Meestal hebben die meiden ook achterstand op alle gebieden hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef AntiSocial het volgende:
Waarom zijn die meiden zo naief? Kom op, je bent 18, je word ingepalmd door iemand die een achterstand heeft op alle gebieden maar toch laat je je bezwangeren.
Dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Meestal hebben die meiden ook achterstand op alle gebieden hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:54 schreef mymoodfentje het volgende:
niets aan de hand, gewoon onderstaand boekwerk lezen en alles komt goed!
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die HBO sletjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Meestal hebben die meiden ook achterstand op alle gebieden hoor.
Nee dat is Living in the moment.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Saisai het volgende:
Heeft met intelligentie te maken TS, niet verder dan 1 dag vooruit kunnen denken, geen mensenkennis hebben en totaal wereldvreemd zijn.
Dat is toch liefde man.
Tegenwoordig heeft ook schoolnivo niet veel meer met intelligentie te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die HBO sletjes
Gewoon Inholland toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Romanov het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ook schoolnivo niet veel meer met intelligentie te maken.
Meer met bio industrie, voor elk stuk vee krijg je subsidie, dus laat maar volstromen die stallen. En haal je het niet dit jaar, dan geven we je toch een 9 i.p.v. een 3. Subsidie binnen!
bijvoorbeeld een InHoLlAnD (of hoe ze dat ook schrijven)
Ik dacht dat dat iets was met meerdere hoofdletters, INholland, of INHolland. Boeit verder ook niet, daarom middenweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |