Lees het topic, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niksquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hoe kun je dat nummer nou waardeloos vinden? Heerlijk zomernummer.
Leuk nummer, day 0 ook, maar ik zie het niet bekend wordenquote:
Als je hier op stil kan blijven zitten heb je gewoon geen ritme-gevoel, punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar iemand anders in dit topic vond het ook niks
Dat verwacht ik ook wel, het heeft wel potentie voor een zomerhit. En sowieso bij gebrek aan beter op dit moment, maakt het een grote kans.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
3fm draait gewoon danza kuduro hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
3FM denkt nog steeds dat Crystal Fighters (ofzo) het is.Leven een beetje in hun eigen wereldje wat dat betreft.
Radio 2 doet niet aan zomerhits, alleen die van 1967 en 1977.
538 loopt alleen maar achter de feiten aan, de Most Wanted top 5 loopt altijd zo'n maandje voor op de rest van Nederland.Slam is natuurlijk wel een beetje de uitgaans/zomervakantiezender van NL. Ook al luister ik het niet al te vaak, te veel dezelfde nummers.
Maar je hebt wel gelijk dat hij ook bij de andere zenders nog even echt door moet dringen. Maar dat gebeurt wel denk ik.
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.quote:
Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Draaien ze die daar vaak dan? Dat ene semi-alto nummer van Chrystal Fighters proberen ze veel meer te hypen volgens mij.
Bij een bepaalde doelgroep is het gehyped ja. Daarbuiten gelukkig niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat proberen ze niet te hypen, dat doen ze gewoon. En zoals bekend van 3FM is ie al helemaal kapot gedraaid.
Iets andere versie van hetzelfde nummer, wel radio edit..quote:
Ik heb een hekel aan Maroon 5, maar ik moet toegeven dat hij aanstekelijk is..quote:
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
deze dan..![]()
Niet dat ik hem geweldig vind, maar ik denk dat mensen hem wel zomers vinden..
Weer die scheve muil van een Pitbull erbij.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die begin ik wel steeds vaker te horen, is aan een opmars bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |