Dat was mijn vraag!!quote:
In plaats van hun make up te doen hadden ze ook een hamburger kunnen etenquote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
in de trein de hele reis bezig zijn met hun make-up. Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.Het is allemaal verspilde moeite.
Dan zou ik alleen bezig houden met make-up. Kans is minder groot dat je eruit getrapt wordt.quote:
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen bezig houden met make-up. Kans is minder groot dat je eruit getrapt wordt.
Probleem is dat er meestal geen zadels zijn voor die "pasopzwenktuit"- konten.quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.
Hangt af hoe lang de reis is.quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.
Houd nu maar op met het goedpraten van dat dikke wijf die je 'm'n vrouw' noemtquote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef Rekkie het volgende:
Weet je hoe lekker zo vetklep neukt..... of je nu wel in haar kut zit of niet. Een vetplooi neukt ook prima
FOK!kers die denken dat andere FOK!kers überhaupt iets in bed hebben liggen?quote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Houd nu maar op met het goedpraten van dat dikke wijf die je 'm'n vrouw' noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu met zonder neus.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef Dabadiedoe het volgende:
Inderdaad, van dit soort dikke mormels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef Dabadiedoe het volgende:
mooie fotoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |