abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97947144

O+ O+ O+ O+
-weg-
pi_97947914
Wat schattig beide honden als vrienden op de foto. . Kippevel
O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:17:26 #253
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97949107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:

[..]

Een doktersconsult is gratis.
Medicijnen dien je of zelf te betalen (als ze niet vergoed worden en anders kan je B2 indicatie vragen)
Medicijnen bij de apotheek en eigen risico krijg je de rekening pas in januari en dat is op eigen naam vanuit je zorgverzekering.

Bloedonderzoek of rontgenfotos binnen je eigen risico gaat ook op eigen naam vanuit je zorgrekening, je krijgt dan van je zorgverzekering een acceptgiro.

Of ben je niet zelf verzekerd maar onder je ouders?
Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.

Kortom ik betaal het zelf wel maar de rekening lopen via mijn ouders :(
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:17:58 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97949135
Je moet even met gif de tegels spuiten :P Verder wel schattige hondjes.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97949403
Kan ik een vriend ook een online autisme test laten doen? :{

Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
pi_97949617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:

Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php

Maar dat zegt nog niets.. voor een echte diagnose en al zal je toch echt naar een psychiater moeten of het centrum autisme.

@EG, mooi beest heh
-weg-
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:03:55 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97951150
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:

Dat is natuurlijk het stereotype gedrag wat die groep kenmerkt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:11:37 #258
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97951532
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

O+ O+ O+ O+
Aaaaawwww, wat lief. O+ O+ O+

Toen ik vanochtend in de trein zat plukte ik nog wat haren van de Border Collies van m´n maat van m´n jasje af, wat mis ik die rakkers toch. ;(
pi_97952093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Aaaaawwww, wat lief. O+ O+ O+

Toen ik vanochtend in de trein zat plukte ik nog wat haren van de Border Collies van m´n maat van m´n jasje af, wat mis ik die rakkers toch. ;(
beat this ;)

-weg-
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:28:51 #260
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97952273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Auti het volgende:

[..]

beat this ;)

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
No words. O+
pi_97952388
Zo mooi die honden O+ O+ O+
pi_97952742
Maar die leonbergers ook hoor... my god.
Border Collie staat bekend om intelligentste ras en the will te please (plus "the eye") puur op gefokt.

Leonberger staat bekend als liefste mensenvriend onder de honden.
Maar die geschiedenis... Newfounlander cruisen met Sint Bernarnd, die kruising kruisen met een Pyreneese berghond en die kruising weer kruisen met een Sint Bernard = Leonberger..
Mooi verhaal, nog mooiere hond.. ze is zooooo lief, en ik vind ze persoonlijk erg mooi :Y
-weg-
pi_97953160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Auti het volgende:
Maar die leonbergers ook hoor... my god.
Border Collie staat bekend om intelligentste ras en the will te please (plus "the eye") puur op gefokt.

Leonberger staat bekend als liefste mensenvriend onder de honden.
Maar die geschiedenis... Newfounlander cruisen met Sint Bernarnd, die kruising kruisen met een Pyreneese berghond en die kruising weer kruisen met een Sint Bernard = Leonberger..
Mooi verhaal, nog mooiere hond.. ze is zooooo lief, en ik vind ze persoonlijk erg mooi :Y
Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven. :Y

Hopelijk mag je Swift nog lang bij je hebben. :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:49:47 #264
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97953265
Als ik op een gegeven moment alleen woon en de ruimte heb (dus niet tijdens mijn studie op een studentenkamer), dan wil ik ook een Border Collie, tenminste een echt maatje op je heen. :)
pi_97953385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik op een gegeven moment alleen woon en de ruimte heb (dus niet tijdens mijn studie op een studentenkamer), dan wil ik ook een Border Collie, tenminste een echt maatje op je heen. :)
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren. :)
pi_97953581
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven. :Y

Hopelijk mag je Swift nog lang bij je hebben. :)
Swift hoort nog zeker 8 jaar mee te gaan.. (cru gezegd)
Maar als Swift heengaat, dan ga ik echt kapot maar ik kan het wel begrijpen en dan komt er (wederom cru gezegd) een nieuwe :Y
(ik heb de halsriem van Bordey, mijn oude trouwe beste maatje RIP, onder mijn kussen)

@von Preussen, wist je dat de Leonberger het oudste van orgine Duitse hondenras is.. Komt uit de regio van Leonburg, leuk weetje.

*best wel offtopic maar het doet mij wel heel erg goed, de afleiding en de mooiere kanten van het leven! :Y

Welke omgeving woon jij ongeveer, von Preussen?
-weg-
pi_97953868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.

Kortom ik betaal het zelf wel maar de rekening lopen via mijn ouders :(
Dat maakt het wel lastig, ik begrijp dat het om iets gaat wat je liever niet aan je ouders verteld of dat ze er achter komen.. misschien dat je daar nog over na kan denken (niets is mensenvreemd) of anders zou je op consult kunnen gaan en de situatie voorleggen aan je arts en misschien dat die een oplossing weet dat het buiten je ouders weten om kan gaan.. Verder weet ik het zelf ook niet.
-weg-
pi_97954079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren. :)
Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijven :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97954308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijven :)
Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin. :)

Mijn ervaring is wel dat een huisdier niks heeft met "faken". Vriendschap met huisdieren is onvoorwaardelijk en echt. :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:26:44 #270
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97955270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.

Wat mij zo aanspreekt bij dieren is de onvoorwaardelijkheid die ze je kun geven, er zitten geen bijbedoelingen bij. Het beest is gewoon eerlijk naar je toe, dat kun je van mensen niet zeggen. Ook is bij een dier de verhouding met jou heel duidelijk, je hoeft niet allerlei ingewikkelde signalen op te vangen en te duiden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:28:08 #271
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97955359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Auti het volgende:

@von Preussen, wist je dat de Leonberger het oudste van orgine Duitse hondenras is.. Komt uit de regio van Leonburg, leuk weetje.
Dat was mij tot op heden niet bekend. :)

quote:
Welke omgeving woon jij ongeveer, von Preussen?
In het oosten van het land, het westen van Overijssel.
pi_97955641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.

Wat mij zo aanspreekt bij dieren is de onvoorwaardelijkheid die ze je kun geven, er zitten geen bijbedoelingen bij. Het beest is gewoon eerlijk naar je toe, dat kun je van mensen niet zeggen. Ook is bij een dier de verhouding met jou heel duidelijk, je hoeft niet allerlei ingewikkelde signalen op te vangen en te duiden.
Precies. Een dier voert geen dubbele agenda is gewoon rechttoe rechtaan. :Y

Bij mensen is sprake van vele subcommunicatieve niveau's. Er vindt veel plaats "tussen de regels door" bij mensen. In organisaties is vaak sprake van "politiek"en vele (verborgen) agenda's,

Dat is met name voor mensen met ASS erg lastig om dat te doorgronden. Bij dieren heb je daar geen last van, dat verklaart misschien ook wel een beetje een bovengemiddelde dierenliefde :)
pi_97959623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat was mij tot op heden niet bekend. :)

[..]

In het oosten van het land, het westen van Overijssel.
Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelen :Y
-weg-
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:02:35 #274
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97961293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Auti het volgende:

[..]

Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelen :Y
Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan. :Y)
pi_97962334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan. :Y)
Je kan altijd een PM sturen, schapentraining is op zaterdag in Oterleek en ik woon zelf in IJmuiden en dan is een stukje lopen en spelen met Swift (en Donja) ook vaak geen probleem, mits aangekondigd. Geldt ook voor EG en anderen hier :Y
-weg-
pi_97963610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tis geen best spul.
Ik zit nu op 60mg per dag
-weg-
pi_97966966
Here we go again, motherfucker!

Yeah!

Come on down, and see the idiot right here
Too fucked to beg and not afraid to care
What's the matter with calamity anyway?
Right? Get the fuck outta my face
Understand that I can't feel anything
It isn't like I wanna sift through the decay
I feel like a wound, like I got a fucking
Gun against my head, you live when I'm dead

One more time, motherfucker!

Everybody hates me now, so fuck it
Blood's on my face and my hands, and I don't know why
I'm not afraid to cry, but thats none of your business
Whose life is it? Get it, see it, feel it, eat it
Spin it around so I can spit in its face
I wanna leave without a trace
'Cause I dont wanna die in this place

People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit (Whatcha gunna do?)
People=Shit ('Cause I am not afraid of you)
People=Shit (I'm everything you'll never be)
People=Shit (Yeah)

Yeah
Come on!
It never stops - You can't be everything to everyone
Contagion - I'm sitting at the side of Satan
What do you want from me?
They never told me the failure I was meant to be
Now, over do it - Don't tell me you blew it
Stop your bitching and fight your way through it
I'm - Not - Like - You - I - Just - Fuck - Up
C'mon motherfucker everybody has to die
C'mon motherfucker everybody has to die
Everybody has to die

People=Shit!
People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit (Yeah)
People=Shit (Yeah)
People=Shit (Yeah)
People=Shit (Aaargh)
People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit
People=Shit (Whatcha gonna do?)
People=Shit ('Cause I'm not afraid of you)
People=Shit (I'm everything you'll never be)
People=Shit (Yeah)

Goddamn Light!
Send "People

Read more: http://artists.letssingit(...)4k55bg#ixzz1Op4XLIvn
LetsSingIt - Your favorite Music Community
-weg-
pi_97967235

_O_

Srry for the spam.. maar ziet het aub
-weg-
pi_97967301
Hoe laat het ook is, handelsswaar is waar het om draait op een bataviaschip
-weg-
pi_97984470
Ik heb het de laatste dagen echt super druk gehad, but i am back. :)
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_97984661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik heb het de laatste dagen echt super druk gehad, but i am back. :)
Gaat het goed? :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:52:53 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97984700
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

Schippers die de bezuinigingen verdedigt :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97984933
Wie heeft er zin om te chatten?
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gaat het goed? :)
Ja hoor
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_97985122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin. :)

Mijn ervaring is wel dat een huisdier niks heeft met "faken". Vriendschap met huisdieren is onvoorwaardelijk en echt. :)
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent. :)
signatuurloos
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:30:40 #287
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97988813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Auti het volgende:

[..]

http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php

Maar dat zegt nog niets.. voor een echte diagnose en al zal je toch echt naar een psychiater moeten of het centrum autisme.

@EG, mooi beest heh
Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.

Ik houd trouwens ook wel van dieren... vooral van poesjes!

Het weer is een stuk beter geworden nu en het is een leuke vakantie :)

Volgende keer denk ik dat het een bestemming gaat worden waar meer ‘oudere jongeren’ komen (dus ook vrouwen in de leeftijd 30 tot 35 jaar). Ik merk dat het zo zijn voordelen heeft als mensen in dezelfde levensfase zitten of een bepaald referentiekader hebben. Het is voor mij de combinatie van platteland (prachtige natuur) en stad (hip en trendy) die het hem doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_9 op 10-06-2011 17:36:18 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_97989242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent. :)
Exact. Ik hou het wat betreft langer vol met dieren dan met mensen. Een dier is veel meer te vertrouwen.

Wat mensen betreft is vriendschap een illusie. Het Goede Doel zong daar jaren geleden een liedje over.

Mensen kunnen je als een baksteen laten vallen. Dat zal een hond of kat nooit doen.

En Auti heeft nog niet gepost. Ik weet niet of dat dit een goed teken is :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:00:16 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97989968
Lijkt mij heel gezond, even lekker de computer laten voor wat het is en even genieten van het weer en de natuur, wellicht even met de hond eropuit. Nou gelijk heeft ie.

Trouwens, heb daarnet even heerlijk auto gereden. w/ O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97999723
Ik kan pas dinsdag naar de dokter en mijn medicijnen zijn op.
En van zeikende regen kan ik niet genieten van de natuur en ik heb totaal geen kracht in mijn lichaam dus veel lopen of fietsen kan niet want mijn spieren zijn ujtgeschakled.
-weg-
pi_98005506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wie heeft er zin om te chatten?

[..]

Ja hoor
Ik ben er ook weer.

Jou heb ik nooit gezien hier.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:19:44 #292
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98006348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Net of ze een keus hebben :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_98019956
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.

Het weer is een stuk beter geworden nu en het is een leuke vakantie :)

Volgende keer denk ik dat het een bestemming gaat worden waar meer ‘oudere jongeren’ komen (dus ook vrouwen in de leeftijd 30 tot 35 jaar). Ik merk dat het zo zijn voordelen heeft als mensen in dezelfde levensfase zitten of een bepaald referentiekader hebben. Het is voor mij de combinatie van platteland (prachtige natuur) en stad (hip en trendy) die het hem doet.
Gelukkig dat het weer wat beter is geworden. Het is anders een beetje zonde. Een week geleden twijfelde je volgens mij nog of je wel zou gaan. Dus maar goed dat je toch gegaan bent....

Ik hou ook zielsveel van katten.

Zou je zelf niet een kat willen hebben? :)
pi_98021704
[preoccupatie]

Distronic Plus in actie vanaf 14:30
[/preoccupatie]
pi_98022529
Ik heb een nieuwe, mijn inziens zeer goede, zorginstelling gevonden!!! *O*

www.dehoofdlijn.nl ^O^

Ik ben er optimistisch over en heb er vertrouwen in.

De ongeziende tyfus met de Parnassia Bavo Groep.. :r :W
Smerige commerciele onmenselijke ratten zijn het, met name PsyQ, en ratten zijn ongedierten.
Moet je aanpakken... Heel veel gemeenschapsgeld gaat naar dit mega grote concern dat meer slecht dan goeds doet.

Ik ben blij dat ik iets anders heb gevonden, praktisch om de hoek.. Elders in het land zijn er zat mogelijkheden maar hier ben je bijna altijd toegewezen op PBG/PsyQ.. nu niet meer dus! *O*

en nu ben ik lekker allemaal speeltjes aan het opknappen, onderhouden O+ , word ik blij en rustig van
-weg-
pi_98022746
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]

[/preoccupatie]

:9
-weg-
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:40:50 #297
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98028735
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]

[/preoccupatie]
Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.

pi_98030304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:

Hm. o|O
pi_98030458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Auti het volgende:
Ik heb een nieuwe, mijn inziens zeer goede, zorginstelling gevonden!!! *O*

www.dehoofdlijn.nl ^O^

Ik ben er optimistisch over en heb er vertrouwen in.

De ongeziende tyfus met de Parnassia Bavo Groep.. :r :W
Smerige commerciele onmenselijke ratten zijn het, met name PsyQ, en ratten zijn ongedierten.
Moet je aanpakken... Heel veel gemeenschapsgeld gaat naar dit mega grote concern dat meer slecht dan goeds doet.

Ik ben blij dat ik iets anders heb gevonden, praktisch om de hoek.. Elders in het land zijn er zat mogelijkheden maar hier ben je bijna altijd toegewezen op PBG/PsyQ.. nu niet meer dus! *O*

en nu ben ik lekker allemaal speeltjes aan het opknappen, onderhouden O+ , word ik blij en rustig van
Commercie hoort imo ook niet thuis in de gezondheidszorg. :N

Misschien dat je huisarts je kan adviseren. Zij zal de groep waarschijnlijk ook wel kennen. :)
pi_98030871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.

Helemaal te gek. _O_ Prachtbak en pracht filmpje Je rijdt volgens mij hartstikke goed en berekenend ;)

Heerlijk, dit. :Y

Duitsland *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')