Sorry, soms kan ik een beetje enthousiast worden.. maar ik was al van plan om niet veel verder te gaan hoor.. wou dit alleen nog ff kwijtquote:
Daar ben ik snel over over uitgepraat koffie.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Sorry, soms kan ik een beetje enthousiast worden.. maar ik was al van plan om niet veel verder te gaan hoor.. wou dit alleen nog ff kwijt![]()
Het mag ook gewoon over koffie gaan hoor![]()
![]()
Ik heb over koffie net iets meer te melden dan over auto'squote:Op maandag 13 juni 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik snel over over uitgepraat koffie.
Verder heb ik momenteel niet veel te melden hier.
Hier nog een. Bier en koffie drink tegenwoordig wel. Zelfs als het in de oven is geweest vind ik witlof niet lekker.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Pandora73 het volgende:
Ik lust ook geen koffie. En ook geen bier of wijn trouwens. Een tijd terug is me opgevallen dat de meeste dingen die ik niet lust (qua eten en drinken) als gemeenschappelijke factor "bitter" hebben (rauwe witlof bijv. lust ik ook niet, maar als het gekookt is of in de oven is geweest lust ik het wel). Dus ik denk dat ik erg gevoelig ben voor bitter of zo.
Ok, nee want sommige mensen gaan namelijk hun mening bijstellen op het moment dat hun hun politieke kleur diametraal tegenover elkaar staat. Maar goed om te weten dat dat hier niet het geval is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zal nooit boos zijn op anderen die een andere ideologie als de mijne aanhangen. Wel word ik kriegelig van de zoveelste dooddoener "dat iedereen wel een wc kan schoonmaken" en alles wat binnen die strekking valt.... Zoals in dat andere topic schering en inslag is. Boos word ik als mensen iedere nuance aan de kant zetten en bij een complexe vraagstuk simpelweg afdoen dat voor elk probleem een simpele oplossing bestaat.Dan haak ik af.
Witlof gaf ik vroeger altijd aan de cavia's.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nog een. Bier en koffie drink tegenwoordig wel. Zelfs als het in de oven is geweest vind ik witlof niet lekker.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Witlof gaf ik vroeger altijd aan de cavia's.
Een paar kopjes koffie schijnen zelfs gezond te zijn. Hetzelfde geldt voor een paar glazen alcohol.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, waarom? Koffie is toch ook niet erg gezond? Maar drink je wel alcohol?
Same here, ik vind koffie (vooral uit automaat) niet erg lekker, maar bij bepaalde gelegenheden hoort dat gewoon, net zoiets als wijn drinken, je hoort dat ook te kunnen. Is er bij mij ook wel redelijk ingestamd.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar kopjes koffie schijnen zelfs gezond te zijn. Hetzelfde geldt voor een paar glazen alcohol.
Mijn ouders vinden dat je koffie hoort te drinken ipv fris. Ik drink met enige regelmaat alcohol.
Ja het is mogelijk op beide te hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er trouwens veel raakvlakken tussen ass en add?
Hmm, maar ook in de criteriums lijkt het heel erg op elkaar, alleen heeft de een net weer dat wat de ander niet heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is mogelijk op beide te hebben.
Kloptquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, maar ook in de criteriums lijkt het heel erg op elkaar, alleen heeft de een net weer dat wat de ander niet heeft.
Mijn ouders drinken niet eens koffie.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahahandig
Mijn ouders zeuren trouwens nog steeds dat ik geen koffie drink
Die van mij wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken niet eens koffie.
Yup, en volgens mij is dat voor een psycholoog ook best lastig.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopten net die verschillen maken het zo lastig
Pff die moeten niet zeuren dat is gewoon hun werkquote:Op maandag 13 juni 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, en volgens mij is dat voor een psycholoog ook best lastig.
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here, ik vind koffie (vooral uit automaat) niet erg lekker, maar bij bepaalde gelegenheden hoort dat gewoon, net zoiets als wijn drinken, je hoort dat ook te kunnen. Is er bij mij ook wel redelijk ingestamd.
Kan, maar ik denk dat dat onderhand wel weer vervaagd is.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?
Of mensen die alcohol niet lekker vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
In Frankrijk heel normaal om wijn te drinken. Het geheel onthouden, zou dat misschien ontstaan zijn vanuit het calvinisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |