Niet iedereen speelt met de meest voorspelbare combo'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:07 schreef Spiced92 het volgende:
En top 1000 van battlegroup met mijn 2v2, maar damn wat kom je een kut comps tegen....
Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Nystiq het volgende:
3e dag gecamped voor Aeonaxx en nog geen ene bloodseeker gezien of Aeonaxx zelf
En mensen die toevallig langsvlogenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Sjiznit het volgende:
Er zijn mensen die 14 dagen non stop Aeonaxx gecamped hebben en hem niet hebben gezien. Sterkte.
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen die toevallig langsvlogen(ik niet hoor, zoveel geluk heb ik zelden)
Ik ken wel iemand die op die manier de time-lost protodrake vond
OooOOO, hoe frustrerend!! Ik heb die draak echt nog nooit gezien. Wel Vyragosa (of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:28 schreef GI het volgende:
Silmarwen heeft op die manier twee keer net naast de time-lost drake gegrepen. Hem WEL zien vliegen, maar dan net te laat zijn met taggen.
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat ding vreselijk vliegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:05 schreef Archibaltus het volgende:
Waarom zou je Aeonaxx of die andere draken willen hebben als je al een Big Love Rocket hebt.![]()
![]()
Ik jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Blistering het volgende:
Ik ja. 85 uur gecamped, daarna de hoop opgegeven. Vlieg ik een keer richting Ulduar via Dala, opeens POEF npcscan.
2 jaar lang die daily gedaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Situatie in huize Isa op zondag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
WOOOOHOOOOO na 2 jaar! Reins of the white polar bear.
Het was idd haar eerste keer dat ze die daily deed. En ik verzamel wèl mounts en ben dus al een eeuwigheid bezig om die beer te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
! I share your pain. Knut verzamelt geen mounts, 1 keer occulus
Dropt die #@!%$#!% mount twee keer in de bag of spoils dinges. Maar niet voor mij hoor.
Wurgneigingen jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Kreeg je wurgneigingen?Dat zou me echt storen!
Die Stonecore draak dropt op normal en heroic. Is dezelfde. Ik had die polar bear na 150 dailiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wurgneigingen ja![]()
Een andere vriend heeft net de draak in Stonecore (toch?) op normal (niet heroic dus) gewonnen. Nog nooit zien droppen.
Hij kan er niet op vliegen want hij heeft die flying skills niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |