Sommige schijnbare meningen zijn inderdaad ook meteen feiten, waar niets tegen in te brengen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
Ik zal mijn best doen.
Onee, ik ben er niet mee oneens, want dat is niet mogelijk.
Jouw zogenaamde mening was al een feit volgens jou, dus ik kan er niets tegenop zeggen.
Dat zal wel weer. Jij hebt tenslotte altijd gelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Sommige schijnbare meningen zijn inderdaad ook meteen feiten, waar niets tegen in te brengen is.
Net zoals Hitler een nare man was, en dat rioolgeur geen fijne reuk afgeeft. Al zul jij hier vast ook weer anders over denken
Vrouwen die een discussie verliezen, en dan maar met zo'n kansloze ridiculisering aankomen, "jij hebt tenslotte altijd gelijk"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat zal wel weer. Jij hebt tenslotte altijd gelijk.
Maar hey.. volgens mij ging het over muziek.
Wat nou? Je mening is toch een feit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen die een discussie verliezen, en dan maar met zo'n kansloze ridiculisering aankomen, "jij hebt tenslotte altijd gelijk"
Daarom 'runnen' girls the world dus niet, meid
Boh. Wat een draak van een zinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou? Je mening is toch een feit?
Waarom ga je tegenstrijdig met jezelf in?
Dankje. Verbeteringen zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boh. Wat een draak van een zin
Discussie verder in PM graag, zo verneuken jullie het topic.
Je eigen topic Micson....
OKE KUSJE!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dankje. Verbeteringen zijn altijd welkom.
Hij is TS, dus hij moet het zelf weten of hij zijn topic verkracht of niet.
Stiekem moet ik nu gaan, dus dan is hij toch van mij af.
Nee, jij leest niet goed of je wilt het gewoon niet goed lezen. Sommige meningen, van wie dan ook, zijn gewoon ook meteen feiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou? Je mening is toch een feit?
Waarom ga je tegenstrijdig met jezelf in?
Vroegah was je helemaal geen gangsta als je een bril of beugel had... wat is er gebeurd?quote:
Ach, het was toch al niet echt een stormlooptopic, ook heb ik geen kwaliteitsposts kunnen onderscheiden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boh. Wat een draak van een zin
Discussie verder in PM graag, zo verneuken jullie het topic.
Je eigen topic Micson....
Tegenwoordig is het hip om jezelf Johnnie Walker te noemen blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vroegah was je helemaal geen gangsta als je een bril of beugel had... wat is er gebeurd?
Niemand gaat daar op klikken hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Geerd het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Mooiste nummer ooit.
Mushroom mushroom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Geerd het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Mooiste nummer ooit.
Echt welquote:
quote:
Rot jij op uit mijn topic. Ga maar huilen in je eigen anti-rook topic ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef johny2011 het volgende:
Illuminatie marionetten in die filmpje zie je zelfs symbolen van illuminatie
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Rot jij op uit mijn topic. Ga maar huilen in je eigen anti-rook topic ofzo.
Met je 250 posts in een dag, ik hoop dat dit geen gewoonte gaat worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |