Ik heb ook weer lekker een stukje gefietst.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Het is vandaag mooi weer, gordijntjes open, zonnebril op, en hup naar buiten
Heb de hele dag gewerkt, ben dus bekaf.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb ook weer lekker een stukje gefietst.
Nee.quote:Even wat anders; doet deze site het bij jullie: www.dehoofdlijn.nl ?
Studentchauffeur en financieël analist.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
@ vP, wat doe jij? Of laat ik het zo zeggen, in welke branche ben jij werkzaam?
Beide klinken wel leuk, vandaar ook die filmpjes van je he?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Studentchauffeur en financieël analist.
Nee, die filmpjes zijn gewoon met privé-auto's gemaakt, ik ben niet zo dom om met auto's van m'n werk dergelijke capriolen uit te halen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide klinken wel leuk, vandaar ook die filmpjes van je he?Trouwens, heb jij enig idee hoe hard een saab kan (1.9 TID 130 PK )
Kan het niet vinden iig, maar het is geen 130 maar 150 pk, nog steeds een lichtgewicht in die klasse maar misschien dat dat nog een fors verschil maakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, die filmpjes zijn gewoon met privé-auto's gemaakt, ik ben niet zo dom om met auto's van m'n werk dergelijke capriolen uit te halen.
www.autoweek.nl en dan in de carbase zoeken, dan zul je wel de gegevens van die auto vinden, want het is net iets te summier om er een exacte uitspraak over te doen.
Ik heb geen eigen auto, dus als ik vervoer nodig heb maak ik gebruik van de zakelijke contacten die het familiebedrijf met een leasemij heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het niet vinden iig, maar het is geen 130 maar 150 pk, nog steeds een lichtgewicht in die klasse maar misschien dat dat nog een fors verschil maakt.
Maar hoe kom je dan aan al die verschillende auto's? Wees vrij om te antwoorden hoor, het is tenslotte internet.
Saab 9-3 uit 2006 geloof ik, 1,9 tid 130 of 150 pk, het is sowieso een van die 2.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto, dus als ik vervoer nodig heb maak ik gebruik van de zakelijke contacten die het familiebedrijf met een leasemij heeft.
Edit: welk type Saab en uit welk jaar komt ie?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens de carbase zou een dergelijke auto 210km/h moeten doen.
180 op de A10, voorligger komt inene wel heel erg snel dichtbij... FUCK.. wegafzetting/versmalling en dan nog op idiote manier ook.. afremmen naar 30km per uur ging niet meer, wél met 130 naar links rukken naar de baan die opnieuw geasfalteerd werdt, pionnen laten vliegen en 3 x 360 graden in de rondte. Stuurhoepelen als een malle..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
De eerste keer hard rijden is niet zo bijzonder, de eerste keer dat het op hoge snelheid (bijna) fout gaat daarentegen wel.
Ik zal nooit boos zijn op anderen die een andere ideologie als de mijne aanhangen. Wel word ik kriegelig van de zoveelste dooddoener "dat iedereen wel een wc kan schoonmaken" en alles wat binnen die strekking valt.... Zoals in dat andere topic schering en inslag is. Boos word ik als mensen iedere nuance aan de kant zetten en bij een complexe vraagstuk simpelweg afdoen dat voor elk probleem een simpele oplossing bestaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
@ EG, jij bent toch niet boos op mij om onze ideologische verschillen?
U meneer, bent een rijkoning!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef Auti het volgende:
[..]
180 op de A10, voorligger komt inene wel heel erg snel dichtbij... FUCK.. wegafzetting/versmalling en dan nog op idiote manier ook.. afremmen naar 30km per uur ging niet meer, wél met 130 naar links rukken naar de baan die opnieuw geasfalteerd werdt, pionnen laten vliegen en 3 x 360 graden in de rondte. Stuurhoepelen als een malle..
Hartslag 200+ ..
Lang leven de extra rijvaardigheids en antislip cursussen plus + rally cursus, anders had ik toch de sjaak geweest...
Rijk in de zin van dat ik kan genieten van mooie auto's en hoop mijn enthousiasme erover met te kunnen delen, positieve feedback daarop is minstens net zo fijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Van Preussen, je legt de systemen prachtig uit met die S-klasse op YT. Toppie.
Je bent en rijk mens btw.....
Ach het was puur geluk dat die rijstrook er was én dat er niet gewerkt werd. Ik had alle ruimte.. Het was s'nachts.quote:
Ik geloof er niets van. Het is fieperdefiep hieperdiep hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, autistisch rijgedrag wordt besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |