Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Ralyssa - (H) - Goblin Mage (85)[/q]quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
AJB niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef TwyLight het volgende:
Weet je wat pas vet zou zijn, bij de volgende expansion een race/class die kan vliegendus geen druid flightform maar x-men style
Ow lord spare me pleasequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
AJB niet!Laten we dan een expansion doen waarbij twee players een love life kunnen starten en samen een eigen huisje kunnen bouwen!
![]()
![]()
Gay much, beter doen ze dat nooit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
AJB niet!Laten we dan een expansion doen waarbij twee players een love life kunnen starten en samen een eigen huisje kunnen bouwen!
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef Silmarwen het volgende:
As if you ever would use that. Serieus, je bent 9 van de 10 keer toch dailies aan het doen, farmen, dungeons, whatever. Ik denk, behalve op misschien echte RP servers in RP guilds, dat dat niet veel gebruikt zou worden.
Scripted eventsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
Ik voel veer meer voor random events ergens in de wereld en niet in steden. Zorg ervoor dat er wat te doen is. Maak wat aanvallen van npc ofzo. Daar is wat mij betreft veel meer mee te doen.
Voor expansions is er altijd een gigantische hoeveelheid activiteit in steden. Sommigen vinden het irritant omdat ze dan niet kunnen doen wat ze willen. Maar juist dingen als een elemental invasion maakt het boeiend om ergens te zijn. Zorg ervoor dat de reward groot genoeg is om er moeite in te steken en doe die dingen compleet random.quote:
En ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
Ik voel veer meer voor random events ergens in de wereld en niet in steden. Zorg ervoor dat er wat te doen is. Maak wat aanvallen van npc ofzo. Daar is wat mij betreft veel meer mee te doen.
Denk wel dat, dat werk trouwens. Denk alleen dat de wereld wat te klein word als elke guild een house heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Knut het volgende:
Er is wel wat te zeggen voor guildhousing echter. Lijkt mij heel niet verkeerd om een guildhouse te hebben, met daarin je guildbank, en guildcrest en weet ik het, een gezamelijke hangplek
Niet als het phased of als dungeons isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk wel dat, dat werk trouwens. Denk alleen dat de wereld wat te klein word als elke guild een house heeft.
Ja maar dan heb je niets om te pochen. Gewoon alle member voor hun huis waar andere gnompjes en dwergjes langslopen om daar het heroic hoofd van Cho'gal boven de deur te zien hangen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet als het phased of als dungeons is
dat was dan ook het stokpaardje van Rift.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik events super tof vind.
In Rift hadden ze het regelmatig, gaf een gevoel van saamhorigheid. Alleen deden die het weer te vaak. Rift open, massive invasion van monster, special extra levels als je ze snel down kreeg en zelfs raids die eruit voortvloeide. Erg gaaf, zoiets mag WoW van mij ook wel doen.
dit hebben ze in Rift wel. Het zou idd een goed idee zijn voor wow. Een hoop mensen raiden niet dus hangend vaak maar rond in city's of keer op keer de steeds makkelijker wordende daily'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor expansions is er altijd een gigantische hoeveelheid activiteit in steden. Sommigen vinden het irritant omdat ze dan niet kunnen doen wat ze willen. Maar juist dingen als een elemental invasion maakt het boeiend om ergens te zijn. Zorg ervoor dat de reward groot genoeg is om er moeite in te steken en doe die dingen compleet random.
Sja die kleur hoeft van mij nog niet eens , maar idd iedereen loopt er hetzelfde bij wat erg jammer is...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:06 schreef Chau het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat ze nog geen systeem hebben gemaakt dat je de kleur van je gear kan veranderen. Je ziet na een paar maanden gewoon tig mensen die het er zelfde uitzien in WoW. Bij PvP is het redelijk handig voor mij, aangezien ik gewoon aan het gear+kleur kan zien wat voor pvpers het zijn. Maar heb liever dat ik mijn eigen looks kan bepalen met bepaalde gear.
Over dat idee was een heel groot topic op de officiele wow forums. Was een appearance tab. Wat mij betreft veel beter dan je kleur veranderen van je gear aangezien WoW dat zelf wel doet met heroic en weet ik het wat. Ik zou bijvoorbeeld wel nog een tijd in mijn Warrior t10 willen rondlopen met een Royal Crest of Lordaeron als shield.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja die kleur hoeft van mij nog niet eens , maar idd iedereen loopt er hetzelfde bij wat erg jammer is...
Het zou wel super tof zijn als je gewoon de graphics kan gebruiken van gear die je al hebt bijvoorbeeld.
Zo zou ik als tank bijvoorbeeld graag met m'n Bulwark of Azzinoth ( http://www.wowhead.com/item=32375 ) rond willen lopen ipv van die kleine stomme shieldjes die je nu in cata allemaal hebt
Inderdaad. Je moet, om op een private server te spelen, je realmlist file aanpassen zodat ie niet meteen naar de blizzard servers gaat. De wow-client checked echter of je die file aangepast hebt als je weer een eker met een blizzard server verbinding maaktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Even terugkomende op het private servers verhaal, zorg wel dat je 2 aparte installaties van wow doet, als je ook op de normale servers speelt.
Anders ben je je account kwijt als blizz erachter komt![]()
lvl 1 sword + offhand fish for rogues!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Over dat idee was een heel groot topic op de officiele wow forums. Was een appearance tab. Wat mij betreft veel beter dan je kleur veranderen van je gear aangezien WoW dat zelf wel doet met heroic en weet ik het wat. Ik zou bijvoorbeeld wel nog een tijd in mijn Warrior t10 willen rondlopen met een Royal Crest of Lordaeron als shield.
Dit was een voorbeel van hoe het zou werken:
[ afbeelding ]
In de eerste tab je gewone gear voor stats, als je wat in het tweede tab zette als gear liet hij dat zien. Zo niet, dan gewoon de gear die je voor stats hebt.
Dit is een van de topics over maar niet die ik bedoelde:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1267109774?page=1
Je kan op 58 al specific queue doen voor hellfire ramparts?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Ben inmiddels level 59 geworden met mijn paladin. Nu even niet queuen voor instances want ik kom standaard in BRD terecht. Die instance komt even mijn strot uit..
Gisteren ook grappig.. Werd als level 58 aangevallen door 3 hellboars en een andere human mob. Gewoon blijven leven
(En dat in Vanilla-gear)
Klopt, maar dan krijg je die bag niet als je klaar bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan op 58 al specific queue doen voor hellfire ramparts?
huh, welke bag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan krijg je die bag niet als je klaar bent.
Die met zo een blauw item er in..quote:
Dat misschien wel. Maar ik ga sowieso zoveel mogelijk levelen door instances. Vind ik veel leuker..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dan nog, is wel betere xp dan questen
Lostquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Lol, ben ik aan het questen in Sholazar Basin, zie ik dit:
[ afbeelding ]
At co-ordinates (38,37), a hatch with the numbers 5 9 16 17 24 43 can be found as a reference to the series Lost.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Lost(alleen alle een nummer hoger ! ) waar in sholazar ?
Kan die hatch niet open d.m.v een quest of zo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef TwyLight het volgende:
De hatch zit bij het pijltje waar ik ben
[ afbeelding ]
Nop. Is gewoon een kleine easter eggs van blizz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kan die hatch niet open d.m.v een quest of zo ?zou best gaaf zijn
Ik ga straks eens checken daar als ik thuis ben
net zoalsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef Chau het volgende:
[..]
Nop. Is gewoon een kleine easter eggs van blizz.
Zoiets als het gezicht op een resto druid.
[ afbeelding ]
Dit zou ik briljant vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Over dat idee was een heel groot topic op de officiele wow forums. Was een appearance tab. Wat mij betreft veel beter dan je kleur veranderen van je gear aangezien WoW dat zelf wel doet met heroic en weet ik het wat. Ik zou bijvoorbeeld wel nog een tijd in mijn Warrior t10 willen rondlopen met een Royal Crest of Lordaeron als shield.
Dit was een voorbeel van hoe het zou werken:
[ afbeelding ]
In de eerste tab je gewone gear voor stats, als je wat in het tweede tab zette als gear liet hij dat zien. Zo niet, dan gewoon de gear die je voor stats hebt.
Dit is een van de topics over maar niet die ik bedoelde:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1267109774?page=1
Wij vooral voor pvp events, de hele guild in dezelfde kleur, kan begrijpen dat het voor de meeste niet echt boeiend is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Je gear een andere kleur kunnen geven zou vet zijn, dan maak ik mijn priest helemaal wit
Ik ben ook een enorm voorstander. Het enige echte tegenargument wat ik gelezen heb is dat minder mensen in de "current tier" gaan lopen. Dat snap ik opzich wel. Maar lijkt me ook een mooi streven voor de designers om iets te maken waar mensen in willen lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zou ik briljant vindenDe diversiteit van hoe mensen er uit zien wordt dan enorm! En mensen zullen weer oude tiersets proberen te verzamelen omdat ze die er cool vonden uitzien
Kleuren aanpassen en zo vind ik maar onzin, lijkt me ook een heel gedoe voor blizzard, maar dit idee is geweldig! Zo kan je nog steeds alleen dragen wat je hebt, maar wel alleen wat je er ook mooi vindt uitzien.
Vooral de eersten die dat soort gear te pakken krijgen zullen er in gaan lopen om mee te showen dat ze het hebben en na een tijdje zal dat idd ook weer minder worden. Net zoals met titels! Vaak pak je je stoerste titel en zodra iedereen er een beetje mee loopt gebruik je weer wat je leuk vondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben ook een enorm voorstander. Het enige echte tegenargument wat ik gelezen heb is dat minder mensen in de "current tier" gaan lopen. Dat snap ik opzich wel. Maar lijkt me ook een mooi streven voor de designers om iets te maken waar mensen in willen lopen.
Uhuh, net na 4.1 heb ik een week met the Camel-Hoarder rondgelopen. Wel een bagger titel maar was de enige op mijn serverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral de eersten die dat soort gear te pakken krijgen zullen er in gaan lopen om mee te showen dat ze het hebben en na een tijdje zal dat idd ook weer minder worden. Net zoals met titels! Vaak pak je je stoerste titel en zodra iedereen er een beetje mee loopt gebruik je weer wat je leuk vond
Klik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net zoals
• de apen die barrels droppen in Un'goro
• er is een zwaard dat "Master sword" heet in het spel
• Bambina (Bambi), Mother of Bambina (Bambi's Unnamed Mother), Flora (Flower), and Thudder
• (Thumper die in grizzly hills rond lopen
• als je de "Shop Smart Shop Pet...Smart." achievemt haalt krijg je een stink dier als pet die achter katen aan rent net als Pepe le pew
• het monster dat onder water zwemt als je de deeprun tram neemt van sw naar iron forge dat "Nessie" heet• in nagrand naast hemmet nessingwat is een gecrasht vliegtuig vol met slangen ( snakes on a plane)
• in stranglethorn vale staat een boom met een gezicht wat lijkt op de great deku tree uit zelda oot
• en in shattrah vind je een weeshuis moeder die Matron heet met een paar kinderen die er naast lopen die op FF8 chars lijken toen ze klein waren.
meer weet ik er niet
Alsof ik die vieze bh en onderbroek ooit uitkrijg. Al jarenlang hetzelfde setje, bah bahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dat nudisten eigenlijk ook maar gediscrimineerd worden in Azeroth.
Welnee, ik was binnen 2 dagen klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef TwyLight het volgende:
YES! Eindelijk 80nu nog 5 levels te gaan
en volgens mij gaan die erg lang duren
probeer eens http://games.softpedia.co(...)aft-Nude-Patch.shtml (weet niet of die werkt nu op deze patch ,maar destijds op private server werkte utquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dat nudisten eigenlijk ook maar gediscrimineerd worden in Azeroth.
Ah, tijdje geleden was dat idd ook zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:48 schreef TwyLight het volgende:
Wie wou ook al weer WoW spelen, maar had geen geld?
tot 20 juni WoW classic + 1 maand spelen voor ¤4,99
http://eu.battle.net/wow/en/wow-epic-savings-promo
Valt wel mee toch? Alleen veel doekoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:47 schreef Olment het volgende:
Ik ben nu bezig om DarkmoonFaire rep te gaan verzamelen, maar wat is dat puur rape zeg
ik ben van plan het met rogue decks te gaan doen. (cheapste way). ongeveer zo'n 45k low lvl herbs voor nodig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Alleen veel doekoe.
Heb er speciaal Inscription op een lowbie alt voor gepakt om het zelf te kunnen maken xDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ben van plan het met rogue decks te gaan doen. (cheapste way). ongeveer zo'n 45k low lvl herbs voor nodig.
duurt wel ff voordat ik dat blij elkaar heb geherb'd. Ff kijken of ik guildies zo gek kan krijgen om te helpen ^^
Wat wat het precies waard?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:35 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
"Cha-ching!"
Vanuit Grom'Gol naar Northshire Abbey gewandeld. Level 15, vier keer doodgegaan, ongeveer dertig minuten op pad geweest. Totally worth it.
Edit:
Loot ik ja ook nog eens een Jeweled Fishing Pole uit zo'n daily fishing bag.Jammer alleen dat ik nog 250 skill points nodig heb voordat ik 'm kan gebruiken.
CC is noodzakelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef TwyLight het volgende:
damn, cataclysm dungeons zijn een stuk moeilijker dan wotlknormaal wipe ik echt nooit, en als het gebeurd is het niet mijn schuld, maar nu toch al een paar keer gebeurd.
Vooral als uit het niets ineens de hele party dikke damage krijgt dat ik niet iedereen meer kan healen, of dat ik zelf ge-1shot word
Ja, maar met pugs wel nodig hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat ligt ook aan de groepMeestal rennen we zonder cc's er doorheen
Ben ik niet met je eens. Soms heb je zown leuke en goede pug dat je er zo doorheen kan knallen. Heb ik inmiddels vaak zat gehad. Zelfs daardoor ook al 3x een warbear gewonnen.quote:
Zeggen dat een wipe nooit jou schuld isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef TwyLight het volgende:
damn, cataclysm dungeons zijn een stuk moeilijker dan wotlknormaal wipe ik echt nooit, en als het gebeurd is het niet mijn schuld, maar nu toch al een paar keer gebeurd.
Vooral als uit het niets ineens de hele party dikke damage krijgt dat ik niet iedereen meer kan healen, of dat ik zelf ge-1shot word
Die worg natuurlijk! Het is de enige met een Northrend skin die je vanaf level 10 al kunt tamen.quote:
Nee, pugs. Van die groepen die uit elkaar vallen omdat iemand plots de baby moet voederen (reden net). Of mensen die steeds maar precies in the fire blijven staan en dan zeggen dat op hun scherm ze er niet in staan (ook net). Etc etc. Dat soort pugs.quote:
Nee, alleen de tank en 1 dps gingen weg en floep, exotic satchel foetsiequote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Tijntje83 het volgende:
Ah sorry, ik had eigenlijk moeten quoten, ik doelde op die exotic satchel, als alle mensen leaven.
O, is dat idd een bug. Ik heb het al een paar keer gehad, maar het is idd niet èlke keer als mensen weg gaan. Vaag.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:52 schreef Tijntje83 het volgende:
Ah oke, dat heb ik zelf maar 1x gehad. Schijnt in sommige gevallen nog gebugged te zijn, is iig op de EU forums nog een aantal malen aangekaart.
Nah, ik ben alleen maar healer, dus dat is het niet. Bug dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Voor zover ik weet gaat die zak alleen weg als je zeg maar joined als tank (die reward krijgt) maar je gaat nadat mensen leaven verder als dps of healer die geen reward krijgen.
In de andere gevallen moet het wel een bug zijn inderdaad.
Zo voelde ik me nou ookquote:Op zondag 12 juni 2011 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het is inderdaad al heeel zelden dat ik hem krijg als healer en als dit dan ook nog gebeurd.
En dat is mooi stom als healer.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef NeeEcht het volgende:
Die bag gaat weg als er iemand leaved en je moet reqeuen om een vervanger te krijgen en er dan geen call to arms is
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt, krijg altijd die bag ook als er lui weggaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat een bullshit overigens dat als je een pug joined via de random dungeon finder als je die exotic satchel krijgt, dat die satchel gewoon verdwijnt als er mensen weggaan en je nieuwe mensen moet zoeken. Echt idioot.
Had ik al gezegd dat ik eigenlijk een hekel aan pugs heb?
Dat zeg ikquote:Op zondag 12 juni 2011 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Of de rest was juist wel goed maar dacht "ik ga hier niet rondlopen met een groep noobs" en ging weg.
De bag staat er nooit bij als je met een group queued maar als je van te voren met een bag queued dan krijg je hem gewoon...quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef NeeEcht het volgende:
Die bag gaat weg als er iemand leaved en je moet reqeuen om een vervanger te krijgen en er dan geen call to arms is
Doe je RBG met die PVE guild?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
We zijn rated bg's aan het doen en tot nu toe 3 van de 3 gewonnen
Gaat lekkerEn merendeel heeft niet 1 stuk pvp-gear
Dat inderdaad, werkt alleen bij solo queue en als je joined als tank en de dungeon afmaakt als tank (ook al gaan er ondertussen mensen weg) dan krijg je de bag gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De bag staat er nooit bij als je met een group queued maar als je van te voren met een bag queued dan krijg je hem gewoon...
De dps en healing is waanzinnig hoogquote:
Ik kreeg hem niet hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Dat inderdaad, werkt alleen bij solo queue en als je joined als tank en de dungeon afmaakt als tank (ook al gaan er ondertussen mensen weg) dan krijg je de bag gewoon.
Yup, ze moeten pve gear verbieden in RBG's niet normaal die dps output. Je resil helpt niks en je krijgt nog steeds 30k hits op je. Ik vind het zelfs lame als wij ze meenemen in RBG. Zit een te groot gaat tussen pve en pvp gear. Maar je kunt op deze manier heel snel de 2k halen, dus totdat ze het ooit fixen gewoon pve gear gebruiken en focussed targets burnenquote:
Ja maar dat klopt dan nietquote:
Nou, ik dacht dat ons ongeorganiseerde zooitje alleen maar zou verliezen oid, maar dat is dus totaal niet het gevalquote:Op zondag 12 juni 2011 19:28 schreef Chau het volgende:
Yup, ze moeten pve gear verbieden in RBG's niet normaal die dps output. Je resil helpt niks en je krijgt nog steeds 30k hits op je. Ik vind het zelfs lame als wij ze meenemen in RBG. Zit een te groot gaat tussen pve en pvp gear. Maar je kunt op deze manier heel snel de 2k halen, dus totdat ze het ooit fixen gewoon pve gear gebruiken en focussed targets burnen
En hoe vind je RBG's zelf?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat klopt dan niet.
Ik ben zelf erg vaak als tank gegaan tijdens call to arms en dat uiteindelijk alleen ik en een dps over bleven. Daarna dungeon afgemaakt, kreeg ik gewoon die satchel.
Mensen moeten gewoon een keertje RBG's doen, meeste denken namelijk het is geen fck aan. Maar het is gewoon geweldig als je het eenmaal doetquote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ons ongeorganiseerde zooitje alleen maar zou verliezen oid, maar dat is dus totaal niet het gevalIk heb echt heel veel lol gehad!
We zijn ermee gestopt omdat er een gewone raid was
We gaan het nu misschien elke zondagmiddag doen
^^quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef TwyLight het volgende:
In 4.2 komt er een gruwelijk vette mount als je 150 RBG's wint.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef TwyLight het volgende:
In 4.2 komt er een gruwelijk vette mount als je 150 RBG's wint.
[ afbeelding ]
Paard lijkt nergens op imo. 2 x Gilneas nu voor RBG easy mode wins ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
O wacht, ik krijg dan weer een paardIk wil weer een wolf!!
Nee, ideequote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Chau het volgende:
Paard lijkt nergens op imo. 2 x Gilneas nu voor RBG easy mode wins ook.
Onze burst setup bestaat uit warr/frost dk/rogue/retri pewpew
Die lion is echt zo crap, heb hem niet gekocht en zal het ook nooit doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ideeHorde heeft veel mooiere beesten. Neem nou de guild scorpion versus een of andere gay lion
Twilight drakes vs alle andere aspectsquote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom hangen al die dode draken eigenlijk in BWD?
Ik ga altijd direct voor horde met zo'n mount, represent je de guild met je toffe mount om vervolgens in 10sec dood te gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zie je als alliance in een BattleGround zo'n grote, kick ass schorpioen op je af komen!![]()
![]()
Andersom zie je dan als horde een saai, oranjebruinachtig leeuwtje op je af komen......![]()
![]()
Neej, ze hadden wel wat leukers kunnen verzinnen voor de alliance!
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik ga altijd direct voor horde met zo'n mount, represent je de guild met je toffe mount om vervolgens in 10sec dood te gaan
Je trekt dan wel aandacht jaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:24 schreef Blistering het volgende:
.
Daardoor kan ik m'n Spectral Tiger dus niet gebruiken in PvP. Mounten > stukje rennen > 10 allies op me > dood.
Gaat lekkerquote:
Ik vind Vash echt een bagger gebied, echt totaal niks voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef wickedweirdo het volgende:
Mijn paladin is nu lvl 81!Ik was eerst begonnen in Vashj'Ir maar nu toch verkast naar Mount Hyjal.
ik heb het ook niet doorgespeeld, hooguit 50 quests gedaan daar ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 11:54 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik vind Vash echt een bagger gebied, echt totaal niks voor mij
Ga je disc of holy healen of beiden?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Knut het volgende:
Priest op 84.
Nog een leveltje en dan kijken of ik dat healen nog een beetje snap
24 uur achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Nystiq het volgende:
Ik ben al 24uur aan het campen in Deepholm voor Aeonaxx en heb nog niks gezien helaas.
Dat dusquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Chau het volgende:
Kun je nog wel langer wachten 2 dagen is niks
Twilight Highlands in stormen, latere quests daar leveren 75k xp op. Dat compenseert het wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef TwyLight het volgende:
pfffffffff 84-85 duurt echt lang83-84 wasnog 5 miljoen xp, 84-85 is 9,1mil
Gewoon questen in twillight highlands. Paar dungeons en je bent er zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef TwyLight het volgende:
pfffffffff 84-85 duurt echt lang83-84 wasnog 5 miljoen xp, 84-85 is 9,1mil
Lees dit nu pas. Disc. Ik heb in wrath ook altijd disc gehealed en ik hoop dat ik dat nog steeds leuk blijf vinden. Holy heb ik wel geprobeerd maar dat was het toch niet voor mij. Dat soort heals heb ik op mijn pally gedaan. De disc style of healing past beter bij me denk ik.quote:
Voor zover ik weet is Holy ook een heel stuk mana efficiënter. Vriendin heeft zowel disc en holy geprobeerd op precies zelfde level (dus met precies zelfde mana). Je ziet je mana balkje als Disc echt als een malle omlaag schieten en als Holy duurt dit een heel stuk langer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Is disc healen weer een beetje terug dan?
Ik ben op mn oude account van disc naar holy (en er uiteindelijk achter gekomen dat ik holy een stuk leuker vond healen, maar dat terzijde) overgestapt, omdat disc helemaal dood generfed was. Geen idee hoe het nu is, ben dat account kwijt, en dus mn priest ook
Dan doet ze iets verkeerd; ik heb totaal geen manaproblemen als disc. Je kan niet dezelfde spells gebruiken in holy en disc en zeker geen flash heals.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:05 schreef Metonae het volgende:
Voor zover ik weet is Holy ook een heel stuk mana efficiënter. Vriendin heeft zowel disc en holy geprobeerd op precies zelfde level (dus met precies zelfde mana). Je ziet je mana balkje als Disc echt als een malle omlaag schieten en als Holy duurt dit een heel stuk langer.
Dit. Ze moet waarschijnlijk nog de goede rotation vinden. Ik heal zelf alleen in PvP met disc priest dus kan er vrij weinig overzeggen aangezien ik niet echt een vaste rotation kan gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doet ze iets verkeerd; ik heb totaal geen manaproblemen als disc. Je kan niet dezelfde spells gebruiken in holy en disc en zeker geen flash heals.
quote:
Ik heb nu een disc pve en een disc pvp spec en beiden zijn echt heel verschillend, ook qua spells die ik gebruikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Chau het volgende:
Dit. Ze moet waarschijnlijk nog de goede rotation vinden. Ik heal zelf alleen in PvP met disc priest dus kan er vrij weinig overzeggen aangezien ik niet echt een vaste rotation kan gebruiken
Ik vind het disc healen echt geweldig. Ik speelde in 2005-2006 een resto druid maar ben daarna alle interesse in healen verloren. Heb het zowel in TBC als WOTLK weer geprobeerd, maar vond er geen zak aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doet ze iets verkeerd; ik heb totaal geen manaproblemen als disc. Je kan niet dezelfde spells gebruiken in holy en disc en zeker geen flash heals.
Per encounter moet je dat een beetje inschatten, maar ik heal toch nog best veel door te dps'enquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het disc healen echt geweldig. Ik speelde in 2005-2006 een resto druid maar ben daarna alle interesse in healen verloren. Heb het zowel in TBC als WOTLK weer geprobeerd, maar vond er geen zak aan.
Nu ik de disc priest heb ontdekt is er echt een nieuwe wereld voor me open gegaan. Zoveel meer veelzijdiger. Die afwisseling mbt de heals die ik gebruik en de manier waarop ik heal (soms door DPS, soms door gebruik v/d verschillende heals) maakt het echt helemaal af!
Ben nu level 76, is dit op level 85 ook nog zo? Of krijgen spelers daar zulke extreme klappen te verduren dat je niet eens tijd hebt om te healen middels dps?
Wat is de 'rotation' voor disc nu ? Ik heb sinds 4.0 niet meer gehealed op mijn priestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu een disc pve en een disc pvp spec en beiden zijn echt heel verschillend, ook qua spells die ik gebruik
Ik heb niet echt een rotation, dat is zo afhankelijk van de situatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef GI het volgende:
Wat is de 'rotation' voor disc nu ? Ik heb sinds 4.0 niet meer gehealed op mijn priest!
Dat het per encounter verschilt vind ik alleen maar nog beter! Dat is nu precies die afwisseling die ik zo geweldig vind!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Per encounter moet je dat een beetje inschatten, maar ik heal toch nog best veel door te dps'en
Soms wil het idd niet, maar dat is niet erg, dan moet je gewoon andere spells gebruiken.
Inderdaad! Ik moet er niet aan denken dat je steeds 2-3 buttons in een bepaalde volgorde klikt en dat was hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef KreKkeR het volgende:
Dat het per encounter verschilt vind ik alleen maar nog beter! Dat is nu precies die afwisseling die ik zo geweldig vind!
Idd met PvP ligt het er net aan wie aangevallen gaat worden. Heb je bijvoorbeeld eerst dikke burst damage op je FC zodat alle healers de FC focussen en healen om vervolgens een snelle switch op je eigen char te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu een disc pve en een disc pvp spec en beiden zijn echt heel verschillend, ook qua spells die ik gebruik
DPSen om te healen heb ik dus nog nooit gedaan. Ik moet me ook nog in de dingen inlezen voordat ik me aan een normal ga wagen. Ben nu 84.30 dus ik heb nog wel eventjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een rotation, dat is zo afhankelijk van de situatie.
Het meeste wat ik heb houd ik wel van cooldown (zoals prayer of mending en tankshielding ed).
Bij constante dmg kan je heel makkelijk healen met smite en holy nova. Bij spiked dmg meer heals en greater heals.
Ik open met prayer of mending, daarna holy nova - smite x4 - archangel - power infusion - penance - inner focus - shield - greater heal - holy nova etc etc
Maar goed, dat is maar een idee, want ondertussen hou je prayer of mending off cd en je gaat geen greater heal casten als er geen reden voor is, de dps heeft soms ook shields nodig en soms kan je dus niet toe met dps-healing omdat de dmg te spiked is.
Dat was het ook precies kwam niets meer uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]kut zeg
Daarna kan je wel stoppen met de raid; mijn ervaring is dat je je daarna zo ontzettend 'leeggezogen' voelt dat het toch niets meer wordtZo'n teleurstelling! Volgende keer beter.
Niet iedereen speelt met de meest voorspelbare combo'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:07 schreef Spiced92 het volgende:
En top 1000 van battlegroup met mijn 2v2, maar damn wat kom je een kut comps tegen....
Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Nystiq het volgende:
3e dag gecamped voor Aeonaxx en nog geen ene bloodseeker gezien of Aeonaxx zelf
En mensen die toevallig langsvlogenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Sjiznit het volgende:
Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen die toevallig langsvlogen(ik niet hoor, zoveel geluk heb ik zelden)
Ik ken wel iemand die op die manier de time-lost protodrake vond
OooOOO, hoe frustrerend!! Ik heb die draak echt nog nooit gezien. Wel Vyragosa (of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat ding vreselijk vliegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:05 schreef Archibaltus het volgende:
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.![]()
![]()
Ik jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Blistering het volgende:
Ik ja. 85 uur gecamped, daarna de hoop opgegeven. Vlieg ik een keer richting Ulduar via Dala, opeens POEF npcscan.
2 jaar lang die daily gedaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Situatie in huize Isa op zondag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Het was idd haar eerste keer dat ze die daily deed. En ik verzamel wèl mounts en ben dus al een eeuwigheid bezig om die beer te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
! I share your pain. Knut verzamelt geen mounts, 1 keer occulus
Dropt die #@!%$#!% mount twee keer in de bag of spoils dinges. Maar niet voor mij hoor.
Wurgneigingen jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Kreeg je wurgneigingen?Dat zou me echt storen!
Die Stonecore draak dropt op normal en heroic. Is dezelfde. Ik had die polar bear na 150 dailiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wurgneigingen ja![]()
Een andere vriend heeft net de draak in Stonecore (toch?) op normal (niet heroic dus) gewonnen. Nog nooit zien droppen.
Hij kan er niet op vliegen want hij heeft die flying skills niet
Dat is wel lekker ja. Maar ik denk dat iedere mount collector wel een keer geluk heeft. Ik had het met Anzu. Na 13 keer dropte die, Rivendare vond het pas nodig om na 89 keer te droppen wat nog wel meevalt. Mijn Red bug mount is wel een ramp geweest, heeft me 500 kills gekost op een 1% drop. White polar ook en de Blue proto heb ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel 1x mijn portie geluk gehad overigens. Deathcharger na 3x Baron Rivendare doen. Ik was rep aan het farmen en reageerde dus met: hey, hij dropt ook een mount.
Maar dat is ook de enige keer dat ik geluk heb gehad qua mounts. Ik heb wel een paar unieke mounts die ik niet zelf heb gewonnen, maar mijn vriend geeft alles gewoon aan mij(zoals de swift horde alliance wolf steed)
Red proto drake ligt aan jezelf dan, die is gegarandeerd als je al die achieves doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook geen red, green en blue proto drakes. Ach ja
Maar wel een Swift Zulian Tiger bedenk ik me net!Ook heel tof.
Au..! LOLquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Chau het volgende:
Ohja ook nog een spectral tiger mount, had zo'n kaart gekregen van mijn neefje maar die is gestopt met WoW en speelt alleen nog TGC. Maar die heb ik toen verkocht omdat het een 60% mount was, komt Blizz 2 weken later met de mededeling dat ze alles gaan scalen met je riding skill -.-
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Chau het volgende:
Ohja ook nog een spectral tiger mount, had zo'n kaart gekregen van mijn neefje maar die is gestopt met WoW en speelt alleen nog TGC. Maar die heb ik toen verkocht omdat het een 60% mount was, komt Blizz 2 weken later met de mededeling dat ze alles gaan scalen met je riding skill -.-
Oh nee, die heb ik wel, ik bedoelde ook de Azure proto drake. Die kreeg iedereen ineens in een heroic in een satchel. Behalve ik natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
Red proto drake ligt aan jezelf dan, die is gegarandeerd als je al die achieves doetDe enige die ik wel heel graag wil is Invincible, maar dat is vrijwel onmogelijk nu. Das wel een nadeel van niet in een echte hardcore raiding guild zitten.
Welnee, die was op mijn server te koop voor 300.000 gold en op e-bay tussen de 600 en 800 dollar. De tijd van 1000 dollar is wel voorbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
Swift versie is het wel, de 60% is echter geen 1000 dollar waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
Mwah, Swift Spectral kun je via via ook voor 400 dollar ofzo krijgen hoor. Gelukkig was die van mij nog goedkoperquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, die was op mijn server te koop voor 300.000 gold en op e-bay tussen de 600 en 800 dollar. De tijd van 1000 dollar is wel voorbij.
Het idiote was dat de swift versie te koop was voor 750.000 van dezelfde verkoper en ze gaan even snel nu
Ik denk ook dat veel mensen daar op zitten te wachten, veel blijven spelen op mains die ze eigenlijk niet zo tof meer vinden omdat die alle titels/mounts/reps en weetiketwat hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:49 schreef Blistering het volgende:
Sowieso blijf ik 't jammer vinden dat er nog altijd niet zoiets is als vanity transfer ofzo. Dat je al je mounts/pets/titles kunt overzetten. Heb ik best geld voor over hoor!
Nu zit ik opgescheept met al die rare mounts op een char die saai is
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel 1x mijn portie geluk gehad overigens. Deathcharger na 3x Baron Rivendare doen. Ik was rep aan het farmen en reageerde dus met: hey, hij dropt ook een mount.
Leuke questline vond ik datquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Sjiznit het volgende:
Geweldig, nu wat quests aan het doen om een paar Loremaster achieves te halen. Ben ik in redridge zijn er een zooi aan het knokken in een kelderLang leve Fight Club.
Nog niet gedaan, wel eerder mensen over gehoord!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Spiced92 het volgende:
of de Plants vs Zombies quest in Hillsbrad, die is ook echt leuk om te doen!
Oh ja, die zo schattig klinktquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
Is leuk en krijg je de singing sunflower!
1 unspent talent pointquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef TwyLight het volgende:
85
http://eu.battle.net/wow/(...)/anesthetic/advanced
NOG GEEN REDEN OM EEN UNSPENT TALENT POINT TE HEBBEN!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik ben net 85 ja, ben nu uitgelogd en ga zo weg
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Pfff, van mij mag Firelands wel komen. Al doen we nog niet alles op Heroic, begin deze bosses saai te vinden.....! En ik wil Al Akir doen, maar die doen we niet!![]()
Frost is meer een pvp spec, arcane meer een pve spec. Maar beide kan je alles wel tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus ik zal even wat info van mezelf hier neerzetten. Ik speel nog niet zo lang Warcraft en ben er aan 'verslaafd' geraakt omdat vrienden het speelden en ik toch wel eens wou kijken what the fuzz all about was.
Inmiddels een gnome mage (frost) op level 83 en spelend op Twilights Hammer. Vandaag begonnen met Archeology en dat bevalt me best goed! Overigens, ik hoor van iedereen dat arcane een betere deal is t.o.v. frost? Klopt dat?
Oke, dan houden we het lekker zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Sjiznit het volgende:
Frost is meer een pvp spec, arcane meer een pve spec. Maar beide kan je alles wel tegenwoordig.
Al'Akir is niet zo moeilijk(normal) als mensen gewoon een beetje weten wat ze moeten doen en niet hersendood zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:15 schreef Rikketik het volgende:
Twee uur gespeeld vannacht en in die tijd mijn Shammie van level 32 naar level 36 geschopt. Nog vier levels tot mail armor en epic mounts.tabard halen in een city en dungeons grinden. De rep stroomt dan binnen en ben je zo exalted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Arcane en Fire zie ik vooral in PvEquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus ik zal even wat info van mezelf hier neerzetten. Ik speel nog niet zo lang Warcraft en ben er aan 'verslaafd' geraakt omdat vrienden het speelden en ik toch wel eens wou kijken what the fuzz all about was.
Inmiddels een gnome mage (frost) op level 83 en spelend op Twilights Hammer. Vandaag begonnen met Archeology en dat bevalt me best goed! Overigens, ik hoor van iedereen dat arcane een betere deal is t.o.v. frost? Klopt dat?
Arcane kan je echt uber single target dps halen met erg hoge crits , fire is uber voor aoe damage met al die dots.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Haha ja, sinds die twee dagen dat wij hem non stop op 25 man probeerden (en faalden), weigeren veel mensen om die gewoon te doen. Ik vind hem wel leuk om te doen, maar ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al'Akir is niet zo moeilijk(normal) als mensen gewoon een beetje weten wat ze moeten doen en niet hersendood zijn
AB-AB-AB-AB-Mana gem- AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB->evocation->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB-> goto start <3quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mijn alt is ook arcaneHeerlijk spelen als je lui bent
Dat jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef GI het volgende:
[..]
AB-AB-AB-AB-Mana gem- AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB->evocation->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB-> goto start <3
Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Zethiel het volgende:
<3 Fire mage, bijna 78 en kan niet wachten tot ik 85 ben.
pyromaantjequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)
Op silvermoon kan je de 10 man makkelijk puggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha ja, sinds die twee dagen dat wij hem non stop op 25 man probeerden (en faalden), weigeren veel mensen om die gewoon te doen. Ik vind hem wel leuk om te doen, maar ja!
Gister mijn heroic wapen en mijn heroic gloves verloren bij Magmaw HeroicMaar daardoor wel iemand uitgemolken aan DKP!
![]()
Waarmee? Indien je mage bedoeld speel ik zelf geen mage, maar een kameraad van mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Spiced92 het volgende:
@Chau wat is je rating? en welke comp speel je? ben benieuwd
Dat komt omdat mensen daar na moeten denken , en dat is voor heel veel spelers blijkbaar nogal moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.
probleem is dat ik dan vanaf level 1 moet beginnen haha, dus gaat wel ekkes duren...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Chau het volgende:
Ja bij ons is de MMR ook rond de 2.2k, wou dat ik mijn games allemaal op mijn pala had gespeeld dat zat ik nu ook lekker op 2.2k rating -,-
In TBC heb ik resto druid gespeeld en ook nog een ele shaman. Toen zat ik wel op 2.2k maarja dat was met een resto druid in seas2
Shadow priest? zou wel leuke combo kunnen worden. Shadowpriests worden gebuffed op hun directe damage dacht ik.
Je hebt het idd foutquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
21e ofzo toch? volgende week dus.
Of ik heb het fout, meende het een keer te lezen op mmo-champion.
Jij hebt het ook fout. 22ste eindigt seizoen 9. Seizoen 10 begint een week na het einde van seizoen 9.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Je hebt het idd fout21e begint het nieuwe pvp seizoen, patch is nog niet helemaal duidelijk.
Worgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uitquote:
Speel zelf ook horde , en ben een orcquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uiten hoe ze lopen
echt gare physics
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een Goblinquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Laat die stats eens zien danquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een GoblinEcht dom
See what I did there?
Zelfde was er ook met TBC, het is nieuwe en het valt sneller op. Maar gezien de stats is worgen nog steeds maar een kleine hoeveelheid.
Ik neem aan dat we het over onze Battlegroup hebben aangezien jij ook op Executus zit. Dan ga je naar de link die Rikketik vertelde en dan ga je gewoon de realms bijlangs die in onze Battlegroup voorkomen. En dan zul je het wel zien met jequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Goblins zijn zelfs het minst populaire Horde ras volgens http://www.warcraftrealms.com/census.php.
Yup Human/BE zijn de favo chars bij bijna alle servers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Goblins zijn zelfs het minst populaire Horde ras volgens http://www.warcraftrealms.com/census.php.
Ja nog steeds zo saai.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is WoW nog steeds zo saai als je 85 bent? (De hele tijd dungeons en soms een raid)
En hoe effectief is die Guild FInder?
Guild Finder vind ik zelf niet echt geweldig, voor casuals is het heel handig en ook voor social guilds. Maar de 'betere' guilds doen het via application op de site of joinnen via via.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is WoW nog steeds zo saai als je 85 bent? (De hele tijd dungeons en soms een raid)
En hoe effectief is die Guild FInder?
45% dacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Marktplaatsman het volgende:
En wat is trouwens de maximale xp bonus die je kan krijgen met heirlooms en guild bonus etc?
Heirlooms = 40%. Helm, Shoulders, Chest, Cloak en Ring.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Marktplaatsman het volgende:
En wat is trouwens de maximale xp bonus die je kan krijgen met heirlooms en guild bonus etc?
Head = 10%quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heirlooms = 40%. Helm, Shoulders, Chest, Cloak en Ring.
Guild bonus = 10 of 20%. Kan het me zo snel niet herinneren en ik weet niet of die sheize stacked bovenop je heirloom bonus.
Fast Track 1 = 5%quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Guild perk is 10% trouwens. Rest klopt wel idd.
2 is verbetering van 1 volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Fast Track 1 = 5%
Fast Track 2 = 10%
Volgens mij stacked het.
Yup, lees ik nu ook het is gewoon een Rank 2 talent die Rank 1 vervangt. Weer iets geleerd ^^quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 is verbetering van 1 volgens mij
Kan ik je niet echt beantwoorden bij mij op de server (Alliance side) is het wel gelijk. Uiteraard heb je met PvP net wat OP is wat mensen weer rollenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zijn er trouwens nog classes die overplayed zijn? Wou graag een hunter beginnen en toen ik speelde was er best veel vraag naar RDPS
Mijn guild staat in de guildfinderquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef Chau het volgende:
Guild Finder vind ik zelf niet echt geweldig, voor casuals is het heel handig en ook voor social guilds. Maar de 'betere' guilds doen het via application op de site of joinnen via via.
Weet je toevallig ook hoeveel joinnen op die manier? Ohja voor sommige high pop is het misschien wel handig om een overzicht te krijgen, maar bij ons is het niet echt nodig iedereen kent iedereen welquote:
Niemand so far en zéker geen raidersquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Chau het volgende:
Weet je toevallig ook hoeveel joinnen op die manier? Ohja voor sommige high pop is het misschien wel handig om een overzicht te krijgen, maar bij ons is het niet echt nodig iedereen kent iedereen wel
Ah op zo'n manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand so far en zéker geen raiders![]()
Maar ik geloof dat het een beetje een grap is, alhoewel de 'juiste kandidaat' vast wel een plekje in het guild kan krijgen
Ze zoeken namelijk nog een paar race-class combinaties voor de guildachievement
Er staat ook zoiets als 'must be dwarf rogue en willing to get honored with the guild'
(geen idee of dwarf rogues bestaan, het is een voorbeeldje
)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei hier een tijdje terug al voor de gein dat als iemand nog in één van de top guilds in de wereld wilde dan was dit de kans
Ja, een top guildquote:
Verschillend. Heb wel het idee dat er erg veel hunter en/of mages zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zijn er trouwens nog classes die overplayed zijn? Wou graag een hunter beginnen en toen ik speelde was er best veel vraag naar RDPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |