Lijkt me geen verkeerd planquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dronken 16 jarige pubers sla ik inderdaad over.![]()
Maar laten we ontopic blijven.
Er is dan ook geen echte zomer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Er is deze zomer mijns inziens geen echte zomerhit.
Dankjewel, top nummer idd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef nijmegen19 het volgende:
Wat een topnummer is dit zeg uit Zwitserland. Vrolijk en enigszins zomers
Blijft gelijk hangen!
Zeer lekkere dame(s) in deze clipquote:
De zomerhit van 2011 wmbquote:
Voor jou persoonlijk bedoel je? In de clubs hoor je hem nauwelijks..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeer lekkere dame(s) in deze clip
[..]
De zomerhit van 2011 wmb
Inderdaad voor mij persoonlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk bedoel je? In de clubs hoor je hem nauwelijks..
De regenpijp sound slaat toe. Sinds de Blue man group hoor je overal regenpijpen in nummers..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeer lekkere dame(s) in deze clip
Die is toch al een paar keer voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet naar Lloret willen
Deze is nog niet langsgekomen, ook een hele vette plaat
Ik word echt Pitbull-moe.quote:
Klopt, met kutnummers als dit op nummer 1 weiger ik te spreken van een zomerhitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Paul-89 het volgende:
We kunnen haast wel gaan concluderen dat er geen onomstreden zomerhit is geweest.
We have a winner.quote:
quote:
Limburgse versie van Danza Kuduro?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef knep het volgende:
[..]
De Limburgse versie was al een carnavalshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |