Je hebt het idd foutquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
21e ofzo toch? volgende week dus.
Of ik heb het fout, meende het een keer te lezen op mmo-champion.
Jij hebt het ook fout. 22ste eindigt seizoen 9. Seizoen 10 begint een week na het einde van seizoen 9.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Je hebt het idd fout21e begint het nieuwe pvp seizoen, patch is nog niet helemaal duidelijk.
Worgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uitquote:
Speel zelf ook horde , en ben een orcquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uiten hoe ze lopen
echt gare physics
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een Goblinquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Laat die stats eens zien danquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een GoblinEcht dom
See what I did there?
Zelfde was er ook met TBC, het is nieuwe en het valt sneller op. Maar gezien de stats is worgen nog steeds maar een kleine hoeveelheid.
Ik neem aan dat we het over onze Battlegroup hebben aangezien jij ook op Executus zit. Dan ga je naar de link die Rikketik vertelde en dan ga je gewoon de realms bijlangs die in onze Battlegroup voorkomen. En dan zul je het wel zien met jequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Goblins zijn zelfs het minst populaire Horde ras volgens http://www.warcraftrealms.com/census.php.
Yup Human/BE zijn de favo chars bij bijna alle servers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Rikketik het volgende:
Goblins zijn zelfs het minst populaire Horde ras volgens http://www.warcraftrealms.com/census.php.
Ja nog steeds zo saai.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is WoW nog steeds zo saai als je 85 bent? (De hele tijd dungeons en soms een raid)
En hoe effectief is die Guild FInder?
Guild Finder vind ik zelf niet echt geweldig, voor casuals is het heel handig en ook voor social guilds. Maar de 'betere' guilds doen het via application op de site of joinnen via via.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is WoW nog steeds zo saai als je 85 bent? (De hele tijd dungeons en soms een raid)
En hoe effectief is die Guild FInder?
45% dacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Marktplaatsman het volgende:
En wat is trouwens de maximale xp bonus die je kan krijgen met heirlooms en guild bonus etc?
Heirlooms = 40%. Helm, Shoulders, Chest, Cloak en Ring.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Marktplaatsman het volgende:
En wat is trouwens de maximale xp bonus die je kan krijgen met heirlooms en guild bonus etc?
Head = 10%quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heirlooms = 40%. Helm, Shoulders, Chest, Cloak en Ring.
Guild bonus = 10 of 20%. Kan het me zo snel niet herinneren en ik weet niet of die sheize stacked bovenop je heirloom bonus.
Fast Track 1 = 5%quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Guild perk is 10% trouwens. Rest klopt wel idd.
2 is verbetering van 1 volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Fast Track 1 = 5%
Fast Track 2 = 10%
Volgens mij stacked het.
Yup, lees ik nu ook het is gewoon een Rank 2 talent die Rank 1 vervangt. Weer iets geleerd ^^quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 is verbetering van 1 volgens mij
Kan ik je niet echt beantwoorden bij mij op de server (Alliance side) is het wel gelijk. Uiteraard heb je met PvP net wat OP is wat mensen weer rollenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zijn er trouwens nog classes die overplayed zijn? Wou graag een hunter beginnen en toen ik speelde was er best veel vraag naar RDPS
Mijn guild staat in de guildfinderquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef Chau het volgende:
Guild Finder vind ik zelf niet echt geweldig, voor casuals is het heel handig en ook voor social guilds. Maar de 'betere' guilds doen het via application op de site of joinnen via via.
Weet je toevallig ook hoeveel joinnen op die manier? Ohja voor sommige high pop is het misschien wel handig om een overzicht te krijgen, maar bij ons is het niet echt nodig iedereen kent iedereen welquote:
Niemand so far en zéker geen raidersquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Chau het volgende:
Weet je toevallig ook hoeveel joinnen op die manier? Ohja voor sommige high pop is het misschien wel handig om een overzicht te krijgen, maar bij ons is het niet echt nodig iedereen kent iedereen wel
Ah op zo'n manierquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand so far en zéker geen raiders![]()
Maar ik geloof dat het een beetje een grap is, alhoewel de 'juiste kandidaat' vast wel een plekje in het guild kan krijgen
Ze zoeken namelijk nog een paar race-class combinaties voor de guildachievement
Er staat ook zoiets als 'must be dwarf rogue en willing to get honored with the guild'
(geen idee of dwarf rogues bestaan, het is een voorbeeldje
)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei hier een tijdje terug al voor de gein dat als iemand nog in één van de top guilds in de wereld wilde dan was dit de kans
Ja, een top guildquote:
Verschillend. Heb wel het idee dat er erg veel hunter en/of mages zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zijn er trouwens nog classes die overplayed zijn? Wou graag een hunter beginnen en toen ik speelde was er best veel vraag naar RDPS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |