Autisme is tegenwoordig helemaal geaccepteerd, dik zijn niet.quote:
100 kilo bij 1,70 is ook al een size "walvis"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:02 schreef MsMessy het volgende:
100 kilo is bij een normale lengte van 1.70 meter een maat 50 en geen maat 60. Dan mag je er nog eens 30 kilo bij rekenen. En 130 kilo is daadwerkelijk walvis aub rol me terug.
Het is (te) dik en imo niet neukbaar, maar niet opzienbarend.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:53 schreef antfukker het volgende:
[..]
100 kilo bij 1,70 is ook al een size "walvis"
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schrok van deze
Tering die is wel nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:15 schreef antfukker het volgende:
Wat mij trouwens opvalt.. Waarom geen commentaar gemaakt door vrouwen over van die mannelijke dikzakken met enorme ronde buiken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wooooooooord. Vooral die mannen met hun bierbuikjes en onderkinnetjes die nu achter hun beeldscherm zitten af te geven op dikke vadsige wijven. Miaaauw.
Om maar met Al Bundy te spreken dat is dus Victoria's Big Secretquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef jonkeau het volgende:
[..]
WalgelijkVan die modellenbureaus die een statement proberen te maken door een stel van die dikke vadsige vrouwen te laten poseren
![]()
![]()
Mensen willen nou eenmaal mooie modellen zien, is dat een misdaad ofzo![]()
![]()
Dik zijn is wat anders als breed zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Autisme is tegenwoordig helemaal geaccepteerd, dik zijn niet.
Je hebt ook lelijke mensen die niet dik zijn, genoeg zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:21 schreef kurwa het volgende:
te dik zijn hoort gewoon strafbaar te zijn wegens vervuiling van het algemene straatbeeld
Ik ben trots omdat ik een ziekte had en daardoor dik was.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Trots impliceert toch altijd een zekere mate van inspanning? Dus eigenlijk wel gek dat je trots kunt zijn op een maatje meer.
Doet me een beetje denken aan mensen die net voldoende geld hebben voor een Opel Kadett en vervolgens maar 'vol overtuiging' lid worden van de Kadetten-fanclub.
Over jou had ik het dus niet. Wel goed bezig!quote:Op zondag 3 juli 2011 03:17 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Ik ben trots omdat ik een ziekte had en daardoor dik was.
Maar dat ben ik niet meer, nu heb ik alleen 'een maat meer' en ben ik afgevallen door inspanning.
Dankje.quote:Op zondag 3 juli 2011 07:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Over jou had ik het dus niet. Wel goed bezig!
Jij bent niet trots op je maatje meer, jij bent trots op heel wat maatjes minder. Dat is iets waar je terecht trots op mag zijn. Iemand die 130 kilo woog zal ook trots zijn als hij 100 weegt, maar dan als "stapje in de goede richting."quote:Op zondag 3 juli 2011 03:17 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Ik ben trots omdat ik een ziekte had en daardoor dik was.
Maar dat ben ik niet meer, nu heb ik alleen 'een maat meer' en ben ik afgevallen door inspanning.
Ja, zo kan je het ook stellen ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent niet trots op je maatje meer, jij bent trots op heel wat maatjes minder. Dat is iets waar je terecht trots op mag zijn. Iemand die 130 kilo woog zal ook trots zijn als hij 100 weegt, maar dan als "stapje in de goede richting."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |