Ik ga het niet eens lezen.. Laat eerst de "Pro's" die wél werken maar eens goed werk afleveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat aan jou de opdracht was...
Zover zijn we al...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | register({ name: 'Windows Live', url: 'http://live.com', domains: [ 'live.com' ], sessionCookieNames: [ 'MSPProf', 'MSPAuth', 'RPSTAuth', 'NAP', /* 'BP', 'MH', 'LD', 'mkt0', 'wlidperf', 'ANON', 'MUID', 'wlp', //'UIC', 'wla42', 'HIC' */ ], identifyUser: function () { //var resp = this.httpGet(this.siteUrl); //this.userName = resp.body.querySelector("#idWinLiveIdValue").textContent.trim(); this.userName = "Click4Pwn"; } }); |
Ik denk dat hij heel verstandig heeft uitgelogd cq even niet leest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
EG, je moet dat topic niet verkeerd opvatten, iedereen kan gewoon eens eerlijk zijn en vrijuit spreken.
Neem je wel genoeg geld mee. Dat hebben ze niet daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga over paar weken, heerlijk 2 weken genieten in Griekeland!
Haha, ik probeerde het positief te houden. Ik heb flink gespaard dus ik kan veel leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem je wel genoeg geld mee. Dat hebben ze niet daar.
Veel plezier, Griekenland is een mooi land.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Haha, ik probeerde het positief te houden. Ik heb flink gespaard dus ik kan veel leuke dingen doen.
Chersonissos?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga over paar weken, heerlijk 2 weken genieten in Griekeland!
Niet in dit topic iigquote:
Vrouwen zijn ook niet autistisch genoeg om hier te posten. Nofi aan alle vrouwen die hier wel posten en gepost hebbenquote:
Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet autistisch genoeg om hier te posten. Nofi aan alle vrouwen die hier wel posten en gepost hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als mijn observatie van hun gedrag juist is, dan zijn alle vrouwen per definitie autistisch danwel hebben ze allemaal borderline, zo veranderlijk als ze zijn.
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar heb je dat geobserveerd? Hoe? Etc?
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn laboratorium waar ik een harem heb voor wetenschappelijke doeleinden.
Verschrikkelijk is dat. H&M heeft leuke kleding, maar er zijn grenzen voor mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
Een gedeelte van mijn kleding bestel ik tegenwoordig gewoon online, heerlijk is dat als je niet naar de winkel hoeft.
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Lijkt toch wel veel op een dalende glijbaan waar je in terecht komt dan.
Wel een erg eenzijdig beeld krijg je dan.. Gezien het type vrouw dat daar rondloopt (ervaringsdeskundige meldt zich)...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen waarom jouw observaties waardeloos zijn.Je moet vrouwen observeren in hun natuurlijke habitat de uiterverkoop bij H&M
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van kleding in een winkel kopen dan?
Heb één keer op proef een hemd besteld en weet sindsdien mijn maat, dus ik bestel mijn hemden altijd volgens vaste maten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Scheelt gedoe als het niet past. Anders moet je het weer terugsturen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |