abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:32:35 #141
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98179975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:33:58 #142
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98180078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden. :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:35:22 #143
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98180200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden. :')
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn. :o Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98180893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn. :o Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M :+
Verschrikkelijk is dat. H&M heeft leuke kleding, maar er zijn grenzen voor mij.
signatuurloos
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:47:26 #145
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98181017
Een gedeelte van mijn kleding bestel ik tegenwoordig gewoon online, heerlijk is dat als je niet naar de winkel hoeft.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:50:55 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98181243
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
Een gedeelte van mijn kleding bestel ik tegenwoordig gewoon online, heerlijk is dat als je niet naar de winkel hoeft.
8)7
Lijkt toch wel veel op een dalende glijbaan waar je in terecht komt dan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:52:25 #147
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98181320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

8)7
Lijkt toch wel veel op een dalende glijbaan waar je in terecht komt dan.
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
pi_98181716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...
pi_98181805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:01:10 #150
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98181886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.

Overigens pas ik hemden in de winkel ook nooit, m'n couturier wist mijn maat zo altijd wel.
pi_98182038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.

Overigens pas ik hemden in de winkel ook nooit, m'n couturier wist mijn maat zo altijd wel.
Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:05:26 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98182125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat je contact uit de vermijdt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:05:37 #153
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98182141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.
Bij andere sites bestel ik geen kleding. :P

Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.

Heel saai, ik weet het. :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:06:30 #154
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98182210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat je contact uit de vermijdt.
Het lijkt me sterk dat je veel contact met anderen hebt tijdens een winkelbezoek, of knoop jij met de andere bezoekers allemaal gesprekjes aan?
pi_98182289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.

Wel makkelijk! :)

En over dat contact: .. Het scheelt eerder veel gedoe en gezeik. Veel sociaal contact (behalve dat het verplichte: 'hallo, bedankt en doei' tegen het personeel) is er toch niet.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:09:00 #156
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98182367
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Wel makkelijk! :)

En over dat contact: .. Het scheelt eerder veel gedoe en gezeik. Veel sociaal contact (behalve dat het verplichte: 'hallo, bedankt en doei' tegen het personeel) is er toch niet.
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.

Alhoewel, bij de supermarkt heb ik over het algemeen de indruk dat er enorm veel autisten rondlopen, bij de meeste mensen gaat er "goedendag, dank u wel, prettige dag" vanaf, terwijl ik dat nog wel over mijn lippen krijg.
pi_98182497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.

Daar is FOK! voor. :) :Y)
pi_98183885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Alhoewel, bij de supermarkt heb ik over het algemeen de indruk dat er enorm veel autisten rondlopen, bij de meeste mensen gaat er "goedendag, dank u wel, prettige dag" vanaf, terwijl ik dat nog wel over mijn lippen krijg.
Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.

Dan is zo'n winkel wel handiger dan internet :)
pi_98184013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wel een mooie kledingstijl. :Y
signatuurloos
pi_98184141
Mijn oplossing voor dit dilemma (vrouwelijk zijnde):

Kleding met je moeder delen.

Werkt in mijn situatie ideaal, gezien dat:
1. we dezelfde maat hebben.
2. mam hele goede smaak heeft.
3. mam van winkelen houdt.
pi_98184307
Kleding shoppen = hel. Pure hel.
-weg-
pi_98184371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Auti het volgende:
Kleding shoppen = hel. Pure hel.
Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer anders :)

Dan moet je wel in het duurdere segment kijken, C&A e.d. vind ik persoonlijk ook een ramp.
pi_98184572
Die winkelmeisjes proberen je altijd van die strak zittende zooi aan te smeren. Dat is toch geen gezicht die skinny jeans. Ben geen emo of heaumeau.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_98184611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die winkelmeisjes proberen je altijd van die strak zittende zooi aan te smeren. Dat is toch geen gezicht die skinny jeans. Ben geen emo of heaumeau.
of beide :X
pi_98184622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Auti het volgende:

[..]

Chersonissos?
Nee, Kos :D
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_98184686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer anders :)

Dan moet je wel in het duurdere segment kijken, C&A e.d. vind ik persoonlijk ook een ramp.
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.

En al dat mode gedoe :N , ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
-weg-
pi_98184728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

of beide :X
Dat zou wat zijn zeg. Een homofiele emo met asperger.
Ik hou het maar bij asperger want daar kan ik al nauwelijks mee omgaan haha
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_98186235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn oplossing voor dit dilemma (vrouwelijk zijnde):

Kleding met je moeder delen.

Werkt in mijn situatie ideaal, gezien dat:
1. we dezelfde maat hebben.
2. mam hele goede smaak heeft.
3. mam van winkelen houdt.
Mijn ma is zo'n 20 cm langer dan ik, dus dat gaat hem niet worden. :P
signatuurloos
pi_98186321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:

[..]

duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.

En al dat mode gedoe :N , ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten. :?
signatuurloos
  woensdag 15 juni 2011 @ 04:30:20 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98189302
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen.. :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98189542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen.. :D
verzendkosten zijn echt stukken goedkoper dan reiskosten. En het biedt nog veel meer voordelen.
-weg-
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:12:59 #172
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98190011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.

Dan is zo'n winkel wel handiger dan internet :)
Een herenmodezaak in de buurt heeft precies hetzelfde, daar ging ik tot nu toe altijd heen en koop daar tegenwoordig nog wél mijn pakken,jasjes (volksmond: colbert) en dassen (volksmond: stropdas). Altijd fijn, die man begroet mij altijd met mijn naam en weet meestal binnen de kortste keren wat te vinden wat mij past en wat ik mooi vind. De winkel is gelukkig ook erg rustig (ga meestal tijdens kantooruren) en sta ook meestal na 15 minuten weer buiten.

Sympathieke man trouwens ook, mag graag altijd gesprekken met hem voeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Wel een mooie kledingstijl. :Y
Dank je, de meeste mensen van mijn leeftijd (pakweg tussen 18 en 30) vinden mijn smaak maar duf en ouderwets. :+
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:23:05 #173
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98190139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:

[..]

Van huis uit heb ik qua kleding een dure smaak meegekregen en ik ben van mening dat je ook daadwerkelijk een verschil ziet tussen kwalitatief hoogwaardige kleding en de kleding die je bij een normale winkel koopt. Dan gaat het mij niet eens zozeer om het merk (het liefst heb ik kleding zonder zichtbare merktekens) maar gewoonweg om hoe het zit en hoe het aanvoelt.

Alleen omdat ik overhemden bij de vleet verslijt is dat op een gegeven moment niet meer betaalbaar, dus heb ik op internet een keertje bij wijze van proef een hemd besteld om te kijken of het was is. Dat bleek dus het geval te zijn, dus haal ik mijn overhemden en broeken tegenwoordig in Engeland. Het mooie is dat het dezelfde hoogwaardige kwaliteit is als ik van mijn herenmodezaak gewend ben, alleen dan voor veel lagere prijzen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:24:12 #174
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98190150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
Op het internet kan ik goedkoper de kleding bestellen die ik wil hebben, hoezo zou je dan naar een winkel gaan waar ze gelijkwaardige spullen voor een hogere prijs hebben?

Het gaat niet om het vermijden van winkels, maar het is wel een stuk handiger + je kan drukte vermijden.
pi_98198615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten. :?
Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.
En daarnaast zit ik er nu dan financieel ook niet zo ruim bij dus dat maakt het nog lastiger, maar dat is een ander verhaal.. ik geef sowieso niet onnodig veel uit aan kleding want ik vind dat zonde.

Er zijn wel uitzonderingen, dure merken, maar dat is niet omdat dat hippe trendy mode kleding is maar speciale kleding. Merken als The North Face, Berghaus, Fjallraven. Dat is dure kleding die ik wel zou kopen.. Ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe outershell, 450 euro. Maar daar doe ik dan wel járen mee. Dat is ook échte kwaliteit. Zo ben je uiteindelijk nog veel goedkoper uit ook ipv elke keer een nieuwe jas kopen.

In kledingwinkels ook, ik zou dan eigenlijk soms willen vragen of ze misschien ook normale kleding hebben. Ik hou ook niet van strakke kleding. Ik ben eigenlijk heel lastig terwijl ik belachelijk simpel ben :')

Ondergoed en sokken haal ik bij de Wibra (heb ik zwaar maling aan), mensen die een onderbroek kopen voor 30 of 40 euro zijn echt zwaar in de war. Overhemden of shirts bij de Hema, of soms een leuk shirtje via internet, maar dan is het weer iets speciaals. Zo heb ik pas nog een fietsshirt gekocht van het merk van mijn fiets.

1 van mijn lievelingsbroeken is een broek van de V&D, geen fratsen.. doodnormale broek en die koste 15 euro..(prijzencircus) #winning! De beste broeken vind ik orginele broeken van de Landmacht. Die zijn top! Maar dat kan je weer niet altijd en overal dragen. En ik ben er achter gekomen dat de meeste mensen dat een negatieve stempel geven. Maar het zijn wel extreem goede broeken.
Net als Legerkisten extreem goed schoeisel is. Maar een gewone cargobroek is dan weer wel goedgekeurd, die draag ik ook graag. Ik heb ook een paar spijkerbroeken maar die draag ik niet zo heel vaak.

Ik zou wel graag eens een goed pak willen kopen, ik zie er goed uit in een net pak met stropdas enzo :Y Doe ik een Royal Oak om en dan ben ik helemaal baas! :D
-weg-
pi_98212262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...
Maar dat mag wat wij zijn hier autistisch enzo :+
Iedereen is verschillend. Dus er is niet een type vrouw/man/autist/whatever
14 SHADES OF GREY
pi_98212988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Daar is FOK! voor. :) :Y)
Oh ja? Echt? :o

Kleding kopen alleen vind ik geen probleem. Gewoon een broek, paar shirts klaar in een winkel. Maar als iemand mee gaat laatst nog gedaan. Wat een ramp :o Ondanks dat zij mij goed advies wilde geven, was het toch iets te veel van het goeie. :{ Ik wil wel maar het lukt gewoon niet.
14 SHADES OF GREY
pi_98213026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.
En daarnaast zit ik er nu dan financieel ook niet zo ruim bij dus dat maakt het nog lastiger, maar dat is een ander verhaal.. ik geef sowieso niet onnodig veel uit aan kleding want ik vind dat zonde.

Er zijn wel uitzonderingen, dure merken, maar dat is niet omdat dat hippe trendy mode kleding is maar speciale kleding. Merken als The North Face, Berghaus, Fjallraven. Dat is dure kleding die ik wel zou kopen.. Ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe outershell, 450 euro. Maar daar doe ik dan wel járen mee. Dat is ook échte kwaliteit. Zo ben je uiteindelijk nog veel goedkoper uit ook ipv elke keer een nieuwe jas kopen.

In kledingwinkels ook, ik zou dan eigenlijk soms willen vragen of ze misschien ook normale kleding hebben. Ik hou ook niet van strakke kleding. Ik ben eigenlijk heel lastig terwijl ik belachelijk simpel ben :')

Ondergoed en sokken haal ik bij de Wibra (heb ik zwaar maling aan), mensen die een onderbroek kopen voor 30 of 40 euro zijn echt zwaar in de war. Overhemden of shirts bij de Hema, of soms een leuk shirtje via internet, maar dan is het weer iets speciaals. Zo heb ik pas nog een fietsshirt gekocht van het merk van mijn fiets.

1 van mijn lievelingsbroeken is een broek van de V&D, geen fratsen.. doodnormale broek en die koste 15 euro..(prijzencircus) #winning! De beste broeken vind ik orginele broeken van de Landmacht. Die zijn top! Maar dat kan je weer niet altijd en overal dragen. En ik ben er achter gekomen dat de meeste mensen dat een negatieve stempel geven. Maar het zijn wel extreem goede broeken.
Net als Legerkisten extreem goed schoeisel is. Maar een gewone cargobroek is dan weer wel goedgekeurd, die draag ik ook graag. Ik heb ook een paar spijkerbroeken maar die draag ik niet zo heel vaak.

Ik zou wel graag eens een goed pak willen kopen, ik zie er goed uit in een net pak met stropdas enzo :Y Doe ik een Royal Oak om en dan ben ik helemaal baas! :D
Cargobroeken zitten inderdaad erg fijn en zelf koop ik die bij de C&A, omdat die best wel van goede kwaliteit zijn. Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil. De beste spijkerbroek die ik nu heb is van mijn werk, maar staat dan weer TNT op.

Ondergoed en sokken koop ik standaard bij de Hema, behalve BH's, want die haal ik weer bij de H&M. gewoon vanwege goede ervaring.

Bovenkleding haal ik zo'n beetje overal, zolang het er maar leuk uit ziet.

Verder heb ik twee dure tassen. Eén van LV en één van Prada. Mensen zullen me wel gek vinden, maar de kwaliteit van die tassen is geweldig. Die van Prada gebruik ik regelmatig, maar ziet er nog steeds goed uit. Verder is die tas zo waterdicht, dat zelfs met een hoosbui alles wat erin zit kurkdroog blijft. ^O^
signatuurloos
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:52:35 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98213630
EG blijft wel heel lang weg :{
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:00:12 #180
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98213966
Dat viel me ook al op, ik hoop toch niet dat er wat ernstigs gebeurd is. :N

Na een periode van lusteloosheid in mijn leven heb ik weer een nieuwe fiep gevonden, namelijk de Forex en het speculeren daarop (Forex is Foreign Exchange Rate, speculeren op de wisselkoersen). Heb momenteel een goede site gevonden waar veel wordt uitgelegd compleet met allerlei technieken etc. en ben er nu al 2 dagen als een malle mee bezig.

Doet me goed eindelijk weer iets gevonden te hebben waarbij ik mijn concentratie kan vasthouden, i.p.v. de gehele dag mijn tijd te verdoen. :)

Had de afgelopen dagen een dipje maar dat lijkt nu wel weer over te gaan. :)
pi_98217098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Vind je dat erg raar?
Ik kan best wel begrijpen dat hij het even helemaal zat is.
-weg-
pi_98217605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Captain_Maximum het volgende:

Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil.
Vrouwen in cargobroeken O+

Bij mannenspijkerbroeken zijn er ook allemaal verschillende modellen en ik weet niet eens wat wát is, ik weet niet hoe het model heet dat ik lekker vind zitten maar dat is ook eigenlijk maar 1 soort. En ik heb het wel een paar keer geprobeerd, een ander soort model broek en ook wel eens per ongeluk verkeerd gekocht omdat toen ik eenmaal de juiste maat van een bepaald merk wist ik heel gehaast wat bij elkaar had gegraaid om heel snel af te rekenen en vol gas overloaded naar huis te vluchten... Nu lopen er in Afrika een paar arme kerels er dankzij mij heel hip en trendy bij _O- ^O^

quote:
Verder heb ik twee dure tassen. Eén van LV en één van Prada. Mensen zullen me wel gek vinden, maar de kwaliteit van die tassen is geweldig. Die van Prada gebruik ik regelmatig, maar ziet er nog steeds goed uit. Verder is die tas zo waterdicht, dat zelfs met een hoosbui alles wat erin zit kurkdroog blijft. ^O^
Kwaliteit ^O^ Dat vind ik nog het belangrijkste :Y Daarom zou ik dus wél erg veel geld betalen voor een goede jas (Een parka van The North Face uit de Summit series). Ook 150 euro voor een regenbroek :Y Maar die is dan van speciaal materiaal dat wel luchtmoleculen doorlaat maar geen watermoleculen, zo'n goedkope regenbroek is een soort van sauna voor je benen.
-weg-
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:43:52 #183
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98219636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef Auti het volgende:

[..]

Vind je dat erg raar?
Ik kan best wel begrijpen dat hij het even helemaal zat is.
Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horen ^O^
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98220732
Kleding winkelen, is nog best goed te doen. Ik ga meestal naar de Forecast of de Jack and Jones, goede kwaliteit spullen hebben ze daar ^O^ Betaal je wel voor, ik heb ook een vrij uitgesproken smaak :+
Niet dat ik vaak winkel, misschien 2x per jaar :P

Het lastigste vind ik wel het combineren, dat het geheel een beetje staat. Het is ook weer zo "onhandig" om zo'n kant en klare combo bij de V&D te kopen, want ik weet gewoon dat 1 van die kledingstukken daarna nooit meer gedragen word :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_98233909
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horen ^O^
Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik wel :) )

Mijn computernetwerk doet het weer :')

Ben je geslaagd? :)

[ Bericht 10% gewijzigd door EchtGaaf op 16-06-2011 00:54:16 ]
pi_98234310
^O^ _O_ Release Renew

Ik zit er als een zombie bij, ik ga proberen te slapen, mijn koppie zit weer helemaal vol en dan is het nog volle maan ook. Figures.
-weg-
pi_98234393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Auti het volgende:
^O^ _O_ Release Renew

Ik zit er als een zombie bij, ik ga proberen te slapen, mijn koppie zit weer helemaal vol en dan is het nog volle maan ook. Figures.
:P
Welterusten. :)
pi_98238761
Toch ff mooi 7 uurtjes geslapen. Maar ik ben helemaal van de leg.
Warrig, stemmingswisselingen en een uitgeput lichaam.
Ik dacht dat ik vandaag een telefonisch intake gesprek had bij mijn nieuwe GGZ, maar dat had ik dus verkeerd begrepen. Ik moest bellen om een telefonisch intake gesprek te plannen en die staat nu op aanstaande dinsdag.
Ik vind het kut dat het telefonisch moet want ik ben al niet goed met telefoongesprekken en het doet pijn aan mijn oor, dus ik hoop dat het niet lang duurt.

Maarja, komt wel weer goed. Maar nu spookt er weer van alles door mijn hoofd en schiet ik van het 1 naar het ander en dat allemaal overgoten door een saus van leegte oid.. Ik kan het niet anders uitleggen, alsof mijn brein zichzelf in slaapstand probeert te pushen.

Als het goed is ga ik vanmiddag bij iemand een netwerk instaleren en dat vind ik een zeer welkome afleiding.
-weg-
pi_98239497
Raar dat het telefonisch moet. Had je aangegeven dat je liever face to face wilde bespreken?
pi_98239840
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Raar dat het telefonisch moet. Had je aangegeven dat je liever face to face wilde bespreken?
Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.
-weg-
pi_98240117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.
Ik snap wel dat dit spannend is. Rustig over je heen laten komen. Het is al erg gelukkig dat je alsnog de verwijzing hebt gekregen. :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:38:35 #192
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98244489
Hee Auti,

je had een tijdje terug nog eens een filmpje van Swift gepost, wat je volgens mij op youtube had gezet. Nu wil ik het graag nog een keertje kijken, heb je eventueel de link voor mij?

Dank je! :W
pi_98244581
-weg-
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:49:23 #194
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98244830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:41 schreef Auti het volgende:
Die zocht ik, dankjewel. :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:21:21 #195
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98256311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik wel :) )

Mijn computernetwerk doet het weer :')

Ben je geslaagd? :)
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.

Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houden :) Ik heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.

Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98256545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houden :) Ik heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.

Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.

Het is gelukkig nu niet zo warm, dan kan je goed voorbereiden. Je kan het wel. Het zou mooi zijn als je HAVO kan gaan doen :Y

Dit houden binnen dit topic. :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:31:41 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98256872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.

Het is gelukkig nu niet zo warm, dan kan je goed voorbereiden. Je kan het wel. Het zou mooi zijn als je HAVO kan gaan doen :Y

Ongetwijfeld, wiskunde is op zich niet moeilijk, maar ik had dit jaar de leraar niet echt mee want ik heb echt nog nooit zo sociopaat meegemaakt zeg, kan alleen maar cynisch zijn en halfbakken uitleggen. Alleen ik moet nu geometrie leren, binnen 5 dagen dus het is wel pittig, want er is geen peil op te trekken hoe ze een bepaalde vraag gaan stellen, en daar wil ik soms nog wel eens de mist mee ingaan, wel weten hoe het moet maar het niet zo in een twee 3 toepassen.

quote:
:)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98257629
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt. :')

In ieder geval succes met je herkansing. :*
signatuurloos
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:53:33 #199
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98257800
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt. :')

In ieder geval succes met je herkansing. :*
Dankje, maar ik ben niet gezakt he :P

Als iemand zich hier nog wil druk maken over discriminatie.

Klacht indienen tegen CBR wegens discriminatie
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98257874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.
signatuurloos
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:56:57 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98257956
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.
Wat heb je gedaan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98258890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan?
Ik ga je pas feliciteren als je echt geslaagd bent :{w
14 SHADES OF GREY
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:32:40 #203
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98259429
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:58:26 #204
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98260545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
Ik vind dit ook wel heel erg ver gaan (zie mijn betoog in dat topic), daarbij als het cbr dit soort voorwaarden stelt dan dienen ze dat ook maar zelf te financieren, ik vind het wel wat ver gaan om die mensen voor een paar honderd euro allerlei (onzinnige) gesprekjes te laten doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:17:36 #205
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98261398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.
pi_98265366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.
QFT, 11 jaar rijbewijs en zat ervaring, om het maar heel autistisch te zeggen; I'm an excellent driver!
-weg-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:13:01 #207
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98276902
Gek man... onderbuurman moet zich schamen! Nu heeft hij niet alleen zelf, maar ook zijn klok zwaar (!) overgewicht... de klok slaat nu max. 24 keer snel in plaats maximaal 12 keer langzaam. Weliswaar geen uitgesproken hard of hinderlijk geluid of zo, maar toch. Die laagopgeleiden zijn soms best wel technisch :P

Ben blij dat ik geen overgewicht heb en voldoende aan sport doe.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_98277142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef schaal_9 het volgende:
Gek man... onderbuurman moet zich schamen! Nu heeft hij niet alleen zelf, maar ook zijn klok zwaar (!) overgewicht... de klok slaat nu max. 24 keer snel in plaats maximaal 12 keer langzaam. Weliswaar geen uitgesproken hard of hinderlijk geluid of zo, maar toch. Die laagopgeleiden zijn soms best wel technisch :P

Ben blij dat ik geen overgewicht heb en voldoende aan sport doe.
Als die klok 24 x snel slaat i.p.v. 12 keer langzaam, dan is deze flink afgevallen. ;)

Die laagopgeleiden zijn vaak meer praktisch ingesteld. Vooral mensen met een vmbo. :)

p.s. nog in Frankrijk?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 02:52:09 #209
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98280791
Niet zo stigmatiseren :( :o
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98285397
Gister dacht ik echt even dat ik EHEC had, wat had ik pijn in me buik zeg. Maar vandaag niks meer aan de hand :)
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')