Mijn idee dus ook. Ik ben er echt klaar meequote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Bovenstaande is een van de redenen dat ik niet met mijn vriendin naar een tropisch zwembad ga. Dat kan mijn dag (en die van haar) goed verzieken. Ik ga dan maar naar Sanadome, dat kunnen die paupers namelijk niet betalen.
Ik kan daar namelijk niet mee omgaan.
Je gaat toch samen met je vriendinnetje van de glijbaan af joh, of jij eerst.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Bovenstaande is een van de redenen dat ik niet met mijn vriendin naar een tropisch zwembad ga. Dat kan mijn dag (en die van haar) goed verzieken. Ik ga dan maar naar Sanadome, dat kunnen die paupers namelijk niet betalen.
Ik kan daar namelijk niet mee omgaan.
Kan je toch teruglezen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
hoe noemde je mij? Goed dat ik dit quote, nu hopen dat een moderator het goedzet.
Wajo, rustig!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
hoe noemde je mij? Goed dat ik dit quote, nu hopen dat een moderator het goedzet.
dit heb ik geschreven zodat hij/zij maar eens goed moet doorhebben wat hij zegt. Dan gaat hij/zij automatisch na wat hij/zij gezegd heeft.quote:
Ja, deden we vroeger constant...en we werden ook keurig terugbetast!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef Nyce het volgende:
En is dit serieus een vaker voorkomend probleem dan? Jongens die meisjes betasten onderaan de glijbaan
Marokkanen die meisjes/vrouwen lastig vallen in het zwembad?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je gaat toch samen met je vriendinnetje van de glijbaan af joh, of jij eerst.
En is dit serieus een vaker voorkomend probleem dan? Jongens die meisjes betasten onderaan de glijbaan
Kijk zie je, daarom is er zoveel Jodenhaat in Marokko.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wollah beter zeg je ik ben berber ofzo allesz
DICRIMINATIE DISKRIMATIE RASCISME!!!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, lees me post.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Marokkanen die meisjes/vrouwen lastig vallen in het zwembad?
Kom jij wel eens buiten?
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Heb je nog meer standaard Fok! opmerkingen voor me?
Fail.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dat zie je toch: vieze stinkhoer met je teringburka.
Stoerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Nee, er is werkelijk helemaal NIETS in mij, die dit gedrag als een compliment kan opvatten. Dat zeg je trouwens toch ook niet tegen iemand die verkracht wordt. Joh, zie het als een compliment, hij werd geil van jequote:
en waarom ben ik volgens jou een vieze stinkhoer met een teringburka?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Vergeet double fly kick niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
Fucking hell!! Ik ben gvd geen 16 meer en buiten dat heb je sowieso met je poten van me af te blijven. Gelukkig was voor hun na de eerste poging de grap er ook af, toen ik er 1 een elleboog stoot gaf en een ander een knietje.
Dat komt omdat ze er niet tegen kunnen als vrouwen niet zoveel kleding hebben. Zij denken dan vooral dat alle mannen daar last van hebben en dat is de reden dat je de islamitische vrouw veelal als fulltime danwel als parttime pinguin over straat ziet gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
Goed, wat zijn dat toch voor een kansloze teringlijers die naar een subtropisch zwembad gaan en daar dan aan het eind van de wildwaterbaan in een groepje ( hoe kan het ook anders, je ziet die Marokkaantjes nooit alleen) staan en zodra je als meisje/vrouw die baan afkomt, gaan er gelijk 5 lui aan je zitten.
Fucking hell!! Ik ben gvd geen 16 meer en buiten dat heb je sowieso met je poten van me af te blijven. Gelukkig was voor hun na de eerste poging de grap er ook af, toen ik er 1 een elleboog stoot gaf en een ander een knietje.
Maar sowieso, waarom bewijzen die lui keer op keer dat het gewoon echt elk vooroordeel dat ik al heb over Marokkanen?![]()
Vroeger was het hooguit al zeer gewaagd als je als puber jongetje over het hokje gluurde om een glimp op te vangen van een paar tieten of als je geluk had van iets meerMaar dit is niet onschuldig meer.
Klacht: Kut Marokkaantjes in subtropisch zwembad
Misschien is handiger als jij je niet geroepen voelt om mensen te verdedigen die zoiets flikken alleen maar omdat je zelf Marokkaanse bent. Dan lok je ook niet zulke reacties uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef coban het volgende:
dit heb ik geschreven zodat hij/zij maar eens goed moet doorhebben wat hij zegt. Dan gaat hij/zij automatisch na wat hij/zij gezegd heeft.
Misschien moet jij gewoon niet zo zeiken en je als een volwassen vrouw gedragen. Je hebt die kinderen flying kicks gegeven, dus wat is probleem nu dan nog?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien is handiger als jij je niet geroepen voelt om mensen te verdedigen die zoiets flikken alleen maar omdat je zelf Marokkaanse bent. Dan lok je ook niet zulke reacties uit.
Thanks schatje xxquote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef coban het volgende:
[..]
toen was ik 5. Toen had ik niks met forums te maken. Dus ik haal het nu in.
Speciaal voor jou zal ik in het vervolg 'dieren die' posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |