Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Nystiq het volgende:
3e dag gecamped voor Aeonaxx en nog geen ene bloodseeker gezien of Aeonaxx zelf
En mensen die toevallig langsvlogenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Sjiznit het volgende:
Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen die toevallig langsvlogen(ik niet hoor, zoveel geluk heb ik zelden)
Ik ken wel iemand die op die manier de time-lost protodrake vond
OooOOO, hoe frustrerend!! Ik heb die draak echt nog nooit gezien. Wel Vyragosa (of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat ding vreselijk vliegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:05 schreef Archibaltus het volgende:
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.![]()
![]()
Ik jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Blistering het volgende:
Ik ja. 85 uur gecamped, daarna de hoop opgegeven. Vlieg ik een keer richting Ulduar via Dala, opeens POEF npcscan.
2 jaar lang die daily gedaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Situatie in huize Isa op zondag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Het was idd haar eerste keer dat ze die daily deed. En ik verzamel wèl mounts en ben dus al een eeuwigheid bezig om die beer te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
! I share your pain. Knut verzamelt geen mounts, 1 keer occulus
Dropt die #@!%$#!% mount twee keer in de bag of spoils dinges. Maar niet voor mij hoor.
Wurgneigingen jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Kreeg je wurgneigingen?Dat zou me echt storen!
Die Stonecore draak dropt op normal en heroic. Is dezelfde. Ik had die polar bear na 150 dailiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wurgneigingen ja![]()
Een andere vriend heeft net de draak in Stonecore (toch?) op normal (niet heroic dus) gewonnen. Nog nooit zien droppen.
Hij kan er niet op vliegen want hij heeft die flying skills niet
Dat is wel lekker ja. Maar ik denk dat iedere mount collector wel een keer geluk heeft. Ik had het met Anzu. Na 13 keer dropte die, Rivendare vond het pas nodig om na 89 keer te droppen wat nog wel meevalt. Mijn Red bug mount is wel een ramp geweest, heeft me 500 kills gekost op een 1% drop. White polar ook en de Blue proto heb ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel 1x mijn portie geluk gehad overigens. Deathcharger na 3x Baron Rivendare doen. Ik was rep aan het farmen en reageerde dus met: hey, hij dropt ook een mount.
Maar dat is ook de enige keer dat ik geluk heb gehad qua mounts. Ik heb wel een paar unieke mounts die ik niet zelf heb gewonnen, maar mijn vriend geeft alles gewoon aan mij(zoals de swift horde alliance wolf steed)
Red proto drake ligt aan jezelf dan, die is gegarandeerd als je al die achieves doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook geen red, green en blue proto drakes. Ach ja
Maar wel een Swift Zulian Tiger bedenk ik me net!Ook heel tof.
Au..! LOLquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Chau het volgende:
Ohja ook nog een spectral tiger mount, had zo'n kaart gekregen van mijn neefje maar die is gestopt met WoW en speelt alleen nog TGC. Maar die heb ik toen verkocht omdat het een 60% mount was, komt Blizz 2 weken later met de mededeling dat ze alles gaan scalen met je riding skill -.-
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Chau het volgende:
Ohja ook nog een spectral tiger mount, had zo'n kaart gekregen van mijn neefje maar die is gestopt met WoW en speelt alleen nog TGC. Maar die heb ik toen verkocht omdat het een 60% mount was, komt Blizz 2 weken later met de mededeling dat ze alles gaan scalen met je riding skill -.-
Oh nee, die heb ik wel, ik bedoelde ook de Azure proto drake. Die kreeg iedereen ineens in een heroic in een satchel. Behalve ik natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
Red proto drake ligt aan jezelf dan, die is gegarandeerd als je al die achieves doetDe enige die ik wel heel graag wil is Invincible, maar dat is vrijwel onmogelijk nu. Das wel een nadeel van niet in een echte hardcore raiding guild zitten.
Welnee, die was op mijn server te koop voor 300.000 gold en op e-bay tussen de 600 en 800 dollar. De tijd van 1000 dollar is wel voorbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
Swift versie is het wel, de 60% is echter geen 1000 dollar waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |