Beyonce heeft inderdaad een nummer wat al slecht is nog erger verneukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef timbob het volgende:
Ja, nee, dat nummer bestond dus al he.
Ze heeft er alleen wat overheen gezongen.
dus dat telt sowieso niet.
[..]
Dat dus.
Niet dat dat nummer briljant is, maar het is in ieder geval zelf gemaakt...
Nee, ik vind gewoon niet alles buiten metalen muziek meteen kut, zoals 90 percent van de Fok!ersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wacht? jij bent een man en fan van Beyonce ?
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wacht? jij bent een man en fan van Beyonce ?
Wat een e-pi-sche kwaliteit. Meteen onder favorieten gezet.quote:
Jijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef Lithia het volgende:
Ik vind de tekst helemaal niets, maar in tegenstelling tot Rebecca Black, klinkt het liedje van Beyoncé wel tof.
Enige wat stront is, is jouw post.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij
Het is niet eens een kwestie van smaak dat dit liedje een enorme stinkende hoop dunne stront is. Dit is gewoon feitelijk het geval
Your musical compatibility with CptMicson is Very Lowquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik vind gewoon niet alles buiten metalen muziek meteen kut, zoals 90 percent van de Fok!ersIk luister er nooit naar, check mijn Last.fm maar als je wilt: http://www.last.fm/user/CptMicson
De nummers die ik noemde in de OP vind ik echter prima te pruimen
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Micson het volgende:
Dit is een topic waarin iedereen zegt: Terechte klacht!
Trieste figuren als jij bestempelen tegenwoordig iedereen die het niet met hunzelf eens is als troll. Hierdoor gaat elke discussie kapot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Enige wat stront is, is jouw post.
Man, wat een faalpoging tot trollen zeg.
Niet zo huilen joh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Trieste figuren als jij bestempelen tegenwoordig iedereen die het niet met hunzelf eens is als troll. Hierdoor gaat elke discussie kapot.
Jij bent zeker ook zo'n sneu wijf die denkt dat vrouwen de wereld 'runnen'
Uhm, je zei dit:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh.
Ik zei dat de tekst kut was.
Le-zen.
quote:Enige wat stront is, is jouw post.
Man, wat een faalpoging tot trollen zeg.
Oke, prima. Aardig wat diversiteit en wat betreft de zware metalen ben ik het met je eens (luister het zelf ook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik vind gewoon niet alles buiten metalen muziek meteen kut, zoals 90 percent van de Fok!ersIk luister er nooit naar, check mijn Last.fm maar als je wilt: http://www.last.fm/user/CptMicson
De nummers die ik noemde in de OP vind ik echter prima te pruimen
quote:
Wel fijn dat je mijn tekst dikgedrukt maakt. Alsof ik zelf niet meer kan herinneren wat ik een paar minuten geleden schreef.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef Lithia het volgende:
Ik vind de tekst helemaal niets, maar in tegenstelling tot Rebecca Black, klinkt het liedje van Beyoncé wel tof.
Je kwam dusdanig labiel op mij over, dat ik dit inderdaad noodzakelijk achttequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn dat je mijn tekst dikgedrukt maakt. Alsof ik zelf niet meer kan herinneren wat ik een paar minuten geleden schreef.
Dat is niet erg, niemand is perfect.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Je kwam dusdanig labiel op mij over, dat ik dit inderdaad noodzakelijk achtte
Jij succes met het forum verder te verpesten, door iedereen die het niet met je eens is uit te maken voor trollquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is niet erg, niemand is perfect.
Succes met je volgende trollpoging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |