Ik heb het andersom, kan dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef tinoburg het volgende:
vriendin voor 1 april aangifte gedaan.
afgelopen week brief met dagtekening 11 juni.
tot op heden geen cent.

5 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef aloe_vera het volgende:
31 maart verstuurd, nog niets gehoord.
Maar eigenlijk wilde ik even een vraag stellen: moet je alle bonnetjes ed die je afgetrokken hebt bewaren tot je je definitieve aanslag of tot 5 jaar na aangifte?

Om even terug te komen op m'n eigen vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, kan dat?
Een week of 2 geleden geld gekregen onder vermelding van iets van 'Belastingdienst Teruggaaf' ben op het werk dus kan niet nakijken wat er precies staat, maar nog geen brief. Wil deze brief wel graag hebben aangezien het bedrag wat er op m'n rekening is bijgekomen veel minder is dan hetgeen de indicatie aangaf bij het invullen en versturen van de aangifte.

dat heb ik het zelfde.maar ik blijf zeggen komt goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In februari aangifte gedaan, tot op heden nog steeds niks binnen

ik ook,3 februariquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef jvw000 het volgende:
[..]
dat heb ik het zelfde.maar ik blijf zeggen komt goed

Gisteren nog niet. Ben nu niet thuis maar zal vandaag wel op de mat liggenquote:

Gisteravond nog niet, ik heb vandaag nog niet gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef fiumicino het volgende:
iemand al geld binnen van dagtekening 11 juni?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |