Gisteren envelop gehad, dagtekening 09 juni. Stond er gisteren ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:00 schreef Zusje1 het volgende:
Ik heb gisteren mijn blauwe envelop binnengekregen, dagtekening 11 Juni.
Hopelijk staat het er na de pinksteren op.
Maar ik heb mijn rekeningnummer moeten invullen bij de aangifte. Maargoed ik heb het formulier waarmee ik mijn rek.nr kan doorgeven via hun website gedownload en inmiddels al opgestuurd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is hun fout toch niet dat ze jouw rekeningnummer niet hebben.
Betekent dit dat mijn aangifte 'verdacht' is ofzo?quote:U heeft onlangs een aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen 2010 gedaan. De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden ertoe dat u geen voorlopige aanslag krijgt. Nadat ik [wie de fuck is 'ik'?] uw aangifte 2010 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
heb je nog een correctie gedaan waaruit bijna een gelijke aanslag zou komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik moest alleen maar betalen.
Ik kreeg een brief:
[..]
Betekent dit dat mijn aangifte 'verdacht' is ofzo?Mijn situatie is wel gewijzigd in het afgelopen jaar, maar ik heb niets verkeerds ingevuld bij mijn weten. In elk geval niet bewust.
Ja, ik heb 'm verbeterd omdat er een bedrag niet klopte, maar dat had geen effect op wat ik moest betalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog een correctie gedaan waaruit bijna een gelijke aanslag zou komen?
en daar op basis van krijg je dus die brief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm verbeterd omdat er een bedrag niet klopte, maar dat had geen effect op wat ik moest betalen.
Hoe weet je dat dan? Want in die brief staat verder helemaal niets over de aanleiding. Wat ik trouwens wel een beetje raar vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar op basis van krijg je dus die brief.
omdat ik zelf die brief ook heb. Omdat ik een wijziging heb gedaan. eerst gewoon een brief met melding hoeveel ik terug krijg. en daarna melding dat ze besloten hebben om mij geen voorlopige maar alleen een definitieve te sturen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Want in die brief staat verder helemaal niets over de aanleiding. Wat ik trouwens wel een beetje raar vind.
Ik ben altijd bang dat ik zo'n controle krijg, dat er iets niet blijkt te kloppen en dat ik dan al mijn papieren van de afgelopen vijf jaar mag gaan inleveren. Die ga ik echt nooit allemaal vinden namelijk.
Heb je ze gebeld over het waarom dan? Want lijkt me dat er meer redenen voor zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik zelf die brief ook heb. Omdat ik een wijziging heb gedaan. eerst gewoon een brief met melding hoeveel ik terug krijg. en daarna melding dat ze besloten hebben om mij geen voorlopige maar alleen een definitieve te sturen.
ik heb er gewerkt, dus nee ik bel niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je ze gebeld over het waarom dan? Want lijkt me dat er meer redenen voor zouden kunnen zijn.
Hold your horses, ik bedoel er niks mee, vroeg me gewoon af hoe je dat zo zeker wist, omdat ik zelf allerlei redenen zou kunnen verzinnen voor zo'n brief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er gewerkt, dus nee ik bel niet.
als je mijn antwoord niet wilt aannemen prima, maar bel dan naar de BD en vraag dan niet hier.
Dat vind ik bijna net zo vreemd als dat er altijd 'ik' in die brieven staat. Het feit dat ze doen aan valsheid in geschrifte.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef Amaranth het volgende:
11 juni brief ontvangen met dagtekening 16 juni. Ingediend eind maart. Geld nog niet gestort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |