Klopt, dat mijn stereo nog steeds geen LP support heeft is ook triestquote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef Stuurver het volgende:
Serieus dat de iphone nog steeds geen flash support heeft is triest
Voorbeelden?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef tuut-chips het volgende:
Nee. En het is niet alleen het aanbod aan apps wat lachwekkend slecht is, ook het aanbod aan accessoires en ondersteuning voor allerlei producten is om te janken.
De commerciele wereld gaat er gewoon vanuit dat iedereen een iPhone heeft, Android komt altijd op nummer twee.
Ga een gemiddelde electronica-winkel in en ga even tellen hoe vaak er op accessoires staat "Compatible with iPhone" en hoe vaak "Compatible with Android". Kom dan even terug.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:
Jij begrijpt het mijn waarde vwo-allochtoon!
Probeer eens een dock te vinden voor een Desire HD en een voor een iPhone, of zelfs een fucking iPad, en kom dan terug.quote:
Hahaha niveau omlaag gegaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ga een gemiddelde electronica-winkel in en ga even tellen hoe vaak er op accessoires staat "Compatible with iPhone" en hoe vaak "Compatible with Android". Kom dan even terug.
Daarnaast maakt elk bedrijf eerst een iPhone-app, en misschien nog een Android-app als ze het geld er voor over hebben of zo'n groot bedrijf zijn dat het qua kosten uit kan (Appie van Albert Heijn bijvoorbeeld).
[..]Havo-diploma gehaald paar dagen geleden (met 5 achten), maarja, voor de bijstand en wajong is geen diploma nodig.
| 1 2 3 4 5 6 7 | RETORBRAPI TOPICSCORE Bezitten van een HTC Desire HD: -1 Overwegen van een iPad of iPhone: +1 Inzien dat Samsung goedkope troep is: +1 ---------------------------------------- TOTALE RETORBRAPI TOPICSCORE: +1 |
[ afbeelding ]quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds januari een Desire HD, en ben hier ook zeker tevreden mee, maar...
Het aanbod van apps voor Android is zo teleurstellend! Mijn vrienden met iPhones hebben altijd allerlei apps, en als ik dan in de Android market zoek op bijvoorbeeld Cut the Rope krijg je een paar slechte klonen en een stuk of drie live wallpapers(dit móet wel heel herkenbaar zijn voor androidgebruikers).
Eerlijk, ik ben heel tevreden over het grote scherm en de mogelijkheden van mijn DHD, alleen mis ik zoveel applicaties...
Daarom twijfels; misschien na mijn verjaardag met het geld dat ik gekregen heb een iPad halen? Misschien mijn DHD ruilen voor een iPhone? Of gewoon een iPod touch kopen? Ik weet het niet, help![]()
NIET BASHEN. FANDROIDS EN APPLEFANBOYS MOGEN WEGBLIJVEN.
Oh ja? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef o.us het volgende:
Je hebt daar een app voor om het op te lossen.
Tsja, dan had je maar een iPhone moeten nemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh ja? Volgens mij niet.
En jongens, het gaat niet om cut the rope, dat is slechts een voorbeeld. ALLE nuttige apps/leuke apps komen EERST op iPhone, en een half jaar later pas op Android uit. Gewoon lelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |