Die is in het vorige deel genoeg gespamd, ik vrees dat dat hem ook gaat worden.quote:
Ik ben er ook bang voor, maar wat een klote nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die is in het vorige deel genoeg gespamd, ik vrees dat dat hem ook gaat worden.
Klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Bak_Beest het volgende:
Ach, een zomerhit wordt toch voor het grootste gedeelte bepaald door de radiozenders, ze hoeven er maar een nummer uit te pikken en het vaak te draaien en de meeste mensen vinden het ineens een vet nummer.
Echt?quote:
Ben bang dat dit hem gaat worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Echt?Wat een ongeinspireerde rotzooi is dit
Die is best aardigquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef nijmegen19 het volgende:
Voor de liefhebbers nog eentje:P
Geniaal nummertje
Inna echt niet hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Zwappel het volgende:
Inna - Sun is up
Ontiegelijk kutnummer, maar die maakt helaas behoorlijk veel geforceerde kans.
Dan vind ik die van Sak Noel nog een heel erg stuk beter.
Dat is ze ook!quote:
Vermoed die ookquote:
Ja, is al 'n wat ouder nummer, maar het duurt altijd even voor zoiets in clubs die popi-jopi muziek draaien aanslaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Die draait al een tijdje in de clubs geloof ik? Maar damn wat is zij lekker inderdaad
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef nijmegen19 het volgende:
Voor de liefhebbers nog eentje:P
Geniaal nummertje
Lekkere nummertjes, welke site(nieuwe releases) haal je die zooi vandaanquote:
Hoop het niet, heb ´t wel een beetje gehad na ´Replay´...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Masterboy het volgende:
Loca people
Ik hoop deze
Maar denk het niet...
Lekker nummer idd, alleen denk ik dat hij nu al populairder had moeten zijn, hij is immers al een tijdje uit...quote:
Nee, ik kots op Sak Noel, dat zou echt de slechtste zomerhit in jaren zijn. Nog slechter dan Pitbull in 2009quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Lekker nummer idd, alleen denk ik dat hij nu al populairder had moeten zijn, hij is immers al een tijdje uit...
Ik denk toch dat Sak Noel - Loca People hem toch gaat worden
Ja ok, ik zeg ook niet dat die goed of slehct is...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik kots op Sak Noel, dat zou echt de slechtste zomerhit in jaren zijn. Nog slechter dan Pitbull in 2009
Niet echt van release site, meer van youtube.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
Lekkere nummertjes, welke site(nieuwe releases) haal je die zooi vandaan
Bouncequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef DenOldenhuis het volgende:
Wacht maar mensen, 12 juni komt Bounce van Calvin Harris uit. Die geef ik nog steeds een goede kans aangezien die veel aanstekelijker is en meer zomers klinkt dan bijv Loca People. Wat naar mijn inziens gewoon een redelijk inwisselbaar nummer voor in de club is, niet iets wat echt aangenaam is als je het 20 keer per dag op de radio hoort.
quote:
Hehe vet inderdaad, hopelijk pikken 3FM en 538 hem op. Al ben ik bang van nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Met een vette knipoog naar de 80's glambands als Motley Crue en Poison (daar ga ik tenminste vanuit, het is zó over de top!).
Dit is wel een hele goede! Ze zien er ook wel goed uit voor 80's rockers!quote:
...alleen een beetje gayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef iewl het volgende:
[..]
Dit is wel een hele goede! Ze zien er ook wel goed uit voor 80's rockers!
Staat op 4 op iTunes UK:quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef DenOldenhuis het volgende:
Wacht maar mensen, 12 juni komt Bounce van Calvin Harris uit. Die geef ik nog steeds een goede kans aangezien die veel aanstekelijker is en meer zomers klinkt dan bijv Loca People. Wat naar mijn inziens gewoon een redelijk inwisselbaar nummer voor in de club is, niet iets wat echt aangenaam is als je het 20 keer per dag op de radio hoort.
Edit 15.02:quote:Update van:12-06-11 14:00:11 + Opgehaald:12-06-11 14:00:12
1. Example - Changed the Way You Kiss Me (Radio Edit) (5569)
2. Pitbull - Give Me Everything (feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer) (4401)
3. Alexandra Stan - Mr Saxobeat (UK Radio Edit) (3051)
4. Calvin Harris - Bounce (Radio Edit) [feat. Kelis] (1871)
quote:Update van:12-06-11 15:00:11 + Opgehaald:12-06-11 15:00:12
1. Example - Changed the Way You Kiss Me (Radio Edit) (7085)
2. Pitbull - Give Me Everything (feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer) (5611)
3. Calvin Harris - Bounce (Radio Edit) [feat. Kelis] (3715)
4. Alexandra Stan - Mr Saxobeat (UK Radio Edit) (3889)
Beetje typisch dat het cijfertje tussen de haakjes nog steeds lager is dan die van de 4e, al weet ik niet wat dat betekent.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat op 4 op iTunes UK:
http://members.home.nl/hole88/itunes/uk.xml
[..]
Edit 15.02:
Holy crap, nummer 3 al
[..]
Dat ligt aan iTunes, betekent het aantal downloads. De precieze reden dat het laatste cijfer soms lager is weet ik niet, maar het heeft iets te maken met het feit dat het snel stijgend is, waardoor ie nog niet goed geupdate wordt oid.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Beetje typisch dat het cijfertje tussen de haakjes nog steeds lager is dan die van de 4e, al weet ik niet wat dat betekent.
http://kworb.net/ww/quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ligt aan iTunes, betekent het aantal downloads. De precieze reden dat het laatste cijfer soms lager is weet ik niet, maar het heeft iets te maken met het feit dat het snel stijgend is, waardoor ie nog niet goed geupdate wordt oid.
Nr. 1 van NL staat er niet tussen, welke is dat? Zeg me alsjeblieft dat het Cry is zodat Loca People niet op 1 staatquote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Masterboy het volgende:
[..]
http://kworb.net/ww/
Op #93 is ie binnengekomen dus
Dan zal het vast Bingo Players zijn want Loca People staat op 2quote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Nr. 1 van NL staat er niet tussen, welke is dat? Zeg me alsjeblieft dat het Cry is zodat Loca People niet op 1 staat
Ik nam ook aan dat het Bingo Players was ja gezien Loca People inderdaad op 2 staat, maar 9 en 10 staan er ook niet op van NL dus ik dacht dat het misschien een van die was. Ik bedoel, staat die winnares van de x-factor niet eerder op 1quote:Op zondag 12 juni 2011 18:33 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dan zal het vast Bingo Players zijn want Loca People staat op 2
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xmlquote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik nam ook aan dat het Bingo Players was ja gezien Loca People inderdaad op 2 staat, maar 9 en 10 staan er ook niet op van NL dus ik dacht dat het misschien een van die was. Ik bedoel, staat die winnares van de x-factor niet eerder op 1?
Ja.quote:1. Rochelle - No Air (1351)
2. Sak Noel - Loca People (What the F*ck) (New Radio Edit) (396)
Dat is tijdelijk denk ik want ik zie die Sak Noel wel binnenkort naar #1 gaan...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
[..]
Ja.
Bounce to the top! Ik hoop dat het een dikke hit wordtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Edit 15.02:
Holy crap, nummer 3 al
[..]
2e in UK nuquote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef DenOldenhuis het volgende:
[..]
Bounce to the top! Ik hoop dat het een dikke hit wordt![]()
Deze of Bounce van Calvin Harris, zolang het maar niet Sak Noel gaat worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:07 schreef Masterboy het volgende:
Officiële video is vandaag uitgekomen en voor mij mag deze wel de zomerhit worden!
Van mij hoeft het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Bounce vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk zomers, misschien veranderd dat als je hem een paar keer gehoord hebt, doe mij dan maar cry just a little...
Heb deze nog nergens in NL gehoord, tijd dat deze ook opgepikt gaat worden, is ook wel een lekker zomers nummer
Zoals altijd bij die Roemeens nummers, goede clipquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Bounce vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk zomers, misschien veranderd dat als je hem een paar keer gehoord hebt, doe mij dan maar cry just a little...
Heb deze nog nergens in NL gehoord, tijd dat deze ook opgepikt gaat worden, is ook wel een lekker zomers nummer
al wel wat ouder maar idd heerlijk nummer!quote:
Ach, voor d'r bijquote:
Ik vind hem wat 'simpel' maar hij is in ieder geval niet zo irritant als een Pitbull o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ach, voor d'r bij![]()
Overigens hoorde ik hem vandaag wel al 2x op een spaanse 'dance' radiozender komen.
Al gepost hier, pagina 2quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Dat denk ik niet. Levels weinig commercieel en om er nu nog een vocal overheen te zetten gaat niet meer werken voor de zomer ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:27 schreef DJKre het volgende:
Avicii zal waarschijnlijk wel weer een zomerhit pakken na Bromance vorig jaar nu Levels dit jaar:
(evt met vocal eroverheen)
Hm doet me heel erg denken aan andere house nummertjes en vind hem ook niet erg catchy moet ik zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ben benieuwd of deze hier uit gaat komen..
Lekker nummertje wel
Laat bounce het inderdaad maar worden. Geen BEPquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Waarom? Omdat dit sowieso keihard gehypet gaat worden en het een zwaar chill party nummer is (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van een black eyed peas nummer).
En anders mag het bounce wel worden.
Die is toch al lang uit? Heb dat nummer al een hele tijd terug geregeld gehoord in diverse uitgaansgelegenheden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ben benieuwd of deze hier uit gaat komen..
Lekker nummertje wel
Er staat niet heel veel wind en met dit soort bagger in het vooruitzicht mag dat wel even zo blijven. Wat een kansloos nummer zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
Zij hebben elk jaar een zomerhit in Frankrijk, jammer dat het niet overwaait naar Nederland
Ach, het moet je liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat niet heel veel wind en met dit soort bagger in het vooruitzicht mag dat wel even zo blijven. Wat een kansloos nummer zeg.
Yeahquote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
Nu is bounce van calvis harris op 3fm, dus wordt nu ook hier opgepakt....
nu ik hem zo hoor, klinkt het eigenlijk niet zo heel verkeerd.
Zo te zien kan hij wat support verwachten van 3fm!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
Beter kiezen ze hem woensdag als MegaHit.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef DenOldenhuis het volgende:
[..]
Zo te zien kan hij wat support verwachten van 3fm!
http://twitter.com/#!/coen3fm/status/82844360357580801
Die's veel te oud johquote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Afgelopen zaterdag deed de single van Hardwell samen met Tiesto het ook echt top op indian summer (Hardwell draaide). Érg vette plaat: http://www.youtube.com/us(...)E44DA8/2/4BTdp1IHa74
Inderdaadquote:
Ik vind er weinig aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Inderdaad
Dit is de nieuwe van Hardwell.
Hier te zien:quote:
Beter dan het origineelquote:
Op decibel en slamFM ook al een aantal keer gehoord.quote:
Het schijnt dat Loca People = Wessel van Diepen, ook 538.quote:
Serieus? Zit Wessel achter Sac Noel? En is het dus een Nederlandse productie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Loca People = Wessel van Diepen, ook 538.
Nu je het zegt. Het doet best wel een beetje 'Vengaboys-achtig' aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Serieus? Zit Wessel achter Sac Noel? En is het dus een Nederlandse productie?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Serieus? Zit Wessel achter Sac Noel? En is het dus een Nederlandse productie?
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 23:04:31Ik vermoed dat Sak Noel gewoon de grote nieuwe grap van Wessel van Diepen is. reageer retweet
Wordt ook al op StuBru gedraaidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
Bounce op #178 in de Nederlandse iTunes.
Dat nummer stond een paar weken geleden in de dance trends top 30. Nu niet meer. Misschien over hoogtepunt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
Bounce op #178 in de Nederlandse iTunes.
Nee, hij wordt juist steeds meer gedraaid?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat nummer stond een paar weken geleden in de dance trends top 30. Nu niet meer. Misschien over hoogtepunt?
Ik luister weinig radio, maar ik heb em nu zo vaak gehoord (op youtube) dat ie voor mij al over het hoogtepunt isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, hij wordt juist steeds meer gedraaid?
Te vroeg uitgekomen? Hoezo, Loca People was eerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef thijsvd het volgende:
volgens mij is Bounce inderdaad net iets te vroeg uitgekomen waardoor het net niet meekan doen in de race naar zomerhit.
En wat is die 538 remix van Loca People een ramp zeg....
En het was al een rampquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef thijsvd het volgende:
En wat is die 538 remix van Loca People een ramp zeg....
maar ik zeg toch ook niet dat Loca People een potentiële zomerhit isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te vroeg uitgekomen? Hoezo, Loca People was eerder.
en dat net op het moment dat je dacht dat het niet meer slechter konquote:
Plage is inderdaad heeeeeeerlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef SunshineFlower het volgende:
De zomerhits van 2011, vind ik dan![]()
![]()
T zijn alle 3 lekkere nummers en lekker zomers!
Die tracks/video's van Mayer Hawthorne zijn van 2009, zou vreemd zijn als die nu hier nog een zomerhit worden. Desalniettemin is zijn muziek wel tof.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef SunshineFlower het volgende:
De zomerhits van 2011, vind ik dan![]()
![]()
[youtube]
T zijn alle 3 lekkere nummers en lekker zomers!
Lekker liedje zeg!!quote:
Heerlijk nummer iddquote:
Duh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Swomp het volgende:
ik ben loca people nu beu, al meteen te veel uitgemolken
Geloof me nou maar. Dit wordt 'm gewoon deze zomer:quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Relisten het volgende:
en
Zijn aanstekelijk.
Wat er nu op de radio het meest gedraait word zijn:
Maar ik geef Loca People toch nog het meeste kans.
Goede kanshebber, snap sommige posts hier trouwens echt niet, meeste van die danceplaatjes die totaal niet blijven hangen etc. Dit soort zomerse hitjes (net als Don Omar) heeft oneindig meer potentie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef nijmegen19 het volgende:
Lou bega is terugen hij blijft nog hangen ook!
Wie weet wordt dit wel de zomerhit
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef dyna18 het volgende:
Hoe heet dat salsa nummer wat je nu regelmatig hoort langskomen?
Kan het helaas niet terug vinden.
Altijd al beu geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Swomp het volgende:
ik ben loca people nu beu, al meteen te veel uitgemolken
Dit wordt hem. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Relisten het volgende:
[..]
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?
Is ook erg aanstekelijk, maar niet meezingbaar wat bij zomerhitjes wel het geval is.
Tsja Paul ik vind het ook ongelooflijk gezien 1. het nummer al vorig jaar uitkwam 2. De the-fast-5-danza-kuduro-hype toch allang al weer over moet zijn, maar als iedereen het roept dan wordt het een self fulfilling prophecy hequote:
Ik moet er echt helemaal niets van hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja Paul ik vind het ook ongelooflijk gezien 1. het nummer al vorig jaar uitkwam 2. De the-fast-5-danza-kuduro-hype toch allang al weer over moet zijn, maar als iedereen het roept dan wordt het een self fulfilling prophecy he
Het is trouwens ook gewoon een lekker nummertje, niks mis mee, zomers en alles.
SlamFM draaide gister deze remix, vind ik ook wel wat inzitten:
Ik ook niet en daarnaast was dat in Portugal en Frankrijk al vorig jaar de zomerhit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet er echt helemaal niets van hebben.
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheenquote:
Ik ken het nummer al bijna anderhalf jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheen
Trouwens Danza Kuduro is toch al een ouder nummer ? Van vorig jaar ?
Thanks, die zocht ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Relisten het volgende:
[..]
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?
Is ook erg aanstekelijk, maar niet meezingbaar wat bij zomerhitjes wel het geval is.
Vorig jaar in Frankrijk kwam ie ook al langs als ik het goed heb ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ik ken het nummer al bijna anderhalf jaar
Klopt, maar de versie van Don Omar is iets nieuwer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheen
Trouwens Danza Kuduro is toch al een ouder nummer ? Van vorig jaar ?
Nee, omdat het gewoon een blij liedje is... zoiets heb je nodig in de zomer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef Martijn93 het volgende:
@stien omdat dit de megahit is?? nee denk het niet.
Persoonlijk vind ik deze beter, maar dit wordt ook niet dé zomerhit.
Danza koduroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
Don Omar is gewoon echt Loca People aan het inhalen nu, knalt in alle hitlijsten en op alle zenders hard door nu.. toch wel onverwachts gezien het nummer al wat ouder is.
Die is tof. Het hele album is tof.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef Martijn93 het volgende:
@stien omdat dit de megahit is?? nee denk het niet.
Persoonlijk vind ik deze beter, maar dit wordt ook niet dé zomerhit.
Dit, en chicks vinden die stem van Lucenzo wat geiler in die versie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar de versie van Don Omar is iets nieuwer.
Dennis Bax, wat een cultheldquote:
Tof.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:49 schreef DenOldenhuis het volgende:
Calvin Harris- Bounce is nu de Grandslam op Slam FM
Def Rhymz ookquote:
Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 50 van 3fm en niet het origineel van don omar
Laten we dan met z'n alle het originele downloadenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.
Gewoon allebei niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Laten we dan met z'n alle het originele downloaden![]()
Het origineel is van Lucenzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
quote:
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, juist die van Don Omar is de cover. Die met Big Ali is al meer dan een jaar oud.
Zat een half jaar verschil oid tussen. Maar inmiddels is 'ie ook wel in elke taal nagedaan volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
OhWist ik niet....
Maar die van Don Omar is ook al zeker een jaar oud volgens mij
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
Lees het topic, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niksquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.
Leuk nummer, day 0 ook, maar ik zie het niet bekend wordenquote:
Als je hier op stil kan blijven zitten heb je gewoon geen ritme-gevoel, punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niks
Dat verwacht ik ook wel, het heeft wel potentie voor een zomerhit. En sowieso bij gebrek aan beter op dit moment, maakt het een grote kans.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
3fm draait gewoon danza kuduro hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.quote:
Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.
Bij een bepaalde doelgroep is het gehyped ja. Daarbuiten gelukkig niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.
Iets andere versie van hetzelfde nummer, wel radio edit..quote:
Ik heb een hekel aan Maroon 5, maar ik moet toegeven dat hij aanstekelijk is..quote:
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
deze dan..![]()
Niet dat ik hem geweldig vind, maar ik denk dat mensen hem wel zomers vinden..
Weer die scheve muil van een Pitbull erbij.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.
De versie met Don Omar is niet de originele versie....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Thas het volgende:
Wel grappig dat alle radiostations Vem Dançar Kuduro met Big Ali zo hard pluggen maar uiteindelijk bij iTunes Nederland de originele versie met Don Omar gewoon dik op 1 staat en niemand de nieuwe koopt..
Wat is dan de originele versie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
De versie met Don Omar is niet de originele versie....
Je hebt 'm nu overigens ook in het Engels en in het Nederlands.
En die "Vem Dançar Kuduro" met Big Ali kwam dan een half jaar laterquote:"Danza Kuduro" is a song from Don Omar's collaborative album Meet the Orphans released as the lead single from the album on August 15, 2010 through Machete Music and VI Music. It features singer Lucenzo, a France-based artist of Portuguese origin
De originele is van Lucenzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat is dan de originele versie?
Volgens mij toch echt wel die van Don Omar hoor, ook Wikipedia geeft me gelijk
[..]
En die "Vem Dançar Kuduro" met Big Ali kwam dan een half jaar later
Link eens het origineel dan, ik kan hem niet vindenquote:
Staat toch ook gewoon op Wikipedia dat die van Don Omar is gebaseerd op Dancar Kuduro van Lucenzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Link eens het origineel dan, ik kan hem niet vinden
Nvm je hebt gelijk, Vem Dançar door "Lucenzo (feat. Big Ali)" was inderdaad eerst, januari 2010 tov augustus 2010 voor de Don Omar & Lucenzo versie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon op Wikipedia dat die van Don Omar is gebaseerd op Dancar Kuduro van Lucenzo?
Is ook logisch, want Don Omar bedenkt over het algemeen weinig dingen zelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Nvm je hebt gelijk, Vem Dançar door "Lucenzo (feat. Big Ali)" was inderdaad eerst, januari 2010 tov augustus 2010 voor de Don Omar & Lucenzo versie.
Wat dat betreft wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook logisch, want Don Omar bedenkt over het algemeen weinig dingen zelf.
Ik vind het origineel, op die irritante stukjes van Big Ali na, beter. Wat ik wel vervelend vind, is dat er nu ook al een (kansloze) Engelse versie is, een (nog kanslozere) Nederlandse versie en de onvermijdbare versie van Pitbull.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel ja
Ik vind de remake dan wel beter, die Don Omar is een stuk minder irritant dan dat geschreeuw van die Big Ali
Pitbull's versie ken ik gelukkig nog niet, maar erger dan deze kan het eigenlijk niet wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het origineel, op die irritante stukjes van Big Ali na, beter. Wat ik wel vervelend vind, is dat er nu ook al een (kansloze) Engelse versie is, een (nog kanslozere) Nederlandse versie en de onvermijdbare versie van Pitbull.
Het is hem toch gelukt:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Pitbull's versie ken ik gelukkig nog niet, maar erger dan deze kan het eigenlijk niet worden
Vind dit minder erg, maar het is wel weer erg triestquote:
In de tijd van M.I.A.M.I. met o.a. Culo vond ik zijn muziek nog wel te pruimen. Daarna is het bagger geworden inderdaad. Het enige wat hij nog doet is inderdaad jatten en meeliften met anderen door in hun tracks met z'n scheve bek wat schunnige zinnetjes er doorheen te roepen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Vind dit minder erg, maar het is wel weer erg triest
Na z'n eerste 2 hits heeft hij 0 origineels meer uitgebracht
MISTAR WORLDWIDEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de tijd van M.I.A.M.I. met o.a. Culo vond ik zijn muziek nog wel te pruimen. Daarna is het bagger geworden inderdaad. Het enige wat hij nog doet is inderdaad jatten en meeliften met anderen door in hun tracks met z'n scheve bek wat schunnige zinnetjes er doorheen te roepen.
Ja man, "kodak" rijmen met "kodak"quote:Yea right picture that with a kodak
And better yet, go to times square
Take a picture of me with a kodak
Ja, slaat allemaal nergens op, maar toch halen ze hem er iedere keer bij om drie zinnetjes te "rappen" en zo weer te cashen... Dat doet hij dan wel weer goed. Ongekend hoe iemand met zo weinig creativiteit zoveel geld kan maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
[..]
MISTAR WORLDWIDE
Hij kan ook zeer goed rijmen:
[..]
Ja man, "kodak" rijmen met "kodak"
Alles voor het geld echt
Behalve dat is het een kansloos kutnummer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Mosterd na de zomer, net als vorig jaar met Barbara Streisand
Goede mosterd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Mosterd na de zomer, net als vorig jaar met Barbara Streisand
Bagger inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve dat is het een kansloos kutnummer.
Joeri Plaizier heeft 'm.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Er is deze zomer mijns inziens geen echte zomerhit.
Jawel, het is Danza Kaduro. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Jij gaat liever naar bestemmingen waar niets te neuken valtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar bestemmingen waar ik struikel over 17 jarige dronken Nederlanders.
Dronken 16 jarige pubers sla ik inderdaad over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar bestemmingen waar niets te neuken valt
Lijkt me geen verkeerd planquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dronken 16 jarige pubers sla ik inderdaad over.![]()
Maar laten we ontopic blijven.
Er is dan ook geen echte zomer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Dankjewel, top nummer idd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef nijmegen19 het volgende:
Wat een topnummer is dit zeg uit Zwitserland. Vrolijk en enigszins zomers
Blijft gelijk hangen!
Zeer lekkere dame(s) in deze clipquote:
De zomerhit van 2011 wmbquote:
Voor jou persoonlijk bedoel je? In de clubs hoor je hem nauwelijks..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeer lekkere dame(s) in deze clip
[..]
De zomerhit van 2011 wmb
Inderdaad voor mij persoonlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk bedoel je? In de clubs hoor je hem nauwelijks..
De regenpijp sound slaat toe. Sinds de Blue man group hoor je overal regenpijpen in nummers..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeer lekkere dame(s) in deze clip
Die is toch al een paar keer voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet naar Lloret willen
Deze is nog niet langsgekomen, ook een hele vette plaat
Ik word echt Pitbull-moe.quote:
Klopt, met kutnummers als dit op nummer 1 weiger ik te spreken van een zomerhitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Paul-89 het volgende:
We kunnen haast wel gaan concluderen dat er geen onomstreden zomerhit is geweest.
We have a winner.quote:
quote:
Limburgse versie van Danza Kuduro?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef knep het volgende:
[..]
De Limburgse versie was al een carnavalshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |