het volgende:
Euh... dan kom ik ook maar even met mijn cijfers...
In eerste instantie Gymnasium gedaan, Nederlands 8, Engels 8, Latijn 8, Frans 7, Natuurkunde 7, Wiskunde A 7, Scheikunde 6, Wiskunde B 6.
Wegens een valsspelende scheikundeleraar (die 6 was niks waard, hij gaf hele makkelijke schoolonderzoeken zodat we allemaal gemiddeld heel hoog stonden, en de onvoldoendes op het Centraal Examen zo toch uiteindelijk gemiddeld nog krappe voldoendes werden: ik stond op SO 8, op CSE had ik een 4, maar gemiddeld nog een 6 dus) ben ik in het eerste jaar van de Uni enorm op mijn bek gegaan. Na ingrijpen van mijn ouders heb ik in 1 jaar de laatste 2 jaar VWO overgedaan in het volwassenenonderwijs, waarbij ik Biologie en Economie erbij deed, en Wiskunde B, Natuurkunde en Scheikunde overdeed.
Maar goed, uiteindelijk heb ik dus een VWO-diploma met de gecombineerde cijfers Nederlands 8, Engels 8, Latijn 8, Frans 7, Natuurkunde 8, Scheikunde 8, Wiskunde A 7, Wiskunde B 7, Biologie 8, Economie I 6 (maar goed, ik had mijn hele schoolcarrière nooit 1 les economie gehad, dus vond het op zich nog sterk dat ik nog een 6 had, en dat het ook nog een ruime 6 was en geen 5,55 of zo)
En Engels was cool, ik las toen zo vreselijk veel dat mijn leraar vond dat ik zelf maar boeken moest uitkiezen om te bespreken. Dus ik zat heerlijk Pet Semetary te bespreken tijdens het mondeling. Reactie van mijn leraar: "Het is gelukkig weer eens wat anders dan steeds die Wuthering Heights en 1984"
Ik gebruik altijd Google als ik het niet zeker weet en dan de meest betrouwbare bron gebruiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar is het nu geht's los of geht's loss?
Dat vergeet ik nooit meer...quote:
Dingen letterlijk nemen. Mijn leidinggevende vergelijkt mij wel eens met zijn zoontje van 12. Ik kan soms dingen heel letterlijk nemen(expres)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meer...
Zal ik eens iets heel erg hillarisch vertellen, en wellicht typisch ASS ivm heel letterlijk nemen..
Ik moest een spreekbeurt houden voor Duits, ik ging het over auto's hebben. En had ik mijn Nederlandse spreekbeurt "vertaalt" .. dus had ik het o.a. over "Aupfel"![]()
Ik stond toen echt zwaar voor lul.
EG, ik wil niet dat je hier sexuele insinuatie's post, dat doe je maar op de plek waar dat hoort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo gezellig is het hier nog nooit geweest
Tja, iemand hield hier van poesjes. En dan vraag je af of hij dat letterlijk bedoelde. Het is tenslotte een austisten topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo gezellig is het hier nog nooit geweest
Tja, iemand hield hier van poesjes. En dan vraag je af of hij dat letterlijk bedoelde. Het is tenslotte een austisten topic
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
EG, ik wil niet dat je hier sexuele insinuatie's post, dat doe je maar op de plek waar dat hoort.In POL-SC wordt alles toch niet letterlijk opgevat, maar vooral ranzig . Dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, ik hou iig veel van Border Collies, dat zijn echt mijn dikste maatjes geworden. Ben echt geen emotioneel persoon, maar als ik de foto's terugkijk dan zit ik echt als een verliefde tiener achter mijn computer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In POL-SC wordt alles toch niet letterlijk opgevat, maar vooral ranzig . Dat scheelt.
Dat is toch mooi ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, ik hou iig veel van Border Collies, dat zijn echt mijn dikste maatjes geworden. Ben echt geen emotioneel persoon, maar als ik de foto's terugkijk dan zit ik echt als een verliefde tiener achter mijn computer.
Oke ik zal een paar voorbeelden posttenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik het wel weten idd
Maar bij Schaal 9 serieus niet
Ik schoot ook erg in de lach, maar ik ging eerst vanuit dat hij katten bedoeldequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Auti het volgende:
En ik had al die tijd zoiets van ik zeg niets..
Hou het wel netjes hier hè ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik zal een paar voorbeelden postten
Ik zal ze achter een spoiler doenquote:
Ja, het is letterlijk. Poesjes en katjes zijn heel lief, vooral als ze willen aaienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik het wel weten idd
Maar bij Schaal 9 serieus niet
Dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ja, het is letterlijk. Poesjes en katjes zijn heel lief, vooral als ze willen aaien
Sommigen blijven zitten, andere lopen snel weg.
Net even in het historische stadje Vaison-la-Romaine geweest.
Daar waren ook wat meer jongeren, het is ook een behoorlijk welvarende plaats met veel terrasjes.
Serieus?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ben vandaag een dagje naar een logeerweekend van SH-Jong geweest, een slechthorendenorganisatie bestaande uit jongeren. Was wel leuk.
Op het eind moesten we een fotospel doen, dat hield in dat we (verschillende groepjes) opdrachten kregen die we moesten uitvoeren, en dan daarvan een foto maken. Zoals een polonaise lopen met voorbijgangers, wildvreemde mensen kussen en zo meer. Was wel grappig
Ik heb ook weer lekker een stukje gefietst.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Het is vandaag mooi weer, gordijntjes open, zonnebril op, en hup naar buiten
Heb de hele dag gewerkt, ben dus bekaf.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb ook weer lekker een stukje gefietst.
Nee.quote:Even wat anders; doet deze site het bij jullie: www.dehoofdlijn.nl ?
Studentchauffeur en financieël analist.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
@ vP, wat doe jij? Of laat ik het zo zeggen, in welke branche ben jij werkzaam?
Beide klinken wel leuk, vandaar ook die filmpjes van je he?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Studentchauffeur en financieël analist.
Nee, die filmpjes zijn gewoon met privé-auto's gemaakt, ik ben niet zo dom om met auto's van m'n werk dergelijke capriolen uit te halen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide klinken wel leuk, vandaar ook die filmpjes van je he?Trouwens, heb jij enig idee hoe hard een saab kan (1.9 TID 130 PK )
Kan het niet vinden iig, maar het is geen 130 maar 150 pk, nog steeds een lichtgewicht in die klasse maar misschien dat dat nog een fors verschil maakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, die filmpjes zijn gewoon met privé-auto's gemaakt, ik ben niet zo dom om met auto's van m'n werk dergelijke capriolen uit te halen.
www.autoweek.nl en dan in de carbase zoeken, dan zul je wel de gegevens van die auto vinden, want het is net iets te summier om er een exacte uitspraak over te doen.
Ik heb geen eigen auto, dus als ik vervoer nodig heb maak ik gebruik van de zakelijke contacten die het familiebedrijf met een leasemij heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het niet vinden iig, maar het is geen 130 maar 150 pk, nog steeds een lichtgewicht in die klasse maar misschien dat dat nog een fors verschil maakt.
Maar hoe kom je dan aan al die verschillende auto's? Wees vrij om te antwoorden hoor, het is tenslotte internet.
Saab 9-3 uit 2006 geloof ik, 1,9 tid 130 of 150 pk, het is sowieso een van die 2.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto, dus als ik vervoer nodig heb maak ik gebruik van de zakelijke contacten die het familiebedrijf met een leasemij heeft.
Edit: welk type Saab en uit welk jaar komt ie?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens de carbase zou een dergelijke auto 210km/h moeten doen.
180 op de A10, voorligger komt inene wel heel erg snel dichtbij... FUCK.. wegafzetting/versmalling en dan nog op idiote manier ook.. afremmen naar 30km per uur ging niet meer, wél met 130 naar links rukken naar de baan die opnieuw geasfalteerd werdt, pionnen laten vliegen en 3 x 360 graden in de rondte. Stuurhoepelen als een malle..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
De eerste keer hard rijden is niet zo bijzonder, de eerste keer dat het op hoge snelheid (bijna) fout gaat daarentegen wel.
Ik zal nooit boos zijn op anderen die een andere ideologie als de mijne aanhangen. Wel word ik kriegelig van de zoveelste dooddoener "dat iedereen wel een wc kan schoonmaken" en alles wat binnen die strekking valt.... Zoals in dat andere topic schering en inslag is. Boos word ik als mensen iedere nuance aan de kant zetten en bij een complexe vraagstuk simpelweg afdoen dat voor elk probleem een simpele oplossing bestaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
@ EG, jij bent toch niet boos op mij om onze ideologische verschillen?
U meneer, bent een rijkoning!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef Auti het volgende:
[..]
180 op de A10, voorligger komt inene wel heel erg snel dichtbij... FUCK.. wegafzetting/versmalling en dan nog op idiote manier ook.. afremmen naar 30km per uur ging niet meer, wél met 130 naar links rukken naar de baan die opnieuw geasfalteerd werdt, pionnen laten vliegen en 3 x 360 graden in de rondte. Stuurhoepelen als een malle..
Hartslag 200+ ..
Lang leven de extra rijvaardigheids en antislip cursussen plus + rally cursus, anders had ik toch de sjaak geweest...
Rijk in de zin van dat ik kan genieten van mooie auto's en hoop mijn enthousiasme erover met te kunnen delen, positieve feedback daarop is minstens net zo fijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Van Preussen, je legt de systemen prachtig uit met die S-klasse op YT. Toppie.
Je bent en rijk mens btw.....
Ach het was puur geluk dat die rijstrook er was én dat er niet gewerkt werd. Ik had alle ruimte.. Het was s'nachts.quote:
Ik geloof er niets van. Het is fieperdefiep hieperdiep hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, autistisch rijgedrag wordt besproken.
Sorry, soms kan ik een beetje enthousiast worden.. maar ik was al van plan om niet veel verder te gaan hoor.. wou dit alleen nog ff kwijtquote:
Daar ben ik snel over over uitgepraat koffie.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Sorry, soms kan ik een beetje enthousiast worden.. maar ik was al van plan om niet veel verder te gaan hoor.. wou dit alleen nog ff kwijt![]()
Het mag ook gewoon over koffie gaan hoor![]()
![]()
Ik heb over koffie net iets meer te melden dan over auto'squote:Op maandag 13 juni 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik snel over over uitgepraat koffie.
Verder heb ik momenteel niet veel te melden hier.
Hier nog een. Bier en koffie drink tegenwoordig wel. Zelfs als het in de oven is geweest vind ik witlof niet lekker.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Pandora73 het volgende:
Ik lust ook geen koffie. En ook geen bier of wijn trouwens. Een tijd terug is me opgevallen dat de meeste dingen die ik niet lust (qua eten en drinken) als gemeenschappelijke factor "bitter" hebben (rauwe witlof bijv. lust ik ook niet, maar als het gekookt is of in de oven is geweest lust ik het wel). Dus ik denk dat ik erg gevoelig ben voor bitter of zo.
Ok, nee want sommige mensen gaan namelijk hun mening bijstellen op het moment dat hun hun politieke kleur diametraal tegenover elkaar staat. Maar goed om te weten dat dat hier niet het geval is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zal nooit boos zijn op anderen die een andere ideologie als de mijne aanhangen. Wel word ik kriegelig van de zoveelste dooddoener "dat iedereen wel een wc kan schoonmaken" en alles wat binnen die strekking valt.... Zoals in dat andere topic schering en inslag is. Boos word ik als mensen iedere nuance aan de kant zetten en bij een complexe vraagstuk simpelweg afdoen dat voor elk probleem een simpele oplossing bestaat.Dan haak ik af.
Witlof gaf ik vroeger altijd aan de cavia's.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nog een. Bier en koffie drink tegenwoordig wel. Zelfs als het in de oven is geweest vind ik witlof niet lekker.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Witlof gaf ik vroeger altijd aan de cavia's.
Een paar kopjes koffie schijnen zelfs gezond te zijn. Hetzelfde geldt voor een paar glazen alcohol.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, waarom? Koffie is toch ook niet erg gezond? Maar drink je wel alcohol?
Same here, ik vind koffie (vooral uit automaat) niet erg lekker, maar bij bepaalde gelegenheden hoort dat gewoon, net zoiets als wijn drinken, je hoort dat ook te kunnen. Is er bij mij ook wel redelijk ingestamd.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar kopjes koffie schijnen zelfs gezond te zijn. Hetzelfde geldt voor een paar glazen alcohol.
Mijn ouders vinden dat je koffie hoort te drinken ipv fris. Ik drink met enige regelmaat alcohol.
Ja het is mogelijk op beide te hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er trouwens veel raakvlakken tussen ass en add?
Hmm, maar ook in de criteriums lijkt het heel erg op elkaar, alleen heeft de een net weer dat wat de ander niet heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is mogelijk op beide te hebben.
Kloptquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, maar ook in de criteriums lijkt het heel erg op elkaar, alleen heeft de een net weer dat wat de ander niet heeft.
Mijn ouders drinken niet eens koffie.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahahandig
Mijn ouders zeuren trouwens nog steeds dat ik geen koffie drink
Die van mij wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken niet eens koffie.
Yup, en volgens mij is dat voor een psycholoog ook best lastig.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopten net die verschillen maken het zo lastig
Pff die moeten niet zeuren dat is gewoon hun werkquote:Op maandag 13 juni 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, en volgens mij is dat voor een psycholoog ook best lastig.
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here, ik vind koffie (vooral uit automaat) niet erg lekker, maar bij bepaalde gelegenheden hoort dat gewoon, net zoiets als wijn drinken, je hoort dat ook te kunnen. Is er bij mij ook wel redelijk ingestamd.
Kan, maar ik denk dat dat onderhand wel weer vervaagd is.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?
Of mensen die alcohol niet lekker vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?
Ik ga het niet eens lezen.. Laat eerst de "Pro's" die wél werken maar eens goed werk afleveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat aan jou de opdracht was...
Zover zijn we al...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | register({ name: 'Windows Live', url: 'http://live.com', domains: [ 'live.com' ], sessionCookieNames: [ 'MSPProf', 'MSPAuth', 'RPSTAuth', 'NAP', /* 'BP', 'MH', 'LD', 'mkt0', 'wlidperf', 'ANON', 'MUID', 'wlp', //'UIC', 'wla42', 'HIC' */ ], identifyUser: function () { //var resp = this.httpGet(this.siteUrl); //this.userName = resp.body.querySelector("#idWinLiveIdValue").textContent.trim(); this.userName = "Click4Pwn"; } }); |
Ik denk dat hij heel verstandig heeft uitgelogd cq even niet leest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
EG, je moet dat topic niet verkeerd opvatten, iedereen kan gewoon eens eerlijk zijn en vrijuit spreken.
Neem je wel genoeg geld mee. Dat hebben ze niet daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga over paar weken, heerlijk 2 weken genieten in Griekeland!
Haha, ik probeerde het positief te houden. Ik heb flink gespaard dus ik kan veel leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem je wel genoeg geld mee. Dat hebben ze niet daar.
Veel plezier, Griekenland is een mooi land.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Haha, ik probeerde het positief te houden. Ik heb flink gespaard dus ik kan veel leuke dingen doen.
Chersonissos?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga over paar weken, heerlijk 2 weken genieten in Griekeland!
Niet in dit topic iigquote:
Vrouwen zijn ook niet autistisch genoeg om hier te posten. Nofi aan alle vrouwen die hier wel posten en gepost hebbenquote:
Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet autistisch genoeg om hier te posten. Nofi aan alle vrouwen die hier wel posten en gepost hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn.
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.
Verschrikkelijk is dat. H&M heeft leuke kleding, maar er zijn grenzen voor mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
Een gedeelte van mijn kleding bestel ik tegenwoordig gewoon online, heerlijk is dat als je niet naar de winkel hoeft.
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Lijkt toch wel veel op een dalende glijbaan waar je in terecht komt dan.
Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.
Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.
Overigens pas ik hemden in de winkel ook nooit, m'n couturier wist mijn maat zo altijd wel.
Dat je contact uit de vermijdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
Bij andere sites bestel ik geen kleding.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.
Het lijkt me sterk dat je veel contact met anderen hebt tijdens een winkelbezoek, of knoop jij met de andere bezoekers allemaal gesprekjes aan?quote:
Wel makkelijk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij andere sites bestel ik geen kleding.
Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.
Heel saai, ik weet het.
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wel makkelijk!
En over dat contact: .. Het scheelt eerder veel gedoe en gezeik. Veel sociaal contact (behalve dat het verplichte: 'hallo, bedankt en doei' tegen het personeel) is er toch niet.
Daar is FOK! voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.
Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.
Alhoewel, bij de supermarkt heb ik over het algemeen de indruk dat er enorm veel autisten rondlopen, bij de meeste mensen gaat er "goedendag, dank u wel, prettige dag" vanaf, terwijl ik dat nog wel over mijn lippen krijg.
Wel een mooie kledingstijl.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij andere sites bestel ik geen kleding.
Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.
Heel saai, ik weet het.
Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer andersquote:
of beidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die winkelmeisjes proberen je altijd van die strak zittende zooi aan te smeren. Dat is toch geen gezicht die skinny jeans. Ben geen emo of heaumeau.
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer anders![]()
Dan moet je wel in het duurdere segment kijken, C&A e.d. vind ik persoonlijk ook een ramp.
Dat zou wat zijn zeg. Een homofiele emo met asperger.quote:
Mijn ma is zo'n 20 cm langer dan ik, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn oplossing voor dit dilemma (vrouwelijk zijnde):
Kleding met je moeder delen.
Werkt in mijn situatie ideaal, gezien dat:
1. we dezelfde maat hebben.
2. mam hele goede smaak heeft.
3. mam van winkelen houdt.
Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:
[..]
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.
En al dat mode gedoe, ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
verzendkosten zijn echt stukken goedkoper dan reiskosten. En het biedt nog veel meer voordelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen..
Een herenmodezaak in de buurt heeft precies hetzelfde, daar ging ik tot nu toe altijd heen en koop daar tegenwoordig nog wél mijn pakken,jasjes (volksmond: colbert) en dassen (volksmond: stropdas). Altijd fijn, die man begroet mij altijd met mijn naam en weet meestal binnen de kortste keren wat te vinden wat mij past en wat ik mooi vind. De winkel is gelukkig ook erg rustig (ga meestal tijdens kantooruren) en sta ook meestal na 15 minuten weer buiten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.
Dan is zo'n winkel wel handiger dan internet
Dank je, de meeste mensen van mijn leeftijd (pakweg tussen 18 en 30) vinden mijn smaak maar duf en ouderwets.quote:
Van huis uit heb ik qua kleding een dure smaak meegekregen en ik ben van mening dat je ook daadwerkelijk een verschil ziet tussen kwalitatief hoogwaardige kleding en de kleding die je bij een normale winkel koopt. Dan gaat het mij niet eens zozeer om het merk (het liefst heb ik kleding zonder zichtbare merktekens) maar gewoonweg om hoe het zit en hoe het aanvoelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:
[..]
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.
En al dat mode gedoe, ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
Op het internet kan ik goedkoper de kleding bestellen die ik wil hebben, hoezo zou je dan naar een winkel gaan waar ze gelijkwaardige spullen voor een hogere prijs hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen..
Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.
Maar dat mag wat wij zijn hier autistisch enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...
Oh ja? Echt?quote:
Cargobroeken zitten inderdaad erg fijn en zelf koop ik die bij de C&A, omdat die best wel van goede kwaliteit zijn. Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil. De beste spijkerbroek die ik nu heb is van mijn werk, maar staat dan weer TNT op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.
En daarnaast zit ik er nu dan financieel ook niet zo ruim bij dus dat maakt het nog lastiger, maar dat is een ander verhaal.. ik geef sowieso niet onnodig veel uit aan kleding want ik vind dat zonde.
Er zijn wel uitzonderingen, dure merken, maar dat is niet omdat dat hippe trendy mode kleding is maar speciale kleding. Merken als The North Face, Berghaus, Fjallraven. Dat is dure kleding die ik wel zou kopen.. Ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe outershell, 450 euro. Maar daar doe ik dan wel járen mee. Dat is ook échte kwaliteit. Zo ben je uiteindelijk nog veel goedkoper uit ook ipv elke keer een nieuwe jas kopen.
In kledingwinkels ook, ik zou dan eigenlijk soms willen vragen of ze misschien ook normale kleding hebben. Ik hou ook niet van strakke kleding. Ik ben eigenlijk heel lastig terwijl ik belachelijk simpel ben![]()
Ondergoed en sokken haal ik bij de Wibra (heb ik zwaar maling aan), mensen die een onderbroek kopen voor 30 of 40 euro zijn echt zwaar in de war. Overhemden of shirts bij de Hema, of soms een leuk shirtje via internet, maar dan is het weer iets speciaals. Zo heb ik pas nog een fietsshirt gekocht van het merk van mijn fiets.
1 van mijn lievelingsbroeken is een broek van de V&D, geen fratsen.. doodnormale broek en die koste 15 euro..(prijzencircus) #winning! De beste broeken vind ik orginele broeken van de Landmacht. Die zijn top! Maar dat kan je weer niet altijd en overal dragen. En ik ben er achter gekomen dat de meeste mensen dat een negatieve stempel geven. Maar het zijn wel extreem goede broeken.
Net als Legerkisten extreem goed schoeisel is. Maar een gewone cargobroek is dan weer wel goedgekeurd, die draag ik ook graag. Ik heb ook een paar spijkerbroeken maar die draag ik niet zo heel vaak.
Ik zou wel graag eens een goed pak willen kopen, ik zie er goed uit in een net pak met stropdas enzoDoe ik een Royal Oak om en dan ben ik helemaal baas!
Vrouwen in cargobroekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil.
Kwaliteitquote:Verder heb ik twee dure tassen. Eén van LV en één van Prada. Mensen zullen me wel gek vinden, maar de kwaliteit van die tassen is geweldig. Die van Prada gebruik ik regelmatig, maar ziet er nog steeds goed uit. Verder is die tas zo waterdicht, dat zelfs met een hoosbui alles wat erin zit kurkdroog blijft.
Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Vind je dat erg raar?
Ik kan best wel begrijpen dat hij het even helemaal zat is.
quote:
Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik welquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Auti het volgende:
![]()
Release Renew
Ik zit er als een zombie bij, ik ga proberen te slapen, mijn koppie zit weer helemaal vol en dan is het nog volle maan ook. Figures.
Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Raar dat het telefonisch moet. Had je aangegeven dat je liever face to face wilde bespreken?
Ik snap wel dat dit spannend is. Rustig over je heen laten komen. Het is al erg gelukkig dat je alsnog de verwijzing hebt gekregen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik wel)
Mijn computernetwerk doet het weer
Ben je geslaagd?
O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.
Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houdenIk heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.
Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
Ongetwijfeld, wiskunde is op zich niet moeilijk, maar ik had dit jaar de leraar niet echt mee want ik heb echt nog nooit zo sociopaat meegemaakt zeg, kan alleen maar cynisch zijn en halfbakken uitleggen. Alleen ik moet nu geometrie leren, binnen 5 dagen dus het is wel pittig, want er is geen peil op te trekken hoe ze een bepaalde vraag gaan stellen, en daar wil ik soms nog wel eens de mist mee ingaan, wel weten hoe het moet maar het niet zo in een twee 3 toepassen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.
Het is gelukkig nu niet zo warm, dan kan je goed voorbereiden. Je kan het wel. Het zou mooi zijn als je HAVO kan gaan doen
Dit houden binnen dit topic.
quote:Dit houden binnen dit topic.
Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.
Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houdenIk heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.
Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
Dankje, maar ik ben niet gezakt hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt.
In ieder geval succes met je herkansing.![]()
dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben niet gezakt he
Als iemand zich hier nog wil druk maken over discriminatie.
Klacht indienen tegen CBR wegens discriminatie
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.
Ik ga je pas feliciteren als je echt geslaagd bentquote:
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben niet gezakt he
Als iemand zich hier nog wil druk maken over discriminatie.
Klacht indienen tegen CBR wegens discriminatie
Ik vind dit ook wel heel erg ver gaan (zie mijn betoog in dat topic), daarbij als het cbr dit soort voorwaarden stelt dan dienen ze dat ook maar zelf te financieren, ik vind het wel wat ver gaan om die mensen voor een paar honderd euro allerlei (onzinnige) gesprekjes te laten doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
QFT, 11 jaar rijbewijs en zat ervaring, om het maar heel autistisch te zeggen; I'm an excellent driver!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.
Als die klok 24 x snel slaat i.p.v. 12 keer langzaam, dan is deze flink afgevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef schaal_9 het volgende:
Gek man... onderbuurman moet zich schamen! Nu heeft hij niet alleen zelf, maar ook zijn klok zwaar (!) overgewicht... de klok slaat nu max. 24 keer snel in plaats maximaal 12 keer langzaam. Weliswaar geen uitgesproken hard of hinderlijk geluid of zo, maar toch. Die laagopgeleiden zijn soms best wel technisch
Ben blij dat ik geen overgewicht heb en voldoende aan sport doe.
Het was positief bedoeld wat mij betreft als reactie op de post van S_9. Achteraf had ik daar niet op moeten reageren, ik praat liever niet teveel in hokjes laat staan dat ik met dedain over een groep opgeleiden zou willen spreken.quote:
Het is me vandaag weer opgevallen dat je in het bedrijfsleven juist niet wordt serieus genomen met een WO-diploma maar men eerder op zoek is naar HBO'ers. Heb geen uur geleden nog een gesprek met een directeur van een middelgrote onderneming (60 werknemers, grotendeels HBO'ers) gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroeger was je al een hele bink als je een HBOdiploma op zak had. Nu worden ze nog net niet uitgelachen.
Een WOer heeft dan ook niks te zoeken in het MKB, met alle respect voor het MKB...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is me vandaag weer opgevallen dat je in het bedrijfsleven juist niet wordt serieus genomen met een WO-diploma maar men eerder op zoek is naar HBO'ers. Heb geen uur geleden nog een gesprek met een directeur van een middelgrote onderneming (60 werknemers, grotendeels HBO'ers) gehad.
Dacht altijd dat het een mythe is, maar het bedrijfsleven ziet WO'ers als theoretici die niet van aanpakken weten.
Die directeur heeft mij nog aan een stage geholpen binnen een groot bedrijf (10.000 werknemers) waar hij toendertijd werkzaam was, daar was het precies hetzelfde, er zaten nagenoeg alleen maar HBO'ers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een WOer heeft dan ook niks te zoeken in het MKB, met alle respect voor het MKB...![]()
In de commerciële richting is dat zeker zo, hoe dat zit bij de technische studie's kan ik niet beoordelen.quote:Verder verbaast het mij ook niet helemaal wat die directeur zegt, want de kloof tussen studie en werk is als die tussen hemel en aarde.
Dat is het ook, evenals het fabeltje dat WO'ers analytisch kunnen denken. Dat denkvermogen heb je gewoon in je of niet, je kan het niet aanleren. En bij bedrijfskunde zie ik net iets teveel mensen rondlopen die zelf niets kunnen, maar alleen omdat ze veel uit boekjes geleerd hebben denken dat ze alles zijn.quote:Werk komt op doen aan, en studie op denken. Dat zijn 2 totaal verschillende werelden. Waarvan ik nooit begrepen heb dat het ene ook maar iets met het andere te maken heeft. Men heeft het dan over `vertalen` van ene naar het andere. Het zal dan wel aan mij liggen dat dit ene grote bullshit is.
Dat is niet helemaal waar, denk ik. Een WOer zonder Asperger zit rond zijn 35e al gauw op 4500 tot 5000 euro bruto en dat is nog bij de overheid (senior beleidsmedewerker). Een en ander ligt natuurlijk wel aan de opleiding: als je een pretstudie kiest, moet je geen hoog salaris verwachten. Die vmboers die riant wonen, zijn waarschijnlijk zelfstandigen, mensen met een eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld wat mij betreft als reactie op de post van S_9. Achteraf had ik daar niet op moeten reageren, ik praat liever niet teveel in hokjes laat staan dat ik met dedain over een groep opgeleiden zou willen spreken.
Laat staan dat ik door te spreken over "lager opgeleiden" zou willen pochen dat ik een hoge opleiding heb genoten. Een hoge opleiding zegt vandaag de dag ook niks meer, om de simpele reden dat het sterft van de hoger opgeleiden. Dus als statussymbool zegt dat al helemaal niks meer.
Vroeger was je al een hele bink als je een HBOdiploma op zak had. Nu worden ze nog net niet uitgelachen.
Verder denk ik dat vmbo-ers straks haast niet meer te krijgen zijn en kunnen vragen wat ze willen? Nieuwe rijken? Bij ons wonen ze opvallend vaak riant en lachen iedereen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw vorm van autisme: paartjes autisme.![]()
Vraagje: is dit typisch Nederlands Dat geklitte en kliekjessamenleving ?
Volgens mij is dat in België een stuk beter.
[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 17-06-2011 19:46:31 ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij een van kennissen aangebeld om te informeren naar een zieke. Wordt niet eens binnen gevraagd.![]()
![]()
Je vraagt je af wat voor samenleving dit aan het worden is.
Je zou haast niet meer durven om initiatief te nemen, angst voor afwijzing blijkt gewoon keihard gegrond.![]()
Tiswah, iets basaals als sociaal contact willen. Het is zoiets als de Alpe d'Huez 35 keer op en neer fietsen, en zelfs dat kom niet eens in de buurt.![]()
Gewoon opsluiten. Met een hond. Voorkomt veel teleurstellingen in andere mensen. Ik krijg er steeds meer hekel aan.Misschien zaten ze even niet op bezoek te wachten, maar ik was niet bij dat gesprek dus dan is dat lastig te beoordelen, maar wel vrij raar dat ze je niet binnen lieten, tenzij de band met die kennis niet erg sterk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw vorm van autisme: paartjes autisme.![]()
Volgens mij is dat in België een stuk beter.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Laat ze het dan gewoon zeggen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien zaten ze even niet op bezoek te wachten, maar ik was niet bij dat gesprek dus dan is dat lastig te beoordelen, maar wel vrij raar dat ze je niet binnen lieten, tenzij de band met die kennis niet erg sterk is.
"Ik heb getwijfeld over .... "quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Volgens mij is dat in België een stuk beter.![]()
Nou, soms mogen mensen best iets kenbaar maken ja. Maar waar ik geen grafhekel aan heb is vrienden/mensen die je laten vallen of achter je rug om roddelen, mijn grootste angst eigenlijk als ik mensen ga vertrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat ze het dan gewoon zeggen...![]()
Dat mystieke, vage sociale gedoe waar je naar alles moet gissen.
Ik ben het zat PHP. Ik heb er geen trek meer om nog te investeren in mensen die je keer op keer teleurstellen. Vuil schimmenspel is het.
Wat boeit jou dat, je laat je toch niet aan huis kluisteren door regelzuchtige ambtenaren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Auti het volgende:
Ik heb net begrepen dat ik helemaal niet eens mag autorijden omdat mijn rijbewijs dus eigenlijk helemaal niet uitgegeven had mogen worden en ik dus onverzekerd rond zou rijden.
Nóg minder kans op werk! Jeuh!!![]()
Het is een rare wereld, kan er ook niet veel van maken.
Joah! dat doet echt pijn..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, soms mogen mensen best iets kenbaar maken ja. Maar waar ik geen grafhekel aan heb is vrienden/mensen die je laten vallen of achter je rug om roddelen, mijn grootste angst eigenlijk als ik mensen ga vertrouwen
Dat laatste dat staat als een huis.... Je kan gewoon mens vertrouwen. Terwijl die kennissen de vorige keer gewoon zeiden "loop maar weer eens een keer binnen" om je vervolgens voor lul bij de deur te laten staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, soms mogen mensen best iets kenbaar maken ja. Maar waar ik geen grafhekel aan heb is vrienden/mensen die je laten vallen of achter je rug om roddelen, mijn grootste angst eigenlijk als ik mensen ga vertrouwen
Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat, je laat je toch niet aan huis kluisteren door regelzuchtige ambtenaren.
De wereld staat op z'n kop en in brand, Auti....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Auti het volgende:
Ik heb net begrepen dat ik helemaal niet eens mag autorijden omdat mijn rijbewijs dus eigenlijk helemaal niet uitgegeven had mogen worden en ik dus onverzekerd rond zou rijden.
Nóg minder kans op werk! Jeuh!!![]()
Het is een rare wereld, kan er ook niet veel van maken.
[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 17-06-2011 20:15:35 ]
Tuurlijk, iedereen die in deze maatschappij van de norm afwijkt is raar en dient bestreden te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..
Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er lak aan hebben, een auto is zowat een basisrecht, je kunt haast niet zonder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..
En dit keer is er geen partij die daaraan schuld heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen die in deze maatschappij van de norm afwijkt is raar en dient bestreden te worden.
Kleinburgerlijke bekrompenheid ook.
Kan me voorstellen, als het ongelegen kwam dan hadden ze dat wel kunnen aangeven, iemand aan de deur laten staan is gewoon bezopen. Daarbij een gesprek loopt sowieso niet echt soepel als je buiten staat en tegen iemand praat die op de deurmat staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste dat staat als een huis.... Je kan gewoon mens vertrouwen. Terwijl die kennissen de vorige keer gewoon zeiden "loop maar weer eens een keer binnen" om je vervolgens voor lul bij de deur te laten staan(gewoon dingen voor zeggen en vervolgens geen barst van menen
)
Ik heb het helemaal gehad. Ze hoeven nergens meer op te rekenen wmb. Ik ben er gewoon klaar mee.
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er lak aan hebben, een auto is zowat een basisrecht, je kunt haast niet zonder.
Hoe kwam dit dan aan het lichtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,
Wel zit ik nu te denken of ik hier niet werk van ga maken, even het 1 en ander opwerpen.
Want 11 jaar geleden wist ik niet, had ik geen diagnose maar vorig jaar moest ik mijn rijbewijs verlengen en er is mij niets gevraagd. RAAR!!!! En aangezien het dus onrechtmatigd is verleend zou ik graag mijn geld terug willen hebben.. Hoe dat heeft kunnen gebeuren zoeken ze zelf maar uit, ligt toch echt aan hun systeem. Immers als ze mij bij het verlengen hadden gevraagd of ik een stoornis had dan had ik ja gezegd...
Grappig.. gatenkaas, stinkende gatenkaas.
Ik vind het een prima regel, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik vorig jaar mijn rijbewijs heb kunnen verlengen?
Voordat je overhaaste beslissingen neemt, lees mischien eerst dit eens. Je kan meteen doorscrollen naar punt 8:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,
Wel zit ik nu te denken of ik hier niet werk van ga maken, even het 1 en ander opwerpen.
Want 11 jaar geleden wist ik niet, had ik geen diagnose maar vorig jaar moest ik mijn rijbewijs verlengen en er is mij niets gevraagd. RAAR!!!! En aangezien het dus onrechtmatigd is verleend zou ik graag mijn geld terug willen hebben.. Hoe dat heeft kunnen gebeuren zoeken ze zelf maar uit, ligt toch echt aan hun systeem. Immers als ze mij bij het verlengen hadden gevraagd of ik een stoornis had dan had ik ja gezegd...
Grappig.. gatenkaas, stinkende gatenkaas.
Ik vind het een prima regel, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik vorig jaar mijn rijbewijs heb kunnen verlengen?
Dubbelzinnigquote:
Overigens, op het moment dat de verzekering je erop aanspreekt dat je een ASS-stoornis hebt krijgen ze een rechtszaak voor schending van de privacy aan hun broek, dat soort dingen zouden ze namelijk niet te weten mogen komen.quote:
Ik ben dus ongeschikt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voordat je overhaaste beslissingen neemt, lees mischien eerst dit eens. Je kan meteen doorscrollen naar punt 8:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011362/geldigheidsdatum_17-06-2011
Ik ben bang dat de schade vergoeding niet opweegt tegen de veroorzaakte kosten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overigens, op het moment dat de verzekering je erop aanspreekt dat je een ASS-stoornis hebt krijgen ze een rechtszaak voor schending van de privacy aan hun broek, dat soort dingen zouden ze namelijk niet te weten mogen komen.
Dat weet je niet, schending van de privacy is een ernstig feit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de schade vergoeding niet opweegt tegen de veroorzaakte kosten.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zullen mensen letterlijk dood gaan als ze niemand meer zien
Denk je dat die kloof alleen voor mensen met ASS geldt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een WOer heeft dan ook niks te zoeken in het MKB, met alle respect voor het MKB...![]()
Verder verbaast het mij ook niet helemaal wat die directeur zegt, want de kloof tussen studie en werk is als die tussen hemel en aarde.
Werk komt op doen aan, en studie op denken. Dat zijn 2 totaal verschillende werelden. Waarvan ik nooit begrepen heb dat het ene ook maar iets met het andere te maken heeft. Men heeft het dan over `vertalen` van ene naar het andere. Het zal dan wel aan mij liggen dat dit ene grote bullshit is.
Ik geloof dat die kloof in meer of mindere mate ook wordt ervaren door mensen die geen ASS hebben. Zij het in minder sterke mate, omdat NT-ers zich wat makkelijker aan andere omstandigheden kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Denk je dat die kloof alleen voor mensen met ASS geldt?
Helemaal met je eens op dit punt. Het is ook een cultuurkwestie hoe tegen vaardigheden en kwaliteiten worden aangekeken. Je hebt zeker gelijk als je zegt dat dit extra nadelig is voor mensen met ASS, temeer omdat sociale vaardigheden hier in den landen nogal overrated zijn op zijn zachts gezegd...Ik vraag me oprecht af hoe dat zoiets komt.quote:Nederland heeft wel een zesjescultuur. Zeer goede studieprestaties worden veel minder beloond dan in het buitenland. Hier tellen relevante bijbaantjes en bestuurservaring relatief zwaar. Mensen met ASS zijn hier wat dat betreft niet zo best af. Aan de andere kant, een baan behouden is ook een kunst om het even in welk land.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De wereld staat op z'n kop en in brand, Auti....
5000 euro had ik moeten hebben. Per maand. Nog meer dan dat. Had.
"Making up for what you never hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losing every single thing you've ever had
Going nowhere
Going nowhere"
Therapy? - Going Nowhere
Denk daar maar eens over na, EG.Hallon!
Relativeren is nu niet iets waar wij(autisten) goed in zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"Making up for what you never had
Going nowhere
Going nowhere"
Therapy? - Going Nowhere
Denk daar maar eens over na, EG.
Typisch dat je m'n post snapt dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relativeren is nu niet iets waar wij(autisten) goed in zijn.
Ik vind mijzelf ook geen autistquote:
Goed zo, je bent gewoon jezelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook geen autistdus vandaar
Jij niet dan?quote:
Ik lurk en post hier soms. Gaat het wel goed met jou? Met mij welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ook.Daarom post ik hier ook nauwelijks.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De wereld staat op z'n kop en in brand, Auti....
5000 euro had ik moeten hebben. Per maand. Nog meer dan dat. Had.
'As is verbrande turf' zoals ze hier zeggen... je kunt jezelf wel gek blijven maken met iets waar je recht op denkt te hebben, maar er zijn mensen om minder van het dak afgespronen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Alles is goed hier, ben blij dat 't met jou ook goed gaat. Houen zo.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lurk en post hier soms. Gaat het wel goed met jou? Met mij wel
Stiekem moet ik er ook wel een beetje om lachenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef schaal_9 het volgende:
Regelmatig komen er in dit bericht snelle auto's voorbij. Op de N205 gaat het er wat minder rustig aan toe:
308 km/uur in een Nissan Botox
Politie is op de hoogte, naam is bekend, hopen dat de bestuurder kan worden vervolgd
Hij is nog maar een broekie met zijn 19 jaar.
Idd, je mist een geijkte meting en iig bij het 2e deel een idee van wie de bestuurder had kunnen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef Auti het volgende:
Die gozer zijn reactietijd![]()
Vervolgen zit er niet in, is toen ook niet gebeurd met Ferrariracer.
Sterker nog, het is zijn auto niet.. hij heeft zelf een Golf 3 1.8.quote:
Dank. Het is een lekker nummer in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"Making up for what you never had
Going nowhere
Going nowhere"
Therapy? - Going Nowhere
Denk daar maar eens over na, EG.
Ik vind het ergens ook wel grappig ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stiekem moet ik er ook wel een beetje om lachen
Inderdaad, om te beginnen het stukje bebouwde kom.. Totaal gekkenwerk, geen woorden voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
Ik laat mij natuurlijk niet onbetuigd van hoge snelheden, maar voor mij zou die provinciale weg gewoonweg te smal zijn geweest om zulke dingen op te proberen, dat is in mijn optiek het grote gevaar.
Onbezonnen is het wel ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Inderdaad, om te beginnen het stukje bebouwde kom.. Totaal gekkenwerk, geen woorden voor.
Ernstig gestoord, niets stoers aan ook en al helemaal niet als je zo hard faalt bij een stoplicht sprint.. Dat hij geen launchcontrol gebruikt snap ik, (bak is erg zwak van een GT-R, geen garantie bij veel gebruik van LC.. kost 20k), maar helemaal vol spanning zitten wachten op groen licht, met de handjes helemaal fout aan het stuur, en daar een stoer filmpje van willen maken en dan zo hard falen.... pfffffffffff.. het laat zien waar we mee te maken hebben. Onervaren stoer willen doen.
En dan die autoweg.. die is veel te smal, maar daarnaast zijn mensen hier echt totaal niet op berekent.. Wie verwacht er nou dat er zo'n mafkees langs komt denderen, je schrikt je het lazerus. Totaal onbezonnen. Dit is het ook het soort mensen dat schade rijdt op Trackdays.
Ik hou ook van snelheid, en ben best wel liefhebber van de GT-R, maar dit kan echt niet.
Uiteraard is het gevaarlijk, maar wat je ook moet opmerken is dat het weel heel rustig was.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel grappig ja.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Inderdaad, om te beginnen het stukje bebouwde kom.. Totaal gekkenwerk, geen woorden voor.
Ernstig gestoord, niets stoers aan ook en al helemaal niet als je zo hard faalt bij een stoplicht sprint.. Dat hij geen launchcontrol gebruikt snap ik, (bak is erg zwak van een GT-R, geen garantie bij veel gebruik van LC.. kost 20k), maar helemaal vol spanning zitten wachten op groen licht, met de handjes helemaal fout aan het stuur, en daar een stoer filmpje van willen maken en dan zo hard falen.... pfffffffffff.. het laat zien waar we mee te maken hebben. Onervaren stoer willen doen.
En dan die autoweg.. die is veel te smal, maar daarnaast zijn mensen hier echt totaal niet op berekent.. Wie verwacht er nou dat er zo'n mafkees langs komt denderen, je schrikt je het lazerus. Totaal onbezonnen. Dit is het ook het soort mensen dat schade rijdt op Trackdays.
Ik hou ook van snelheid, en ben best wel liefhebber van de GT-R, maar dit kan echt niet.
Succes met je examen morgenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een ontzettende bonkende kop van al die formules die ik vandaag in mijn kop heb gestamd voor morgen
Luister vooral het hele album Troublegum van Therapy? Beste album wat ze hebben gemaakt imo.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank. Het is een lekker nummer in ieder geval.
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Luister vooral het hele album Troublegum van Therapy? Beste album wat ze hebben gemaakt imo.
Dankquote:
Dank jequote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Alles is goed hier, ben blij dat 't met jou ook goed gaat. Houen zo.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank. Het is een lekker nummer in ieder geval.
Ik wilde hetzelfde zeggen, geweldige cd, echt headbang muziek.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Luister vooral het hele album Troublegum van Therapy? Beste album wat ze hebben gemaakt imo.
Ken hem van voor tot achter, soundtrack geweest voor de laatste 3 jaar op de HAVO voor me.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen, geweldige cd, echt headbang muziek.
Ook goed dat je m'n post zo opvat, EG.
Ik luister er ook vooral naar als ik me klote voel eerlijk gezegd. Dat eerste nummer: "And you can't help my life, but you can hide the knives!" zong ik altijd hard mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ken hem van voor tot achter, soundtrack geweest voor de laatste 3 jaar op de HAVO voor me.
'This world is fucked and so am I, maybe it's the other way 'round I can't seem to decide.'
grijsgedraaid en zet hem eigenlijk alleen nog maar op als ik me k*t voel jammergenoeg...
http://www.last.fm/user/Ceased2Bequote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik luisterde vroegernaar The Offspring haha. En nu ligt eraan eigenlijk voornamelijk extreme metal
Geen lastfm hier wel een fobo met enige indicatie wat ik zo al luisterquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Ceased2Be
Ik vanalles, vandaag begonnen met Squarepusher (Drum 'n Bass gemixed met freestyle jazz), daarna Ashbury Heights (synthpop) en daarna de best-of van Weird Al Yankovic.
Kan ook blij worden van snoeiharde metal en gevoelige sentimentele luisterliedjes
Ken er genoeg (al dan niet van naam) Type O deel ik toch zeker wel met jequote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen lastfm hier wel een fobo met enige indicatie wat ik zo al luister
Tofquote:Op maandag 20 juni 2011 21:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ken er genoeg (al dan niet van naam) Type O deel ik toch zeker wel met je
Your musical compatibility with Ceased2Be is HIGHquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Ceased2Be
Ik vanalles, vandaag begonnen met Squarepusher (Drum 'n Bass gemixed met freestyle jazz), daarna Ashbury Heights (synthpop) en daarna de best-of van Weird Al Yankovic.
Kan ook blij worden van snoeiharde metal en gevoelige sentimentele luisterliedjes
Kijk eens aanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ceased2Be is HIGH
Ik luister vooral elektronische muziek. Metal vind ik wel oké, maar ik zou het zelf niet snel opzetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik luisterde vroegernaar The Offspring haha. En nu ligt eraan eigenlijk voornamelijk extreme metal
jemig...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef Auti het volgende:
Vandaag had ik telefonische intake bij de hoofdlijn. Ze nemen mij niet in behandeling, het komt er op neer dat ik te gestoord ben en hun zich niet specialistisch genoeg vinden.
Jeuj!!
Jawel, terug naar PsyQ.. maar dat wil ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jemig...
En konden ze je niet vertellen waar je dan wel terecht zou kunnen.
Toch wel leuk, die relatie met autisme en intelligentiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef Maanvis het volgende:
De locatie voor de autistenmeeting van 2011 is bekend:
http://www.psy.nl/meer-ni(...)c3df1b0e25a5d5dd6270
Jeetje zeg, maar volgens mij hebben meer mensen dit probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Jawel, terug naar PsyQ.. maar dat wil ik dus echt niet.
Dat zal mijn huisarts volgende week ook wel zeggen.
Dus ik ga het maar weer zelf proberen. Gewoon in mijn eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |