Welnee, die was op mijn server te koop voor 300.000 gold en op e-bay tussen de 600 en 800 dollar. De tijd van 1000 dollar is wel voorbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
Swift versie is het wel, de 60% is echter geen 1000 dollar waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Verkocht voor real money I hope? Dat ding is over de 1000 dollar waard
Mwah, Swift Spectral kun je via via ook voor 400 dollar ofzo krijgen hoor. Gelukkig was die van mij nog goedkoperquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, die was op mijn server te koop voor 300.000 gold en op e-bay tussen de 600 en 800 dollar. De tijd van 1000 dollar is wel voorbij.
Het idiote was dat de swift versie te koop was voor 750.000 van dezelfde verkoper en ze gaan even snel nu
Ik denk ook dat veel mensen daar op zitten te wachten, veel blijven spelen op mains die ze eigenlijk niet zo tof meer vinden omdat die alle titels/mounts/reps en weetiketwat hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:49 schreef Blistering het volgende:
Sowieso blijf ik 't jammer vinden dat er nog altijd niet zoiets is als vanity transfer ofzo. Dat je al je mounts/pets/titles kunt overzetten. Heb ik best geld voor over hoor!
Nu zit ik opgescheept met al die rare mounts op een char die saai is
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel 1x mijn portie geluk gehad overigens. Deathcharger na 3x Baron Rivendare doen. Ik was rep aan het farmen en reageerde dus met: hey, hij dropt ook een mount.
Leuke questline vond ik datquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef Sjiznit het volgende:
Geweldig, nu wat quests aan het doen om een paar Loremaster achieves te halen. Ben ik in redridge zijn er een zooi aan het knokken in een kelderLang leve Fight Club.
Nog niet gedaan, wel eerder mensen over gehoord!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Spiced92 het volgende:
of de Plants vs Zombies quest in Hillsbrad, die is ook echt leuk om te doen!
Oh ja, die zo schattig klinktquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
Is leuk en krijg je de singing sunflower!
1 unspent talent pointquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef TwyLight het volgende:
85
http://eu.battle.net/wow/(...)/anesthetic/advanced
NOG GEEN REDEN OM EEN UNSPENT TALENT POINT TE HEBBEN!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik ben net 85 ja, ben nu uitgelogd en ga zo weg
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Pfff, van mij mag Firelands wel komen. Al doen we nog niet alles op Heroic, begin deze bosses saai te vinden.....! En ik wil Al Akir doen, maar die doen we niet!![]()
Frost is meer een pvp spec, arcane meer een pve spec. Maar beide kan je alles wel tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus ik zal even wat info van mezelf hier neerzetten. Ik speel nog niet zo lang Warcraft en ben er aan 'verslaafd' geraakt omdat vrienden het speelden en ik toch wel eens wou kijken what the fuzz all about was.
Inmiddels een gnome mage (frost) op level 83 en spelend op Twilights Hammer. Vandaag begonnen met Archeology en dat bevalt me best goed! Overigens, ik hoor van iedereen dat arcane een betere deal is t.o.v. frost? Klopt dat?
Oke, dan houden we het lekker zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Sjiznit het volgende:
Frost is meer een pvp spec, arcane meer een pve spec. Maar beide kan je alles wel tegenwoordig.
Al'Akir is niet zo moeilijk(normal) als mensen gewoon een beetje weten wat ze moeten doen en niet hersendood zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:15 schreef Rikketik het volgende:
Twee uur gespeeld vannacht en in die tijd mijn Shammie van level 32 naar level 36 geschopt. Nog vier levels tot mail armor en epic mounts.tabard halen in een city en dungeons grinden. De rep stroomt dan binnen en ben je zo exalted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Arcane en Fire zie ik vooral in PvEquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus ik zal even wat info van mezelf hier neerzetten. Ik speel nog niet zo lang Warcraft en ben er aan 'verslaafd' geraakt omdat vrienden het speelden en ik toch wel eens wou kijken what the fuzz all about was.
Inmiddels een gnome mage (frost) op level 83 en spelend op Twilights Hammer. Vandaag begonnen met Archeology en dat bevalt me best goed! Overigens, ik hoor van iedereen dat arcane een betere deal is t.o.v. frost? Klopt dat?
Arcane kan je echt uber single target dps halen met erg hoge crits , fire is uber voor aoe damage met al die dots.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Lyzio het volgende:
Haha ja, sinds die twee dagen dat wij hem non stop op 25 man probeerden (en faalden), weigeren veel mensen om die gewoon te doen. Ik vind hem wel leuk om te doen, maar ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al'Akir is niet zo moeilijk(normal) als mensen gewoon een beetje weten wat ze moeten doen en niet hersendood zijn
AB-AB-AB-AB-Mana gem- AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB->evocation->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB-> goto start <3quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mijn alt is ook arcaneHeerlijk spelen als je lui bent
Dat jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef GI het volgende:
[..]
AB-AB-AB-AB-Mana gem- AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB->evocation->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB->Am/ArcB->AB-AB-AB-AB-> goto start <3
Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Zethiel het volgende:
<3 Fire mage, bijna 78 en kan niet wachten tot ik 85 ben.
pyromaantjequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ben echt een slechte fire mage, maar het is wel tof om met vuur te spelen (L)
Op silvermoon kan je de 10 man makkelijk puggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha ja, sinds die twee dagen dat wij hem non stop op 25 man probeerden (en faalden), weigeren veel mensen om die gewoon te doen. Ik vind hem wel leuk om te doen, maar ja!
Gister mijn heroic wapen en mijn heroic gloves verloren bij Magmaw HeroicMaar daardoor wel iemand uitgemolken aan DKP!
![]()
Waarmee? Indien je mage bedoeld speel ik zelf geen mage, maar een kameraad van mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Spiced92 het volgende:
@Chau wat is je rating? en welke comp speel je? ben benieuwd
Dat komt omdat mensen daar na moeten denken , en dat is voor heel veel spelers blijkbaar nogal moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom niet, van Al'Akir word je ook niet vrolijk van trouwens.
probleem is dat ik dan vanaf level 1 moet beginnen haha, dus gaat wel ekkes duren...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Chau het volgende:
Ja bij ons is de MMR ook rond de 2.2k, wou dat ik mijn games allemaal op mijn pala had gespeeld dat zat ik nu ook lekker op 2.2k rating -,-
In TBC heb ik resto druid gespeeld en ook nog een ele shaman. Toen zat ik wel op 2.2k maarja dat was met een resto druid in seas2
Shadow priest? zou wel leuke combo kunnen worden. Shadowpriests worden gebuffed op hun directe damage dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |