Ik vind het origineel, op die irritante stukjes van Big Ali na, beter. Wat ik wel vervelend vind, is dat er nu ook al een (kansloze) Engelse versie is, een (nog kanslozere) Nederlandse versie en de onvermijdbare versie van Pitbull.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel ja
Ik vind de remake dan wel beter, die Don Omar is een stuk minder irritant dan dat geschreeuw van die Big Ali
Pitbull's versie ken ik gelukkig nog niet, maar erger dan deze kan het eigenlijk niet wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het origineel, op die irritante stukjes van Big Ali na, beter. Wat ik wel vervelend vind, is dat er nu ook al een (kansloze) Engelse versie is, een (nog kanslozere) Nederlandse versie en de onvermijdbare versie van Pitbull.
Het is hem toch gelukt:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Pitbull's versie ken ik gelukkig nog niet, maar erger dan deze kan het eigenlijk niet worden
Vind dit minder erg, maar het is wel weer erg triestquote:
In de tijd van M.I.A.M.I. met o.a. Culo vond ik zijn muziek nog wel te pruimen. Daarna is het bagger geworden inderdaad. Het enige wat hij nog doet is inderdaad jatten en meeliften met anderen door in hun tracks met z'n scheve bek wat schunnige zinnetjes er doorheen te roepen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Vind dit minder erg, maar het is wel weer erg triest
Na z'n eerste 2 hits heeft hij 0 origineels meer uitgebracht
MISTAR WORLDWIDEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de tijd van M.I.A.M.I. met o.a. Culo vond ik zijn muziek nog wel te pruimen. Daarna is het bagger geworden inderdaad. Het enige wat hij nog doet is inderdaad jatten en meeliften met anderen door in hun tracks met z'n scheve bek wat schunnige zinnetjes er doorheen te roepen.
Ja man, "kodak" rijmen met "kodak"quote:Yea right picture that with a kodak
And better yet, go to times square
Take a picture of me with a kodak
Ja, slaat allemaal nergens op, maar toch halen ze hem er iedere keer bij om drie zinnetjes te "rappen" en zo weer te cashen... Dat doet hij dan wel weer goed. Ongekend hoe iemand met zo weinig creativiteit zoveel geld kan maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
[..]
MISTAR WORLDWIDE
Hij kan ook zeer goed rijmen:
[..]
Ja man, "kodak" rijmen met "kodak"
Alles voor het geld echt
Behalve dat is het een kansloos kutnummer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Mosterd na de zomer, net als vorig jaar met Barbara Streisand
Goede mosterd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Mosterd na de zomer, net als vorig jaar met Barbara Streisand
Bagger inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve dat is het een kansloos kutnummer.
Joeri Plaizier heeft 'm.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Er is deze zomer mijns inziens geen echte zomerhit.
Jawel, het is Danza Kaduro. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef T.O.P het volgende:
Er is deze zomer mijns inziens geen echte zomerhit.
Jij gaat liever naar bestemmingen waar niets te neuken valtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar bestemmingen waar ik struikel over 17 jarige dronken Nederlanders.
Dronken 16 jarige pubers sla ik inderdaad over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar bestemmingen waar niets te neuken valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |