Ik word er depressief van...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
hier is een dansende clown om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
zal vast een reden voor zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 13:06 schreef BevrorenBaas het volgende:
M'n topic van 9 pagina's aan posts is verwijderd deze ochtend zonder enige rede?
Ik denk dat wanneer je het op zo'n manier vraag wel veel succes zult behalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
BNW topic. Slotje eraf. En rap wat. Ajb. Dank!
Er zijn zoveel klachten die je kan verhelpen. Da's niet het punt van een klacht!
Ik zei alsjeblieft.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je het op zo'n manier vraag wel veel succes zult behalen.
Het is geen feedback het is een klacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef gamezz het volgende:
KLB is geen plaats om feedback over BNW te geven.
Probeer het nog eens met een OP welke zich niet enkel richt op een subforum, maar aluhoedjes in het algemeen. KLB is er niet voor om andere subs af te kraken. Mocht je dat willen verwijs ik je door naar FB.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is geen feedback het is een klacht.
Voor feedback kom je hier; daar hoef je geen nieuw topic voor te openen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef FergieOliver het volgende:
Laat ook maar zitten
Ik wens die mensen die fok naar de kut helpen via googleadvertenties nu wel veel geluk toe.
Kutmoderators hier.
klacht: moslims die jodentopics openenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Waarom worden al die jodentopics eigenlijk verwijderd?
done. nu komen die droeftoeters hun stellingen in mijn topic deponeren! het is hier geen bnw jeweet. * hint hint *quote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met een OP welke zich niet enkel richt op een subforum, maar aluhoedjes in het algemeen. KLB is er niet voor om andere subs af te kraken. Mocht je dat willen verwijs ik je door naar FB.
dankquote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef porsche1 het volgende:
Mijn broertje
kisd op school
broer
wolf
NS / TREIN Randstad ontregeld
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dat zie je toch: vieze stinkhoer met je teringburka.
Met een foto geef je informatie over de identiteit van een persoon, dit valt onder privégegevens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Stuurver het volgende:
Sinds wanneer is een foto hetzelfde als privegegevens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |