Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 50 van 3fm en niet het origineel van don omar
Laten we dan met z'n alle het originele downloadenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.
Gewoon allebei niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Laten we dan met z'n alle het originele downloaden![]()
Het origineel is van Lucenzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
quote:
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, juist die van Don Omar is de cover. Die met Big Ali is al meer dan een jaar oud.
Zat een half jaar verschil oid tussen. Maar inmiddels is 'ie ook wel in elke taal nagedaan volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
OhWist ik niet....
Maar die van Don Omar is ook al zeker een jaar oud volgens mij
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
Lees het topic, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niksquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.
Leuk nummer, day 0 ook, maar ik zie het niet bekend wordenquote:
Als je hier op stil kan blijven zitten heb je gewoon geen ritme-gevoel, punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niks
Dat verwacht ik ook wel, het heeft wel potentie voor een zomerhit. En sowieso bij gebrek aan beter op dit moment, maakt het een grote kans.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
3fm draait gewoon danza kuduro hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |