Een paar maanden geleden werd Rebecca Black, een lief meisje, ervan beticht het slechtste nummer aller tijden te hebben gemaakt. Dit meisje is pas 13 jaar en op haar leeftijd en denkniveau is het naar mijn mening geen schande om zo'n nummer te maken.
Wat mij nu echter ten oren is gekomen, gaat echt alle perken van kutheid te buiten. Ik luister nog liever naar het geluid van een kermende kater die langzaam levend gevild wordt in het plaatselijke Chinees restaurant, dan naar de pure oortyfus die Beyonce heeft gemaakt. Geen enkel excuus voor deze vrouw, ze verdient niets minder dan een nekschot voor deze rotzooi. Dit wens ik haar overigens niet toe, ik denk alleen dat het conform haar daad de meest terechte vergelding zou zijn.
Zeker omdat deze lekkere mevrouw een paar jaren geleden nog best aardige muziek maakte, is deze portie kots mij in het verkeerde keelgat geschoten. If I Were A Boy en Halo waren prima nummertjes. Het volgende nummer minacht echter iedereen die iets met muziek heeft, door het de pretentie van muziek mee te geven. Het schijt op alle artiesten die ooit hun best hebben gedaan om mooie muziek te maken.
Het ergste van dit alles is dat de Hyves spiegelfoto handtasjes R&R Yes R straattaal breezer jeugd het toch wel gaat vreten. In plaats van een urenlange waterboarding van Beyonce, die zeker op zijn plaats was geweest, wordt ze voor haar misdaad beloont.

Dit gaat echt te ver jongens, hier moeten we een halt aan toeroepen. We zijn met zijn allen aardig hard de wereld aan het verneuken, bossen kappen, dieren uit laten sterven en afrika laten verhongeren, en dit zet weer een nieuwe koers in naar totale verkrachting van onze aardse waarden en normen.
Ik pik dit in ieder geval niet, hieronder het betreffende nummer:
[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 24-06-2011 15:47:00 ]