CC is noodzakelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef TwyLight het volgende:
damn, cataclysm dungeons zijn een stuk moeilijker dan wotlknormaal wipe ik echt nooit, en als het gebeurd is het niet mijn schuld, maar nu toch al een paar keer gebeurd.
Vooral als uit het niets ineens de hele party dikke damage krijgt dat ik niet iedereen meer kan healen, of dat ik zelf ge-1shot word
Ja, maar met pugs wel nodig hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat ligt ook aan de groepMeestal rennen we zonder cc's er doorheen
Ben ik niet met je eens. Soms heb je zown leuke en goede pug dat je er zo doorheen kan knallen. Heb ik inmiddels vaak zat gehad. Zelfs daardoor ook al 3x een warbear gewonnen.quote:
Zeggen dat een wipe nooit jou schuld isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef TwyLight het volgende:
damn, cataclysm dungeons zijn een stuk moeilijker dan wotlknormaal wipe ik echt nooit, en als het gebeurd is het niet mijn schuld, maar nu toch al een paar keer gebeurd.
Vooral als uit het niets ineens de hele party dikke damage krijgt dat ik niet iedereen meer kan healen, of dat ik zelf ge-1shot word
Die worg natuurlijk! Het is de enige met een Northrend skin die je vanaf level 10 al kunt tamen.quote:
Nee, pugs. Van die groepen die uit elkaar vallen omdat iemand plots de baby moet voederen (reden net). Of mensen die steeds maar precies in the fire blijven staan en dan zeggen dat op hun scherm ze er niet in staan (ook net). Etc etc. Dat soort pugs.quote:
Nee, alleen de tank en 1 dps gingen weg en floep, exotic satchel foetsiequote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Tijntje83 het volgende:
Ah sorry, ik had eigenlijk moeten quoten, ik doelde op die exotic satchel, als alle mensen leaven.
O, is dat idd een bug. Ik heb het al een paar keer gehad, maar het is idd niet èlke keer als mensen weg gaan. Vaag.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:52 schreef Tijntje83 het volgende:
Ah oke, dat heb ik zelf maar 1x gehad. Schijnt in sommige gevallen nog gebugged te zijn, is iig op de EU forums nog een aantal malen aangekaart.
Nah, ik ben alleen maar healer, dus dat is het niet. Bug dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Voor zover ik weet gaat die zak alleen weg als je zeg maar joined als tank (die reward krijgt) maar je gaat nadat mensen leaven verder als dps of healer die geen reward krijgen.
In de andere gevallen moet het wel een bug zijn inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |