Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat, je laat je toch niet aan huis kluisteren door regelzuchtige ambtenaren.
De wereld staat op z'n kop en in brand, Auti....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Auti het volgende:
Ik heb net begrepen dat ik helemaal niet eens mag autorijden omdat mijn rijbewijs dus eigenlijk helemaal niet uitgegeven had mogen worden en ik dus onverzekerd rond zou rijden.
Nóg minder kans op werk! Jeuh!!![]()
Het is een rare wereld, kan er ook niet veel van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 17-06-2011 20:15:35 ]
Tuurlijk, iedereen die in deze maatschappij van de norm afwijkt is raar en dient bestreden te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..
Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er lak aan hebben, een auto is zowat een basisrecht, je kunt haast niet zonder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Als er een dronken lul tegen mij aanbotst en ze komen er achter dat ik dus een stoornis heb, dan ben ik de schuldige..
En dit keer is er geen partij die daaraan schuld heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen die in deze maatschappij van de norm afwijkt is raar en dient bestreden te worden.
Kleinburgerlijke bekrompenheid ook.
Kan me voorstellen, als het ongelegen kwam dan hadden ze dat wel kunnen aangeven, iemand aan de deur laten staan is gewoon bezopen. Daarbij een gesprek loopt sowieso niet echt soepel als je buiten staat en tegen iemand praat die op de deurmat staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste dat staat als een huis.... Je kan gewoon mens vertrouwen. Terwijl die kennissen de vorige keer gewoon zeiden "loop maar weer eens een keer binnen" om je vervolgens voor lul bij de deur te laten staan(gewoon dingen voor zeggen en vervolgens geen barst van menen
)
Ik heb het helemaal gehad. Ze hoeven nergens meer op te rekenen wmb. Ik ben er gewoon klaar mee.
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er lak aan hebben, een auto is zowat een basisrecht, je kunt haast niet zonder.
Hoe kwam dit dan aan het lichtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,
Wel zit ik nu te denken of ik hier niet werk van ga maken, even het 1 en ander opwerpen.
Want 11 jaar geleden wist ik niet, had ik geen diagnose maar vorig jaar moest ik mijn rijbewijs verlengen en er is mij niets gevraagd. RAAR!!!! En aangezien het dus onrechtmatigd is verleend zou ik graag mijn geld terug willen hebben.. Hoe dat heeft kunnen gebeuren zoeken ze zelf maar uit, ligt toch echt aan hun systeem. Immers als ze mij bij het verlengen hadden gevraagd of ik een stoornis had dan had ik ja gezegd...
Grappig.. gatenkaas, stinkende gatenkaas.
Ik vind het een prima regel, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik vorig jaar mijn rijbewijs heb kunnen verlengen?
Voordat je overhaaste beslissingen neemt, lees mischien eerst dit eens. Je kan meteen doorscrollen naar punt 8:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, ik houd mij aan de regels. En dat is ook verstandig want ik heb al genoeg financiele problemen. Een eigen auto zit er sowieso niet in, maar koerierswerk e.d. nu dus ook niet meer. Prima.. jammer.. maar prima,
Wel zit ik nu te denken of ik hier niet werk van ga maken, even het 1 en ander opwerpen.
Want 11 jaar geleden wist ik niet, had ik geen diagnose maar vorig jaar moest ik mijn rijbewijs verlengen en er is mij niets gevraagd. RAAR!!!! En aangezien het dus onrechtmatigd is verleend zou ik graag mijn geld terug willen hebben.. Hoe dat heeft kunnen gebeuren zoeken ze zelf maar uit, ligt toch echt aan hun systeem. Immers als ze mij bij het verlengen hadden gevraagd of ik een stoornis had dan had ik ja gezegd...
Grappig.. gatenkaas, stinkende gatenkaas.
Ik vind het een prima regel, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik vorig jaar mijn rijbewijs heb kunnen verlengen?
Dubbelzinnigquote:
Overigens, op het moment dat de verzekering je erop aanspreekt dat je een ASS-stoornis hebt krijgen ze een rechtszaak voor schending van de privacy aan hun broek, dat soort dingen zouden ze namelijk niet te weten mogen komen.quote:
Ik ben dus ongeschikt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voordat je overhaaste beslissingen neemt, lees mischien eerst dit eens. Je kan meteen doorscrollen naar punt 8:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0011362/geldigheidsdatum_17-06-2011
Ik ben bang dat de schade vergoeding niet opweegt tegen de veroorzaakte kosten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overigens, op het moment dat de verzekering je erop aanspreekt dat je een ASS-stoornis hebt krijgen ze een rechtszaak voor schending van de privacy aan hun broek, dat soort dingen zouden ze namelijk niet te weten mogen komen.
Dat weet je niet, schending van de privacy is een ernstig feit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de schade vergoeding niet opweegt tegen de veroorzaakte kosten.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zullen mensen letterlijk dood gaan als ze niemand meer zien
Denk je dat die kloof alleen voor mensen met ASS geldt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een WOer heeft dan ook niks te zoeken in het MKB, met alle respect voor het MKB...![]()
Verder verbaast het mij ook niet helemaal wat die directeur zegt, want de kloof tussen studie en werk is als die tussen hemel en aarde.
Werk komt op doen aan, en studie op denken. Dat zijn 2 totaal verschillende werelden. Waarvan ik nooit begrepen heb dat het ene ook maar iets met het andere te maken heeft. Men heeft het dan over `vertalen` van ene naar het andere. Het zal dan wel aan mij liggen dat dit ene grote bullshit is.
Ik geloof dat die kloof in meer of mindere mate ook wordt ervaren door mensen die geen ASS hebben. Zij het in minder sterke mate, omdat NT-ers zich wat makkelijker aan andere omstandigheden kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Denk je dat die kloof alleen voor mensen met ASS geldt?
Helemaal met je eens op dit punt. Het is ook een cultuurkwestie hoe tegen vaardigheden en kwaliteiten worden aangekeken. Je hebt zeker gelijk als je zegt dat dit extra nadelig is voor mensen met ASS, temeer omdat sociale vaardigheden hier in den landen nogal overrated zijn op zijn zachts gezegd...Ik vraag me oprecht af hoe dat zoiets komt.quote:Nederland heeft wel een zesjescultuur. Zeer goede studieprestaties worden veel minder beloond dan in het buitenland. Hier tellen relevante bijbaantjes en bestuurservaring relatief zwaar. Mensen met ASS zijn hier wat dat betreft niet zo best af. Aan de andere kant, een baan behouden is ook een kunst om het even in welk land.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De wereld staat op z'n kop en in brand, Auti....
5000 euro had ik moeten hebben. Per maand. Nog meer dan dat. Had.
"Making up for what you never hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losing every single thing you've ever had
Going nowhere
Going nowhere"
Therapy? - Going Nowhere
Denk daar maar eens over na, EG.Hallon!
Relativeren is nu niet iets waar wij(autisten) goed in zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"Making up for what you never had
Losing every single thing you've ever had
Going nowhere
Going nowhere"
Therapy? - Going Nowhere
Denk daar maar eens over na, EG.
Typisch dat je m'n post snapt dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relativeren is nu niet iets waar wij(autisten) goed in zijn.
Ik vind mijzelf ook geen autistquote:
Goed zo, je bent gewoon jezelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook geen autistdus vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |