Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Een doktersconsult is gratis.
Medicijnen dien je of zelf te betalen (als ze niet vergoed worden en anders kan je B2 indicatie vragen)
Medicijnen bij de apotheek en eigen risico krijg je de rekening pas in januari en dat is op eigen naam vanuit je zorgverzekering.
Bloedonderzoek of rontgenfotos binnen je eigen risico gaat ook op eigen naam vanuit je zorgrekening, je krijgt dan van je zorgverzekering een acceptgiro.
Of ben je niet zelf verzekerd maar onder je ouders?
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.phpquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:
Kan ik een vriend ook een online autisme test laten doen?
Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
Dat is natuurlijk het stereotype gedrag wat die groep kenmerkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:
Kan ik een vriend ook een online autisme test laten doen?
Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
Aaaaawwww, wat lief.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
beat thisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aaaaawwww, wat lief.![]()
![]()
![]()
Toen ik vanochtend in de trein zat plukte ik nog wat haren van de Border Collies van m´n maat van m´n jasje af, wat mis ik die rakkers toch.
No words.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Auti het volgende:
[..]
beat this![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Auti het volgende:
Maar die leonbergers ook hoor... my god.
Border Collie staat bekend om intelligentste ras en the will te please (plus "the eye") puur op gefokt.
Leonberger staat bekend als liefste mensenvriend onder de honden.
Maar die geschiedenis... Newfounlander cruisen met Sint Bernarnd, die kruising kruisen met een Pyreneese berghond en die kruising weer kruisen met een Sint Bernard = Leonberger..
Mooi verhaal, nog mooiere hond.. ze is zooooo lief, en ik vind ze persoonlijk erg mooi
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik op een gegeven moment alleen woon en de ruimte heb (dus niet tijdens mijn studie op een studentenkamer), dan wil ik ook een Border Collie, tenminste een echt maatje op je heen.
Swift hoort nog zeker 8 jaar mee te gaan.. (cru gezegd)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven.![]()
Hopelijk mag je Swift nog lang bij je hebben.
Dat maakt het wel lastig, ik begrijp dat het om iets gaat wat je liever niet aan je ouders verteld of dat ze er achter komen.. misschien dat je daar nog over na kan denken (niets is mensenvreemd) of anders zou je op consult kunnen gaan en de situatie voorleggen aan je arts en misschien dat die een oplossing weet dat het buiten je ouders weten om kan gaan.. Verder weet ik het zelf ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.
Kortom ik betaal het zelf wel maar de rekening lopen via mijn ouders
Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.
Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijven
Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.
Dat was mij tot op heden niet bekend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Auti het volgende:
@von Preussen, wist je dat de Leonberger het oudste van orgine Duitse hondenras is.. Komt uit de regio van Leonburg, leuk weetje.
In het oosten van het land, het westen van Overijssel.quote:Welke omgeving woon jij ongeveer, von Preussen?
Precies. Een dier voert geen dubbele agenda is gewoon rechttoe rechtaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.
Wat mij zo aanspreekt bij dieren is de onvoorwaardelijkheid die ze je kun geven, er zitten geen bijbedoelingen bij. Het beest is gewoon eerlijk naar je toe, dat kun je van mensen niet zeggen. Ook is bij een dier de verhouding met jou heel duidelijk, je hoeft niet allerlei ingewikkelde signalen op te vangen en te duiden.
Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was mij tot op heden niet bekend.
[..]
In het oosten van het land, het westen van Overijssel.
Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelen
Je kan altijd een PM sturen, schapentraining is op zaterdag in Oterleek en ik woon zelf in IJmuiden en dan is een stukje lopen en spelen met Swift (en Donja) ook vaak geen probleem, mits aangekondigd. Geldt ook voor EG en anderen hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan.
Gaat het goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik heb het de laatste dagen echt super druk gehad, but i am back.
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin.
Mijn ervaring is wel dat een huisdier niks heeft met "faken". Vriendschap met huisdieren is onvoorwaardelijk en echt.
Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php
Maar dat zegt nog niets.. voor een echte diagnose en al zal je toch echt naar een psychiater moeten of het centrum autisme.
@EG, mooi beest heh
Exact. Ik hou het wat betreft langer vol met dieren dan met mensen. Een dier is veel meer te vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.
Ik ben er ook weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wie heeft er zin om te chatten?
[..]
Ja hoor
Net of ze een keus hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.
Gelukkig dat het weer wat beter is geworden. Het is anders een beetje zonde. Een week geleden twijfelde je volgens mij nog of je wel zou gaan. Dus maar goed dat je toch gegaan bent....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.
Ik houd trouwens ook wel van dieren... vooral van poesjes!
Het weer is een stuk beter geworden nu en het is een leuke vakantie
Volgende keer denk ik dat het een bestemming gaat worden waar meer oudere jongeren komen (dus ook vrouwen in de leeftijd 30 tot 35 jaar). Ik merk dat het zo zijn voordelen heeft als mensen in dezelfde levensfase zitten of een bepaald referentiekader hebben. Het is voor mij de combinatie van platteland (prachtige natuur) en stad (hip en trendy) die het hem doet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]
Distronic Plus in actie vanaf 14:30
[/preoccupatie]
Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]
Distronic Plus in actie vanaf 14:30
[/preoccupatie]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.
Hm.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:
Ik houd trouwens ook wel van dieren... vooral van poesjes!
Commercie hoort imo ook niet thuis in de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Auti het volgende:
Ik heb een nieuwe, mijn inziens zeer goede, zorginstelling gevonden!!!![]()
www.dehoofdlijn.nl![]()
Ik ben er optimistisch over en heb er vertrouwen in.
De ongeziende tyfus met de Parnassia Bavo Groep..![]()
![]()
Smerige commerciele onmenselijke ratten zijn het, met name PsyQ, en ratten zijn ongedierten.
Moet je aanpakken... Heel veel gemeenschapsgeld gaat naar dit mega grote concern dat meer slecht dan goeds doet.
Ik ben blij dat ik iets anders heb gevonden, praktisch om de hoek.. Elders in het land zijn er zat mogelijkheden maar hier ben je bijna altijd toegewezen op PBG/PsyQ.. nu niet meer dus!![]()
en nu ben ik lekker allemaal speeltjes aan het opknappen, onderhouden, word ik blij en rustig van
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.Helemaal te gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.Prachtbak en pracht filmpje Je rijdt volgens mij hartstikke goed en berekenend
Heerlijk, dit.
Duitsland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |