Als ze dat ertoe drijft om gezonder te eten en naar de sportschool te gaan wel.quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef Fha het volgende:
Van zich wel schamen worden ze niet dunner hoor
Nee, door zich niet zo aan te stellen en iets meer te bewegen/minder te eten.quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef Fha het volgende:
Van zich wel schamen worden ze niet dunner hoor
Sinds wanneer ben jij een maatje meer dan? Of ben je aan de vreet gegaan?quote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben wie ik ben, daar ben ik trots op.Ik geniet tenminste van het leven.
' ik ben echt blij met mezelf hoor' wie probeer je te overtuigenquote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat me niet eens om het feit dat ze dik zijn, maar om het feit dat ze doen alsof dat in orde is.
Obesitas ontkennen zou even strafbaar moeten worden als de holocaust betwijfelen.
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit als je moeite hebt om 100 meter naar de brievenbus te lopen en je dat walrus-lijf aan moet zien als je op het strand ligt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben wie ik ben, daar ben ik trots op.Ik geniet tenminste van het leven.
Dat gaat te ver, gewoon terugduwen in zeequote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef PeterLudolf het volgende:
'Vrouwen' van boven de 80kg kunnen een nekschot krijgen.
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit.
die onderstequote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus size models
Dikke vrouwen hebben gewoon iets mis in hun kop.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten én gezond leven. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat je psycisch goed in je vel zit.
Die is niet lelijk, maar gewoon zonde dat ze 20 kilo te veel mee draagtquote:
Kan idd gewoon niet geloven dat ze daar zelf achter staan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
' ik ben echt blij met mezelf hoor' wie probeer je te overtuigen
Dat is nog niet eens het probleem, maar dat badpakquote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is niet lelijk, maar gewoon zonde dat ze 20 kilo te veel mee draagt
Egoisme ten top, zelf genieten van iets, terwijl anderen van je walgenquote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.
Oh, is dat een badpak.quote:Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het probleem, maar dat badpak. Dat ziet er gewoon niet uit.
Dat kan zeker hoor, maar daar is toch een oplossing voor? Ter compensatie daarna een extra uurtje sporten en niet altijd de auto pakken.. Dat werkt ook voor de geest positief.quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
TS kan gewoon thuis zijn bek niet opentrekken, dus doet ie het hier maar
[ afbeelding ]
Nee joh, het leidt tot boehoe huilen en dus eten want dat helptquote:Op zondag 11 april 2010 17:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ze dat ertoe drijft om gezonder te eten en naar de sportschool te gaan wel.
Dat is dan hun (verkeerde) oplossing.quote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, het leidt tot boehoe huilen en dus eten want dat helpt
En schijten dat doen ze hoor, die dikke zeugen! En ruften. Ga maar na, als je zoveel eet, produceer je enorm veel gassen. Niet te vergeten hoe zo'n zeug gaat zweten na een paar honderd meter lopen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:32 schreef LangeJan het volgende:
Ik ken er een die zichzelf beloond met een kapsalon als ze een pondje is afgevallen. Dat noem je volgens mij gewoon schijten in zo een geval
Wel respect hoor ook, een beetje. Ik zie mijzelf geen 140 kilo meeslepen de hele dag. Dikke mensen zetten per dag meer kilo's weg, dan ik 2 dagen in de week op de sportschool.quote:Op zondag 11 april 2010 17:35 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
En schijten dat doen ze hoor, die dikke zeugen! En ruften. Ga maar na, als je zoveel eet, produceer je enorm veel gassen. Niet te vergeten hoe zo'n zeug gaat zweten na een paar honderd meter lopen.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
TS kan gewoon thuis zijn bek niet opentrekken, dus doet ie het hier maar
[ afbeelding ]
Dat is waar. Maar daardoor moet hun hart ook 2 keer zo hard werken de hele dag door en zijn ze met een beetje geluk ook 2 keer zo snel dood.quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Wel respect hoor ook, een beetje. Ik zie mijzelf geen 140 kilo meeslepen de hele dag. Dikke mensen zetten per dag meer kilo's weg, dan ik 2 dagen in de week op de sportschool.
Dan krijg ik last van mijn enkels, dus dat is geen oplossing.quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan zeker hoor, maar daar is toch een oplossing voor? Ter compensatie daarna een extra uurtje sporten en niet altijd de auto pakken.. Dat werkt ook voor de geest positief.
I'd hit itquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus size models
*proest*quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daardoor moet hun hart ook 2 keer zo hard werken de hele dag door en zijn ze met een beetje geluk ook 2 keer zo snel dood.![]()
Kwam vorige maand terug uit Italië (), die dames halen het niet in hun hoofd om er zo bij te lopen als die zeugen hier.
Dan blijf je toch daarquote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Kwam vorige maand terug uit Italië (), die dames halen het niet in hun hoofd om er zo bij te lopen als die zeugen hier.
Genoeg andere opties, praat eens met je huisarts of een instructeur van een sportschool.quote:Op zondag 11 april 2010 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan krijg ik last van mijn enkels, dus dat is geen oplossing.
Precies.quote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan idd gewoon niet geloven dat ze daar zelf achter staan.Komt echt over als een opdracht van een therapeut waarvan ze 10 keer per dag voor de spiegel moeten gaan staan en roepen hoe tevreden ze met zichzelf zijn, zo gemaakt.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind dit mooiquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus size models
Ik heb het helaas zo ver laten komen dat ik mijn huis niet meer uit durf. Ik zit 92 kilo boven mijn ideale gewicht, ik besef dat ik een grote fout in mijn leven heb gemaakt en dat ik doorvoor moet boeten in de vorm van een kort leven. Daarom probeer ik het leven voor zo ver mogelijk nog te plukken.quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Genoeg andere opties, praat eens met je huisarts of een instructeur van een sportschool.
Maar ik heb het nu over ziekelijk dikke vrouwen, niet over iemand die 7 kilootjes boven d'r ideale gewicht zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |