quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn.
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.
Verschrikkelijk is dat. H&M heeft leuke kleding, maar er zijn grenzen voor mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
Een gedeelte van mijn kleding bestel ik tegenwoordig gewoon online, heerlijk is dat als je niet naar de winkel hoeft.
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Lijkt toch wel veel op een dalende glijbaan waar je in terecht komt dan.
Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.
Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.
Overigens pas ik hemden in de winkel ook nooit, m'n couturier wist mijn maat zo altijd wel.
Dat je contact uit de vermijdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
Bij andere sites bestel ik geen kleding.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar.. dan weet je dus bij 1 site de juiste maat.. Dan zit je daar nogal aan vast, niet? Want bij andere sites weet je niet de juiste maat.
Het lijkt me sterk dat je veel contact met anderen hebt tijdens een winkelbezoek, of knoop jij met de andere bezoekers allemaal gesprekjes aan?quote:
Wel makkelijk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij andere sites bestel ik geen kleding.
Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.
Heel saai, ik weet het.
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wel makkelijk!
En over dat contact: .. Het scheelt eerder veel gedoe en gezeik. Veel sociaal contact (behalve dat het verplichte: 'hallo, bedankt en doei' tegen het personeel) is er toch niet.
Daar is FOK! voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.
Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat je zegt, voor sociale contacten ga je over het algemeen niet naar de winkel.
Alhoewel, bij de supermarkt heb ik over het algemeen de indruk dat er enorm veel autisten rondlopen, bij de meeste mensen gaat er "goedendag, dank u wel, prettige dag" vanaf, terwijl ik dat nog wel over mijn lippen krijg.
Wel een mooie kledingstijl.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij andere sites bestel ik geen kleding.
Als autist wil ik toch altijd hetzelfde hebben, blauw gestreepte overhemden en chino broeken. Alleen voor schoenen moet ik dan erop uit, maar ik heb toch altijd hetzelfde paar zwarte broques van van Bommel.
Heel saai, ik weet het.
Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer andersquote:
of beidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die winkelmeisjes proberen je altijd van die strak zittende zooi aan te smeren. Dat is toch geen gezicht die skinny jeans. Ben geen emo of heaumeau.
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een niet drukke dag op zoek gaan naar een rustige winkel is een aanrader. Als je daar eenmaal vaste klant bent wil je niks meer anders![]()
Dan moet je wel in het duurdere segment kijken, C&A e.d. vind ik persoonlijk ook een ramp.
Dat zou wat zijn zeg. Een homofiele emo met asperger.quote:
Mijn ma is zo'n 20 cm langer dan ik, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn oplossing voor dit dilemma (vrouwelijk zijnde):
Kleding met je moeder delen.
Werkt in mijn situatie ideaal, gezien dat:
1. we dezelfde maat hebben.
2. mam hele goede smaak heeft.
3. mam van winkelen houdt.
Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:
[..]
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.
En al dat mode gedoe, ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
verzendkosten zijn echt stukken goedkoper dan reiskosten. En het biedt nog veel meer voordelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen..
Een herenmodezaak in de buurt heeft precies hetzelfde, daar ging ik tot nu toe altijd heen en koop daar tegenwoordig nog wél mijn pakken,jasjes (volksmond: colbert) en dassen (volksmond: stropdas). Altijd fijn, die man begroet mij altijd met mijn naam en weet meestal binnen de kortste keren wat te vinden wat mij past en wat ik mooi vind. De winkel is gelukkig ook erg rustig (ga meestal tijdens kantooruren) en sta ook meestal na 15 minuten weer buiten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is zo'n winkel en die kennen precies mijn smaak, wat ik wil, weten wat mij goed staat.
Dan is zo'n winkel wel handiger dan internet
Dank je, de meeste mensen van mijn leeftijd (pakweg tussen 18 en 30) vinden mijn smaak maar duf en ouderwets.quote:
Van huis uit heb ik qua kleding een dure smaak meegekregen en ik ben van mening dat je ook daadwerkelijk een verschil ziet tussen kwalitatief hoogwaardige kleding en de kleding die je bij een normale winkel koopt. Dan gaat het mij niet eens zozeer om het merk (het liefst heb ik kleding zonder zichtbare merktekens) maar gewoonweg om hoe het zit en hoe het aanvoelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Auti het volgende:
[..]
duurdere segment doe ik al helemaal niet, ik vind sommige bedragen echt debiel en dat ga ik ook echt never nooit niet betalen. Er zijn wel een paar dure merken die ik het wel waard vind maar dat is speciale kleding en daar heb ik nu ook geen geld meer voor.
En al dat mode gedoe, ik ben best wel casual. Maar ik vind het ook niet zo belangrijk meer.
Op het internet kan ik goedkoper de kleding bestellen die ik wil hebben, hoezo zou je dan naar een winkel gaan waar ze gelijkwaardige spullen voor een hogere prijs hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
God jongens, je gaat toch niet serieus winkels vermijden om vervolgens zoveel mogelijk goederen op internet kopen? Dat je een rustig moment wil opzoeken kan ik inkomen want dat doe ik zelf ook, maar om nu op internet te gaan bestellen..
Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet. Je koopt toch gewoon kleding wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.
Maar dat mag wat wij zijn hier autistisch enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...
Oh ja? Echt?quote:
Cargobroeken zitten inderdaad erg fijn en zelf koop ik die bij de C&A, omdat die best wel van goede kwaliteit zijn. Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil. De beste spijkerbroek die ik nu heb is van mijn werk, maar staat dan weer TNT op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind veel mode ook helemaal niet mooi en ik doe dat dus ook niet. Maar als ik dan eens naar V&D ga (is nu ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst ofzo) dan heb ik al moeite om iets te vinden, of soms niet maar ik wil eigenlijk meteen weer naar buiten. Ik kan niet rustig ontspannen rondkijken, ook niet als het rustig is en er is teveel keuze.
En daarnaast zit ik er nu dan financieel ook niet zo ruim bij dus dat maakt het nog lastiger, maar dat is een ander verhaal.. ik geef sowieso niet onnodig veel uit aan kleding want ik vind dat zonde.
Er zijn wel uitzonderingen, dure merken, maar dat is niet omdat dat hippe trendy mode kleding is maar speciale kleding. Merken als The North Face, Berghaus, Fjallraven. Dat is dure kleding die ik wel zou kopen.. Ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe outershell, 450 euro. Maar daar doe ik dan wel járen mee. Dat is ook échte kwaliteit. Zo ben je uiteindelijk nog veel goedkoper uit ook ipv elke keer een nieuwe jas kopen.
In kledingwinkels ook, ik zou dan eigenlijk soms willen vragen of ze misschien ook normale kleding hebben. Ik hou ook niet van strakke kleding. Ik ben eigenlijk heel lastig terwijl ik belachelijk simpel ben![]()
Ondergoed en sokken haal ik bij de Wibra (heb ik zwaar maling aan), mensen die een onderbroek kopen voor 30 of 40 euro zijn echt zwaar in de war. Overhemden of shirts bij de Hema, of soms een leuk shirtje via internet, maar dan is het weer iets speciaals. Zo heb ik pas nog een fietsshirt gekocht van het merk van mijn fiets.
1 van mijn lievelingsbroeken is een broek van de V&D, geen fratsen.. doodnormale broek en die koste 15 euro..(prijzencircus) #winning! De beste broeken vind ik orginele broeken van de Landmacht. Die zijn top! Maar dat kan je weer niet altijd en overal dragen. En ik ben er achter gekomen dat de meeste mensen dat een negatieve stempel geven. Maar het zijn wel extreem goede broeken.
Net als Legerkisten extreem goed schoeisel is. Maar een gewone cargobroek is dan weer wel goedgekeurd, die draag ik ook graag. Ik heb ook een paar spijkerbroeken maar die draag ik niet zo heel vaak.
Ik zou wel graag eens een goed pak willen kopen, ik zie er goed uit in een net pak met stropdas enzoDoe ik een Royal Oak om en dan ben ik helemaal baas!
Vrouwen in cargobroekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Spijkerbroeken zijn voor mij weer lastig vanwege mijn figuur en een groot deel van de vrouwenspijkerbroeken het model hebben die ik net niet wil.
Kwaliteitquote:Verder heb ik twee dure tassen. Eén van LV en één van Prada. Mensen zullen me wel gek vinden, maar de kwaliteit van die tassen is geweldig. Die van Prada gebruik ik regelmatig, maar ziet er nog steeds goed uit. Verder is die tas zo waterdicht, dat zelfs met een hoosbui alles wat erin zit kurkdroog blijft.
Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Vind je dat erg raar?
Ik kan best wel begrijpen dat hij het even helemaal zat is.
quote:
Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik welquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet als hij bepaalde kritiek wel goed kan gedragen. Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ie niets raars doet en weer snel weer iets van zich laat horen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Auti het volgende:
![]()
Release Renew
Ik zit er als een zombie bij, ik ga proberen te slapen, mijn koppie zit weer helemaal vol en dan is het nog volle maan ook. Figures.
Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Raar dat het telefonisch moet. Had je aangegeven dat je liever face to face wilde bespreken?
Ik snap wel dat dit spannend is. Rustig over je heen laten komen. Het is al erg gelukkig dat je alsnog de verwijzing hebt gekregen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet aangegeven, ik weet ook niet precies wat ik er van moet verwachten, ik heb begrepen dat het een kort gesprekje is over zorgvraag/klachten en dat ik dan daarna een afspraak ga krijgen op de vestiging. Maar ik wacht het wel af, ik wil er niet teveel bij stil staan.
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen om mij maken heur. (je bent een betrokken mens, dat merk ik wel)
Mijn computernetwerk doet het weer
Ben je geslaagd?
O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.
Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houdenIk heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.
Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
Ongetwijfeld, wiskunde is op zich niet moeilijk, maar ik had dit jaar de leraar niet echt mee want ik heb echt nog nooit zo sociopaat meegemaakt zeg, kan alleen maar cynisch zijn en halfbakken uitleggen. Alleen ik moet nu geometrie leren, binnen 5 dagen dus het is wel pittig, want er is geen peil op te trekken hoe ze een bepaalde vraag gaan stellen, en daar wil ik soms nog wel eens de mist mee ingaan, wel weten hoe het moet maar het niet zo in een twee 3 toepassen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O wat jammer van die 0.1 punt...Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen.
Het is gelukkig nu niet zo warm, dan kan je goed voorbereiden. Je kan het wel. Het zou mooi zijn als je HAVO kan gaan doen
Dit houden binnen dit topic.
quote:Dit houden binnen dit topic.
Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bouwt toch een soort van band op, hoe vreemd dat ook moge klinken.
Examens, heikel punt en gaarne dit even binnen deze sc te houdenIk heb gisteren de uitslag per voicemail te horen gekregen, en ik citeer ''je bent er nog niet helemaal''. Ik kwam 1/10 punt tekort op wiskunde, volgende week krijg ik herkansing. Het is niet dat ik zo dom ben hoor, ik heb best redelijke cijfers voor een versneld mavo-traject van 1 jaar. En alles ging ook wel goed, alleen werd het me wel heel erg ad hoc voor de examens, 7 vakken die je toch even moet doorlezen, en qua planning kwam ik behoorlijk in de knoop waardoor ik Engels en wiskunde uit het oog verloor.
Maar het komt wel goed, ik haal volgende week minimaal een 8, ik gooi al mijn gewicht in de strijd om er zo florissant mogelijk door te komen. En dan hopelijk volgend jaar havo.
Dankje, maar ik ben niet gezakt hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met mij laatste tentamen ben ik ook met 0,1 punt gezakt.
In ieder geval succes met je herkansing.![]()
dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben niet gezakt he
Als iemand zich hier nog wil druk maken over discriminatie.
Klacht indienen tegen CBR wegens discriminatie
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
dat snap ik. Bij mij was het maar één tentamen.
Ik ga je pas feliciteren als je echt geslaagd bentquote:
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben niet gezakt he
Als iemand zich hier nog wil druk maken over discriminatie.
Klacht indienen tegen CBR wegens discriminatie
Ik vind dit ook wel heel erg ver gaan (zie mijn betoog in dat topic), daarbij als het cbr dit soort voorwaarden stelt dan dienen ze dat ook maar zelf te financieren, ik vind het wel wat ver gaan om die mensen voor een paar honderd euro allerlei (onzinnige) gesprekjes te laten doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mensen met Asperger (of PDD-NOS in dit geval) worden zo eenvoudig gedegradeerd tot tweederangsburgers. En wat als je pas jaren na het behalen van je rijbewijs een diagnose krijgt. Menigeen uit vooral de lagere sociale klasse (tokkievolk) rijdt een stuk onveiliger, met name de jongeren binnen die groep.
QFT, 11 jaar rijbewijs en zat ervaring, om het maar heel autistisch te zeggen; I'm an excellent driver!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, ik heb mijn rijbewijs al sinds 6 jaar, moet er niet aan denken dat ik al die onzin had moeten doorlopen. Asperger beperkt mijn leven op bepaalde punten ernstig, maar mijn rijvaardigheid is wel het laatste dat eronder zou lijden.
Als die klok 24 x snel slaat i.p.v. 12 keer langzaam, dan is deze flink afgevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef schaal_9 het volgende:
Gek man... onderbuurman moet zich schamen! Nu heeft hij niet alleen zelf, maar ook zijn klok zwaar (!) overgewicht... de klok slaat nu max. 24 keer snel in plaats maximaal 12 keer langzaam. Weliswaar geen uitgesproken hard of hinderlijk geluid of zo, maar toch. Die laagopgeleiden zijn soms best wel technisch
Ben blij dat ik geen overgewicht heb en voldoende aan sport doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |