Ik doelde eigenlijk meer in de richting van Schaal_9. Hij had beter kunnen weten. Ik vraag mij af hoe lang hij een productiebaan vol kan houden, heeft hij uberhaupt wel eens een geestdodende productiebaan gehad?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Het was natuurlijk ook geen aanval, anders was de toonzetting wel anders.
Ik doel nu alleen op kansen van behoud van werk. De kranten vermelden inderdaad dat er veel mensen uit moeten bij de overheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Als je nu suggereert dat ik puur alles uit de krant haal, dan sla je de plank gruwelijk mis. Ik heb zo ongeveer alles moeten meemaken.
Het valt gelukkig mee, hoorde ik vandaag. In het ergste geval moet er een zuigertje vervangen worden. Die kost nog geen 10 euro. Het is even lullig maar ik heb er wel van geleerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gast.
Hoe heb je 'm dit keer gesloopt?
Chapeau.. en dan nu mijn kanttekeningenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou de garantie zijn om in een inrichting te eindigen of erger. Niemand is geholpen met werk dat totaal niet bij iemand past. De werknemer niet en de werkgever al helemaal niet.
Nog niet te spreken om iemand levenslang te veroordelen tot een mismatch. Dat houdt geen mens vol.
Het is bovendien zwaar naief gedacht van mensen dat laag geschoold werk geen werkdruk zou inhouden. Niks is minder waar. Ook in de lage banen is sprake van druk. Juist nog meer druk als het gaat om productie. Voorbeelden te over.
Nog naïever is te denken dat productiewerk solistisch zou zijn. Integendeel. Je zou dan moeten samenwerken met mensen met ene veel lager opleidingsniveau die sowieso al heel anders communiceren. Nog niet te spreken hoe het is om als hogeropgeleiden totaal geen aansluiting met collega's te hebben.
Mensen die denken dat bijvoorbeeld een professor met respect de tuinbouw ingekacheld kan worden is zelf knettergek en ver van de realiteit verwijderd.
Ik was eigenlijk niet eens van plan om te reageren laat staan mij te moeten verdedigen. Triest dat het nodig was, ik had van sommigen meer verstand verwacht.![]()
Het probleem is dat het daar juist geen "chillen" is, ....integendeel. Dat soort branches tuinbouw, productieomgevingen is het juist hard productie poepen en tempo maken, topsport dus.... Dus heel hard poetsen. Uithoudingsvermogen dus. Voor de schoonmaak: precies hetzelfde. De tuinbouw wilt niets liever dan Polen om die reden....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Auti het volgende:
Maar een professor die zijn draai niet kan vinden in de tuinbouw zetten is zo gek nog niet... dat zou best kunnen werken. Rustgevend e.d. .. Ik heb een aantal hyperintelligente mensen meegemaakt die volledig maf zijn geraakt, 1 werkt er in de beveiliging voor weinig.. compleet geflipt maar hij heeft zijn rust gevonden. Gewoon met rust laten niets aan de hand, Chriet Titulear is ook gek geworden.. Triest maar waar, en ik ben van mening dat terugtrekken naar de natuur / tuinbouw/ boerderij / erg veel goed kan doen.
Ik snap je, maar er is én én.. laatst keek ik nog de docu "frida het komt goed" terug, over een zorgboerderij en die mensen hebben dus totaal geen gehaaste of commerciele instelling.. Dat is de andere kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat het daar juist geen "chillen" is, ....integendeel. Dat soort branches tuinbouw, productieomgevingen is het juist hard productie poepen en tempo maken, topsport dus.... Dus heel hard poetsen. Uithoudingsvermogen dus. Voor de schoonmaak: precies hetzelfde. De tuinbouw wilt niets liever dan Polen om die reden....
Ik ken iemand die daar werkt, het is daar allesbehalve chil of romantisch (de persoon in kwestie is door het zwaar en repetatief werk versleten keert zeer wsrs niet meer terug op dat werk)
Het is niet zo dat iedere hoogopgeleiden zo kan downgraden en alles beneden zijn niveau als "subsidiair" werk kan vertolken.... Dat wordt wel allemaal gemakkelijk gesteld voor een anderen, maar iedere vak vraagt om zijn eigen kwaliteit en competenties. Een goed chirurg betekent niet automatisch een uitstekende bloembollenpeller etc. etc.
En nog niet te spreken van lawaaiige werkomgevingen ook niet handig....)
Dan is het meer dagbesteding dan werk. Met alle respect voor de mensjes die daar geholpen worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik snap je, maar er is én én.. laatst keek ik nog de docu "frida het komt goed" terug, over een zorgboerderij en die mensen hebben dus totaal geen gehaaste of commerciele instelling.. Dat is de andere kant van het verhaal.
Veilig.. ik kan niets anders dan toegeven, ben er niet trots op.. zit nu ook weer op de valium.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
En hoe voelt het voor jou, dat je weer naar GGZ verwezen bent?
Eigen bedrijf? Dat is sowieso waar types zoals "wij" het in moeten vinden.. ZZP/Freelance, eigen bedrijf.. zelfstandig.. En zeg niet dat dat niet kan.. het is wel moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan is het meer dagbesteding dan werk. Met alle respect voor de mensjes die daar geholpen worden.
Goed dat je naar de huisarts was geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Veilig.. ik kan niets anders dan toegeven, ben er niet trots op.. zit nu ook weer op de valium.
Huisarts was geschrokken, ik heb ook op mijn donder gehad en ik heb ook weer lopen opkroppen. Vooral dat ik al sinds februari zonder medicijnen doe heb ik echt op mijn donder gehad. Maar ze heeft wel gelijkHet is een heel verhaal en ik heb er ook veel uitgegooid maar om het samen te vatten ben ik gewoon stom bezig en loop ik te kroppen terwijl ik gewoon echt hulp nodig heb.
2 x zo groot als Swiftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Die is bloedmooi. Familie van de Berner Senner en Sint Berhard hond.
Groooooooot dat ze zijn irl...
Ten delen waar EG..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat het daar juist geen "chillen" is, ....integendeel. Dat soort branches tuinbouw, productieomgevingen is het juist hard productie poepen en tempo maken, topsport dus.... Dus heel hard poetsen. Uithoudingsvermogen dus. Voor de schoonmaak: precies hetzelfde. De tuinbouw wilt niets liever dan Polen om die reden....
Ik ken iemand die daar werkt, het is daar allesbehalve chil of romantisch (de persoon in kwestie is door het zwaar en repetatief werk versleten keert zeer wsrs niet meer terug op dat werk)
Het is niet zo dat iedere hoogopgeleiden zomaar kan "downgraden" en alles beneden zijn niveau als "subsidiair" werk kan vertolken (neerwaartse compatibiliteit gaat hier niet op) .... Dat wordt wel allemaal gemakkelijk gesteld voor een anderen, maar iedere vak vraagt om zijn eigen kwaliteiten en competenties. Een goed chirurg betekent niet automatisch een uitstekende bloembollenpeller etc. etc.
En nog niet te spreken van lawaaiige werkomgevingen ook niet handig....)
Ik weet wel beter. Maar ik spreek dan voor mijzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp het niet, juist voor mensen met autisme is zo'n productie omgeving the place to be zou je denken. Duidelijkheid, geborgenheid. Alleen die k*t herrie kan een kriem zijn.
Daar heb je een punt, ik zou ook doordraaien met het idee dat dit mijn lot zou zijn. Alleen prefereer ik ook dit werk boven een wa-jong.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
En er is nog een duidelijk verschil tussen tijdelijk dat werk te doen en een perspectief hebben, i.p.v. in die omgeving vast te zitten en geen uitzicht op verbetering hebben.
Geestelijk ga je er op een gegeven moment gewoon geheel kapot aan.
dat laatste is een zekerheid, je brandt gegarandeerd binnen een zeer korte tijd compleet af. En daar heeft niemand wat aan...en je bent nog verder van huis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
En er is nog een duidelijk verschil tussen tijdelijk dat werk te doen en een perspectief hebben, i.p.v. in die omgeving vast te zitten en geen uitzicht op verbetering hebben.
Geestelijk ga je er op een gegeven moment gewoon geheel kapot aan.
Dat is wel waar, er is veel duidelijkheid en structuur. Het is precies afgebakend wat wel en niet mag. Je bent nog jong, dan is het sowieso prima werk om mee te startenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ten delen waar EG..
Ik ben zelf momenteel werkzaam binnen een productie omgeving als zijnde ''productiemedewerker (). Het is meer een kwestie van opschieten dan dat je uitgebuit wordt, ik ervaar het werk als een relaxte omgeving, het is namelijk duidelijk wat er van je gevraagd wordt, duidelijk wat je moet doen, duidelijk hoe je het moet doen, en tot slotte heerst er een ontzettende informele sfeer met privileges als roken op de werkvloer om maar iets te noemen. En last but not least, de beloning is best redelijk, 6 euro per uur excl vakantiegeld. Nah, ik ben best tevreden, je doet iets, je doet ervaring op ( het fascineert mij hoe de logistiek in elkaar steekt in zo'n proces), sociaal contact, je verdient geld. Dus ik vind het nogal onterecht om met zo'n dedain over dat werk te spreken.
Iedereen druk aan het werk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:29 schreef Auti het volgende:
Het is hier ook geen geweldig topweer hoor. Neemt niet weg dat het erg vervelend is dat je dat juist treft tijdens een vakantie waar mooi weer bij hoort.
Hoe lang zit je daar?
Ik ken het wel een beetje, dat pech hebben. Ik vind het ook lullig voor je, ieder mens zou teleurgesteld zijn maar ik vraag mij nu af heh.. je verwacht iets en het loopt totaal anders dan verwacht (en het hoort ook niet, juiste locatie/seizoen..) en je zit er best wel mee..quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Iedereen druk aan het werk?
Tot en met maandag. Het vervelende is dat het eerst 7 weken prachtig weer was. Zodra ik kom, slaat het weer om (was ook in 2010). En als ik wegga, verbetert het weer.
Het lijkt nu wel het vroege voorjaar. Parijs meldt 16,6°, Lyon 14,3°, Montélimar 16,6° en Marseille 22,2°. Alleen in de Provence en de Languedoc-Roussillon was het om 13.00 uur boven de 20°C. Je kunt nu gewoon buiten zitten (zonnige perioden), maar kijkend wat het hier hoort te zijn, geef ik dit weertype het cijfer 4.
Lijkt mij ook wel oké werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ten delen waar EG..
Ik ben zelf momenteel werkzaam binnen een productie omgeving als zijnde ''productiemedewerker (). Het is meer een kwestie van opschieten dan dat je uitgebuit wordt, ik ervaar het werk als een relaxte omgeving, het is namelijk duidelijk wat er van je gevraagd wordt, duidelijk wat je moet doen, duidelijk hoe je het moet doen, en tot slotte heerst er een ontzettende informele sfeer met privileges als roken op de werkvloer om maar iets te noemen. En last but not least, de beloning is best redelijk, 6 euro per uur excl vakantiegeld. Nah, ik ben best tevreden, je doet iets, je doet ervaring op ( het fascineert mij hoe de logistiek in elkaar steekt in zo'n proces), sociaal contact, je verdient geld. Dus ik vind het nogal onterecht om met zo'n dedain over dat werk te spreken.
Hij heeft nog niet eens gezegd wat voor werk preciesquote:
Precies. Lijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich vind ik het niet zo erg als iets totaal anders dan verwacht loopt: dat kan natuurlijk gebeuren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ken het wel een beetje, dat pech hebben. Ik vind het ook lullig voor je, ieder mens zou teleurgesteld zijn maar ik vraag mij nu af heh.. je verwacht iets en het loopt totaal anders dan verwacht (en het hoort ook niet, juiste locatie/seizoen..) en je zit er best wel mee..
Post je dat dan ook hier als uitlaaklep omdat het je erg hoog zit? Dat je toch ff niet helemaal weet hoe je met die tegenslag om moet gaan?
Uiteraard, anders had ik daar wel bezwaar tegen gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:10 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, er is veel duidelijkheid en structuur. Het is precies afgebakend wat wel en niet mag. Je bent nog jong, dan is het sowieso prima werk om mee te starten
6 euro per uur is prima op jouw leeftijd. Veel jongeren in Nederland krijgen geen eerlijke beloning (door het minimumjeugdloon dat bij 18 jaar op 3,72 euro staat). Thuiszitten lijkt mij ook drie keer niks. Als iemand vraagt: wat doe je zoal in het dagelijks leven. Dan zou ik veel liever mijn eigen boontjes doppen dan met een mond vol tanden staan.
Vind je het roken op de werkvloer trouwens een voordeel? Ik neem aan dat je dan wel zelf rookt. Een niet-roker zal al gauw denken: ze hebben blijkbaar schijt aan de wet.
Ondertussen blijft het hier maar regenen. Veel meer pech dan dit kun je niet hebben. Er is hier in een paar dagen tijd meer gevallen dan wij de afgelopende drie maanden (!) hebben gehad. Een straf van God? Want vorig jaar was mij precies hetzelfde overkomen. Het had zo oneindig veel mooier kunnen zijn: 's avonds buiten zitten, de Mont Ventoux op met helder uitzicht, baderen door de rivier die hier ook schijnt te zijn. Het is me zelfs geen enkele dag gegund.
Aan de kust is het eigenlijk nog slechter. Als je daarheen bent afgereisd voor een strandvakantie met de bijbehorende zomers geklede françaises, kom je pas echt van een koude kermis thuis. Slecht weer raakt iedereen. Rijk en arm.
Ja daarom zei ik al dat ze nog wel van mijn huisarts te heuren gaan krijgen! Man wat ik ben pissed, lang leve valium en lang leven Tristan.. want sinds Tristan moet je gvd nog echt uitkijken wat je zegt ook... Maar ik ben in staat om... Verbouw die hele tent daaro, en dan wordt je inene wel geholpen.. of niet, want mijn psych vond het immers doodnormaal dat die geflipte bovenbuurman bijna zijn kantoor in puin had geslagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou dat is ook vreemd, Auti...
Is het niet een idee om morgen je huisarts even te consulteren? Het lijkt mij dat je huisarts gewoon naar GGZ kan verwijzen en evt het verhaal voor je kan doen hoe je gevaren bent met die andere instelling?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Valiumquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
Valium.. Klinkt een beetje als drugs.
Komen je ouders nooit te weten.. medisch beroepsgeheim.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Besides, wordt een huisartsbezoek genoteerd bij verzekering of waar dan ook? Ik wil namelijk eens een bezoekje afleggen bij de huisarts, maar ik heb liever niet dat mijn ouders daar wetenschap van hebben.
Tis geen best spul.quote:
Rekeningen, afhandelingen verzekeringen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Komen je ouders nooit te weten.. medisch beroepsgeheim.
Een doktersconsult is gratis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rekeningen, afhandelingen verzekeringen?
Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Een doktersconsult is gratis.
Medicijnen dien je of zelf te betalen (als ze niet vergoed worden en anders kan je B2 indicatie vragen)
Medicijnen bij de apotheek en eigen risico krijg je de rekening pas in januari en dat is op eigen naam vanuit je zorgverzekering.
Bloedonderzoek of rontgenfotos binnen je eigen risico gaat ook op eigen naam vanuit je zorgrekening, je krijgt dan van je zorgverzekering een acceptgiro.
Of ben je niet zelf verzekerd maar onder je ouders?
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.phpquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:
Kan ik een vriend ook een online autisme test laten doen?
Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
Dat is natuurlijk het stereotype gedrag wat die groep kenmerkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Disposable het volgende:
Kan ik een vriend ook een online autisme test laten doen?
Hij heeft vele kenmerken van autisme maar wilt niet naar de dokter (sterker nog, wilt nooit naar buiten).
Aaaaawwww, wat lief.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
beat thisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aaaaawwww, wat lief.![]()
![]()
![]()
Toen ik vanochtend in de trein zat plukte ik nog wat haren van de Border Collies van m´n maat van m´n jasje af, wat mis ik die rakkers toch.
No words.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Auti het volgende:
[..]
beat this![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Auti het volgende:
Maar die leonbergers ook hoor... my god.
Border Collie staat bekend om intelligentste ras en the will te please (plus "the eye") puur op gefokt.
Leonberger staat bekend als liefste mensenvriend onder de honden.
Maar die geschiedenis... Newfounlander cruisen met Sint Bernarnd, die kruising kruisen met een Pyreneese berghond en die kruising weer kruisen met een Sint Bernard = Leonberger..
Mooi verhaal, nog mooiere hond.. ze is zooooo lief, en ik vind ze persoonlijk erg mooi
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik op een gegeven moment alleen woon en de ruimte heb (dus niet tijdens mijn studie op een studentenkamer), dan wil ik ook een Border Collie, tenminste een echt maatje op je heen.
Swift hoort nog zeker 8 jaar mee te gaan.. (cru gezegd)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden dan ook erg schattig. Erg knuffelbaar zijn die beesten. Het is een verrijking in je leven als je dicht bij een hond mag leven.![]()
Hopelijk mag je Swift nog lang bij je hebben.
Dat maakt het wel lastig, ik begrijp dat het om iets gaat wat je liever niet aan je ouders verteld of dat ze er achter komen.. misschien dat je daar nog over na kan denken (niets is mensenvreemd) of anders zou je op consult kunnen gaan en de situatie voorleggen aan je arts en misschien dat die een oplossing weet dat het buiten je ouders weten om kan gaan.. Verder weet ik het zelf ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ben 18 dus dan betaal je zelf, maar ik heb het zo afgesproken met mijn ouders dat ik maandelijks een x bedrag betaal (o.a school/boeken/ziekte) en dat weer te verrekenen met zak en kleedgeld.
Kortom ik betaal het zelf wel maar de rekening lopen via mijn ouders
Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.
Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het blijft een beest he? 'vriendschap' is nogal een groot woord om een relatie met je hond te omschrijven
Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt daar echt vriendschap mee. Een hond voelt ragfijn stemmingen aan. Het lijkt alsof je met gedachten met zo'n hond kan communiceren.
Dat was mij tot op heden niet bekend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Auti het volgende:
@von Preussen, wist je dat de Leonberger het oudste van orgine Duitse hondenras is.. Komt uit de regio van Leonburg, leuk weetje.
In het oosten van het land, het westen van Overijssel.quote:Welke omgeving woon jij ongeveer, von Preussen?
Precies. Een dier voert geen dubbele agenda is gewoon rechttoe rechtaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen voelen bij elkaar ook stemmingen aan, daarom verwondert mij het ook niet dat intelligente dieren dat ook kunnen, gewoon door non-verbale communicatie. Eens mens merkt het immers ook als z'n dier niet in orde is.
Wat mij zo aanspreekt bij dieren is de onvoorwaardelijkheid die ze je kun geven, er zitten geen bijbedoelingen bij. Het beest is gewoon eerlijk naar je toe, dat kun je van mensen niet zeggen. Ook is bij een dier de verhouding met jou heel duidelijk, je hoeft niet allerlei ingewikkelde signalen op te vangen en te duiden.
Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was mij tot op heden niet bekend.
[..]
In het oosten van het land, het westen van Overijssel.
Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh dat is ook alweer zo vreselijk veel weg, want je bent van harte welkom om eens bij de schapen te komen kijken of gewoon eens lekker een stukje wandelen en spelen
Je kan altijd een PM sturen, schapentraining is op zaterdag in Oterleek en ik woon zelf in IJmuiden en dan is een stukje lopen en spelen met Swift (en Donja) ook vaak geen probleem, mits aangekondigd. Geldt ook voor EG en anderen hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik heel tof van je auto, als ik weer eens met de auto in het westen onderweg ga dan zal ik zeker aan je denken, lijkt me een uitstekend plan.
Gaat het goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik heb het de laatste dagen echt super druk gehad, but i am back.
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt een andere relatie met een huisdier dan met een vriend of vriendin.
Mijn ervaring is wel dat een huisdier niks heeft met "faken". Vriendschap met huisdieren is onvoorwaardelijk en echt.
Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php
Maar dat zegt nog niets.. voor een echte diagnose en al zal je toch echt naar een psychiater moeten of het centrum autisme.
@EG, mooi beest heh
Exact. Ik hou het wat betreft langer vol met dieren dan met mensen. Een dier is veel meer te vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.
Ik ben er ook weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wie heeft er zin om te chatten?
[..]
Ja hoor
Net of ze een keus hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, huisdieren hebben geen vooroordelen over je en nemen je zoals je bent.
Gelukkig dat het weer wat beter is geworden. Het is anders een beetje zonde. Een week geleden twijfelde je volgens mij nog of je wel zou gaan. Dus maar goed dat je toch gegaan bent....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Klopt! Er zijn wel testjes op internet, maar dan kom je al gauw uit op een zelfdiagnose. Dat kan mensen inzicht geven, het kan ook zijn dat ze dan ineens op zoek gaan naar meer.
Ik houd trouwens ook wel van dieren... vooral van poesjes!
Het weer is een stuk beter geworden nu en het is een leuke vakantie
Volgende keer denk ik dat het een bestemming gaat worden waar meer oudere jongeren komen (dus ook vrouwen in de leeftijd 30 tot 35 jaar). Ik merk dat het zo zijn voordelen heeft als mensen in dezelfde levensfase zitten of een bepaald referentiekader hebben. Het is voor mij de combinatie van platteland (prachtige natuur) en stad (hip en trendy) die het hem doet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]
Distronic Plus in actie vanaf 14:30
[/preoccupatie]
Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[preoccupatie]
Distronic Plus in actie vanaf 14:30
[/preoccupatie]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.
Hm.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef schaal_9 het volgende:
Ik houd trouwens ook wel van dieren... vooral van poesjes!
Commercie hoort imo ook niet thuis in de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Auti het volgende:
Ik heb een nieuwe, mijn inziens zeer goede, zorginstelling gevonden!!!![]()
www.dehoofdlijn.nl![]()
Ik ben er optimistisch over en heb er vertrouwen in.
De ongeziende tyfus met de Parnassia Bavo Groep..![]()
![]()
Smerige commerciele onmenselijke ratten zijn het, met name PsyQ, en ratten zijn ongedierten.
Moet je aanpakken... Heel veel gemeenschapsgeld gaat naar dit mega grote concern dat meer slecht dan goeds doet.
Ik ben blij dat ik iets anders heb gevonden, praktisch om de hoek.. Elders in het land zijn er zat mogelijkheden maar hier ben je bijna altijd toegewezen op PBG/PsyQ.. nu niet meer dus!![]()
en nu ben ik lekker allemaal speeltjes aan het opknappen, onderhouden, word ik blij en rustig van
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 2 weken geleden in Duitsland was heb ik ook zo'n filmpje gemaakt, alleen niet in een S-klasse.Helemaal te gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een stukje rustig aan maar in de 2e helft met een heerlijke kruissnelheid van 200 tot 250km/h, das genieten hoor, dan is je hoofd tenminste echt leeg (alsof alle andere prikkels die er niet toe doen opeens compleet weggefilterd worden) en moet je je op één ding concentreren.Prachtbak en pracht filmpje Je rijdt volgens mij hartstikke goed en berekenend
Heerlijk, dit.
Duitsland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |