Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Zethiel het volgende:
<3 Fire mage, bijna 78 en kan niet wachten tot ik 85 ben.
pyromaantjequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)
Op silvermoon kan je de 10 man makkelijk puggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha ja, sinds die twee dagen dat wij hem non stop op 25 man probeerden (en faalden), weigeren veel mensen om die gewoon te doen. Ik vind hem wel leuk om te doen, maar ja!
Gister mijn heroic wapen en mijn heroic gloves verloren bij Magmaw HeroicMaar daardoor wel iemand uitgemolken aan DKP!
![]()
Waarmee? Indien je mage bedoeld speel ik zelf geen mage, maar een kameraad van mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Spiced92 het volgende:
@Chau wat is je rating? en welke comp speel je? ben benieuwd
Dat komt omdat mensen daar na moeten denken , en dat is voor heel veel spelers blijkbaar nogal moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.
probleem is dat ik dan vanaf level 1 moet beginnen haha, dus gaat wel ekkes duren...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Chau het volgende:
Ja bij ons is de MMR ook rond de 2.2k, wou dat ik mijn games allemaal op mijn pala had gespeeld dat zat ik nu ook lekker op 2.2k rating -,-
In TBC heb ik resto druid gespeeld en ook nog een ele shaman. Toen zat ik wel op 2.2k maarja dat was met een resto druid in seas2
Shadow priest? zou wel leuke combo kunnen worden. Shadowpriests worden gebuffed op hun directe damage dacht ik.
Je hebt het idd foutquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
21e ofzo toch? volgende week dus.
Of ik heb het fout, meende het een keer te lezen op mmo-champion.
Jij hebt het ook fout. 22ste eindigt seizoen 9. Seizoen 10 begint een week na het einde van seizoen 9.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Je hebt het idd fout21e begint het nieuwe pvp seizoen, patch is nog niet helemaal duidelijk.
Worgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uitquote:
Speel zelf ook horde , en ben een orcquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer dan mensen geen Human ofzo willen spelen. Ik speel zelf Horde, maar voor sommige quests en in dungeons word je dan getransformeert in een human en die zien er echt niet uiten hoe ze lopen
echt gare physics
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een Goblinquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Alliance in PvP een WorgenEcht dom
Laat die stats eens zien danquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Sinds Cataclysm is echt 70% van de Horde in PvP een GoblinEcht dom
See what I did there?
Zelfde was er ook met TBC, het is nieuwe en het valt sneller op. Maar gezien de stats is worgen nog steeds maar een kleine hoeveelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |