zal niet meer gebeuren,,SORRYquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef Donders het volgende:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #6
Deze ben je vergeten in je OP
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Raar dat dit topic in mijn MAT staat terwijl ik er nog helemaal niet in gepost had.
Komt dus doordat het een reeks is. Juist handig, dan raak je dit soort topics niet kwijt. Je kan op stop volgen klikken als je hem niet meer wilt volgenquote:
je weet dat al je editgeschiedenis te lezen is voor de MODs?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:08 schreef lihoud het volgende:
[..]
leugenaar! wat zeg jij! misselijkmakend mannetje!
Het is hun fout toch niet dat ze jouw rekeningnummer niet hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
En bedankt belastingdienst! Ik moet eens wagen om de motorvoertuigenbelasting 1 maand te laat betalen. Dan krijg ik een waarschuwing EN een boete!
Ik durfde het niet aan. Misschien had ik dan voorrang gehad?quote:
Gisteren envelop gehad, dagtekening 09 juni. Stond er gisteren ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:00 schreef Zusje1 het volgende:
Ik heb gisteren mijn blauwe envelop binnengekregen, dagtekening 11 Juni.
Hopelijk staat het er na de pinksteren op.
Maar ik heb mijn rekeningnummer moeten invullen bij de aangifte. Maargoed ik heb het formulier waarmee ik mijn rek.nr kan doorgeven via hun website gedownload en inmiddels al opgestuurd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is hun fout toch niet dat ze jouw rekeningnummer niet hebben.
Betekent dit dat mijn aangifte 'verdacht' is ofzo?quote:U heeft onlangs een aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen 2010 gedaan. De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden ertoe dat u geen voorlopige aanslag krijgt. Nadat ik [wie de fuck is 'ik'?] uw aangifte 2010 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
heb je nog een correctie gedaan waaruit bijna een gelijke aanslag zou komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik moest alleen maar betalen.
Ik kreeg een brief:
[..]
Betekent dit dat mijn aangifte 'verdacht' is ofzo?Mijn situatie is wel gewijzigd in het afgelopen jaar, maar ik heb niets verkeerds ingevuld bij mijn weten. In elk geval niet bewust.
Ja, ik heb 'm verbeterd omdat er een bedrag niet klopte, maar dat had geen effect op wat ik moest betalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog een correctie gedaan waaruit bijna een gelijke aanslag zou komen?
en daar op basis van krijg je dus die brief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm verbeterd omdat er een bedrag niet klopte, maar dat had geen effect op wat ik moest betalen.
Hoe weet je dat dan? Want in die brief staat verder helemaal niets over de aanleiding. Wat ik trouwens wel een beetje raar vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar op basis van krijg je dus die brief.
omdat ik zelf die brief ook heb. Omdat ik een wijziging heb gedaan. eerst gewoon een brief met melding hoeveel ik terug krijg. en daarna melding dat ze besloten hebben om mij geen voorlopige maar alleen een definitieve te sturen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Want in die brief staat verder helemaal niets over de aanleiding. Wat ik trouwens wel een beetje raar vind.
Ik ben altijd bang dat ik zo'n controle krijg, dat er iets niet blijkt te kloppen en dat ik dan al mijn papieren van de afgelopen vijf jaar mag gaan inleveren. Die ga ik echt nooit allemaal vinden namelijk.
Heb je ze gebeld over het waarom dan? Want lijkt me dat er meer redenen voor zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik zelf die brief ook heb. Omdat ik een wijziging heb gedaan. eerst gewoon een brief met melding hoeveel ik terug krijg. en daarna melding dat ze besloten hebben om mij geen voorlopige maar alleen een definitieve te sturen.
ik heb er gewerkt, dus nee ik bel niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je ze gebeld over het waarom dan? Want lijkt me dat er meer redenen voor zouden kunnen zijn.
Hold your horses, ik bedoel er niks mee, vroeg me gewoon af hoe je dat zo zeker wist, omdat ik zelf allerlei redenen zou kunnen verzinnen voor zo'n brief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er gewerkt, dus nee ik bel niet.
als je mijn antwoord niet wilt aannemen prima, maar bel dan naar de BD en vraag dan niet hier.
Dat vind ik bijna net zo vreemd als dat er altijd 'ik' in die brieven staat. Het feit dat ze doen aan valsheid in geschrifte.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef Amaranth het volgende:
11 juni brief ontvangen met dagtekening 16 juni. Ingediend eind maart. Geld nog niet gestort.
Ik heb het andersom, kan dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef tinoburg het volgende:
vriendin voor 1 april aangifte gedaan.
afgelopen week brief met dagtekening 11 juni.
tot op heden geen cent.
5 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef aloe_vera het volgende:
31 maart verstuurd, nog niets gehoord.
Maar eigenlijk wilde ik even een vraag stellen: moet je alle bonnetjes ed die je afgetrokken hebt bewaren tot je je definitieve aanslag of tot 5 jaar na aangifte?
Om even terug te komen op m'n eigen vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, kan dat?
Een week of 2 geleden geld gekregen onder vermelding van iets van 'Belastingdienst Teruggaaf' ben op het werk dus kan niet nakijken wat er precies staat, maar nog geen brief. Wil deze brief wel graag hebben aangezien het bedrag wat er op m'n rekening is bijgekomen veel minder is dan hetgeen de indicatie aangaf bij het invullen en versturen van de aangifte.
dat heb ik het zelfde.maar ik blijf zeggen komt goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In februari aangifte gedaan, tot op heden nog steeds niks binnen
ik ook,3 februariquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef jvw000 het volgende:
[..]
dat heb ik het zelfde.maar ik blijf zeggen komt goed
Gisteren nog niet. Ben nu niet thuis maar zal vandaag wel op de mat liggenquote:
Gisteravond nog niet, ik heb vandaag nog niet gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef fiumicino het volgende:
iemand al geld binnen van dagtekening 11 juni?
Hè potver, ik zit ook bij de Rabobank maar nog niks ontvangen. Je zou zeggen dat je 't dan tegelijk zou moeten hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef fiumicino het volgende:
dagtekening 11 juni, vanmiddag geld ontvangen op rabobank, hoop dat iedereen die er op wacht het geld spoedig binnen krijgt
ja dat zou je zeggen, maar dan zal t vandaag wel goedkomen hoop ik voor jequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Hè potver, ik zit ook bij de Rabobank maar nog niks ontvangen. Je zou zeggen dat je 't dan tegelijk zou moeten hebben.
En op welke datum heb je je aangifte ingediend?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef fiumicino het volgende:
[..]
ja dat zou je zeggen, maar dan zal t vandaag wel goedkomen hoop ik voor je
op 27 maart via internetquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:42 schreef marie36 het volgende:
[..]
En op welke datum heb je je aangifte ingediend?
nu net binnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef Leipo666 het volgende:
gisteren brief binnen met dagtekening 11 juni, maar nog niets op de rekening
Hier ook.quote:
Ik dacht dat ze de teruggave betalingen vandaag hebben gestaakt. ivm met onderzoek fraude....quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef essie05 het volgende:
Hier ook nog geen beicht.29 Maart digitaal verzonden.
Een telefoontje met de BD heeft wel duidelijkheid gegeven.
Zij wisten te vertellen dat de betekening 18 juni is.
Wij wachten het met spanning af.
Dat is niet wat ik begrijp uit het stukje op de telegraaf site. Ik heb geen reden om te denken dat wij tot die 11000 personen horen waarvan de aangifte herzien word.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef marie36 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de teruggave betalingen vandaag hebben gestaakt. ivm met onderzoek fraude....
hahahahaha zo zielig... het komt goed hoor! ik heb ook helemaal niks, ook gen berichtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef Xebber het volgende:
En dan zit ik met dagtekening 4 juni nog steeds te wachten op het geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |