Als ze dat ertoe drijft om gezonder te eten en naar de sportschool te gaan wel.quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef Fha het volgende:
Van zich wel schamen worden ze niet dunner hoor
Nee, door zich niet zo aan te stellen en iets meer te bewegen/minder te eten.quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef Fha het volgende:
Van zich wel schamen worden ze niet dunner hoor
Sinds wanneer ben jij een maatje meer dan? Of ben je aan de vreet gegaan?quote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben wie ik ben, daar ben ik trots op.Ik geniet tenminste van het leven.
' ik ben echt blij met mezelf hoor' wie probeer je te overtuigenquote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat me niet eens om het feit dat ze dik zijn, maar om het feit dat ze doen alsof dat in orde is.
Obesitas ontkennen zou even strafbaar moeten worden als de holocaust betwijfelen.
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit als je moeite hebt om 100 meter naar de brievenbus te lopen en je dat walrus-lijf aan moet zien als je op het strand ligt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben wie ik ben, daar ben ik trots op.Ik geniet tenminste van het leven.
Dat gaat te ver, gewoon terugduwen in zeequote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef PeterLudolf het volgende:
'Vrouwen' van boven de 80kg kunnen een nekschot krijgen.
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit.
die onderstequote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus size models
Dikke vrouwen hebben gewoon iets mis in hun kop.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit.
Die is niet lelijk, maar gewoon zonde dat ze 20 kilo te veel mee draagtquote:
Kan idd gewoon niet geloven dat ze daar zelf achter staan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
' ik ben echt blij met mezelf hoor' wie probeer je te overtuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |