^^quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef TwyLight het volgende:
In 4.2 komt er een gruwelijk vette mount als je 150 RBG's wint.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef TwyLight het volgende:
In 4.2 komt er een gruwelijk vette mount als je 150 RBG's wint.
[ afbeelding ]
Paard lijkt nergens op imo. 2 x Gilneas nu voor RBG easy mode wins ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
O wacht, ik krijg dan weer een paardIk wil weer een wolf!!
Nee, ideequote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Chau het volgende:
Paard lijkt nergens op imo. 2 x Gilneas nu voor RBG easy mode wins ook.
Onze burst setup bestaat uit warr/frost dk/rogue/retri pewpew
Die lion is echt zo crap, heb hem niet gekocht en zal het ook nooit doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ideeHorde heeft veel mooiere beesten. Neem nou de guild scorpion versus een of andere gay lion
Twilight drakes vs alle andere aspectsquote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom hangen al die dode draken eigenlijk in BWD?
Ik ga altijd direct voor horde met zo'n mount, represent je de guild met je toffe mount om vervolgens in 10sec dood te gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zie je als alliance in een BattleGround zo'n grote, kick ass schorpioen op je af komen!![]()
![]()
Andersom zie je dan als horde een saai, oranjebruinachtig leeuwtje op je af komen......![]()
![]()
Neej, ze hadden wel wat leukers kunnen verzinnen voor de alliance!
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik ga altijd direct voor horde met zo'n mount, represent je de guild met je toffe mount om vervolgens in 10sec dood te gaan
Je trekt dan wel aandacht jaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:24 schreef Blistering het volgende:
.
Daardoor kan ik m'n Spectral Tiger dus niet gebruiken in PvP. Mounten > stukje rennen > 10 allies op me > dood.
Gaat lekkerquote:
Ik vind Vash echt een bagger gebied, echt totaal niks voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef wickedweirdo het volgende:
Mijn paladin is nu lvl 81!Ik was eerst begonnen in Vashj'Ir maar nu toch verkast naar Mount Hyjal.
ik heb het ook niet doorgespeeld, hooguit 50 quests gedaan daar ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 11:54 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik vind Vash echt een bagger gebied, echt totaal niks voor mij
Ga je disc of holy healen of beiden?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Knut het volgende:
Priest op 84.
Nog een leveltje en dan kijken of ik dat healen nog een beetje snap
24 uur achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Nystiq het volgende:
Ik ben al 24uur aan het campen in Deepholm voor Aeonaxx en heb nog niks gezien helaas.
Dat dusquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Chau het volgende:
Kun je nog wel langer wachten 2 dagen is niks
Twilight Highlands in stormen, latere quests daar leveren 75k xp op. Dat compenseert het wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef TwyLight het volgende:
pfffffffff 84-85 duurt echt lang83-84 wasnog 5 miljoen xp, 84-85 is 9,1mil
Gewoon questen in twillight highlands. Paar dungeons en je bent er zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef TwyLight het volgende:
pfffffffff 84-85 duurt echt lang83-84 wasnog 5 miljoen xp, 84-85 is 9,1mil
Lees dit nu pas. Disc. Ik heb in wrath ook altijd disc gehealed en ik hoop dat ik dat nog steeds leuk blijf vinden. Holy heb ik wel geprobeerd maar dat was het toch niet voor mij. Dat soort heals heb ik op mijn pally gedaan. De disc style of healing past beter bij me denk ik.quote:
Voor zover ik weet is Holy ook een heel stuk mana efficiënter. Vriendin heeft zowel disc en holy geprobeerd op precies zelfde level (dus met precies zelfde mana). Je ziet je mana balkje als Disc echt als een malle omlaag schieten en als Holy duurt dit een heel stuk langer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Is disc healen weer een beetje terug dan?
Ik ben op mn oude account van disc naar holy (en er uiteindelijk achter gekomen dat ik holy een stuk leuker vond healen, maar dat terzijde) overgestapt, omdat disc helemaal dood generfed was. Geen idee hoe het nu is, ben dat account kwijt, en dus mn priest ook
Dan doet ze iets verkeerd; ik heb totaal geen manaproblemen als disc. Je kan niet dezelfde spells gebruiken in holy en disc en zeker geen flash heals.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:05 schreef Metonae het volgende:
Voor zover ik weet is Holy ook een heel stuk mana efficiënter. Vriendin heeft zowel disc en holy geprobeerd op precies zelfde level (dus met precies zelfde mana). Je ziet je mana balkje als Disc echt als een malle omlaag schieten en als Holy duurt dit een heel stuk langer.
Dit. Ze moet waarschijnlijk nog de goede rotation vinden. Ik heal zelf alleen in PvP met disc priest dus kan er vrij weinig overzeggen aangezien ik niet echt een vaste rotation kan gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doet ze iets verkeerd; ik heb totaal geen manaproblemen als disc. Je kan niet dezelfde spells gebruiken in holy en disc en zeker geen flash heals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |