Dat was ons wel duidelijk na je diverse opmerkingen en topicreports. Gelukkig is die keuze niet aan jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Heel KLB mag van mij wel weer dicht. Komt toch alleen maar diarree lemmings en klonen uit. Slechte modding, niet altijd maar komt vaak genoeg voor.
Zie zelden nog een goed topic langskomen..
Ik zat in het begin erg veel in KLB maar het is gewoon niet leuk meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was ons wel duidelijk na je diverse opmerkingen en topicreports. Gelukkig is die keuze niet aan jou.
Ik zie je overigens zelden in KLB. En al zeker niet met goede topics. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Als dank dat door mijn post een topic een succes wordt, krijg ik een edit ?quote:
Gelukkig kan ik het teruglezen en heb ik er instant op gefapt. Maakt dat je dag weer wat beter BoWa?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als dank dat door mijn post een topic een succes wordt, krijg ik een edit ?
Het moet potjandikkieme nie gekker worre.
Tja. Dan kan ik er ook niets mee. FOK! is gelukkig niet verboden voor bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Nikmans het volgende:
Die 'nationalistische Turken' beginnen zo langzamerhand wel vervelend te worden vind ik, ze zitten overal dus even geen voorbeeld
Er zitten ook wat gekickte oude topics bij. Zoveel lopende topics over hetzelfde onderwerp zijn inderdaad niet nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 05:47 schreef Solomon het volgende:
Wordt het niet tijd voor een centraal dikkemensentopic?
"Ik ben trots op m'n maatje meer"
Dikke meiden die
Dikke mensen die 'blij met zichzelf zijn'
Dikke vrouwen die denken dat ze sexy zijn en zich ook zo kleden
De user die heel de tijd overal dit plaatje post. Stront irritant.quote:
Ik heb wat ik tegengekomen ben verwijderd. Bedankt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef porsche1 het volgende:
De user die heel de tijd overal dit plaatje post. Stront irritant.
Waarschuwing en note enzo.
http://www.straatwoordenboek.nl/quote:
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Een topic verdwijnt zomaar terwijl ik hem aan het lezen ben, eng...
je zit niet in ONZquote:Op zondag 19 juni 2011 16:17 schreef Saisai het volgende:
Vind het echt matig van je dat mijn topic sluit terwijl ik er niks aan kan doen dat ie gelemmingt wordt.
als ze doorgaan zullen we even afscheid moeten nemen van deze kwaliteitsusersquote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Strani het volgende:
Alweer zo'n flood aan baggertopics vandaag. Uit interesse, wat gebeurt er eigenlijk met de users die zulke onzin-topics (neukende beweging, in dit geval) posten?
Is dicht. Ik loop het nog wel even na.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Nikmans het volgende:
Naieve bijstandsmoedertjes met een buitenlander
Helaas niet mogelijk om een topic over buitenlanders te maken zonder dat het op pagina's lang racisme uitdraaitInclusief 'Turkse' trolls die tegenwoordig overal te vinden zijn.
En ja mijn plaatje hielp daar niet aan meeMaar de laatste tijd zijn er nogal veel topics die wat mij betreft gewoon racistisch zijn/worden na wat reacties.
Het ENIGE, maar dan ook echt het enige wat die kerel doet, is aan zoveel mogelijk mensen laten zien dat hij 'retorbrapi' is en aan zo veel mogelijk mensen laten zien dat hij van Apple houdt. Ik vind het nogal kinderachtig, om jezelf op zo'n manier constant te moeten profileren en daarbuiten zorgt het er ook voor dat iedere discussie waarin het woord 'Apple' voorkomt wordt ontspoord omdat deze user zo graag de status van FOK!-celebrity wil hebben.quote:
Deze gast is anders ook bloed irritant.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef Pheerful het volgende:
Trollende Turkjes.....
Waarom zijn Turkse meisjes arrogant?
Fixed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Chai het volgende:
[KLB SC]De allerslechtste chauffeur van Nederland
Ik faalde met reeksen.Mag deze in de reeks?
Kusjes.
Opgelost.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Internepper het volgende:
Het ''Nederlandse'' U-17 team in Mexico
Wat een kuttopic. TS provceert enkel met zijn Noord-Korea, daarnaast begint hij ook nog eens in zijn eigen Slavische taal te praten.
Onterecht, ik praat nergens in het topic actief in de Slavische taal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Internepper het volgende:
Wat een kuttopic. TS provceert enkel met zijn Noord-Korea, daarnaast begint hij ook nog eens in zijn eigen Slavische taal te praten.
Nu wordt het topic gesloten enkel en alleen omdat een paar mensen Noord- Korea niet zien zoals Amerika het graag heeft. Valt me erg tegen van de mods van FOK!...quote:
Dat topic is gesloten vanwege je OP. We zitten niet te wachten op topics met "berberaapjes en ander Afrikaans en koloniaal gespuis". Dat hele Korea gedoe heeft er niet eens mee te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Onterecht, ik praat nergens in het topic actief in de Slavische taal.
Verder:
Na aanleiding van dit topic:
Gesloten met de melding:
[..]
Nu wordt het topic gesloten enkel en alleen omdat een paar mensen Noord- Korea niet zien zoals Amerika het graag heeft. Valt me erg tegen van de mods van FOK!...
Vergelijk het met topics over Wilders, deze worden ook gewoon open gehouden, desondanks de ''extreme'' mening die ook naar voren komt in deze topics.
Zelfs hiernaast, de mening die in dit topic naar voren komt is zeker niet zo extreem zoals wordt geïmpliceerd (Stormfront) of zelfs de meningen van Wilders- aanhangers.
Graag heropening, ik provoceer nergens, ik uit alleen mijn mening, Internepper is te snel aangebrand dat hij het niet eens is met een 'andere' mening.
Ordinaire racist ben je, daarom is je topic gesloten douchebag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Onterecht, ik praat nergens in het topic actief in de Slavische taal.
Verder:
Na aanleiding van dit topic:
Gesloten met de melding:
[..]
Nu wordt het topic gesloten enkel en alleen omdat een paar mensen Noord- Korea niet zien zoals Amerika het graag heeft. Valt me erg tegen van de mods van FOK!...
Vergelijk het met topics over Wilders, deze worden ook gewoon open gehouden, desondanks de ''extreme'' mening die ook naar voren komt in deze topics.
Zelfs hiernaast, de mening die in dit topic naar voren komt is zeker niet zo extreem zoals wordt geïmpliceerd (Stormfront) of zelfs de meningen van Wilders- aanhangers.
Graag heropening, ik provoceer nergens, ik uit alleen mijn mening, Internepper is te snel aangebrand dat hij het niet eens is met een 'andere' mening.
Done.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[KLB SC] JAAA DE REEKS WERKT
Fyah faalde met reeksen.Mag deze in de reeks?
Kusjes.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso kansloos topic met je klacht antiklacht
Zeker. Geregeld inmiddels.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef Bonzoo het volgende:
Kan dat nieuwe topic van die Johny2011 ook niet dicht.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef Bonzoo het volgende:
Kan die johny2011 niet even snel een ban krijgen? 250 posts in 1 dag en 99% is bagger.
Waarom gebeurt het dan toch weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:05 schreef johny2011 het volgende:
[..]ik heb al met opa bakkebaard afgesproken dat het niet meer zal gebeuren
Dit wou ik dus ook net posten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het dan toch weer?
terwijl ik gwn ontopic reageerdequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Rot jij op uit mijn topic. Ga maar huilen in je eigen anti-rook topic ofzo.
Met je 250 posts in een dag, ik hoop dat dit geen gewoonte gaat worden
ik ga uitloggen zodat jullie geen last meer hebben van mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Je bent een vervelende baggeruser die nu precies 1 dag geregistreerd is en 320 posts heeft gemaakt.
Doe geen moeitequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:31 schreef johny2011 het volgende:
[..]
ik ga uitloggen zodat jullie geen last meer hebben van mij
sorry omdat ik te enthousiast was en heel veel reageerde
misschien dat ik over een paar dagen weer kom
Ik word er depressief van...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
hier is een dansende clown om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
zal vast een reden voor zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 13:06 schreef BevrorenBaas het volgende:
M'n topic van 9 pagina's aan posts is verwijderd deze ochtend zonder enige rede?
Ik denk dat wanneer je het op zo'n manier vraag wel veel succes zult behalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
BNW topic. Slotje eraf. En rap wat. Ajb. Dank!
Er zijn zoveel klachten die je kan verhelpen. Da's niet het punt van een klacht!
Ik zei alsjeblieft.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je het op zo'n manier vraag wel veel succes zult behalen.
Het is geen feedback het is een klacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef gamezz het volgende:
KLB is geen plaats om feedback over BNW te geven.
Probeer het nog eens met een OP welke zich niet enkel richt op een subforum, maar aluhoedjes in het algemeen. KLB is er niet voor om andere subs af te kraken. Mocht je dat willen verwijs ik je door naar FB.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is geen feedback het is een klacht.
Voor feedback kom je hier; daar hoef je geen nieuw topic voor te openen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef FergieOliver het volgende:
Laat ook maar zitten
Ik wens die mensen die fok naar de kut helpen via googleadvertenties nu wel veel geluk toe.
Kutmoderators hier.
klacht: moslims die jodentopics openenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Waarom worden al die jodentopics eigenlijk verwijderd?
done. nu komen die droeftoeters hun stellingen in mijn topic deponeren! het is hier geen bnw jeweet. * hint hint *quote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met een OP welke zich niet enkel richt op een subforum, maar aluhoedjes in het algemeen. KLB is er niet voor om andere subs af te kraken. Mocht je dat willen verwijs ik je door naar FB.
dankquote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef porsche1 het volgende:
Mijn broertje
kisd op school
broer
wolf
NS / TREIN Randstad ontregeld
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dat zie je toch: vieze stinkhoer met je teringburka.
Met een foto geef je informatie over de identiteit van een persoon, dit valt onder privégegevens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Stuurver het volgende:
Sinds wanneer is een foto hetzelfde als privegegevens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |