Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.
Bij een bepaalde doelgroep is het gehyped ja. Daarbuiten gelukkig niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.
Iets andere versie van hetzelfde nummer, wel radio edit..quote:
Ik heb een hekel aan Maroon 5, maar ik moet toegeven dat hij aanstekelijk is..quote:
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
deze dan..![]()
Niet dat ik hem geweldig vind, maar ik denk dat mensen hem wel zomers vinden..
Weer die scheve muil van een Pitbull erbij.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.
De versie met Don Omar is niet de originele versie....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Thas het volgende:
Wel grappig dat alle radiostations Vem Dançar Kuduro met Big Ali zo hard pluggen maar uiteindelijk bij iTunes Nederland de originele versie met Don Omar gewoon dik op 1 staat en niemand de nieuwe koopt..
Wat is dan de originele versie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
De versie met Don Omar is niet de originele versie....
Je hebt 'm nu overigens ook in het Engels en in het Nederlands.
En die "Vem Dançar Kuduro" met Big Ali kwam dan een half jaar laterquote:"Danza Kuduro" is a song from Don Omar's collaborative album Meet the Orphans released as the lead single from the album on August 15, 2010 through Machete Music and VI Music. It features singer Lucenzo, a France-based artist of Portuguese origin
De originele is van Lucenzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat is dan de originele versie?
Volgens mij toch echt wel die van Don Omar hoor, ook Wikipedia geeft me gelijk
[..]
En die "Vem Dançar Kuduro" met Big Ali kwam dan een half jaar later
Link eens het origineel dan, ik kan hem niet vindenquote:
Staat toch ook gewoon op Wikipedia dat die van Don Omar is gebaseerd op Dancar Kuduro van Lucenzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Link eens het origineel dan, ik kan hem niet vinden
Nvm je hebt gelijk, Vem Dançar door "Lucenzo (feat. Big Ali)" was inderdaad eerst, januari 2010 tov augustus 2010 voor de Don Omar & Lucenzo versie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon op Wikipedia dat die van Don Omar is gebaseerd op Dancar Kuduro van Lucenzo?
Is ook logisch, want Don Omar bedenkt over het algemeen weinig dingen zelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Nvm je hebt gelijk, Vem Dançar door "Lucenzo (feat. Big Ali)" was inderdaad eerst, januari 2010 tov augustus 2010 voor de Don Omar & Lucenzo versie.
Wat dat betreft wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook logisch, want Don Omar bedenkt over het algemeen weinig dingen zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |