Daar heb ik dan weer nooit last van.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
En dan heb je een app gevonden, dan kan die weer niet op jouw toestel
Daar heb ik met mijn DHD nooit last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Komt nooit voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Met zo'n TT is het vragen erom.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef tuut-chips het volgende:
NIET BASHEN. FANDROIDS EN APPLEFANBOYS MOGEN WEGBLIJVEN.
Zie hier de reactie die de oorlog gaat starten.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Onterechte klacht. Voor populair doen met nutteloze applicaties moet je Apple zijn.
Moet je een proberen om angrybirds op een htc magic te zettenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Komt nooit voor.
De Android Market filtert sowieso op toestel en eigenschappen.
ZIT JE HTC TE BASHEN?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Moet je een proberen om angrybirds op een htc magic te zetten
Dat is samsungquote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
plasticlook wannabee smartphone
Ha, je moet eens de recensies bij een willekeurige app lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:24 schreef TheQuestioner het volgende:
Ik zou ruilen
[..]
Samsung>HTC Dat moge duidelijk zijn.
Samsung is een goedkope slecht werkende wannabe HTC, net als LG.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:24 schreef TheQuestioner het volgende:
Ik zou ruilen
[..]
Samsung>HTC Dat moge duidelijk zijn.
LEUKE WOORDGRAB FANDROIDS, MAAK VAN APPLEFANBOYS DAN OOK FAPPLEBOYSquote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef tuut-chips het volgende:
NIET BASHEN. FANDROIDS EN APPLEFANBOYS MOGEN WEGBLIJVEN.
Mijn Galaxy werkt anders heul erg goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Samsung is een goedkope slecht werkende wannabe HTC, net als LG.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |