Nop. Is gewoon een kleine easter eggs van blizz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kan die hatch niet open d.m.v een quest of zo ?zou best gaaf zijn
Ik ga straks eens checken daar als ik thuis ben
net zoalsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef Chau het volgende:
[..]
Nop. Is gewoon een kleine easter eggs van blizz.
Zoiets als het gezicht op een resto druid.
[ afbeelding ]
Dit zou ik briljant vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Over dat idee was een heel groot topic op de officiele wow forums. Was een appearance tab. Wat mij betreft veel beter dan je kleur veranderen van je gear aangezien WoW dat zelf wel doet met heroic en weet ik het wat. Ik zou bijvoorbeeld wel nog een tijd in mijn Warrior t10 willen rondlopen met een Royal Crest of Lordaeron als shield.
Dit was een voorbeel van hoe het zou werken:
[ afbeelding ]
In de eerste tab je gewone gear voor stats, als je wat in het tweede tab zette als gear liet hij dat zien. Zo niet, dan gewoon de gear die je voor stats hebt.
Dit is een van de topics over maar niet die ik bedoelde:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1267109774?page=1
Wij vooral voor pvp events, de hele guild in dezelfde kleur, kan begrijpen dat het voor de meeste niet echt boeiend is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Je gear een andere kleur kunnen geven zou vet zijn, dan maak ik mijn priest helemaal wit
Ik ben ook een enorm voorstander. Het enige echte tegenargument wat ik gelezen heb is dat minder mensen in de "current tier" gaan lopen. Dat snap ik opzich wel. Maar lijkt me ook een mooi streven voor de designers om iets te maken waar mensen in willen lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zou ik briljant vindenDe diversiteit van hoe mensen er uit zien wordt dan enorm! En mensen zullen weer oude tiersets proberen te verzamelen omdat ze die er cool vonden uitzien
Kleuren aanpassen en zo vind ik maar onzin, lijkt me ook een heel gedoe voor blizzard, maar dit idee is geweldig! Zo kan je nog steeds alleen dragen wat je hebt, maar wel alleen wat je er ook mooi vindt uitzien.
Vooral de eersten die dat soort gear te pakken krijgen zullen er in gaan lopen om mee te showen dat ze het hebben en na een tijdje zal dat idd ook weer minder worden. Net zoals met titels! Vaak pak je je stoerste titel en zodra iedereen er een beetje mee loopt gebruik je weer wat je leuk vondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben ook een enorm voorstander. Het enige echte tegenargument wat ik gelezen heb is dat minder mensen in de "current tier" gaan lopen. Dat snap ik opzich wel. Maar lijkt me ook een mooi streven voor de designers om iets te maken waar mensen in willen lopen.
Uhuh, net na 4.1 heb ik een week met the Camel-Hoarder rondgelopen. Wel een bagger titel maar was de enige op mijn serverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral de eersten die dat soort gear te pakken krijgen zullen er in gaan lopen om mee te showen dat ze het hebben en na een tijdje zal dat idd ook weer minder worden. Net zoals met titels! Vaak pak je je stoerste titel en zodra iedereen er een beetje mee loopt gebruik je weer wat je leuk vond
Klik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net zoals
• de apen die barrels droppen in Un'goro
• er is een zwaard dat "Master sword" heet in het spel
• Bambina (Bambi), Mother of Bambina (Bambi's Unnamed Mother), Flora (Flower), and Thudder
• (Thumper die in grizzly hills rond lopen
• als je de "Shop Smart Shop Pet...Smart." achievemt haalt krijg je een stink dier als pet die achter katen aan rent net als Pepe le pew
• het monster dat onder water zwemt als je de deeprun tram neemt van sw naar iron forge dat "Nessie" heet• in nagrand naast hemmet nessingwat is een gecrasht vliegtuig vol met slangen ( snakes on a plane)
• in stranglethorn vale staat een boom met een gezicht wat lijkt op de great deku tree uit zelda oot
• en in shattrah vind je een weeshuis moeder die Matron heet met een paar kinderen die er naast lopen die op FF8 chars lijken toen ze klein waren.
meer weet ik er niet
Alsof ik die vieze bh en onderbroek ooit uitkrijg. Al jarenlang hetzelfde setje, bah bahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dat nudisten eigenlijk ook maar gediscrimineerd worden in Azeroth.
Welnee, ik was binnen 2 dagen klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef TwyLight het volgende:
YES! Eindelijk 80nu nog 5 levels te gaan
en volgens mij gaan die erg lang duren
probeer eens http://games.softpedia.co(...)aft-Nude-Patch.shtml (weet niet of die werkt nu op deze patch ,maar destijds op private server werkte utquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind dat nudisten eigenlijk ook maar gediscrimineerd worden in Azeroth.
Ah, tijdje geleden was dat idd ook zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:48 schreef TwyLight het volgende:
Wie wou ook al weer WoW spelen, maar had geen geld?
tot 20 juni WoW classic + 1 maand spelen voor ¤4,99
http://eu.battle.net/wow/en/wow-epic-savings-promo
Valt wel mee toch? Alleen veel doekoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:47 schreef Olment het volgende:
Ik ben nu bezig om DarkmoonFaire rep te gaan verzamelen, maar wat is dat puur rape zeg
ik ben van plan het met rogue decks te gaan doen. (cheapste way). ongeveer zo'n 45k low lvl herbs voor nodig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Alleen veel doekoe.
Heb er speciaal Inscription op een lowbie alt voor gepakt om het zelf te kunnen maken xDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ben van plan het met rogue decks te gaan doen. (cheapste way). ongeveer zo'n 45k low lvl herbs voor nodig.
duurt wel ff voordat ik dat blij elkaar heb geherb'd. Ff kijken of ik guildies zo gek kan krijgen om te helpen ^^
Wat wat het precies waard?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:35 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
"Cha-ching!"
Vanuit Grom'Gol naar Northshire Abbey gewandeld. Level 15, vier keer doodgegaan, ongeveer dertig minuten op pad geweest. Totally worth it.
Edit:
Loot ik ja ook nog eens een Jeweled Fishing Pole uit zo'n daily fishing bag.Jammer alleen dat ik nog 250 skill points nodig heb voordat ik 'm kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |